Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Черкаської області Районний методичний кабінет Кам’янська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Крамська Т. К


Скачати 240.54 Kb.
НазваВідділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Черкаської області Районний методичний кабінет Кам’янська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 Крамська Т. К
Дата22.02.2016
Розмір240.54 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації

Черкаської області

Районний методичний кабінет

Кам’янська загальноосвітня школа I-III ступенів №1

Крамська Т.К.
Збірник

літературних диктантів

із зарубіжної літератури
для 9 класу
(за програмою 12-річної школи)

2009


Автор: Крамська Тетяна Кузьмівна

учитель зарубіжної літератури,

спеціаліст вищої категорії,

вчитель-методист,
Посібник є збірником літературних диктантів із зарубіжної літератури для 9 класу.
Схвалений методичним об’єднанням вчителів зарубіжної літератури 11.02.2009 року.
Комп’ютерний дизайн – Олефіренко Н.М.
Передмова

Вивчення зарубіжної літератури в 9 класі - один з важливих і складних етапів формування літературної освіти в школярів. За сучасних умов цей процес ускладнюється переходом до 12-річної освіти.

Мета збірника - допомогти вчителям ефективно організувати навчальний процес з урахуванням вимог чинної програми 12-річної школи.

Підібрані літературні диктанти допоможуть вчителю перевірити знання учнями художніх напрямів, біографії письменників, змісту творів. До посібника вміщено літературні диктанти з таких тем: «Література європейського бароко», «Педро Кальдерон де ла Барка «Життя – це сон», «Література класицизму», «Ж.-Б.Мольєр «Міщанин–шляхтич», «Просвітництво», «Вольтер «Простак», «Й.В.Гете. Лірика. Балада «Вільшаний король», «Й.В.Гете «Фауст», «Ф.Шіллер «Вільгельм Телль».

Для проведення диктанту вчитель відводить 5 – 8 хвилин уроку. Доцільніше проводити його на початку уроку для актуалізації опорних знань учнів. Це допоможе вчасно виявити прогалини в знаннях учнів, ступінь засвоєння матеріалу. Вчитель зрозуміє, чи добре прочитаний учнями текст, вивчена біографія, осмислений художній напрям.

Збірник містить 18 літературних диктантів, кожен з яких має 12 або більше запитань.

Із літератури європейського бароко

  1. Перший художній напрям, який охопив практично всю Європу (Бароко).

  2. Що означає слово бароко? (Перлина неправильної форми).

  3. Визначальні риси цього напрямку (Динамізм образів, композицій, контрастність, символіка, метафоричність).

  4. Бароко народилося в … (Італії).

  5. Поряд з бароко в XVII ст. панує ще одна художня система, це …(класицизм).

  6. Кардинальне питання всього бароко (про свободу людини).

  7. Основа поетики бароко (контрастність).

  8. На зміну якому напрямку прийшло бароко? (Ренесансу).

  9. У театрі новим бароковим жанром стала (опера).

  10. Назвіть представників бароко в Західній Європі (Л.Гонгора, П.Кальдерон де ла Барка, Т.Тассо, Т.де Моліна, Дж.Мільтон).

  11. Існує бароко в … столітті (XVI-XVII).

  12. Найяскравіше стиль бароко проявив себе в (архітектурі).

  13. Засади літератури бароко: парадоксальне поєднання суперечливих начал…(пафосу і трагізму, гріха і розкаяння, смерті і життя, світла і темряви, добра і зла, Бога і Диявола).

  14. Особливості українського бароко: (оптимізм, бучне буяння рослиноподібних форм).

Педро Кальдерон де ла Барка. Біографія і творчість

  1. Шляхетний рід Педро Кальдерона мав свій герб, на якому було зображено (5 казанів, замок, бойова рукавиця й гасло «Померти за віру»).

  2. Народився в місті … (Мадриді).

  3. У 1640-1642 рр. став кавалером (Ордена Сантьяго).

  4. Педро Кальдерон – найвизначніший представник … бароко (Іспанського).

  5. Дитячі роки провів у (єзуїтській колегії в Мадриді).

  6. До основних композиційних прийомів Кальдеронових драм належить (монолог).

  7. Університетську освіту здобував в містах (Алкала і Саламанка).

  8. Свою першу п'єсу написав у … років (13).

  9. У 22-літньому віці став (солдатом, брав участь в військових походах в Італії).

  10. У 50-літньому віці кардинально змінив долю (Прийняв духовний сан).

  11. Творчий доробок (120 п'єс світського характеру, близько 80 – релігійного).

  12. Став настоятелем Собору в Толедо в … році. (1653).

  13. Батько Педро Кальдерона був (королівським придворним, секретарем казначейства).

  14. Народився (17 січня 1600 р.).

П’єса Педро Кальдерона де ла Барки «Життя - це сон»

  1. Філософсько-моральний конфлікт драми «Життя - це сон» (Конфлікт між пророцтвом і його справжньою долею; між бажанням та можливостями людини).

  2. В якій країні відбуваються події драми? (В країні Полонія).

  3. П’єса «Життя - це сон» написана … (біля 1631 року).

  4. Іспанське слово ”хорнада” означає (дія, акт).

  5. Батька Сехізмундо звати (Басиліо).

  6. Для чого король наказує перенести сонного Сехізмудно до палацу? (Щоб випробувати його).

  7. Автор використовує основний композиційний прийом (монолог).

  8. Куди ув’язнює батько свого новонародженого сина? (У вежу).

  9. Як роздумує Сіхізмундо, що дано «річці й рибі, птиці й звірю»,але не дано йому? (Має менше волі).

  10. Слушну пораду Сехізмундо дає (тюремник Клотальдо).

  11. Басиліо потрапляє в полон до … (сина).

  12. Як ставиться син до батька в кінці п’єси? (Обнімає його і цим «перемагає зірки»).

  13. Головна думка твору (Людина не підвладна фатальним силам).

  14. Хто претендує на корону і спадок? (Герцог Астольфо і принцеса Естрелья).

Класицизм

  1. Класицизм – напрям у європейській літературі та мистецтві… століття (XVII-XIX).

  2. Найбільше класицизм розвинувся в (У Франції у XVII ст.).

  3. Естетичним підґрунтям класицизму є («Поетика» Арістотеля).

  4. Слово класицизм походить від…(Латин. classicus – зразковий).

  5. Представники класицизму орієнтувалися на художню творчість … (Стародавньої Греції і Риму).

  6. В літературі епохи класицизму простежується розподіл на жанри: (високі, середні, низькі).

  7. Образи чітко розподіляються на … (позитивні і негативні).

  8. До «низьких» жанрів відносилися (комедія, пісні, листи в прозі, епіграми).

  9. Основні жанри епохи класицизму (трагедія, ода, епічна поема).

  10. Сюжети для своїх творів діячі епохи класицизму брали з (античної міфології, історії).

  11. Драматичні твори підкорялися правилу …(трьох єдностей).

  12. Яскраві представники літератури класицизму (Ф.Малерб, П.Корнель, Ж.Расін, Ж.-Б.Мольєр, Ф.Ларошфуко, Ж.Лафонтен).

  13. Основні положення класицизму були узагальнені ким? (Н.Буало).

Жан-Батіст Мольєр. Біографія і творчість

  1. Яка комедія Мольєра сподобалася королю Луї XIV? («Закоханий лікар»).

  2. Паризький період життя Мольєра розпочинається в … (1650 р).

  3. Які комічні прийоми розробив Мольєр? (Фарс, каламбур, гра слів).

  4. 1643 року вступив у Парижі до акторської трупи …(Бежара).

  5. Справжнє ім’я Ж.-Б. Мольера (Поклен).

  6. Разом з Бежаром Ж.-Б. Мольєр заснував театр. Він називався («Блискучий театр»).

  7. 13 років працював в трупі актора-трагіка (Шарля Дюфрена).

  8. Комедія «Міщанин-шляхтич» написана (1670 року).

  9. Батько майбутнього комедіографа був …(придворним шпалерником).

  10. Останній раз на сцені він грав (Аргана).

  11. Навчався в … коледжі (Клермонському).

  12. Музику до вистав Мольєра писав (Жан-Батіст Люллі).

  13. Остання п’єса Мольєра («Хворий, та й годі»).

  14. Що таке комедія? (Драматичний твір, у якому сатиричними і гумористичними засобами відображається смішне в житті).

  15. Жанр п’єси «Міщанин – шляхтич» (Комедія-балет).


Жан – Батіст Мольєр «Міщанин-шляхтич». Дії I-III


  1. Чому посварилися вчителі? (Кожен говорив, що його предмет кращий).

  2. Як остаточний варіант вчитель філософії залишає фразу, написану ким? (Журденом).

  3. Кравець разом з учнями шив пану Журдену (строгий костюм).

  4. З пана Журдена сміється служниця (Ніколь).

  5. Хто хоче одружитися з Люсіль? (Клеонт).

  6. Дорант повинен був віддати пану Журдену…франків (18 тисяч ).

  7. Хто підслухав розмову Доранта і Журдена? (Ніколь).

  8. Що написав вчитель музики для Журдена? (Музику для серенади).

  9. Чому Люсіль і Ніколь пройшли мимо Клеонта і Ков’єля (Поряд була тітка Люсіль).

  10. Хто така Дорімена? (Маркіза).

  11. На честь Дорімени пан Журден через Доранта влаштовує (бенкет).

  12. Кому першому спала думка одурити пана Журдена? (Ков’єлю).


Жан-Батіст Мольєр «Міщанин-шляхтич». Дії IV-V


  1. Слово Журден на турецький манер (Джіурдіна).

  2. Сином турецького султана був переодягнений (Клеонт).

  3. Чому Люсіль згодилася виходити заміж за сина турецького султана? (Впізнала Клеонта).

  4. До кого Ков’єль звертається з проханням допомогти їм з Клеонтом? (До Доранта).

  5. Пана Журдена посвятили в (Мамамуші).

  6. Яку назву носить церемонія обману пана Журдена? (Турецька церемонія).

  7. Який останній подарунок через Доранта зробив пан Журден маркізі Дорімені? (Діамантовий перстень).

  8. Кому належать ці слова: «Я впевнена, що краще співати неможливо. Прекрасний спів» (Дорімена).

  9. Чому бенкет був зупинений? (Появилася пані Журден).

  10. Яку священну книгу несли двоє дервішів під час турецької церемонії? (Коран).

  11. За кого пан Журден віддав заміж Ніколь? (За Ков'єля-перекладача).

  12. Кому належать ці слова: ”Чи знаєте ви, що син турецького султана завітав до нашого міста?" (Ков'єлю).

Із літератури XVIII століття.

Просвітництво


  1. Найвищим законом життя просвітники вважали (Закон Розуму).

  2. Наука в вік Просвітництва набула (світського характеру).

  3. Доба Просвітництва тривала (XVIII ст.).

  4. Яку книгу називали «Біблією нового часу»? («Енциклопедію»).

  5. В вік Просвітництва формуються нові уявлення про (світ, людину, суспільство, зміст життя).

  6. Просвітницький рух зародився в (Англії).

  7. В основі Просвітництва лежать (наукові знання).

  8. Що назавжди було дескридитовано в цей час? (Церква і монархізм).

  9. Назвіть письменників і поетів цієї доби (Д. Дефо, Д. Свіфт, Д. Дідро, Ж.Ж. Руссо, Г. Лессінг, Й.В. Гете, Ф. Шіллер).

  10. З виходом «Енциклопедії» європейська культура назавжди порвала з … (середньовічним світоглядом).

  11. Вершини досягнув просвітницький рух у (Франції).

  12. Просвітники вважали, що самою досконалою істотою є …(людина).


Вольтер (1694-1778 рр.)

  1. Виховував Вольтера … (родич-абат).

  2. «Віком Вольтера» вважають у Франції (XVIII cт.).

  3. Двічі був ув'язнений в … (Бастилії).

  4. Найважливішою для Вольтера була боротьба з (церковним фанатизмом і нетерпимістю).

  5. Справжнє ім’я Вольтера (Франсуа Марі Аруе).

  6. Навчався в престижному … (коледжі).

  7. Після Бастилії емігрував до Англії, де провів … (3 роки, з 1726-1729 р.р.).

  8. У 1750 р. в Берліні Вольтер стає секретарем прусського короля … (Фрідріха II).

  9. В Англії Вольтера вразив театр (Шекспіра).

  10. У 1740 р. Людовік XV призначає його … (придворним історіографом).

  11. 1746 р. Вольтера обирають до (Французької академії).

  12. Як Вольтер під впливом Шекспіра удосконалив свої театральні прийоми (зробив декорації до кожного акту, масовку, на сцені палили з гармат).

  13. Вольтер листувався з імператрицею (Катериною II).

  14. Центральне місце серед філософських повістей Вольтера має повість, написана 1758 р. … («Кандід, або Оптимізм»).

  15. Що означає термін вольтер'янство (безстрашне вільнодумство).

16 У Швейцарії знаходився маєток Вольтера …(Ферней).

Вольтер «Простак»

  1. Головні жанрові ознаки філософської повісті (головними героями є не люди, а філософські ідеї, логіка розвитку подій зумовлена не логікою людських вчинків, а логікою філософської полеміки).

  2. Повість «Простак» була написана (1767 р.).

  3. Тема повісті «Простак» (історія кохання Простака і юної вродливиці Сент-Ів).

  4. Простак належить до (індіанського племені гуронів).

  5. Що висловлює автор в повісті? (Риси французького життя, які суперечать здоровому глузду, природному єству людини).

  6. Який прийом використав автор? (Прийом очуднення).

  7. Де відбуваються події 1-8 розділів (в Нижній Бретані, в пріораті Гірської богоматері).

  8. В битві з ким відзначився Простак? (З англійцями).

  9. Чому Простак не зміг одружитися з коханою Сент-Ів? (Вона гине).

  10. Висновок автора (Маленька людина виявляється беззахисною перед сваволею урядовців)

  11. За заслуженою нагородою Простак вирушає до міста (Париж).

  12. Що таке очуднення? (Прийом, від слова «чудний», коли щось здається чудним, дивним).



Йоган Вольфганг Гете. Біографія

    1. Гете навчався в двох університетах, а саме (Лейпцігському, Страсбурзькому).

    2. На які періоди поділяють життєвий шлях Гете? (Штюрмерський і Веймарський).

    3. Місто, де народився Гете (Франкфурт-на-Майні).

    4. Коли виникає «штюрмерство» (70 роки XVIII ст.).

    5. Де Гете вивчає античність за археологічними пам’ятками та творами мистецтва? (В Італії).

    6. Після повернення до Веймара стає (директором придворного Веймарського театру).

    7. Науки, якими займався Гете (ботаніка, зоологія, анатомія, геологія).

    8. 26-літнього Гете до себе на службу запросив (герцог Саксен-Веймарський Карл Август).

    9. Звідки походить назва «штюрмерство»? (Від п’єси Клінгера «Буря і натиск» («Штурм унд дранг»).

    10. Чиї філософські погляди зацікавили Гете? (Іммануїла Канта, Баруха Спінози).

    11. Збірник поезій, створений в 1814-1819 рр. («Західно-східний диван»).

    12. Який твір зробив ім'я юного Гете популярним? («Страждання юного Вертера»).

    13. З яким видатним німецьким поетом зав'язує Гете дружні стосунки після повернення з Італії? (Ф. Шіллером).

Й.В.Гете. Лірика. Балада «Вільшаний король»

  1. В поезії «Травнева пісня» знайшла своє місце закоханість в (Фредеріку Бріон).

  2. Що прагнули зробити «штюрмери»? (Прагнули створити нову поезію, драматургію, прозу).

  3. Поезія «Прометей» написана … розміром (вільним).

  4. Які два мотиви звучать в поезії «Травнева пісня»? (Замилування весняною природою і щасливі любовні переживання).

  5. Ідеалом Гете і «штюрмерів» був (творчий геній людини).

  6. Що таке балада? (Невеликий ліро-епічний твір з драматично напруженим сюжетом).

  7. В якій поезії Гете звучить думка, що людина – частина природи, тому за її законами у свій час знайде вічний спокій у землі, перейде в природу («Нічна пісня подорожнього»).

  8. Зміст «Вільшаного короля» (простодушна людина стає жертвою своєї уяви).

  9. Які три плани має балада «Вільшаний король» (1 – реальний; 2 – фантастично-міфологічний, 3 - морально-філософський).

  10. Лірика Гете пов’язана з традиціями (народної поезії).

  11. Якій поезії Гете притаманний дух бунтарства? («Прометей»)

  12. Задум «Вільшаного короля» пов’язаний зі світом … (датських народних балад).

Йоганн Вольфганг Гете

«Фауст». Історія створення, композиція, проблематика.

  1. «Фауст – 1» складається з (25 сцен).

  2. «Фауст – 2» закінчений у (1831 році).

  3. Легенда про Фауста виникла ще в (XVI ст.).

  4. Особливості жанру «Фауста» (це одночасно трагедія і філософська поема).

  5. «Фауст» складається з («Присвяти», «Театрального вступу», «Прологу на небесах» та двох частин).

  6. Для свого «Фауста» Гете використав поширений у Німеччині сюжет про угоду…(чорнокнижника Фауста з Мефістофелем).

  7. «Фауст – 1» закінчений у (1806 році).

  8. «Фауст - II» складається з (5 актів).

  9. Суть Фауста (пізнати непізнане).

  10. Що означає слово Мефістофель? (Давньоєврейське «Мефіс» – руйнівник, «Тофель – обманщик).

  11. Суть Мефістофеля (дух заперечення).

  12. Суть Господа (просвітницький погляд на людину).

  13. Оригінальність і складність задуму Гете полягає в тому, що він об’єднав дві сюжетні лінії: (пошуки вченим справжнього сенсу людського буття й кохання до Маргарити).

  14. Проблематика твору (В чому суть життя? В чому призначення людини?)

Зміст трагедії Й. В. Гете «Фауст»

«Пролог на небі» - Сцена 8 «Вечір»

  1. В «Пролозі на небі» розгортається суперечка між (Богом і Мефістофелем).

  2. На кого вказує Бог як на взірець Людини? (на Фауста).

  3. Чому Фауст не покінчив життя самогубством? (Почув церковні дзвони, Пасха).

  4. Фауст багато років б’ється над …(розкриттям таємниць світу).

  5. Чим Вагнер відрізняється від Фауста? (Він теоретик).

  6. У вигляді кого вперше появився Мефістофель перед Фаустом? (У вигляді чорного пуделя).

  7. Над перекладом якої книги працює Фауст? (Над перекладом на німецьку мову Євангелія).

  8. Вдруге Мефістофель появляється перед Фаустом у вигляді (мандрівного студента).

  9. До чого байдужий Фауст? (До вина, веселощів в шинку).

  10. Коли вперше герой побачив Маргариту? (В дзеркалі на кухні відьми, а потім на вулиці).

  11. Чому Мефістофель говорить, що він не має впливу на Гретхен? (Вона тільки що вийшла з собору, гріхів у неї немає).

  12. Де поклав Фауст подарунок коханій? (На полиці шафи).

  13. Як мати Гретхен розпорядилася цим подарунком? (Віднесла священику до церкви).

Зміст трагедії Й. В. Гете «Фауст»

Сцена 9 «Гулянка» - Сцена 25 «Тюрма»

  1. Хто радить Маргариті не віддавати матері скриньку з коштовностями? (Марта).

  2. Порада Марти Маргариті (Не говорити матері про подарунок).

  3. Сім’я Гретхен (Батько помер, хвора мати, брат Валентин).

  4. Хто приготував зілля для матері Маргарити? (Мефістофель).

  5. З якою подругою біля колодязя вела бесіду Гретхен? Про кого говорили? (З Лізхен, про Варвару).

  6. Мета Валентина, брата Гретхен (Помститися на дуелі кривдникові).

  7. Як сталося вбивство Валентина (Шпагу тримав Фауст, але спрямував її Мефістофель).

  8. Де проходив розгул нечистої сили? (На горі Броккен).

  9. Маргарита потрапляє у в'язницю, бо … (втопила дитину, народжену від Фауста).

  10. Чому Мефістофель не може допомогти Маргариті? (Мефістофель говорить, що Фауст, а не він винен в тому, що сталося з Маргаритою).

  11. В кінці I частини Мефістофель пророкує Гретхен вічні муки за «гріхи», але голос з неба обіцяє дівчині … (порятунок).

  12. Як Маргарита відноситься до Мефістофеля? (Ненавидить його).

Йоганн Крістоф Фрідріх Шіллер

Біографія

  1. У 14 років був відданий до («Академії Карла»).

  2. Перша драма Шіллера називалася («Розбійники»).

  3. Де і ким розпочав роботу Шіллер? (Полковим лікарем у Штутгарті).

  4. Всього Шіллер написав … драм (одинадцять).

  5. Дворянське звання отримав в … (1802 році).

  6. Народився в сім'ї полкового лікаря в місті (Марбуху).

  7. На дев'ятому році хлопця віддали до … (латинської школи).

  8. У юнацькі роки улюбленими творами були (твори грецьких класиків, Шекспіра, Руссо, Лессінга)

  9. Шіллера поєднувала дружба з (Гете).

  10. Ким в 1789 році Шіллеру вдалося влаштуватися в місті Йєні? (Позаштатним професором історії Йєнського університету).

  11. Уряд революційної Франції присудив Шіллеру титул (почесного французького громадянина за те, що він «своєю мужністю послужив справі свободи»).

  12. Гете подарував Шіллеру кілька тем для творів, а саме (балада «І вікові журавлі», драма «Вільгельм Телль»).


«Вільгельм Телль»

Жанр, сюжет, історія створення, ідея твору.

  1. Драма «Вільгельм Телль» написана (1804 року).

  2. Тему для драми подарував Шіллеру (Гете).

  3. В основі драми – реальний епізод історії: (повстання швейцарських кантонів проти австрійського панування).

  4. Жанр «Вільгельма Телля» (історична драма).

  5. В чому полягає зв’язок народної драми “Вільгельм Телль» з ідеологією Просвітництва? (Ідея рівності австрійців і швейцарців).

  6. Які дві історичні особи діють у драмі? (Вагнер фон Аттінгаузен і герцог Йоганн Парріціда).

  7. В чому драматичний конфлікт твору? (Протистояння Геслера і Телля, вільнодумства і тиранії, вільної особистості й тиранічної влади).

  8. Події, про які йде мова в творі, відбувалися в … столітті (XIII ст.).

  9. Кому належать слова: «Це не дія, а вже ціла п’єса, і до того ж прегарна»? (Гете).

  10. Проти кого боролося населення трьох кантонів – Урі, Швіца і Унтервальдена? (Проти австрійських поневолювачів).

  11. Яку непокору (за легендою) виявив Вільгельм Телль? (Не вклонився вивішеному на жердині капелюхові австрійського намісника).

  12. Що означає слово Телль? (Натяк, побудований на співзвучності слів Тell i Toll (безрозсудний, шалений).

Зміст драми Шіллера «Вільгельм Телль»

  1. Як називалось озеро чотирьох лісових кантонів Швейцарії? (Фірвальдштедське озеро).

  2. Чиї це слова: «Тут я бігом до дому – й топором, Як був, благословив його по лобі» (Баумгартен).

  3. Чому рибалка Роуді відмовився перевезти Баумгартена? (28 жовтня, пора осінніх бур. За стародавнім повір’ям, у цей день озеро чекає людських жертв).

  4. Що радить Штауффахеру його дружина Гертруда? (Щоб зійшлися «ті, хто чесно мислить, на таємну раду»…).

  5. Глашатай оголошує волю ландфогта (кожен повинен пройти з непокритим чолом і вклонитись капелюху ландфогта, який висить на стовпі).

  6. За що осліпили Генріха Гальдена? (Не сказав ландфогту, де його син).

  7. На раді представників трьох кантонів на галяві Рютлі Штауффахер проголошує (cоюз народів: «Ми роду одного й одної крові…»).

  8. Чи був на раді Телль? (Ні).

  9. Але що відповів дружині? («Не був я там. Але свою Вітчизну Не зраджу я, якщо мене покличуть»).

  10. Хто радить Ульріху фон Руденцу стати на захист вітчизни? (Берта фон Брунек).

  11. Чи поцілив Телль в яблуко у сина на голові? (Так).

  12. Чому Телль наготував 2 стріли? (Якщо одна поцілить у сина, другу він пустить в Германа Геслера).

  13. Хто з героїв просить сина не молитись за Геслера, щоб «кара праведна його настигла»? (Рибалка).

  14. Як спасся Телль? (Під час бурі фогт велів розв’язати його і поставити до керма, а потім він плигнув на скелю).

  15. Яка різниця між Теллем і Йоганном Парріцідою (Телль убив Ландфогта, що чинив зло всьому народу, а Парріціда вбив дядька і імператора свого, бо той пограбував спадщину Парріціди).

  16. Чим закінчується драма? (Руденц дарує кріпакам волю. Усі кричать: «Свобода!»).


Використана література


  1. Гете И.В. Фауст. Лирика – М.: Худож. лит., 1986

  2. Звиняцьковський В.Я. Зарубіжна література: Підручник для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. - К.:Генеза, 2004

  3. Куцевол О.М. Зарубіжна література. 9 клас. Розгорнуте планування уроків за програмою 2001р.- К.: Ленвіт, 2002

  4. Лесин В.М., Пулинець О.С. Словник літературознавчих термінів – Київ: Видавництво «Радянська школа», 1971

  5. Мольєр. Комедії: Для ст.. шк.. віку. – К.: Веселка, 1993

  6. Ніколенко О.М. Бароко і класицизм як художні системи XVII ст. //Всесвітня література.- 2002. - №11

  7. Шалагінов Б.Б. Зарубіжна література: Західна Європа від античності до початку XIX ст.: Проб. підруч. для 9 класу серед. шк. – К.: Вежа, 1995

  8. Шалагінов Б.Б. Зарубіжна література: Від античності до першої половини XIX століття: Хрестоматія для 9 класу середніх загальноосвітніх закладів. 2-ге видання. – К.: Вежа, 2006

  9. Шіллер Ф. Твори. – Київ.: Видавництво «Молодь»,1968


Зміст

Передмова ……………………………………………………...

3


Із літератури європейського бароко …………………….........


4

Педро Кальдерон де ла Барка. Біографія і творчість ………..

5

П’єса Педро Кальдерона де ла Барки “Життя – це сон” ........

6

Класицизм ……………………………………………………...

7

Жан-Батіст Мольєр. Біографія і творчість ……………..…….

8

Жан-Батіст Мольєр «Міщанин-шляхтич». Дія I-III ……..…..

9

Жан-Батіст Мольєр «Міщанин-шляхтич». Дія IV-V …….….

10

Із літератури XVIII століття. Просвітництво ………….…….

11

Вольтер …………………………………………………..……..

12

Вольтер «Простак» …………………………………..………...

13

Йоган Вольфганг Гете. Біографія ……………………..……...

14

Й.В.Гете.Лірика. Балада «Вільшаний король» ………..……..

15

Й.В.Гете «Фауст» Історія створення, композиція, проблематика ………………………………………………..…


16

Зміст трагедії Й.В.Гете «Фауст»,

«Пролог на небі» - Сцена 8 «Вечір» …………………….……


17

Зміст трагедії Й.В.Гете «Фауст»

Сцена 9 «Гулянка» - Сцена 25 «Тюрма» …………………….


18

Ф.Шіллер. Біографія …………………………………………..

19

Ф.Шіллер. «Вільгельм Телль».

Жанр, сюжет, історія створення, ідея твору …………………


20

Зміст драми Ф.Шіллера «Вільгельм Телль» …………………

21


Використана література ……………………………………….


23

Схожі:

Куцупатра Алла Миколаївна Демонстраційний експеримент з фізики
Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Кам’янської районної ради Черкаської області
Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Методичний кабінет...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 10 клас. Рівень стандарту ”, затвердженої Міністерством освіти...
Відділ освіти Кам’янської райдержадміністрації Методичний кабінет...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 10 клас. Рівень стандарту ”, затвердженої Міністерством освіти...
Відділ освіти Тальнівської райдержадміністрації Районний методичний...
Алфавітний покажчик портретів найвідоміших українських письменників
Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007
Ходоровська Стелла Іванівна, Олефіренко Наталія Михайлівна, вчителі математики Кам’янської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів...
Розділ: Національне виховання
Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАТУТІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ МЕТОДИЧНИЙ...
«Інтегрування оптимальних педагогічних технологій та ефективних форм і методів роботи для створення ситуації успіху для кожного учня...
Районний методичний кабінет відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації...
Схвалено і рекомендовано до друку рішенням ради методичного кабінету відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації
ВІДДІЛ ОСВІТИ Амвросіївської районної державної адміністрації Амвросіївський...
Людина та її життя. Друга зумовлена тим, що сучасне покоління живе на зламі епох, зміна яких пов’язана з динамічними процесами у...
УКРАЇНА ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ...
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМАНДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка