For En teachers Дерев’янко Яна Володимирівна


Скачати 239.08 Kb.
Назва For En teachers Дерев’янко Яна Володимирівна
Сторінка 1/3
Дата 08.02.2014
Розмір 239.08 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
  1   2   3
Управління освіти виконавчого комітету

Кременчуцької міської ради

Полтавської області
КРЕМЕНЧУЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

І – ІІІ СТУПЕНІВ № 16

КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Я. В. Дерев`янко

Посібник для вчителів

англійської мови
Manual

for English teachers
For En fd00814_ teachers




Дерев’янко Яна Володимирівна
вчитель англійської мови Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 16 Кременчуцької міської ради Полтавської області.
Стаж за фахом – 10 років.
Кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії.


Посібник містить розробки уроків з теми «Food and Drinks» для учнів 5-го класу. Розробка адресована широкому учительському загалу – від студентів до учителів – практикантів , а також усім тим , хто цікавиться англійською мовою і культурою.
Рецензент:

Ванжула Л.С. – заступник директора з навчально-виховної роботи Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 16 Кременчуцької міської ради Полтавської області.

Зміст

Contents


Передмова…………………………………………………………………3
Урок №1
Приготування їжі. Розробка уроку……………………………………4
Урок №2
Моя улюблена страва. Розробка уроку………………………………8
Урок №3
Правила поведінки за столом. Розробка уроку…………………..11
Урок №4
Борщ - національна страва України. Розробка уроку………………………17
Урок №5
Контрольна робота з теми «Їжа»…………………………………..21

Передмова

”Enjoy Your Meal!” є спробою автора узагальнити свій відносно не великий педагогічний досвід практичної роботи у загальноосвітній школі.

Посібник містить уроки з теми «Food and Drinks» для учнів 5 – го класу. Готуючи ці розробки ,автор доповнив матеріал з підручника Литвинюк О.І., Плахотник В.М., Кучма М.О., а також різноманітними іграми і цікавими завданнями, покликати підвищити зацікавленість учнів при вивченні англійської мови та заохотити їх до самостійної діяльності. Керуючись сучасними вимогами , автор звернув увагу на комунікативну спрямованість уроків, залучаючи учнів до роботи в парах , групах й усім класом.

Основою досвіду з теми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови є поєднання традиційних підходів до навчання з інноваційними, зокрема: застосування комп’ютерних та проектної технологій, які дозволяють реалізувати методи індивідуалізації та диференціації, сприяють кращому засвоєнню лексичного і граматичного матеріалу з предмета, розвитку мовних і мовленнєвих вмінь, формуванню соціокультурної компетенції учнів.

Використання інформаційних та телекомунікаційних технологій робить навчально-пізнавальну діяльність учня значно вагомішою, надає цій діяльності пошукового, творчого спрямування, а також сприяє підвищенню інтересу школярів до вивчення англійської мови.

Основною метою всіх інновацій в освітній галузі є сприяння переходу від механічного засвоєння учнями знань до формування вмінь і навичок самостійно здобувати знання. Успішність розв’язання цього завдання значною мірою залежить від мети використання комп’ютера в навчальному процесі, якості й можливостей програмного забезпечення та від того, яке місце посяде комп’ютер в системі дидактичних засобів.

Розвиток творчого потенціалу людини трактується сьогодні як основне завдання школи. Для реалізації його потрібно насамперед розглянути учня не як суму зовнішніх впливів, а як цілісну, активну, діяльну істоту. У цьому основна суть перебудови навчально-виховного процесу. Учень – не об»єкт, а насамперед творець свого власного «Я».

Вже давно доведено, що кожен учень по-різному освоює нові знання. Раніше вчителям важко було знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Тепер з використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, школи отримали можливість подавати нову інформацію таким чином, щоб задовольнити індивідуальні запити кожного учня.

Необхідно навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла їх оцінити.

Допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.

Урок №1

Тема: Приготування їжі. Розробка уроку.
Мета:

ознайомити учнів з лексичними одиницями (ЛО); відпрацювати їх вимову; вчити вживати їх в усному мовленні, формувати уміння розповідати про приготування улюбленої страви; практикувати у розумінні прочитаного тексту; підготувати учнів до самостійного висловлювання з теми на основі почутого; викликати зацікавленість традиційною кухнею і вивченням даної теми на іноземній мові, бажання поглиблювати свої знання англійської мови як засобу спілкування.
Обладнання: картки з новими ЛО; роздатковий матеріал(картки з асоціативними зображеннями).

План уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  • Привітання

  • Повідомлення теми і мети уроку

  • Вступна бесіда за темою уроку

2.Основна частина уроку

  • Практикування в читанні вірша

  • Гра ”Food”

  • Введення ЛО, їх семантизація.

  • Читання рецепту приготування піцци.

3.Заключна частина уроку

  • Підведення підсумків уроку

  • Домашнє завдання

Хід уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання

Teacher (T): Good morning, children! I’m glad to see you. Who is duty today? Ok.What day is today? What season is it now?Do you like today’s weather? Describe it, please. (Чергові учні описують погоду і їх відношення до неї)
2.Повідомлення теми і мети уроку

T: The topic of our today’s lesson is “Preparing food or cooking». By the end of lesson you should:

  • Find out and remember some facts and words from the topic;

  • To talk how to cook dinner or your favourite dish

  • Read and discuss the text and do some other interesting things.

Also I’d like to get acquainted with the origin of the most popular dishes. But the best will be to begin our lesson.
3.Вступна бесіда за темою уроку

So, children, today we’ll speak about food, cooking. What kind of food do you like to eat? Who cooks in your family? Can you cook anything yourself? Is it interesting or boring for you?

2.Основна частина уроку

1. Практикування в читанні вірша

(розміщений на дошці).

Учні читають за учителем, а потім самостійно

The Hot Dog Song
Have you ever had a hot dog with mustard and mayonnaise?

Have you ever had a hot dog with pepper and salt?

With mustard and mayonnaise and ketchup and pickles,

Have you ever had a hot dog with pepper and salt?

With mustard and mayonnaise and a lettuce and onions

Have you ever had a hot dog with pepper and salt?

2. Гра Food

Учні заповнюють і оцінюють продукти в таблиці на свій розсуд .




Necessary for life

cheap

tasty

Healthy

fattening

Macaroni













1

Water













5

Fried potatoes













2

Curds













3

Beetroot soup













4

Бесіда за таблицею. Робота в пара, один учень ставить питання інший відповідає.


  • 3. Введення ЛО, їх семантизація.

А)Читають за вчителем, потім ланцюгом.

(НО_1)
To lay the table - накривати на стіл

a napkin серветка

To serve - обслуговувати

a knife ніж

a spoon - ложка,

a fork - виделка

To clear the table - прибирати зі столу

a table- cloth - скатертина

To cook - готувати

to grape - терти

To fry - жарити

to chop - дрібнити

To stew - тушкувати

to mince – подрібнювати

To boil - варити, кип’ятити

to skin – очищувати від шкірки

To mix - змішувати

to peel – знімати шкірку, чистити

To add - додавати

to oil – змащувати олією

To pour - змащувати

to cut - різати

To bake - випікати
Б) Учні складають речення з новими словами. Записують у зошити утворені речення.

4. Читання рецепту приготування піцци. (НО_2)

a)pre- reading task

учні складають діалоги по темі уроку.

b)while – reading task

T: Listen the recipe very attentively and find out new words.

c)post – reading task

Pizza recipe

100 g flour 25 g butter pinch of salt 2 tablespoons of milk

Toppings 2 tomatoes 50 g cheese

Extra toppings (salami, mushrooms, carrot, eggs, olives, chicken meat, ham)

1) Oil the pan.

2) Put the flour and salt into a bowl. ,


3) Cut the butter into small pieces and mix in with the flour.



4) Add some milk and mix into a dough and cover it with grated cheese and mayonnaise.







5) Put the dough into the oiled pan.




6) Put the toppings on the dough.

7) Bake for about 15 minutes in a hot oven.

8) Enjoy your pizza.



T: Give answers on the questions

  1. Have you cooked any dishes according to the recipes?

  2. How did you like it?

  3. Do you like to cook?

  4. What is the most difficult or unpleasant for you in cooking?

  5. What ingredients do we need in our recipes?

  6. What do we do at first?

  7. How much time did it take to cook this dish?

  8. Do you like pizza?

3.Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

Teacher: -What new facts did you know? Did you enjoy learning to cook?

Where and when do you think you can apply the knowledge you’ve got at the lesson?

2.Домашнє завдання

Скласти письмово рецепт приготування свої улюбленої страви.

Teacher: - Your homework for the next lesson will be make recipe of your favourite dish


Урок №2
Тема: Моя улюблена страва
Мета:

повторити (ЛО); відпрацювати їх вимову; вчити вживати їх в усному мовленні, формувати уміння розповідати про приготування улюбленої страви;розвивати вміння працювати в пара;практикувати у написані і вимові мір маси та грошових одиниць; розвивати учнівську уяву, логічне мислення, пам’ять4 практикувати у розумінні прочитаного тексту; підготувати учнів до самостійного висловлювання з теми на основі почутого; викликати зацікавленість традиційною кухнею і вивченням даної теми на іноземній мові, бажання поглиблювати свої знання англійської мови як засобу спілкування.
Обладнання: картки з новими ЛО; роздатковий матеріал.
План уроку

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  • Привітання

  • Повідомлення теми і мети уроку

  • Уведення в іншомовну атмосферу


2.Основна частина уроку

  • Введення ЛО, їх семантизація.

  • Практикування у читанні

  • Повторення злічуваних і незлі чуваних іменників

  • Складання діалогів

  • Game “Who lives in the house?”


3.Заключна частина уроку

  • Підведення підсумків уроку

  • Домашнє завдання


Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання

Teacher (T): Good morning, children! I’m glad to see you. Look at the pictures and say how are you today.(робота за малюнком)



Who is duty today?

Ok. What day is today?

What season is it now?

Do you like today’s weather?

Describe it, please.

(Чергові учні описують погоду і їх відношення до неї)

2.Повідомлення теми і мети уроку.

Teacher:

- Today we are going to speak about you favourite food or meal, practice different kind of kind of questions, read and do some other different activities.
3 . Уведення в іншомовну атмосферу

Відпрацювання вірної вимови звуків t, l , th

[t] – ten, top, tick

“Tick – tock, tick – tock,”

Says the clock.

“Tick – tick – tick.”

What you must do, do quick...
[l] – leg, look, like
I like to read

I like to play

I like to study every day.
[∂] – This, that
That is window

That is door

That is ceiling

That is floor.
2.Основна частина уроку

1.Введення ЛО

a)На дошці слова, вчитель пояснює ї значення.
Teacher: Read and learn these words.

Recipes, cake, ingredients, gram, flour, margarine ,grated cheese, slice, boil ,mash, bowl, mix, mixture, frying pan ,fry, dish, keep warm, oven, pour, roll up, pancake, apple, the rest of, cooked.

б) учні складають по одному реченню і записують їх у зошити.

2. Практикування у читанні
А)Етап підготовки до читання

Учитель пояснює певні особливості , які можуть викликати в учнів труднощі
Teacher: We write 400 g potatoes but we say: four hundred grams of potatoes.

Б) Етап перевірки почутого

Teacher: Say

  • 650 g beans

  • 125 g flour

  • 500 g meat

  • 340 g butter

C) Власне етап читання (НО_1)
Teacher: Read the recipe of my favourite dish.

297075
Ingredients:

400 g potatoes

125 g flour

40 g grated cheese

49 g butter or margarine

Salt
Instructions

1. Peel the potatoes and slice them

2. Put potatoes into a saucepan with some water and a bit of salt and boil of 20 minutes.

3. Mash potatoes.

4. Put it the flour and the butter or margarine into the bowl and mix them with a fork.

5. Make 12 potato cakes with the mixture.

6. Fry potato cakes in the frying pan until they are became brown on both sides.

7. Cover the cakes with cheese. Put them in a dish and keep them warm in oven.

Д) Етап перевірки прочитаного


  1. What do we do at first?

  2. What ingredients do we need?

  3. How much time does it take to boil potatoes?

  4. How many potato cakes did I do?

  5. What is the cover of the cakes?


3.Повторення злічуваних і незлічуваних іменників

З’єднай і переклади утворені словосполученн

Teacher: Match the words and translate the word – combinations


A bowl of meat

A kilo of chocolate

A jag of honey

A loaf of sugar

A piece of water

of bread

4.Складання діалогів.Робота в парах.

Teacher: - Work in pairs. Take turns to ask and answer about food which you like to have.

5. Game “Who lives in the house? ”

Teacher: On the blackboard you can see the house. Fruit and vegetables and other food live there. What are they?

3.Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків

Teacher: What new facts did you know?

Did you enjoy learning to cook? Are there aspects which still need revising? What are they?

P

L

U

M

P

E

A

R

C

U

R

D

M

E

A

T


2.Домашнє завдання

Скласти рецепт приготування поданої страви за інгредієнтами.

Teacher: -Your homework for the next lesson will be make recipe of the dish with given ingredients: 100g flour, 100g margarine, 100g sugar, 2 eggs, 2 big apples.


Урок №3
  1   2   3

Схожі:

Дерев’яна українська козацька церква XVIII ст., с. Седнів, Чернігівська область
Архітектурні шедеври художньої культури козацької доби та українського «козацького» бароко
Географія галузей машинобудування та металообробки
Криворучко Мар'яна Володимирівна, вчитель біології і географії Смілянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний...
Луценко Ю. В., Олійник В. В., Удянський М. М
«Пожежна безпека», напряму підготовки 0928 «Пожежна безпека», освітнього рівня повної вищої освіти, кваліфікації 2149. 2 «Інженер...
Уроку з теми «Взаємодія тіл» 8 клас Тема уроку
Обладнання: мультимедійний проектор,мультимедійна дошка, прозора посудина з піском, дерев’яна дошка із вбитими на краях металевими...
«Формування інтелектуальних вмінь та навичок учнів на уроках біології»
Криворучко Мар’яна Володимирівна, вчитель біології, заступник директора з навчально-виховної роботи Смілянського навчально-виховного...
4. Підготовка дерев'яної поверхні під розпис
Приступаючи до обробки дерев'яної поверхні, будь-який майстер повинен вже представляти, що саме, в якому стилі і техніці буде зображено...
Касперович Тетяна Володимирівна
Касперович Тетяна Володимирівна,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель,учитель початкових класів Дебальцівської...
Завідувач сектору реєстрації нормативно – правових актів, правоосвітньої...
Ярема Тетяна Володимирівна, освіта вища юридична, у 2002 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки, в управлінні...
ДОБРОЯКІСНІ ЕПІТЕЛІАЛЬНІ ПУХЛИНИ
Яна Гончарова, кандидат медичних наук, член Французького товариства дерматологів-венерологів
1 Тимошенко Юлія Володимирівна

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка