Висновок проведених профорієнтаційних тестів


Скачати 20.84 Kb.
Назва Висновок проведених профорієнтаційних тестів
Дата 08.02.2014
Розмір 20.84 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Висновок проведених профорієнтаційних тестів

За час педагогічної практики у ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» проводилось профорієнтаційне тестування, яке призначене для того, щоб:
1. Виявлення задатків підлітка й надання йому інформації про оптимальну для його розвитку діяльність та професію. 
2.Організації роботи гуртків, у яких можна поглибити і розвинути свої можливості.
3.Стимулювання участі у предметних олімпіадах і конкурсах МАН, міжнародних освітніх проектах для учнів. 
4.Організація та проведення позакласних заходів щодо можливостей працевлаштування з використанням новітніх розробок у різних галузях науки (психології, педагогіки, обчислювальної техніки, комунікацій та ін). 

При цьому слід виділити декілька конкретних практичних напрямків: 
Профінформаційна робота з учнями щодо озброєння підлітків визначеною сукупністю знань про соціально-економічні і психофізіологічні особливості різних професій; умов правильного вибору однієї з них; інформації про канали працевлаштування, вимог до прийому на роботу і т.д. Це напрям роботи в якому систематизуються відомості про зміст та перспективи сучасних професій, форми й умови оволодіння різними спеціальностями, стан та потреби ринку праці. Профінформаційна робота проводиться на позакласних заходах, уроках-екскурсіях до вузів та підприємств, де використовують новітні інформаційні та управлінські технології. Учні мають змогу у бібліотеці училища отримати інформацію про світ професій і ринку праці з періодичних видань та спеціальної наукової літератури.

Випускники училища, які стали успішними студентами провідних вузів на зустрічах, за доброю традицією, передають інформацію з перших вуст абітурієнтам.

Профконсультаційна робота проводиться з використанням комп’ютерних технологій. 

Одним з головних напрямів роботи училища є інформатизація навчально-виховного процесу завдяки застосуванню новітніх інформаційних технологій у різноманітні сфери навчального процесу, зокрема, в профорієнтаційну роботу, при цьому інтегруються зусилля психолога-консультанта з можливостями сучасних інформаційних технологій. На першому етапі досліджуються індивідуальні психологічні характеристики, професійні інтереси учня, потім проводиться робота спрямована на визначення придатності до окремих видів професійної діяльності.

Для врахування індивідуальних психофізіологічних особливостей проводиться комп’ютерне тестування. На основі результатів тестування надаються рекомендації учням щодо вибору майбутнього фаху.

Схожі:

1. Назви і статус конференцій, проведених на базі факультету (всеукраїнські, міжнародні)
Назви і статус конференцій, проведених на базі факультету (всеукраїнські, міжнародні)
Урок 31 Тема уроку. Перпендикуляр і похила. Взаємозв'язок між довжинами...
Мета уроку: формування понять: перпендикуляр до площини, похила, основа похилої, основа перпендикуляра, проекції похилої на площину,...
Дисертації
Назви і статус конференцій, проведених на базі факультету (всеукраїнські, міжнародні)
Дисертації
Назви і статус конференцій, проведених на базі факультету (всеукраїнські, міжнародні) за участі членів РМВ
Дисертації
Назви і статус конференцій, проведених на базі факультету (всеукраїнські, міжнародні) за участю членів РМВ
АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК
АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК (звіт незалежного аудитора) про результати перевірки річної фінансової звітності та річних звітних даних Кредитної...
Публікації у 2010-2012
Збірник завдань і тестів для самостійної роботи «Економіка праці й соціально трудові відносини»
Державної системи професійної орієнтації населення
За результатами досліджень Світового банку, проведених в 192 країнах, на трудовий потенціал припадає 64 відсотки загального багатства...
ВИВЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ФОНЕТИЧНИХ УМІНЬ
З допомогою цих тестів ми перевіряємо, на стільки готова дитина до володіння навичками читання та грамотного письма
КУРСОВА РОБОТА
«Створення тестів для контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників на уроках профільного навчання за допомогою інструментальних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка