ЗАНЯТТЯ з використанням вірша К. Чуковського «МИЙДОДИР»


Скачати 274.34 Kb.
Назва ЗАНЯТТЯ з використанням вірша К. Чуковського «МИЙДОДИР»
Дата 06.01.2014
Розмір 274.34 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Медицина > Документи
ЗАНЯТТЯ

з використанням вірша К.Чуковського «МИЙДОДИР»

«ЧИСТОТА – ЗАПОРУКА ЗДОРОВ'Я»

4 рік навчання
МЕТА: розширити знання дітей про особисту гігієну , з'ясувати призначення предметів індивідуального користування.

КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Формувати навички особистої гігієни: щодня мити руки , обличчя , вуха , шию, чистити зуби вранці І ввечері . Розвивати акторські здібності, чітку виразну вимову. Виховувати санітарну культуру .

МАТЕРІАЛ: загадки, прислів'я про здоров'я ; одяг для казкових героїв: Мийдодир , Бруднуля, Незнайко, Лікар Айболить.

ХІД ЗАНЯТТЯ

(Входить Лікар Айболить у білому халаті , під рукою великий градусник .)

Айболить. Здрастуйте , діти !

Діти. Здрастуйте !

Айболить. Здоров'я в порядку? Діти , перед початком заняття я маю всіх вас оглянути. Попрошу всіх встати і команди виконувати : Всі дихайте ... Не дихайте ...

Все в порядку, спочивайте ...

Дружно руки піднімайте ...

Все прекрасно ... Опускайте...

Нахиліться ... розігніться ...

Станьте прямо ... усміхніться ...

(Міряє дітям температуру градусником )

Так , я оглядом задоволений ,

Бо ніхто з дітей не хворий ,

Всі веселі і здорові

До заняття всі готові!

Вчитель-реабілітолог. Дорогі діти ! Сьогодні ми з вами вирушимо до країни чистоти . У цій країні є свої правителі . Один з них не має кольору й називається "Правитель прозорий" . Другого звати "Син мила".

А щоб туди потрапити , треба виконувати певні правила. В недалекому майбутньому ви виростите. Вам, діти, вирощувати хліб , лікувати хворих -,- стояти на захисті Батьківщини . А щоб вирости здоровими життєрадісними вам необхідно знати виконувати правила гігієни .

Гігієна - це наука про збереження і зміцнення здоров'я людини завдяки профілактичним заходам. Кожен день має розпочинатися з ранкової гімнастики, яка ще називається - зарядкою , що проганяє залишки сну і дає заряд жвавості на весь день .

Дитина.

Кожен день по розпорядку,

Маємо робить зарядку .

Для здоров'я вона - плюс,

Намотай собі на вус

Вчитель-реабілітолог. Хто дотримується режиму дня , той усе встигає і не стомлюється ."Чистота - запорука здоров'я" - говорить народна мудрість .

- А чи потрібно мити руки ?

Руки потрібно мити частіше, ніж обличчя. Бо руки забруднюються від м"яча, іграшок , якими ви граєтесь , дверних ручок .

- А чи треба мити руки перед їжею ? Якщо руки не мити , то весь бруд разом з їжею потрапить до рота. А з брудом часто переносяться різні інфекційні хвороби . Тому руки потрібно мити з милом.

Дитина.

Бережись немитих рук -

Кран з водою - ліпший друг .

Руки мий і чистіше

Сам побачиш - буде ліпше .

Вчитель-реабілітолог. Шкіра захищає, не пропускає мікробів. Але якщо не митись, багато мікробів поселиться на шкірі, а це викликає захворювання нашого тіла, тому у народі говорять : "Води не бійся , щоденно мийся ".

Вчитель-реабілітолог. А як треба берегти зуби ? Чистити двічі вранці і ввечері.

Вчитель-реабілітолог. А зараз послухайте загадки:

  1. Гладеньке й пахуче , миє чисто .(Мило)

  2. Зубате , а не кусається , як воно називається (Мило )

  3. Кістяна спинка , на черевці щитинка, по брамі стрибала, всі кришки виганяла (Зубна щітка )

Вчитель-реабілітолог. В Конституції України , в нашому Основному Законі записано "Кожен має право на охорону здоров"я та медичну допомогу "Про наше здоров"я дбають лікарі (медпрацівники ) (Виступ медичної сестри Центру)

Вчитель-реабілітолог. Давайте проспіваємо частівки нашій медсестрі, яка дбає про наше здоров"я I завжди приходить нам на допомогу .

(Частівки "Здоровим будь!")



  1. Глянь без мила і водиці

Умиваються дві киці

Язичком вмиваються

Лапками втираються .

  1. Я до крана сам дістану

Умиваюсь біля крана

Мию милом щоки , шию,

І водою добре мию.

  1. В мене щіточка зубна ,

Подивіться : ось вона!

Зверху вниз і навпаки

Чищу зуби залюбки .

  1. А у мене , а у мене

Є гребіночка зелена

Я нікого не прошу –

Сам голівку причешу .


  1. Я коли кінчаю їсти ,

На столі у мене чисто :

Скатертину не заллю

Бо порядок я люблю


Вчитель-реабілітолог. Увага! Інсценізація казки "Мийдодир" (уривок) К.Чуковського. Артисти – наші діти.

Мийдодир.

Треба , треба умиватись ,

Умиватись треба нам !

Ви бруднулі ,

Замазулі

Сором вам , сором вам !

Мило .Люблю митись і купатись, але від усього тільки худну .

Гребінець. Зуби є , а рота нема .

Мило. Хай славиться мило пашисте !

Рушник. Рушник хай прославиться чистий!

Зубний порошок. Хвала порошкові зубному !

Гребінець.І гребінцеві густому! (Входить в групу із коридору Бруднуля)

Бруднуля.

Шо зробилось ?

Що зробилось ?

У відчаю все кругом

Підхопилось,

Закрутилося млинком

Утюги за чобітками

Чобітки за пиріжками

Пиріжки за тарілками

Кочерга за пояском –

Все літає , Утікає ,

Що аж курява стовпом !

Мийдодир.

Рано-вранці на світанку

Умиваються качата

Кошенята й мишенята,

І жучки I павучки.

Тільки ти не умивався

Замазурою зостався .

I втекли від замазури

І штанпі I чобітки

Я - Великий Умивальник ,

Славнозвісний Мийдодир -

Умивальників Начальник

І мочалок Командир .

(Бруднулю миють у воді з милом )

Бруднуля .

Ех , як кинусь я додому тікать !

Як візьмусь я руки , ноги обмивать !

Милом , милом , милом , милом

Умиваться без кінця

Мийдодір.

От тепер тебе люблю я,

От тепер тебе хвалю я

Ти вже більше не Бруднуля ,

А чистенький хлопчак !

Мило. Хай славиться мило пашисте !

Рушник. Рушник хай прославиться чистий !

Зубний порошок. Хвала порошкові зубному!

Гребінець. І гребінцеві густому!

Мийдодир :

Давайте ж бо митись , купатись

Пірнать , хлюпотать , полоскатись

У ночвах , у мисці , у ванні ,

В струмку , у ставку , в океані .

І в річці , і в бані , старі й молоді .

Всі. Слава одвічна воді !

(Лікар Айболить дякує дітям за цікаве заняття і дарує дітям пам'ятку про чистоту , зачитуючи її)

1. Чисть зуби вранці і ввечері .

2. Мий гуки перед їдою, після будь-якого забруднення , обов'язково після туалету .

3. Мий фрукти перед їдою .

4. Бери книги , зошити тільки чистими руками.

5. Користуйся носовою хустинкою .

6. Носи чистий , охайний одяг .

7. Кожен день по розпорядку ти роби фізкультзарядку .

ЛЯЛЬКОВА ВИСТАВА

" ПЕТРУШКА В ГОСТЯХ У ДІТЕЙ "

1 рік навчання

МЕТА: Вчити дітей слухати віршовий текст, розуміти його зміст; на запитання , впізнавати описувати тварин та петрушку , вчити розповідати повними реченнями , читати вірші .

КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Розвивати виразність мови , інтонацію характерну для персонажів твору; удосконалювати вміння дітей вправлятися з лялькою на ширмі; вчити співвідносити дії, атрибути із змістом вистави; сприймати відображене на ширмі. Розвивати музичний слух, вчити розрізняти музичні інструменти. Виховуючи уважність, зосередженість, бажання розігрувати виставу; викликати бадьорий настрій, естетичне сприймання та задоволення.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА : Ознайомлення із текстом вистави "Петрушка в гостях у дітей" бесіда по змісту у дітей, бесіда по змісту вистави, та розподілення ролей щодо персонажів твору ; вивчення із кожним із персонажів своєї ролі (рухів , тексту) . Обговорення образів дійових осіб та їх стосунків, послідовності появи образів. Вивчення образів дійових осіб та їх стосунків, послідовності появи образів. Вивчення з Петрушкою пісні ("Пісня Петрушки" сл. В.Антонової , муз,.А.Філіпенко ), повторення "Польки" (муз. А.Філіпенко ) з музичним керівником. Гра рухливого характеру "Схованки".

ПІДГОТОВКА МАТЕРІАЛУ: ширма, ляльки-петрушки: петрушка, зайчик ,ведмедик; музичні інструменти: бубен, брязкальця, дудочка: пакет з подарунками : хустина, ковпак.

БЕРУТЬ УЧАСТЬ : Петрушка , Зайчик , Ведмедик (ляльки), вчитель-реабілітолог.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

(За ширмою лунає дзвоник ...)

Вчитель-реабілітолог. Що за дзвін, що за дзвін ? Звідкіля .лунає він?

Петрушка(за ширмою): Я дзвоню тут раз у раз , гостювати йду до вас ! (З'являється на ширмі.) Здрастуйте, дітки, чи ви мене знаєте? (Співає)

Я Петрушка , ваш знайомий,

Жартівник усім відомий.

Ось ковпак, ось бубонці ,

Срібні брязкальця в руці .

Ділі - дін та ділі - дій ,

Скрізь луна веселий дзвін .

Хай танцюють , цоки-цок ,

Правий , лівий чобіток .

Я в барвистому костюмі ,

Я не знаю втоми й суму ,

Всіх маляток звеселяю ,

I танцюю і співаю .

(Петрушка танцює "Польку" А.Філіпенко)

Петрушка.В схованки погратися? Хочете малята ?

Вчитель-реабілітолог. Діти , Петрушка хоче погратися з вами в схованки .

Петрушка.Я буду ховатись , а ви мене шукайте . (Петрушка махає рукою . Ведучий підходить до нього , він шепоче йому щось на вухо ).

Вчитель-реабілітолог. Діти , знаєте , що сказав мені Петрушка ? За його командою ви всі повинні відвернутися і не дивитись, а Петрушка в цей час заховається. Як тільки почуєте дзвоник , оберніться й шукайте Петрушку . Добре?

Петрушка. Раз , два , три , відвернись і на мене не дивись ! (Діти відвертаються . Лунає дзвоник . Діти знов обертаються обличчям до ширми, де бачать іграшку , накриту хустиною . Хтось Із дітей підходить до ширми й знімає з іграшки хустину . На ширмі сидить зайчик ).

Вчитель-реабілітолог. Діти , Хто це ? (Діти відповідають )

Зайчик. Ви вгадали - так , я Зайчик , кличуть всі мене Стрибайчик , і давно відомо всім -я капусту й моркву їм .

Вчитель-реабілітолог. Зайчику , ми шукаємо Петрушку , чи ти не знаєш , де він ?

Зайчик . Я до Вас із лісу мчав і його не зустрічав . Радий вам допомогти , щоб хитрунчика знайти .

Вчитель-реабілітолог. Діти , давайте розкажемо Зайчикові , який Петрушка , щоб він швидше його знайшов .(Діти розповідають ).

Зайчик . Костюм двокольоровий , ковпак на нім чудовий. Зараз я шукати йду і Петрушку приведу . (Зайчик зникає . Після невеликої паузи лунає дзвоник, на ширмі заявляється Зайчик І Ведмедик в ковпаку Петрушки.)

Вчитель-реабілітолог. Кого ж привів нам зайчик ? (Діти відповідають). Це ж Ведмедик наш кошлатий , А Петрушку де шукати ? Швидко хитрий жартівник свій ковпак віддав і зник . Ви удвох тепер ідіть і Петрушку нам знайдіть . (Зайчик з Ведмедиком виходять . Знову лунає дзвоник , І на ширмі заявляється Петрушка )

Петрушка.( Говорить під музику "Польки" А.Філіпенка.) Та-ра-ра , та-ра-ра, Закінчилась наша гра . А Петрушку не знайшли тілі-тілі, не знайшли. (На музику Петрушка пританцьовує , з кінцем музики ховається І на його місці з'являється Ведмедик (без ковпака) з бубоном).

Ведмедик .(Під музику він говорить):

Нині свято, а не будень ,

Я, Ведмедик, б'ю у бубон,

Хай він лунко задзвенить ,

Хай маляток звеселить !

(На музику Ведмедик б"є бубоном по ширмі , а діти плескають в долоні . Після закінчення музики Ведмедик зникає , а на його місці з"являється Зайчик з бубонцями ).

Зайчик.(говорить під музику):

Діти,ручки піднімайте,

Зайченяткові махайте !

Дуже я малят люблю ,

Бубонцями веселю .

(На музику дзвенить бубонцями , а діти піднявши руки , обертають кистями. З кінцем музики Зайчик зникає . На ширмі знову заявляється Петрушка з дудочкою).

Петрушка. Музиканти ми чудові. Любі друзі , ви готові? Зараз будем разом грати , а малята танцювати .

(Лунає весела танцювальна музика . З'являється Зайчик і Ведмедик зі своїми музичними інструментами ; вони грають, а діти танцюють . Потім діти сідають на свої місця . На ширмі знову з'являється Петрушка з великим пакетом , а також Зайчик з Ведмедиком (без інструментів)).

Петрушка. Тих, хто весело танцює, я цукерками частую. (Петрушка, Зайчик і Ведмедик роздають дітям подарунки.)

ТЕАТР ФЛАНЕЛЕСКОП

"ПІД ГРИБОЧКОМ"

2 рік навчання

МЕТА: закріпити знання дітей про явища природи : літом і восени , коли падає дощ . швидко ростуть гриби . Ознайомити з назвами квітів та комах .

КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Виховувати у дітей любов до тварин , бажання піклуватися про них , гостинність, взаємодопомогу , дружбу; інтерес до перегляду театру фланелеграфу. Викликати у дітей співпереживання , емоційне задоволення від баченого .

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА : розгляд фланелескопу, бесіда на тему "Ідуть дощі", читання загадки "Стоял на крепкой ножке , теперь лежит в лукошке ", читання творів Н.Забіли "Кульбаби" ,"Метелик", розгляд муляжів "Гриби" , розповідь про равлика.

ПІДГОТОВКА МАТЕРІАЛУ : картинки - персонажі : сонечко і метелик (вигляд згори і збоку ), коник-стрибунець, жабка , равлик , їжак; картинки - декорації : хмара , сонце , квіти , грибочки (їх п"ять різного кольору і розміру ) , зелена смужка фланелі.

ХІД ЗАНЯТТЯ

На столі встановлюють фланелескоп . Розповідь веде вчитель-реабілітолог.

Вчитель-реабілітолог кладе на низ фланелескопа зелену смужку фланелі.

Вчитель-реабілітолог. Спинилась над галявиною хмара. (прикладає на верхню частину дошки зображення хмари ). А на галявині росло багато квітів - синіх , червоних, жовтих, (квіти розміщує на траві у різних місцях ). Найвищими виросли кульбаба і ромашка (кладе їх по краях дошки ). Он вони які !

Вчитель-реабілітолог. Дивіться , діти , по стеблу кульбаби повзе сонечко (кладе). На ромашці сидить метелик (кладе). А в густій траві росте грибочок (ставиться у центрі) . Але він ще маленький , не чіпаймо його , нехай росте . Недалеко від грибочка у траві мишача нірка . Тільки мишки в норі немає . Вона кудись побігла .

Вчитель-реабілітолог. Раптом пішов дощ : кап-кап, кап-кап ! Зрадів грибочок, що дощ іде , і зразу підріс (вчитель-реабілітолог знімає картинку грибочка і на її місце кладе картинку більшого гриба ). Метелик злякався дощу. В нього крильця дуже ніжні.

Метелик. Ой! Дощ пішов. Якщо мої крильця намокнуть, я не можу літати . Куди б мені від дощу заховатись ? (Вихователь переносить картинку з ромашки на траву , кладе ліворуч від грибочка ). О! Грибочок! Заховаюсь під ним. Під його капелюшком дощ мене не намочить! (вчитель-реабілітолог кладе малюнок на ніжку грибочка , ліворуч ).

Вчитель-реабілітолог. Побачило сонечко , що метелик під грибочком сховався , і теж поповзло до грибочка. (Кладе малюнок перед грибочком ).

Сонечко. Метелику , там на тебе дощ не капає ?

Метелик. Ні! Що ти! Тут сухо ! Повзи до мене!

Вчитель-реабілітолог. Сховалося під грибочком і сонечко. (Кладе малюнок під грибочком ). Добре їм там . Сухо. Вони навіть заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось ". Почув їхню пісню коник - стрибунець . (Просуває коника по полю ) .

Коник. Хто це співає ?

Вчитель-реабілітолог. Стрибнув коник на грибочок. (Кладе картинку на шапочку грибочка ). Мабуть подумав, що згори він одразу побачить , хто це співає. А метелик із сонечком знову заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмося ".

Коник. Це під грибочком хтось співає .

Вчитель-реабілітолог. Зіскочив коник на травичку (Знімає картинку з грибочка І кладе ліворуч від нього ). Бачить , сидять під грибочком метелик сонечко.

Коник. Пустіть мене під грибочок . Мені теж не хочеться під дощем мокнути .

Всі. Йди , тут місця вистачить .

Вчитель-реабілітолог. А грибочок ще підріс. Просторо стало. Випростав метелик свої крильцята , зручніше стало й сонечку, заспівали вони пісеньку : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось".

Почула їхню пісеньку жабка .(Просуває ліворуч по полю жабку, поміщає його між кульбабою і грибочком ). І хоча жабка дощу не боїться, навіть любить дощ ,але й вона прискакала до грибочка послухати пісеньку.

А дощ усе йшов та йшов. Раптом вискочила мишка. (Прикладає мишку).

Мишка. Ой! Дощ мою нірку залив. Куди я тепер сховаюся? (Вчитель-реабілітолог. просуває картинку до грибочка). О! Грибочок! А під грибочком метелик, сонечко і коник-стрибунець. Я теж хочу під грибочок . Пустіть мене до себе.

Всі. Іди , веселіше буде !

Вчитель-реабілітолог. А грибочок ще підріс. Знайшлось місце і для мишки . Тепер вони уже вчотирьох заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось".

Приповз равлик (кладе равлика праворуч перед грибочком). Він як і жаба дощу не боїться. Висунув голову зі своєї хатинки - черепашки , слухає пісеньку і тихенько підспівує .

А тут їжачок біжить. (Просуває їжачка праворуч). Біжить , поспішає .

Їжак. Фу,фу,фу! Я дощу не люблю .( Вчитель-реабілітолог кладе картинку перед грибочком ). Вітаю вас , веселе товариство! Пустіть і мене до себе !

Всі. Іди, та тільки не вколи нас своїми голками .

Іжак . Ні,ні! Я обережно.

Вчитель-реабілітолог. І тепер вони уже вп'ятьох заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось." А ось І зайчик прискакав .(Прикладає зайчика.)

Зайчик. Моя шерстка намокла. Холодно мені. А до лісу далеко . Куди б від дощу заховатись ?

Всі. Іди до нас під грибочок . Тут сухо і хороше !

Вчитель-реабілітолог. Поглянув зайчик там і йому місце вистачить , стрибнув він під грибочок і заспівав з усіма: "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось ". От так грибочок ! Усіх від дощу заховав !

А хмара пішла далі .(Знімає зображення хмари). Виглянуло сонечко (угорі , в центрі). І стало знову тепло і сухо .

Вчитель-реабілітолог. Побігли собі їжачок, зайчик, пострибала жабка, поповз равличок .

Гриб. Приходьте знову до мене, коли дощик піде! Я всіх заховаю.

Вчитель-реабілітолог. Залишились тільки метелик, сонечко, коник-стрибунець і мишка. Їм так сподобалось під грибочком , що і йти нікуди не хотілося. І гриб радів , що він тепер не сам .

ФРАГМЕНТ ТЕАТРУ П'ЯТИ ПАЛЬЦІВ

«БАБУСИНІ ОНУЧКИ»
Вчитель-реабілітолог. Діти , подивіться , який гарний будиночок! (Показую тильну сторону руки , на якій зображено будиночок ). В цьому будиночку живе бабуся . Ви хочете на неї подивитися ?

(Повертаю руку і піднімаю великий палець . Бабуся кланяється )

Вчитель-реабілітолог. Добрий день , дітки , добрий день !

А до бабусі в гості прийшли внучки . Одну з них звуть Катруся . Хочете з нею познайомитися ? Ось вона , Катруся. (Піднімаю вказівний палець - Катруся вітається )

Вчитель-реабілітолог. Гарна Катруся? А другу звуть Тетянкою. Давайте її покличемо. (Діти кличуть . Піднімаю середній палець. Тетяна вітається )

Вчитель-реабілітолог.. Дітки , скільки ще внучок у бабусі ? (Діти відповідають )

Вчитель-реабілітолог. Так , ще є дві внучки - Оленка І Галинка . Давайте разом покличемо ! (Діти кличуть . Піднімаю безіменний палець і мізинець -"Внучки" вітаються ).

- От І всі внучки. Бабуся їх дуже любить і вони люблять бабусю .

- Заспіваємо бабусі пісеньку ? (Всі співають )

- А тепер поплескайте в долоні , а внучки потанцюють . (Внучки танцюють під веселу музику )

Вчитель-реабілітолог. Бабуся і внучки втомились. Вони підуть у будиночок спати . До побачення! (Пригинаю пальці до долоні, повертаю руку тильною стороною, на якій зображено будиночок ).

Вчитель-реабілітолог. Тихо , тихо в будиночку. Бабуся і внучки заснули.

КОНСПЕКТ

заняття з розвитку мовлення засобами ігрових рухів пальців

КАЗКА " КОЛОБОК "

2 рік навчання

МЕТА: Розвивати пальцеву моторику з метою стимулювання дій мовних зон. Розвивати творчу діяльність, спонукати дітей інсценувати казку "Колобок", використовуючи ігрові рухи пальців рук .

КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Закріпити знання дітей про весняні явища в природі, про народні казки , продовжувати вчити виразно читати вірші , добирати І відтворювати найпростіші символи предметів, понять , дій за допомогою рухів пальців ("Сонечко" , "пташка" , "зайчик" , "квітка" тощо).

Вдосконалювати пам"ять, увагу, сприймання, зв"язне мовлення вихованців Центру на основі пальцевої моторики . Виховувати інтерес до ігор з пальчиками .

ОБЛАДНАННЯ : Атрибути до казок "Рукавичка", "Колобок" , "Коза-Дереза", "Маша та ведмідь", музичний супровід.

ХІД ЗАНЯТТЯ

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Діти , ми з вами знаємо багато казок, а сьогодні ці казки прийшли до нас в гості (звернути увагу дітей на оформлення кімнати ). Героїв яких казок ви бачите, назвіть. Тут у нас ціле казкове містечко . А як тут гарно . Ясно світить сонечко , прилетіли птахи , сіли в свої гніздечка, весело співають, вітерець гойдає дерева, заявились перші весняні квіточки - проліски , все тягнеться до сонечка , все оживає , все розцвітає - прийшла до нас весна ! (Діти розповідають разом з вчителем-реабілітологом, супроводжуючи слова показом символів , які позначають ці предмети , з допомогою пальців рук ).

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Радіють весні і діти , грають у веселі ігри , водять хороводи - веснянки . (Дівчинці одягають віночок , діти стають в коло і ведуть хоровод – веснянку)

Ой весно , весно, днем красна !

Що ти нам , весно , принесла ?

Принесла я вам літечко ,

Щоб родило житечко ,

Не й озимая пшениця

І усякая пашниця ,

Ще й червоні квіточки ,

Щоб квітчались діточки !

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: А подивіться,скільки звірят вийшло зустрічати весну . Ви їх впізнали ? Ось послухайте загадку , про кого вона?

Довгі вуха , куций хвіст ,

Невеличкий він на зріст ,

На городі побував ,

Нам капусту пожував .

(Зайчик )

Вірш "Добрий вечір , зайчику !"

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ:. Кого злякався зайчик ?

Діти. Лисичку .

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Покажіть лисичку , а тепер зайчика . (Діти показують пальчиками зображення лисички та зайчика).

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: А зараз пограємо в гру "Зайчик сіренький сидить ".

(Закочується колобок ).

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Ой , погляньте , до нас прийшов колобок в гості ! Який він запашний , рум"яний та кругленький . (Діти показують ) .

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: А ми знаємо казку про нього . Давайте розповімо і покажемо її колобкові , він її охоче послухає . (Діти сідають за столи ).

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Сьогодні в нас казочка незвичайна , артистами будуть наші пальчики та язичок .

Покажіть наших артистів .Для того , щоб вони були дуже спритними , слухняними , вмілими , їм треба трішки розім"ятись .

Вправи - розминки:

  • "Пальчики вітаються " - пальчиками лівої руки доторкнутись до пальчиків правої і промовити : "Добрий день, братику , добрий день ".

  • "Прогулянка"

1)"Пішли пальчики гуляти" - великі пальці ідуть поволі

2)"Братики наздоганяють " - вказівні пальці ідуть зигзагом;

3)"Треті пальці йдуть повільно" - середні пальці ідуть повільно;

4)"А четверті - біжать" - безіменний пальчик швидко біжить ;

5)"П"ятий пальчик поскакав "- мізинчик скаче ;

6)"Послизнувся та й упав " - провести мізинчиком по столу до себе і пальчики падають ;

7)"Разом рушили у путь, всі гарненько йдуть" - пальчики ідуть вперед .

  • "Теремок"

1)"Стоїть теремок" - пальці рук зчепити в замок , закритий на ключ .

2)"Дир-дрок, дир-дрок - поворот руки вліво - вправо .

3)"Прийшов коток" - руки від себе до себе .

4)"Відкрив замок" - розвести пальці .

  • Зайшли пальчики - братики в теремок і стали розповідати казку.

(Діти розповідають казку за допомогою рухів рук та пальців казку "Колобок". Показ супроводжується символами, які означають тварин І їх поведінку ).

- Колобок (пальчики в кулачок )

- Зайчик (вказівний та середній пальчики підняти вгору , останні зібрати вкулачок)

- Вовк

- Ведмідь

- Лисиця

Музичний супровід .

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Закінчилась наша казочка . Вона дуже сподобалась колобкові . Але йому час вже бігти до баби з дідом , він слухняний .(Колобок викочується) . А ми подякуємо своїм пальчикам-артистам за те ,що вони допомогли нам розповісти казку (погладити пальчики рук).

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Яка в нас казочка вийшла ? Покажіть ! Діти: Гарна ! (Великий пальчик піднімають вгору ).

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Як було в казці ?

Діти: Добре , весело !

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Покажіть.

(Діти показують рухами рук: руки вгору - в сторони ).

КОНСПЕКТ ЛЯЛЬКОВОЇ ВИСТАВИ

у супроводі пісні «ДВА ПІВНИКИ»

1 рік навчання

МЕТА: розвивати музичні здібності у дітей. Продовжувати розучувати пісню "Два півники" використовуючи ляльковий театр.

КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Вчити зосереджуватись і співати разом з персонажами спектаклю. Виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику, привертати увагу дітей до її змісту, бажання приймати участь у виставі. Створити піднесений настрій, емоційне задоволення.

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: розучити слова пісні з дітьми, розприділити. ролі щодо персонажів змісту пісні серед дітей; вивчити із кожною дитиною рухи та появу кожного із образів .

ПІДГОТОВКА МАТЕРІАЛУ: ширма, два півники, козел, дві курочки, козенятко, коза, вовк.

ДЕКОРАЦІЇ: млин з колесом, відерця (2) , скрипочка .

БЕРУТЬ УЧАСТЬ: Коза, козел, козенятко, 2 курочки. 2 півники, вовк.

ХІД ЗАНЯТТЯ

(Діти разом з вчителем-реабілітологом співають пісню )


Два півники , два півники

Горох молотили

Дві курочки – чубарочки

До млина носили

Цап меле , Цап меле ,

Коза насипає ,

А маленьке козенятко

На скрипочку грає .


(На ширмі ліворуч два півники почергово в такт музиці нахиляються й піднімаються, наче молотять горох. Праворуч біля млина козел крутить колесо, дві курочки підносять відерця, а коза нахиляє відерця, наче насипає зерно. На даху млина козенятко грає на скрипочці. Рухи повторюються в такт музиці ).

Танцюй , танцюй , Козенятко ,

Ніженьками туп-туп ,

Татусенько з матусею

Принесуть нам круп- круп.

(На ширмі три персонажі: Козел з Козою працюють біля млина, поглядаючи на козенятко, яке танцює посеред ширми ).

А вовчок – сірячок

З лісу виглядає

Ухопив він козенятко

Та й далі тікає .

(Зліва з'являеться вовк, хапає козенятко і намагається втекти з ним)

Як узяв старий Цап

Новенькії віжки

Одібрав він Козенятко

Залигав за ріжки.

(Козел наздоганяє Вовка, віднімає козенятко. Коза і Козел по черзі гладять його по голівці . Коза , Козел І Козенятко танцюють, поступово з'являються інші персонажі і приєднуються до танцю . Повторюються два куплети з усіма рухами ).

Схожі:

Модельне практичне заняття з української мови із застосуванням інноваційних технологій
Мета: Ознайомити студентів з новими інтерактивними методиками, які стимулюють до пошукової діяльності; сформулювати уміння й навички...
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
...
В еселкова лічилка
Добери з вірша пари слів, що римуються: стежині — собі — колом — двора —
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т...
„На Чорнобиль журавлі летіли ”
...
ВВЕСТИ
Я усвідомлюю, що видобуток вуглеводнів методом гідророзриву пластів з використанням хімічних речовин, а також з використанням підземних...
Тема уроку
День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка буквар. Розгляд обкладинки букваря. Читання вірша Г. Чубач...
«Ніхто не забутий, ніщо не забуте » Сценарій конкурсу віршів до 9 травня 07. 05 2012
Стук серця, на його фоні – голос декламатора. У кінці вірша, поступово наростаючи, звучить мелодія
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким...
ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка