РОБОЧИЙ ЗОШИТ


Скачати 415.16 Kb.
НазваРОБОЧИЙ ЗОШИТ
Сторінка1/3
Дата29.10.2013
Розмір415.16 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2   3
Міністерство освіти і науки України

Головне управління освіти і науки

Черкаської облдержадміністрації

Золотоніський професійний ліцей

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

З УКРАЇНСЬКОЇ

ЛІТЕРАТУРИ

ДЛЯ УЧНІВ І КУРСУ

( частина І)

Золотоніський професійний ліцей

Величко Зінаїда Григорівна

Викладач української мови та літератури

Викладач вищої категорії

Старший викладач

Тема, над якою працює:

Виховання духовності і національної свідомості на уроках української мови та літератури засобами особистісно орієнтованого навчання.

Назва матеріалу:

Робочий зошит з української літератури

для учнів першого курсу

( частина І)

Анотація: Робочий зошит має на меті допомогти учням розвивати своє логічне мислення, письмове мовлення, оволодівати літературознавчими матеріалами з теорії літератури для учнів ПТНЗ.

Обсяг матеріалу: 41 сторінка

Матеріали розглянуто на засіданні методичної комісії

Матеріали схвалено педагогічною радою

ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей»

З М І С Т

Передмова

1. Робочий зошит.

2. Літературознавчий словничок.

3. Додатки

Використана література

ПЕРЕДМОВА

Сучасній українській державі потрібні освічені, творчі громадяни. Українська література є потужним носієм коду нації . Тому ми повинні дбайливо ставитись до повернутих із забуття таких культурних цінностей, як література, історія. Саме вони допоможуть нам в особистому самоусвідомленні, самоутвердженні.

Література повинна виховувати відповідальну особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розвязання проблем.

На уроках літератури ви, учні, входите в храм національного та світового мистецтва.

Наша мета полягає в тому, щоб кожен з вас відкрив у собі неповторність власного «Я» . З цією метою вам запропоновано робочий зошит з української літератури, який допоможе зрозуміти зміст творів, які вивчаються, та навчить вас висловлювати власну думку щодо прочитаного. Даний робочий зошит розвине ваші творчі здібності, спонукатиме до самостійного мислення, уміння розвязувати літературні та моральні проблеми.

Розширити свій кругозір допоможе додаток «До вашого записничка» та літературний словничок.

ЗАВДАННЯ ПОЗНАЧЕНІ :

- ПІДВИЩЕНОЇ СКЛАДНОСТІ;

ТВ – ТВОРЧОГО РІВНЯ

! - НА ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

І .С. Нечуй – Левицький!

(1838 – 1918)

1. Заповніть таблицю « Роди та жанри літератури»

Роди літератури

Жанри

  1. Запишіть дату і місце народження письменника.

_______________________________________________________________

  1. Літературний псевдонім письменника_______________________________

  2. Хто за гороскопом був І.С. Нечуй – Левицький?______________________

  3. ! Жанр твору, темою якого є життя самого автора?___________________

  4. Складіть таблицю навчання І.С. Нечуй – Левицького.



Дата

Навчальний заклад



























  1. Скільки років віддав навчанню письменник?__________________________

  2. Іноземна мова, яку почав вивчати І. Левицький, навчаючись у духовній семінарії.________________________________________________________

  3. Рід діяльності Семена Левицького?___________________________________

  4. Який перший твір написав І.С. Нечуй – Левицький?____________________

  5. За жанром «Кайдашева сім’я» - _____________________________________

  6. Коли вперше з’явився псевдонім Іван Нечуй?

_________________________________________________________________

  1. У рукописі «Напутіння і навчання для українських селян» Нечуй – Левицький писав: « Часто трапляються сім’ї, в котрих буває така колотнеча та завсідня лайка та сварка, що життя в хаті стає якимсь пеклом…» Чи є ситуація, описана в повісті типовою ?__________

  2. Які особливості композиції повісті « Кайдашева сім’я» ?__________________________________

  3. Розкрийте географічний простір подій, які зображено в повісті «Кайдашева сім’я».___________________________________

  4. Складіть порівняльну характеристику Карпа і Лавріна, Мотрі і Меланки.___________________

  5. Яка роль діалогів у творчості Нечуя – Левицького?______________________________

  6. Які народні звичаї і свята описано в повісті «Кайдашева сім’я»?________________________

  7. Розкрийте думку І. Франка про те, що І.Нечуй – Левицький «Був артистом, творцем живих

життів».__________________________________

  1. Яка роль сна як художнього засобу в повісті «Кайдашева сім’я» ?_________________________

  2. Назвіть приказки і прислів’я, які використовує автор в повісті «Кайдашева сім’я» ?____________

  3. Про кого говорить автор? «Не мети до порога, бо візьму тебе за шию, як кішку, та натовчу мордою в сміття, щоб у друге так не робила.»

Що відповіли б ви героїні, враховуючи різні вагові категорії?______________________________________________________________________________________________________________________

Домашнє завдання.

Підготувати повідомлення на тему «Народознавство в повісті «Кайдашева сім’я».

Панас Мирний (Рудченко)

  • ( 1849 – 1920)

РОМАН «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ ?»



  1. Складіть хронологічну таблиці життя і творчості П.Мирного

Дата

Події



























  1. ! Дайте визначення

Епос (проза)__________________________________________________

  1. ! Запишіть ознаки роману.

_______________________________________________________________

  1. Де, коли було опубліковано перший твір письменника?________________

  2. В якому році в літературі з’являється письменник Панас Мирний?_______

  3. Заповніть таблицю

Назва твору

Тема



























  1. Яку течію започаткував П.Мирний в прозі к. ХІХ – ХХ ст..?___________

  2. Жанр твору « Хіба ревуть воли, як ясла повні ?»______________________

  3. Доведіть, що твір «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» за жанром - роман.

  4. Яка життєва подія покладена в основу роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»_________________________________________________________

  5. Яка друга назва роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Як ви розумієте цю назву твору?__________________________________________________

  6. У чому полягає новаторство автора в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»__________________________________________________________

  7. Як вплинули батьківські гени та суспільне середовище на формування особистості Чіпки?________________________________________________
  1   2   3

Схожі:

Над якою працює
«Робочий зошит з бухгалтерського обліку для проведення лабораторно – практичних занять»
ТЕМА: Про дружбу
ОБЛАДНАННЯ: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2)
УРОК 2 Підтема : Лондон / London
Обладнання : підручник, робочий зошит, картки із завданнями для самостійної роботи
РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ
Рецензенти: Ладигіна Н. М., кандидат медичних наук, викладач Криворізького медичного коледжу
Кочерган М. П. Загальне мовознавство: Підручник
Підготуйте усні відповіді на всі пункти плану заняття. При потребі робіть записи у робочий зошит
Тема: Здорова їжа
О бладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2)
Рекреаційні ресурси світу
Рекреаційні ресурси це сукупність об'єктів і явища природного і антропогенного походження, що сприяють відпочинку, оздоровленню та...
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Робочий зошит для проведення навчальної практики студентам факультету обліку та аудиту денної форми навчання галузі знань 0305 «Економіка...
Свято «Мій перший найкращий зошит» Мета
Обладнання: оформлення виставки «Мій перший найкращий зошит», малюнки, телеграма, костюми «Король Зошит», «Фея», «Листоноша», «Міс...
Робочий зошит призначений для самопідготовки, виконання контрольної...
Зміст методичних вказівок, що входять до даного робочого зошита, відповідає програмі з неорганічної хімії, затвердженій Міністерством...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка