Презентація книги А. Медведєва «У парі з Ангелом»


Скачати 107.61 Kb.
Назва Презентація книги А. Медведєва «У парі з Ангелом»
Дата 09.02.2014
Розмір 107.61 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Тема. Презентація книги А.Медведєва «У парі з Ангелом»

Мета: презентувати учням книгу А. Медведєва « У парі з Ангелом»;

розвивати уяву, діалогічне, монологічне мовлення, акторські здібності

школярів; виховувати інтерес до читання.
Обладнання: виставка однієї книги : Медведєв А. « У парі з Ангелом», виставка дитячих ілюстрацій до збірки казок, запис відгуків про прочитану книгу, калейдоскоп загадок « Відгадай, з якої казки герой»

Хід заняття

1. Презентація книги А.Медведєва « У парі з Ангелом»

Картина 1

Ведучий 1: У світі існує багато речей, які здаються нам дивними і незрозумілими. Треба лише вміти їх помічати. Люди, які уважно придивляються до того, що відбувається довкола,фантазують, записують все , стають казкарями. Розпочнемо і ми свою історію.

Ведучий 2: Давайте прислухаємось…Чуєте якісь дивні звуки?

Схоже, хтось плаче. Можливо, потрібна наша допомога?

( Чути тихеньке скімлення. З’являється Їжачок)

Ведучий 2: А ось і наш герой. Ти хто такий? І чому ти плачеш?

Їжачок: Я – Їжачок Сто Голочок. А плачу тому, що випадково викотився із своєї казки, а куди повертатись, тепер не знаю.

( Подає книгу « У парі з Ангелом»)

Їжачок: Ось моя книжечка, але казок у ній багато. І мені залишається лише плакати.

Ведучий 1: Діти, невже ми залишимо Їжачка наодинці з його бідою? Давайте подамо йому руку допомоги і разом відшукаємо потрібну казку.
Картина 2

( На сцені – Сонь та Сонце)

Автор: Маленький пагін соняшника щосили розгортав землю.

Сонь: О, яке сліпуче світло! А тепло як! Мабуть, я потрапив у якийсь інший світ!

Сонце: Авжеж…

Сонь: А ти хто таке сліпуче?

Сонце: Я – твоє Сонце. Я буду тобі допомагати рости і міцнішати. Вчитиму тебе жити.

Сонь: А що таке жити?

Сонце: Ого, саме мале, а вже такі дорослі запитання задає. А ти спробуй розплющити очі, тоді і побачиш, що таке життя.

( Сонь розкриває оченята )

Сонь: Яке свято! Все навкруги таке чудове! Стривайте, а хто ж я такий?

Сонце: Ти – маленький Сонь, син Соняха.

Сонь: Яке прекрасне в мене ім’я. А звуся я так тому, що ти моє Сонце?

Сонце: Вважай, що так. А, можливо, ще і тому, що вилупилося ти із соняшникової насінини.
Ведучий 1: Придивись, Їжачку, це твоя казка?

Їжачок: Ой, ні! У моїй казці не було соняхів!

Ведучий 1: Не хвилюйся, ми будемо й далі мандрувати і шукати твою казку.
Картина 3

Автор: Жило на великому баштані мале Кавуненя. Воно мріяло швидше вирости і очолити все кавунове поле. Тому постійно котилось на гостину до друзів. Там кавунчики чубилися, билися лобами і голосно сміялися. Мама Кавуниха застерігала:

Кавуниха: Такого робити не можна. Якщо розіб’єте собі лоба, то вже ніколи не виростете.

Автор: Подібні повчання зупиняли пустощі веселих забіяк, адже кожен із них хотів бути дорослим.
Ведучий 2: Їжачку, може це твоя казка? Придивись уважно!

Їжачок: Ой, ні! В моїй казці не було кавунчиків. Давайте переглянемо наступну картинку.
Картина 4

Автор: Дві кішечки вибігли на подвір’я. На небесах красувався Місяць.

Вязана Киця: Який він блискучий! Як його багато!

Місяць: Давай познайомимось. Я – Місяць, охоронець ночі, пильную за порядком у місті. А коли я сплю, то на небесну варту заступає Сонце. Чи не бажаєте, пані, зі мною прогулятись?

Автор: І зажили наші киці щасливо і по-небесному гарно. Вночі вони бродили небесними вулицями, де не було ні мишей, ні собак, а лише зорі. Коли ж наставав ранок, Китичка і Киць-Киць спускались на землю, прибігали до господині і ласували смачненьким. Господиня щодня наливала їм у глибоку тарілку біле молоко, щоб, бува не забули його смаку, бо ж на небі молоко зовсім інакше.
Їжачок: Я теж полюбляю молоко і з радістю випив би його. Але казка це не моя і треба поспішати далі.
Картина 5

Автор: Усі ручки, олівці та гумки Дмитрика жили у великому Пеналі, який і був їхнім будинком. Зошити в клітинку та лінійку слугували їм полем для гри та навчання. Одного разу посварились два відмінники Олівець-Молодець та Гумка-Думка. Отож , Гумка образилась і задумала помститись нахабі.

Під час уроку образотворчого мистецтва почала за Олівцем слідом стрибати та витирати його контури.

Олівець: Не смій мій витвір чіпати, пузата Гумко! Сама не вмієш малювати. Ще й іншим не даєш! Геть від малюнка!

Гумка: Нізащо я не відступлюся!

Олівець: Я тебе все одно переможу! Буду весь час малювати, а ти стомишся витирати мої сліди.

Гумка: Це ми ще побачимо.

Автор: І на аркуші альбому розігралась ціла комедія. Олівець швидко малював,а Гумка, не гаючи часу, стирала його писанину.
Їжачок: Ні! Ні! Ні! У моїй казці немає таких розбишак. Всі гості чемні і люб’язні. Давайте мандрувати ще.
Картина 6

Сніжинка - Даринка:

  • Я тендітна чиста Сніжинка,

Я – водиці ніжна краплинка.

Несу на землю свято небес,

Щоб повірили діти в білу казку чудес!

Автор: Цю пісеньку наспівувала щаслива Сніжинка –Даринка і летіла на землю. У її кошику, сплетеному із хмаринкових хвостиків, лежали подарунки.

Сніжинка – Даринка: Ось - перші слова, які скажуть малята, а це - іскристий дитячий сміх, і пухнасті рукавички для зайчика, і медовий сон для ведмедика, і багато – багато сріблястих блискіток для новорічної ялинки.

Автор: Парашутик Сніжинки – Даринки зачепився за рожевий балабон шапки Софійки.

Сніжинка – Даринка: Ой, допоможи мені, Софійко!

Софійка: Хто ти? Що ти за диво?

Сніжинка – Даринка: Я – Сніжинка -Даринка, я працюю небесним поштарем: несу подарунки з неба на землю.

Софійка: А навіщо?

Сніжинка –Даринка: Аби всім було весело! До речі, ти теж є у моєму списку.

Софійка: Я дуже люблю подарунки. А що ти мені приготувала?

Сніжинка –Даринка: Ось тобі морозиво зі смаком веселки. Тільки одна умова: їсти морозиво вдома, адже є небезпека застудити горло. А тепер мені треба поспішати до лісу. Допоможеш?

Софійка: Авжеж! Я покажу тобі дорогу.

Автор: І вони понеслися до лісу.

Ведучий 1: Бачу, Їжачку, це не твоя казка. Адже, коли літають сніжинки, їжачки сплять.
Ведучий 2: Друзі, погляньте, дивна ситуація: перед нами кошик повний загадок! Давайте подивимось, можливо серед них заховалась Їжачкова казочка!

Загадка 1

Наче сонячні клубочки

Хтось розсипав біля бочки.

Хто це там пищить, малята?

Здогадалися?

( Курчата)

Їжачок: Так, у цій книзі є казочка « Сонячна веселка», де живуть і сонячні Курчата, і сонячні Зайчик, Мишка, Коник, Хом’ячок. Але моя казка має іншу назву, у ній живуть інші звірята.

Загадка 2

Влітку медом ласував, досхочу малини мав.

А як випав білий сніг, позіхнув і спати ліг.

( Ведмідь)

Їжачок: Так, так, герой наступного твору – родич бурого ведмедя. Ця казка має назву « Історія про білого ведмедя Вурму- Бурму- Таурму». На жаль, мені і тут немає місця.

Загадка 3

Поки сонце ясно сяє, всяк про мене забуває.

Та як тільки дощ лине, всі розшукують мене.

( Парасоля)

Їжачок: Обов’язково, діти, прочитайте цю казку, бо в ній розповідається про парасолі, які ростуть на лісовій галявині, а не продаються в магазині. Проте, казка це теж не моя.

Загадка

Хто серед ночі не спить,

Листям в саду шарудить,

Бентежить дитячий сон?

Може, це велетень слон?

Може, страшенний хижак?

Ні, це звичайний…

( Їжак)

Їжачок: Стривайте, стривайте, я все згадав! « Їжачок Сто Голочок» - ось назва моєї казки! А ще до мене в гості прийшли веселі мурахи. Ой, та це ж у мене день народження! Дякую вам, друзі, маю поспішати до гостей.

Ведучий 1: Зачекай, Їжачку, зовсім не зрозуміло, чому книга має назву « У парі з Ангелом»?

Їжачок: О, це таємнича історія. Для цього потрібно прочитати книгу. Її автор Андрій Медведєв – звичайний хлопчик , учень Рівненської спеціалізованої школи « Центр надії» 1-111 ступенів. Давайте ближче познайомимося з ним.
( Перегляд електронної презентації книги А. Медведєва « У парі з Ангелом)

Виступ бібліотекаря:

Дорогі друзі! Наша шкільна бібліотека поповнилась ще одною цікавою книгою , яка має назву « У парі з Ангелом». Її автор – звичайний школяр – Андрій Медведєв. Книга видана за сприяння та фінансування Президентського фонду Леоніда Кучми « Україна». Ілюстрації підготовлені художником Наталією Серветник. Це збірка напрочуд цікавих і веселих казок, кожна з яких має певне повчання. Отже, ця книга чекає на вас, юних читачів.
2. Підсумок заняття

2.1 « Мікрофон»

- Яка казка зацікавила вас?

- Чи хотілось би вам прочитати книгу « У парі з Ангелом» ?

- Чи сподобалась вам презентація книги « У парі з Ангелом», підготовлена четвертокласниками?
2.2 Виконання пісні « Книга – вірний друг»
Багато мусим знати про все, що є навкруг.

Тож слід книжки читати, бо книга – вірний друг.
Вона поможе дуже обрати вірну путь.

Де б ти не був, мій друже, про книгу не забудь!

Паспорт проекту
Тема. Презентація книги А. Медведєва « У парі з Ангелом»

Мета: познайомити учнів з творами збірки казок А. Медведєва « У парі з Ангелом»; розвивати монологічне, діалогічне мовлення, акторські здібності учнів; прищеплювати інтерес до читання.


Керівники проекту: вчитель початкових класів Мельниченко Л.В.

бібліотекар Новікова Д.В.
Вид проекту: інформаційно-пошуковий
Тип проекту: груповий, інтегрований, середньої тривалості
Вік учнів, на який розрахований проект: 9 років

Навчальний предмет, в рамках якого проведена робота

з проекту: Українське читання
Інтеграція навчальних предметів:

Українська мова

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

Сходинки до інформатики

Позакласна робота


Джерела здобуття інформації: книга А. Медведєва « У парі з Ангелом»
Шляхи здобуття інформації: відвідування шкільної бібліотеки, матеріали домашніх бібліотек, Всесвітня мережа «Internet»
Форма захисту: презентація книги А. Медведєва « У парі з Ангелом»

Розподіл завдань між групами учнів

1 група: Сіменик Р., Храпа Ю., Жабуровський Дм., Кондрашов Б.

Завдання: підготувати електронну презентацію книги А. Медведєва « У парі з Ангелом»

2група: Братащук Д., Ралко Д., Сапсай В., Сімакова О., Шморгун А., Яриш Б., Кардаполова М., Юрак В.,Тарасенко О.,Сіменик М.

Завдання: підготувати інсценізацію казок збірки А. Медведєва « У парі з Ангелом»

3 група: Білусяк І., Галака О., Городний С

Завдання: підготувати « Калейдоскоп загадок» про героїв казок збірки А. Медведєва « У парі з Ангелом»

4 група: ЄвтушенкоВ., Головчиць С., Мещерякова К., Скидан Т.

Завдання: підготувати « Книгу відгуків про прочитані твори збірки казок А. Медведєва « У парі з Ангелом»

5 група: Хрипко Н., Шульгач Ю., Федоренко О.

Завдання: підготувати виставку ілюстрацій до книги А. Медведєва « У парі з Ангелом»

Загадки
На сонечко я схожий Поле не міряне,

І сонечко люблю. Вівці не лічені,

За сонцем повертаю Пастух рогатий.

Голівоньку свою. ( Небо. Місяць. Зорі)

( Соняшник)

День і ніч іти я мушу, Зимою спить,

Проте, з місця і не зрушу. Літом бринить.

Рахувати я мастак: Над квітами літає,

Тік- так! Тік- так! Нам медок збирає.

( Годинник) ( Бджілка)

Весь він у смужечку, В темнім лісі проживає,

Як зебренятко. Довгий хвіст пухнастий має.

Раді йому і дівчатка, Їй на місці не сидиться.

Й хлоп’ятка. Як зовуть її?

Диням рідня цей бокань- ( Лисиця)

Веселун. А хто він, вгадали?

Та звісно ж,…. Живу я там, де вічний лід,

(Кавун) Ловлю я рибу на обід.

В кожусі білому завжди

Виходжу часто я з води.

Умію плавати й пірнати.

А як мене, малята, звати?

(Білий ведмідь)
Ніжна зірка біла-біла

На долоню мою сіла. Він мудрує, він мудрує, А як сіла, то й розтала. Все, що хочеш намалює. Голуба водиця стала. Гостроносий молодець (Сніжинка) Зветься просто …

( Олівець)
Я маленький, я вухатий, Червонясту шубку має,

Сірий, білий, волохатий. По гілках вона стрибає.

Я стрибаю, я тікаю, Хоч сама мала на зріст,

Дуже куций хвостик маю. Та великий має хист.

(Заєць) Як намисто оченята…

Хто це? Спробуй відгадати.

(Білка)


Між листям і гілками По землі не пробіжуся

По лісових доріжках І на небо не дивлюся,

Біжить клубок з голками Маю рот – не розмовляю,

На коротеньких ніжках. Маю очі – не моргаю.

( Їжак) Хати зроду не будую,

Та нітрохи не шкодую.

( Риба)

Уночі гуляє, а вдень спочиває. Маленька, сіренька,

Має круглі очі,бачить серед ночі. А хвостик, як шило.

( Сова) ( Миша)

Крила гарні, кольорові, Наче сонячні клубочки

Наче квіточки казкові. Хтось розсипав біля бочки.

Звідкіля такий мигтелик? Хто це там пищить, малята?

Всім відомо – це….. Здогадалися?

( Метелик) ( Курчата)

Відгук

Збірка казок « У парі з Ангелом», яку написав А Медведєв, знаходиться в нашій шкільній бібліотеці. Мені особисто, найбільше сподобалась казка « Кавуненя», головний герой якої – кумедний Кавунчик, що ріс на баштані разом зі своєю родиною. Йому страшенно хочеться пізнати світ, та Перекотиполе повчає маля, що треба рости біля своїх батьків, щоб бути схожими на них.

Сіменик Роман

Мене зворушила казка « Сонь – син Соняха». Це розповідь про молодий пагін соняха, який страшенно загордився, не вбирав поживних речовин і не зміг дати врожаю. Але зустріч з беззахисною насіниною пробудила в ньому батьківські почуття: бажання піклуватися про життя малечі, повчання його успішно існувати в навколишньому середовищі.

Сіменик Микола

Найбільше вразила казка « Дивосвіт шкільного пеналу». Її головні герої – Олівець-Малювець та Ґумка-Думка - весь час сваряться, ображають один одного. Ця історія повчає: будьте терпеливими, доброзичливими, дружелюбними.

Жабуровський Дмитрій

Їжачок – головний герой казки « Їжачок Сто Голочок».

До свого дня народження збудував солодку хатинку з ялинових голок та згущеного молока. Проте, подаровані повітряні кульки підняли її у повітря і віднесли аж до бджіл.

Бджоли поселились в хатці і дали за це Їжачкові солодкого меду.

Герої казки навчають нас добру і взаєморозумінню.

Білусяк Інна

Схожі:

Презентація книги Андрія Медведєва «У парі з Ангелом» Бібліотекар
Рівне Андрій Медведєв. Книга «У парі з Ангелом» видана за сприяння та фінансування Президентського фонду Леоніда Кучми «Україна»....
Книги Олександра Бакуменка „Зодчий Слова”
Ангелом назвав Дмитра Білоуса Ярема Петрович Гоян. Ангелом Білим він жив на цьому білому світі і Ангелом білим полинула його душа...
Тема: Число і цифра 9 Мета
...
Урок №1 Тема. Дослідницький практикум. Запитання до природи. Звідки береться олія
Обладнання: презентація до уроку, картки для роботи в парі із зображенням зернових рослин, на кожному столі насіння гарбуза, соняшника,...
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КНИГИ ПЛАТОНА ВОРОНЬКА
ОБЛАДНАННЯ: Портрет поета, виставка малюнків до прочитаних творів, книжка «Читаночка»
Урок-гра
Обладнання. Презентація, костюми книги, хлопчиська, ведмедя, лисички для вистави, торба казок, букви українського алфавіту
Урок-КВК Тема
Мета. Пробудити в учнів інтерес до читання книжок, підтримувати бажання бути активними і свідомими читачами. Розвивати творче мислення...
ВИХОВНЕ ЗАНЯТТЯ «СЛОВО ПРО КНИГУ» (УСНИЙ ЖУРНАЛ. ПРОЕКТ. 3 КЛАС)...
Мета: познайомити учнів з історією створення книги, професіями працівників видавництва, розширити уявлення про значення книги для...
Презентація книги Галини Малик «Абра&Кадабра»
Галину Миколаївну Малик. Дитяча письменниця, авторка численних віршів і казкових повістей, створила цілий свій казковий світ, який...
Урок-презентація
Обладнання: мультимедійна учнівська презентація, публікація, портрети Алли Горської
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка