Освітянська виставка


Скачати 56.76 Kb.
НазваОсвітянська виставка
Дата19.07.2013
Розмір56.76 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Освітянська виставка

Освіта Черкащини - 2008”
РозділШляхи удосконалення гуманітарної освіти
Всього робіт – 51; із них

найбільша кількість представлена педагогічними працівниками міста Черкаси (13 робіт) та Чорнобаївського р – ну (4 роботи).
Особливої уваги заслуговують наступні роботи:

1. Білан Людмила Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради

Виховання громадянина - вимога часу”

2. Завалко Тетяна Анатоліївна, методист районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської райдержадміністрації

Формуємо законослухняність”

3. Євтушевська Таїса Семенівна, методист міського методичного кабінету відділу освіти Канівської міської ради

Етика. Методичний посібник”

4. Скорик Тетяна Андріївна, Нянько Олена Володимирівна, Черкаська спеціалізована школа № 28 Черкаської міської ради

Школа як осередок розвитку громади”

5. Коваленко Олександр Іванович, вчитель історії Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради

Тренувальні тести. Тема: „Післявоєнна відбудова і розвиток України у

1945 - 50-х рр”.

У поданих роботах піднято актуальну проблему сучасної методики навчання - підвищеня інтелектуальної активності школяра, створенню атмосфери співробітництва та зацікавленості у навчанні.
Серед недоліків поданих робіт зустрічаються наступні:

  • роботи не вичитуються після комп’ютерного набору і тому мають місце орфографічні, пунктуаційні та стилістичні помилки;

  • багато поданих робіт не відповідають технічним вимогам оформлення друкованої продукції (невирівняність полів, неправильно поданий список використаних джерел, або взагалі його відсутність тощо);

  • деякі роботи подані без анотації, вступної частини, списку використаних джерел і містять розробку одного-двох уроків чи заходів.

Окремо варто звернути увагу на роботу вчителя історії Уманьської ЗОШ І - ІІІ ст. № 11 ім. П.М. Бажана Уманської міської ради, Скоморохи Ольги Олександрівни, яка є розробкою лише одного уроку і використана застаріла методика викладення навчального матеріалу. Автором не дотримані ні технічні, ні методичні вимоги до оформлення роботи, що вказує на дуже низьку методичну підготовку вчителя.
АНОТОВАНИЙ СПИСОК КРАЩИХ РОБІТ
Обласна педагогічна виставка – 2008
Напрям – суспільствознавство (історія)
РозділШляхи удосконалення гуманітарної освіти
1) „Тренувальні тести. Тема: „Післявоєнна відбудова і розвиток України у 1945 - 50-х рр”.

Автор Коваленко О. І., вчитель історії Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради

У даному посібнику містяться тренувальні тести з історії України для підготовки до зовнішнього оцінювання навчальних досягнень учнів, що охоплюють програмовий матеріал із теми: „Післявоєнна відбудова і розвиток України у 1945 - 50-х рр.”. Тести підготовлено з урахуванням інформаційних матеріалів Українського центру оцінювання якості освіти (2008). Посібник містить методичні рекомендації та близько сотні різнорівневих завдань.

Видання призначене для 11-класників, абітурієнтів та вчителів-практиків.
2) „Історичний нарис”. Автори Почепцов В., Почепцова Є., вчителі Домонтівського НВК Золотоніської районної ради

У історико-краєзнавчому нарисі, авторами якого є директор народного музею села Домонтів В.Ф. Почепцов, розповідається про історичний шлях Золотоніського району, що має багаті традиції. Матеріал поданий у хронологічному порядку і охоплює період від найдавніших часів до здобуття Україною незалежності.

Видання стане в пригоді тим, хто цікавиться історією Златокраю.
3) „Комп’ютерні технології на уроках історії”. Автор Бусуйок М. П., вчитель історії, директор Родниківської ЗОШ І - ІІІ ст. Уманської районної ради

Одним із методів підвищення мотивації на уроках історії є використання наочності. Мультимедійні засоби дозволяють не лише поповнити нестачу сучасних посібників, а й оперативно вносити зміни у навчальний процес, продиктовані часом. Пропонований посібник містить методичні рекомендації та розробку теми: „Національно-визвольна війна українського народу проти Речі Посполитої середини ХVІІ ст.”, де показано широке використання комп’ютерних технологій у дії.

Рекомендовано вчителям, викладачам історії, студентській молоді.
4) „Краєзнавчий проект „Імена рідної історії”. Автор Баранник Володимир Васильович, вчитель історії Литвинецької ЗОШ І - ІІІ ст. Канівської районної ради

Краєзнавчий проект „Імена рідної історії” це історико-публіцистичні нариси про життєвий та творчий шлях наших земляків Памфіла Даниловича Юркевича, Дмитра Петровича Неверовського, Андрія Миколайовича Лівицького. Матеріал підготовлено за результатами пошуково-дослідницької роботи туристсько-краєзнавчого клубу „Вік”, що діє на базі Литвинецької ЗОШ І - ІІІ ст. Канівської районної ради. Історичні постаті, про яких зібраний матеріал, є непересічними громадянами Української держави, людьми великого формату, будівниками демократичного суспільства.

Даний матеріал рекомендується використовувати при підготовці уроків із історії України та рідного краю, класних годин, історико-краєзнавчих конференцій, круглих столів, історичних читань.
5) „Історико-героїчні легенди і перекази Черкаського краю”. Автор Щербина М.М., вчитель історії та правознавства Черкаської ЗОШ І - ІІІ ст. № 32 Черкаської міської ради

Серед усних джерел історії, до яких відносяться народні оповідання, бувальщини, історичні пісні, думи тощо, вагоме місце посідають і легенди та перекази. Збірка фольклорних матеріалів містить 66 історико0героїчних легенд та переказів про історичні події, що мали місце на Черкащині та видатних людей краю.

Зібраний матеріал стане у пригоді вчителям-предметникам у підготовці до уроків, коференцій, круглих столів, класним керівникам для позакласних заходів і всім зацікавленим історією рідного краю.
6) „Використання елементів групової роботи на уроках історії”. Автор Рябчич Л.В., вчитель історії та правознавства Будищенської ЗОШ І - ІІІ ст. Черкаської районної ради

У роботі описана технологія групової роботи на уроках історії, правознавства та в позаурочній діяльності. Автор підібраними прикладами дидактичних матеріалів, розробками уроків та позакласних заходів доводить, що групова діяльність дає можливість глибше зануритися у навчальну роботу, формує об’єктивну самооцінку, позитивне ставлення до навчання і спілкування, сприяє обміну думками, що тренує логічне мислення учня.

Матеріали можуть використовувати вчителі історії та правознавства як методичний матеріал, так і користуватися підбіркою дидактичних матеріалів при підготовці до уроків.
7) „Факультативний курс „Історія рідного краю”. Автор Гелевера А.А., вчитель історії

Кантакузівського НВК „ЗОШ І - ІІІ ст. - ДНЗ” Драбівської районної ради

Факультативний курс містить програму та краєзнавчі матеріали з історії рідного краю. Для його підготовки використано матеріали Драбівського краєзнавчого музею, періодику, роботи місцевих краєзнавців. Увага автора зосереджена на визначних подіях та історичних особах, пов’язаних з Драбівщиною.

Дані матеріали можуть використовуватися вчителями історії при вивченні історії рідного краю, для краєзнавчої і виховної роботи в навчально-виховних закладах області.
8) „Національно-патріотичне виховання учнів на прикладі сім’ї Героя України В.М. Чорновола”. АвторХарченко В. В. директор Гусаківської ЗОШ І - ІІ ст. Звенигородської районної ради

Авторські матеріали по вшануванню пам’яті Героя України В.М. Чорновола, розроблені на прикладах життя сім’ї видатного політичного і громадського діяча: історичні читання, виховні години тематичні уроки.

Матеріали можуть використовувати заступники директорів з виховної роботи, вчителі, класні керівники, методисти.

9) „Культура” (у 8-х ч.). Автор Бондар С.В., вчитель історії та художньої культури Черкаської ЗОШ І - ІІІ ст. № 8 Черкаської міської ради

Збірка матеріалів складається із 8-ми частин, де представлені та схарактеризовані найвидатніші представники мистецтва України та світу. Мета даної праці необхідний ілюстративний та мистецтвознавчий матеріал при вивченні історико-культурних епох. Назви частин: Українське мистецтво (у 4-х ч.), Українська ікона, Арабо-мусульманський культурний регіон, Далекосхідний культурний регіон, Архітектура Стародавнього Риму.

Дана підбірка матеріалів може використовуватися при підготовці вчителів до уроків та в позаурочній діяльності.

Схожі:

Солі нітратної кислоти, їх застосування. (10 клас)
Обладнання: виставка літератури «Їх величність нітрати!», рефератів учнів, набори реактивів, інтерактивна дошка, проектор, ноутбук,...
Презентація книги А. Медведєва «У парі з Ангелом»
Обладнання: виставка однієї книги : Медведєв А. «У парі з Ангелом», виставка дитячих ілюстрацій до збірки казок, запис відгуків про...
ЗАПРОШУЄ Виставка-ярмарок сільського туризму

Клас-кімната прибрана в українському стилі: портрет Т. Г. Шевченка...
Клас-кімната прибрана в українському стилі: портрет Т. Г. Шевченка обрамлено рушником і вербовими гілками, на столі – букет з вербових...
Оформлення: Книжкова виставка „Поезія моє душі”. Художньо оформлений макет „Поетичного альбома”

Тема. Етюди рідної землі
Обладнання: портрет В. О. Сухомлинського, виставка його книг, ілюстрації до творів
Порядок роботи конференції
Виставка. Концерт класичної музики (Камерний оркестр під керуванням М. Антоненка)
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КНИГИ ПЛАТОНА ВОРОНЬКА
ОБЛАДНАННЯ: Портрет поета, виставка малюнків до прочитаних творів, книжка «Читаночка»
Огляд – виставка «Чарівний світ мистецтва»
Мета: Обґрунтувати необхідність розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку
ЕКОЛОГО НАТУРАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР
ЛОДЕНЦ проведена обласна виставка-конкурс “Природа і фантазія”. В конкурсі взяли участь 18 районів та 8 міст області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка