Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ ABC ” )


Скачати 32.2 Kb.
Назва Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ ABC ” )
Дата 09.02.2014
Розмір 32.2 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Література > Конспект
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток ABC” )
Тема: Seasons and the weather (Пори року і погода)
Цілі та завдання:

- тренувати учнів у вживанні лексики за даною темою у діалогічному і монологічному мовленні;

- розвивати навички аудіювання, читання, письма;

- підвищувати ефективність засвоєння знань;

- розвивати слухову, зорову і моторну пам`ять, увагу, спостережливість, логічне мислення, вміння спілкуватись;

- виховувати інтерес до вивчення мови, сприяти розвитку допитливості дітей.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: картинки із зображенням пір року, розрізані навпіл; картки з назвами місяців; картки з літерами D, J (3 екз.), F, M (2 екз.), A (2 екз.), S, O, N; картинки із зображенням свят; магнітофон і диск із записом звуків природи.
Хід уроку
I. Організаційна частина уроку. (5 хв.)
Teacher: Good afternoon, children! I`m glad to see you.

Pupils: Good afternoon, teacher! We are glad to see you too.

Міні-діалог:

T.: Who is on duty today?

P.: I am.

T.: What day is it today?

P.: It`s the fifteenth of March, Friday.
II. Основна частина уроку.
1. Повторення лексики з теми « Пори року і погода» (20 хв.)

T.: Today we are going to speak about the seasons and the weather. Please, answer my questions:

- How many seasons has a year?

- What are they?

- What season is it now?

- What season comes after spring / summer / autumn?

- What season is cloudy and rainy / hot and sunny / frosty and snowy / wet and warm?

T.: Every season has its colour, let`s learn the rhyme:

Spring is green,

Summer is bright,

Autumn is yellow,

Winter is white.

T.: I`ll read the riddles and you have to guess what season is it.

This is the season when days are cold,

We can make a snowman and play snowballs.

This is the season when children can ski

And Santa Claus brings the New Year`s tree.

P.: It`s winter.

T.: This is the season when apples are sweet,

This is the season when school friends meet.

P.: It`s autumn.

T.: This is the season when nights are short,

Children have plenty of fun and sport:

Play football and swim in hot sunny days,

Run and jump in the longest holidays.

P.: It`s summer.

T.: This is the season when flowers bloom,

When nobody wants to stay in the room.

This is the season when birds make nests,

This is the season we all like the best.

P.: It`s spring.
2. Активізація монологічного мовлення. (30хв.)

T.: Let`s listen to the sounds of the nature. Describe the weather after each listening and say what season is it in your opinion.

Після прослуховування аудіозапису звуків природи учні називають пору року, впізнану під час прослуховування, і описують відповідну погоду.

T.: Somebody has torn the pictures of the seasons, let`s make up them again. Every pupil gets parts of the pictures. Try to describe your part. After that the pupil who has the second part must guess and complete the picture.

Вчитель роздає учням частини розрізаних картинок. По черзі діти описують дану частинку, а учень, у якого знаходиться відповідна половинка, має відгукнутись і доповнити малюнок.
3.Фізкультхвилинка. (5 хв.)

Діти виконують рухи і повторюють слова разом з вчителем.

T.: Let`s do physical exercises together.

Now stand up and turn around,

Shake your head and touch the ground,

Touch your nose, touch your eyes,

Clap your hands and say “bye-bye”.

4. Групова робота. (25 хв.)

Гра «Брейн-ринг». Учні діляться на чотири команди з назвами пір року і отримують завдання. Переможе команда, відповіді якої будуть найкращі.

T.: Let`s play game “Brain ring”. There are four teams: “Spring”, “Summer”, “Autumn”, “Winter”. The teams have tasks to do.

1 task. Write down as many words as you know about the name of your team (“Spring”, “Summer”, “Autumn”, “Winter”).

1 завдання: необхідно написати англійською мовою якомога більше слів, що стосуються теми «Весна»/ «Літо» / «Осінь» / «Зима» відповідно до назв команд.

2 task. Put in order the cards with the names of the months.

2 завдання: розставити у правильному порядку картки з назвами місяців.

3 task. Every pupil takes the card with the letter on it and call the month which begins with this letter.

3 завдання: кожен учень бере картку з літерою і називає місяць, назва якого починається з даної літери.

4 task. Each team get the pictures. Look and say: when do we celebrate this holiday?

4 завдання:кожна команда отримує картинки із зображенням свят. Необхідно назвати пору року і місяць, коли відзначається це свято.

The team that has the best answers is the winner of “Brain ring”.

Перемагає команда, відповіді якої є найкращі.
III. Заключна частина уроку. (5 хв.)
Підведення підсумків, оцінювання роботи учнів.

T.: Your answers were excellent. I`m pleased with your work. That is all for today. Our lesson is over. Good bye, see you soon.

P.: Good bye.

Схожі:

Урок узагальнення й систематизації
Мотивація навчання шлях до підвищення рівня мовленнєвої компетентності учнів на уроках англійської мови
Гурткової роботи в І семестрі
Згідно з планом роботи на 2007/08 н р з вересня в школі діють гуртки з хореографії, інформатики, баскетболу, драматичний гур­ток,...
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
Осадчук Оксани Павлівни Звіт аспіранта за перше півріччя першого року навчання
Протягом першого півріччя 1 – го року навчання в аспірантурі була запланована та виконана наступна робота
Підготувала Вчитель англійської мови
Гра розроблена для проведення тижня англійської мови в школі, для учнів 4-го класу, в грі приймають участь три учні по 10 питань...
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, активізувати їх вживання у мові, розвивати фонематичний слух
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Методичні вказівки з граматиці англійської мови для студентів першого курсу технічних спеціальностей, (ПДТУ, 1996р.)
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Методичні вказівки з граматиці англійської мови для студентів першого курсу технічних спеціальностей, (ПДТУ, 1996р.)
План-конспект уроку з англійської мови на тему «Number six, Hill Street!»
Мета: практична: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, активізувати їх вживання у мові, розвивати навички діалогічного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка