РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Скачати 199.96 Kb.
Назва РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Дата 05.05.2013
Розмір 199.96 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи




УКРАЇНА

ЧУДНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації
12.02.2013року № 25
Про затвердження Положень

про районний організаційно-

методичний центр та про

централізовану бухгалтерію

при відділі культури райдержадміністрації
Відповідно до ст.6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», п.1 ст.2 Бюджетного кодексу України з метою забезпечення належного виконання бюджетними установами відповідних функцій:


  1. Затвердити положення , що додаються:

    1. про районний організаційно-методичний центр при відділі культури райдержадміністрації (нова редакція);

    2. про централізовану бухгалтерію при відділі культури райдержадміністрації (нова редакція).




  1. Начальнику відділу культури райдержадміністрації Захарченко С.В. забезпечити контроль за дотриманням вимог Положень у практичній роботі.

  2. Розпорядження голови райдержадміністрації від 19.11.2009р. №394 „Про затвердження Положень про районний організаційно-методичний центр та про централізовану бухгалтерію при відділі культури райдержадміністрації” вважати таким, що втратило чинність.


голова адміністрації М.Ю. Самчик


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови

райдержадміністрації

12 лютого 2013р. № 25
Положення

ПРО РАЙОННИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

ПРИ ВІДДІЛІ КУЛЬТУРИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

(нова редакція)


ПОГОДЖЕНО

Начальник відділу культури

райдержадміністрації

_________ С.В. Захарченко

«___» __________ 2013р


  1. Загальні положення




  1. районний організаційно-методичний центр при відділі культури райдержадміністрації (надалі - РОМЦ) є бюджетною неприбутковою установою, яка підпорядкована відділу культури райдержадміністрації, утримується за рахунок коштів районного бюджету.

Засновником РОМЦу є Чуднівська районна державна адміністрація. Положення

про РОМЦ затверджується розпорядженням голови районної державної

адміністрації.

    1. РОМЦ створений з метою надання організаційної, творчої та практичної допомоги клубним закладам району.

    2. В своїй діяльності РОМЦ керується Конституцією України, Законом України „Про культуру”, наказами та інструкціями міністерства культури України, управління культури облдержадміністрації та відділу культури райдержадміністрації, а також цим Положенням.

    3. РОМЦ здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством та даним Положенням.

    4. Структура РОМЦу визначається завданнями, напрямом та змістом його діяльності, місцевими умовами і фінансовими можливостями.

    5. РОМЦ будує свою роботу на взаємодії з іншими закладами культури, бібліотеками, загальноосвітніми школами та громадськими організаціями.

    6. РОМЦ бере участь у розробленні та реалізації місцевих програм у межах своєї компетенції.

    7. Адреса: Чуднівський районний організаційно-методичний центр при відділі культури райдержадміністрації 13200 Житомирська обл., м. Чуднів, вул.Леніна,95

  1. Основні завдання:

    1. Координація роботи всіх клубних та бібліотечних закладів району, їх планування;

    2. Здійснення методичної, організаційної, консультативної допомоги закладам культури району;



    1. Допомога у розвитку самодіяльної народної творчості в усій різноманітності її видів та жанрів, розкритті творчих здібностей і обдарувань людей;

    2. Збереження, відродження та розвиток української культури, а також культур інших національних меншин, що проживають на території району, зміцнення міжнаціонального співробітництва у сфері художньої самодіяльності та культурно-масової роботи;

    3. Підтримка соціально-важливих ініціатив, любительських об’єднань та клубів за громадсько-політичними, науково-технічними, екологічними, художньо-естетичними та іншими інтересами;

    4. Організація фестивалів, свят, конкурсів, оглядів художньої самодіяльності, народної творчості, виставок творів образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва;

    5. Сприяння масовій самоосвіті в галузі літератури та мистецтва, історії вітчизняної і світової культур, суспільних і природознавчих наук, культури побуту тощо;

    6. Створення необхідних умов для дозвілевого спілкування, відпочинку і розваг, надання методичної допомоги любительським колективам і об'єднанням , гурткам і клубам, а також колективам, що її потребують, з питань організації культурно-просвітницької роботи, художньої самодіяльності і дозвілля.

  1. Організація роботи.

    1. РОМЦ організовує та здійснює:

  • навчання підготовчих груп колективів народної творчості;

  • обслуговування культурно-мистецьких заходів інших організацій;

  • проведення семінарів, нарад, вивчення, узагальнення досвіду та пропаганда досвіду роботи кращих колективів;

  • впровадження нових свят та обрядів, організацію навчання кадрів, проведення показових заходів та практичних занять;

  • прийняття та аналіз планів роботи клубних установ;

  • виїзди в культурно-освітні установи району для надання методичної та практичної допомоги;

  • підготовку документів на присвоєння звання «народний» аматорським колективам та народним умільцям;

  • надання методичної допомоги в написанні сценаріїв та проведенні масових заходів;

  • підготовку листів, інформацій, питань на засідання ради відділу культури та бере в них участь;

  • розроблення методичних матеріалів, рекомендацій.

  • надає допомогу клубним закладам району в організації обслуговування населення.

  1. Структура, штати, бюджет та управління

    1. РОМЦ очолює завідуючий, який у своїй діяльності підпорядковується відділу культури райдержадміністрації

    2. Завідуючий призначається на посаду та звільняється з посади начальником відділу культури райдержадміністрації.

    3. Завідуючий:

  • формує структуру та штатний розпис установи, відповідно до затвердженої середньорічної штатної чисельності працівників установи. Штатний розпис підписується начальником відділу культури районної державної адміністрації та головним бухгалтером централізованої бухгалтерії відділу культури райдержадміністрації, погоджується начальником управління фінансів райдержадміністрації, затверджується головою районної державної адміністрації;

  • організовує виконання кошторису доходів і видатків закладу;

  • вносить пропозиції начальнику відділу культури райдержадміністрації щодо встановлення для працівників надбавок, премій та інших видів заохочення у відповідності до чинного законодавства України;

  1. В кошторисі доходів і видатків передбачаються кошти на заробітну плату, відрядження працівників, придбання обладнання та інвентарю, господарські витрати, пов’язані з орендою приміщення в РБК, на оплату енергоносіїв та комунальних послуг.

  2. Завідуючий РОМЦом:

  • організовує роботу РОМЦу;

  • розподіляє обов’язки методистів;


  • несе відповідальність за його діяльність та виконання покладених на центр завдань і здійснення всієї методичної діяльності, яку координує Житомирський обласний Центр народної творчості;

  • несе відповідальність за збереження матеріальних цінностей, що знаходяться у користуванні РОМЦу;

  • забезпечує підготовку і вчасне подання відповідної планово-звітної документації та статистичної звітності.

  • створює належні умови для забезпечення ефективної праці, дотримання законодавства про працю, забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм та техніки безпеки в закладі;

  1. працівники РОМЦу призначаються та звільняються начальником відділу культури райдержадміністрації. Методисти повинні мати фахову освіту та відповідати встановленим кваліфікаційним вимогам.

  2. Працівники РОМЦу виконують свої обов’язки відповідно до посадових інструкцій, затверджених начальником відділу культури райдержадміністрації

  3. РОМЦ повинен мати річний план роботи, який затверджується начальником відділу культури РДА.

  4. Трудовий колектив РОМЦу:

  • бере участь у підготовці колективного договору, розглядає і обговорює зміни та доповнення до нього та цього Положення;

  • розглядає і вирішує згідно із Положенням питання самоврядування трудового колективу;

  1. Обов'язки працівників визначаються правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями, чинним законодавством і даним Положенням.

  2. Повноваження трудового колективу реалізуються загальними зборами на підставі Колективного договору. Працівники користуються соціальними гарантіями, передбаченими законодавством.



  1. Припинення діяльності

    1. Припинення діяльності РОМЦу відбувається шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, перетворення або ліквідації) за рішенням районної державної адміністрації.

    2. Ліквідація відбувається на підставах, передбачених законодавством України.

    3. Ліквідація проводиться в порядку, встановленому чинним законодавством.

    4. При реорганізації або ліквідації РОМЦу працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

12 лютого 2013р. № 25
ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ЦЕНТРАЛІЗОВАНУ БУХГАЛТЕРІЮ

ПРИ ВІДДІЛІ КУЛЬТУРИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

(нова редакція)

ПОГОДЖЕНО
Начальником відділу

культури райдержадміністрації

___________ С.В. Захарченко

«___» __________ 20____ р.

1. Положення визначає завдання та функціональні обов'язки централізованої бухгалтерії при відділі культури Чуднівської районної державної адміністрації (далі – централізована бухгалтерія), повноваження її керівника – головного бухгалтера та вимоги до його професійно-кваліфікаційного рівня.

2. Централізована бухгалтерія утворюється як самостійний структурний підрозділ при відділі культури райдержадміністрації. Її засновником являється Чуднівська районна державна адміністрація.

Положення про централізовану бухгалтерію затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

3. Централізована бухгалтерія підпорядковується безпосередньо начальнику відділу культури райдержадміністрації.

Бухгалтерія створена при відділі культури райдержадміністрації для ведення обліку виконання бюджету і кошторисів районних закладів та установ, що перебувають на утриманні районного та державного бюджетів з метою обслуговування:

районного будинку культури Чуднівської районної ради, центральної районної бібліотеки Чуднівської районної ради, В.Коровинецького районного краєзнавчого музею Чуднівської районної ради, школи мистецтв Чуднівської районної ради, районного організаційно-методичного центру та відділу культури райдержадміністрації.

4. Централізована бухгалтерія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи, наказами начальника відділу, а також положенням про централізовану бухгалтерію.

5. Основними завданнями централізованої бухгалтерії є:

1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності відділу культури райдержадміністрації та складення звітності;

2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

3) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

4) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

5)запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

6. Централізована бухгалтерія відповідно до покладених на неї завдань:

1) веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;

2) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;

3) здійснює поточний контроль за:

дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень відділу культури райдержадміністрації;

4) своєчасно подає звітність;

5) своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до відповідних бюджетів;

забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

7) проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

8) забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;

користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

районні установи, підпорядковані відділу культури райдержадміністрації, даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;

9) бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

10) розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників;

11) здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами.

7. Централізована бухгалтерія має право:

1) представляти відділ культури райдержадміністрації в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції бухгалтерської служби, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності;

2) встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до централізованої бухгалтерії районними установами, підпорядкованими відділу культури райдержадміністрації, первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням;

3) одержувати від районних установ, підпорядкованих відділу культури райдержадміністрації, необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них;

4) вносити начальнику відділу пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

8. Керівником централізованої бухгалтерії є головний бухгалтер, який підпорядковується та є підзвітним начальнику відділу культури райдержадміністрації.

Головний бухгалтер призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про працю з урахуванням вимог до професійно-кваліфікаційного рівня, встановлених пунктом 10 цього Положення, начальником відділу культури райдержадміністрації за погодженням з органом Казначейства за місцем обслуговування відділу культури райдержадміністрації.

Погодження призначення на посаду та звільнення з посади головного бухгалтера начальником відділу культури райдержадміністрації здійснюється в порядку, встановленому Мінфіном.

Висновок про погодження (відмову в погодженні) кандидатури для призначення на посаду головного бухгалтера орган Казначейства надсилає протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного подання начальника відділу.

9. Звітність та документи, підписані особою, призначеною на посаду головного бухгалтера без дотримання вимог, встановлених п.8 цього Положення, органами Казначейства не приймаються.

10. Головний бухгалтер (особа, що претендує на посаду головного бухгалтера) повинен відповідати таким вимогам до професійно-кваліфікаційного рівня:

1) мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом не менш як три роки, досвід роботи на керівних посадах не менш як три роки;

2) знати закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та порядок проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов'язань, основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.

11. Прийняття (передача) справ головним бухгалтером у разі призначення на посаду або звільнення з посади здійснюється після проведення внутрішньої перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності, за результатами якої оформляється відповідний акт.

12. Головний бухгалтер:

1) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на централізовану бухгалтерію;

2) формує структуру та штатний розпис централізованої бухгалтерії відповідно до затвердженої середньорічної штатної чисельності працівників. Штатний розпис підписується начальником відділу культури районної державної адміністрації та головним бухгалтером централізованої бухгалтерії відділу культури райдержадміністрації, погоджується начальником управління фінансів райдержадміністрації, затверджується головою районної державної адміністрації;

В кошторисі доходів і видатків передбачаються кошти на заробітну плату, відрядження працівників, придбання обладнання та інвентарю, господарські витрати, пов’язані з орендою приміщення в РБК, на оплату енергоносіїв та комунальних послуг.

3) Має право другого підпису платіжних документів для здійснення видатків бюджетних установ, що обслуговуються бухгалтерією. Підпис на зазначених документах скріплюється печаткою відділу культури і туризму райдержадміністрації.

4) здійснює керівництво діяльністю централізованої бухгалтерії, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

5) погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

6) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

7) погоджує кандидатури керівників районних установ культури, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов'язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;

8) подає начальнику відділу культури райдержадміністрації пропозиції щодо:

визначення облікової політики, змін обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності відділу і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

визначення оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників;

призначення на посаду та звільнення з посади працівників централізованої бухгалтерії;

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності відділу;

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджетів;

заохочення та притягнення до відповідальності працівників централізованої бухгалтерії;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

організації навчання працівників централізованої бухгалтерії з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення централізованої бухгалтерії служби нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;

9) підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій;

10) відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує начальника відділу про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;

11) здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться відділом культури РДА;

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна, що знаходиться в оперативному управлінні відділу;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості відділу культур РДА та районних установ культури, які йому підпорядковані;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти; оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників централізованої бухгалтерії;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами;

12) погоджує документи, пов'язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

13) виконує інші обов'язки, передбачені законодавством.

14. Головний бухгалтер у разі отримання від керівника районної установи культури розпорядження вчинити дії, які суперечать законодавству, інформує у письмовій формі начальника відділу про неправомірність такого розпорядження, а у разі отримання даного розпорядження повторно надсилає начальнику відділу, якому підпорядкована установа, та керівникові органу Казначейства за місцем обслуговування відділу культури відповідне повідомлення.

Керівник органу Казначейства розглядає в триденний строк отримане повідомлення та здійснює у разі встановлення факту порушення бюджетного законодавства заходи відповідно до законодавства, про що інформує у письмовій формі начальника відділу, якому підпорядкована установа, та головного бухгалтера. Якщо факт порушення не встановлено, керівник зазначеного органу інформує про це у письмовій формі начальника відділу , якому підпорядкована установа, та головного бухгалтера.

15. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки начальника відділу культури райдержадміністрації на період його тимчасової відсутності.

16. Працівники централізованої бухгалтерії, які призначаються на посаду та звільняються з посади у порядку, встановленому законодавством про працю, підпорядковуються головному бухгалтерові.

17. У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов'язків покладається на працівника централізованої бухгалтерії відповідно до наказу начальника відділу культури райдержадміністрації.

18. Організація та координація діяльності головного бухгалтера, контроль за виконанням ним своїх повноважень здійснюються Казначейством шляхом погодження призначення на посаду та звільнення з посади головного бухгалтера, проведення оцінки його діяльності

19. Оцінка виконання головним бухгалтером своїх повноважень проводиться відповідно до порядку, затвердженого Мінфіном.

20. Головний бухгалтер у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно із законами.

21. Трудовий колектив бухгалтерії бере участь у підготовці колективного договору, розглядає і обговорює зміни та доповнення до нього та цього Положення. Працівники користуються соціальними гарантіями, передбаченими законодавством.

22.Припинення діяльності бухгалтерії:

Припинення діяльності відбувається шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, перетворення або ліквідації) за рішенням районної державної адміністрації.

Ліквідація відбувається на підставах, передбачених законодавством України.

Ліквідація проводиться в порядку, встановленому чинним законодавством.

При реорганізації або ліквідації бухгалтерії працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

23. Адреса: Централізована бухгалтерія культури при відділі культури райдержадміністрації, 13200, Житомирська обл., м. Чуднів, вул.Леніна, 95
Положення розроблено на підставі Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.11р. №59

Схожі:

РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 04. 08. 2011 року №351
Позивач: Відповідач
Розпорядження Київської міської державної адміністрації (далі – відповідач) №1574 30. 10. 2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної...
Екологічна група ПЕЧЕНIГИ
Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2008 р. N 610-р «Деякі питання розпорядження земельними лісовими ділянками»...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
України та звільнення в запас військовослужбовців у 2013 році”, розпорядження голови облдержадміністрації від 17. 12. 2012р. №431...
РОЗПОРЯДЖЕНН Я
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2007 року №731-р „Про затвердження плану дій щодо поліпшення...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Для службового користування", "Конфіденційно" розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 8 червня...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Відповідно до статті 53 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” на виконання розпорядження голови районної державної...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка