План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення десяткових дробів. Мета: навчити учнів


Скачати 24.79 Kb.
НазваПлан-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення десяткових дробів. Мета: навчити учнів
Дата18.12.2013
Розмір24.79 Kb.
ТипПлан-конспект
bibl.com.ua > Інформатика > План-конспект
План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів"

Тема. Множення десяткових дробів.

Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів;

виховати самостійність, уважність, активність;

розвинути логічне мислення.

Тип уроку: систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Заходжу в клас. Вітаюсь з учнями. Перевіряю готовність класу до уроку: чи волога ганчірка, чи є крейда.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

– Хто скаже як перемножити десяткові дроби:

– Потрібно перемножити два десяткових дроби, не звертаючи уваги на коми; в добутку відокремити комою справа стільки десяткових знаків, скільки їх мають обидва множники разом.

– Які закони справедливі для множення десяткових дробів.

Переставний закон: a * b = b * a.

Сполучний закон: (a * b) * c = a * (b * c).

Розподільний закон: (a + b) * c = a * c + b * c.

(a – b) * c = a * c – b * c.

IІІ. Розв’язування вправ.

№ 755.

Виконай дії і запиши відповідь у квадратних метрах:

б) 75 дм2 * 4,6 = 345 дм2 = 3,45 м2

в) 120 дм2 * 2,5 = 300 дм2 = 3 м2.

№ 756.

З 1 кг свіжої малини виходить 0,15 кг сушеної. Скільки сушеної малини вийде з 10 кг свіжої?

0,15 кг * 10 = 1,5 кг.

Відповідь: 1,5 кг сушеної малини.

№757.

Обчисли:

е) 10,8 + 7,5 * (12 – 1,2) = 91,8

1) 12 – 1,2 = 10,8

2) 7,5 * 10,8 = 81

3) 10,8 + 81 = 91,8.

є) (72 – 39,18) * 0,07 = 2,2974.

1) 72 – 39,18 = 32,82;

2) 32,82 * 0,07 = 2,2974.

ж) (0,48 + 0,36) * 4,05 – 1,002 = 2,4

1) 0,48 + 0,36 = 0,84;

2) 0,84 * 4,05 = 3,402;

3) 3,402 – 1,002 = 2,4.

з) (5,004 + 0,806) * (9 – 3,2) = 33,698.

1) 5,004 + 0,806 = 5,81;

2) 9 – 3,2 = 5,8;

3) 5,81 * 5,8 = 33,698.

и) (8,8 * 0,45 – 2,16) * 0,12 = 0,216.

1) 8,8 * 0,45 = 3,96;

2) 3,96 – 2,16 = 1,8;

3) 1,8 * 0,12 = 0,216.

Самостійна робота.

1 варіант.

1. Обчисліть найзручнішим способом:

а) 40 * 3,5 * 0,5 = 20 * 3,5 = 70.

б) 5,83 * 1,6 + 5,83 * 4,4 = 5,83 * 6 = 34,98.

2. Обчислити:

а) 16,2 + 8,1 * (2 – 0,9) = 25,11.

б) (3,27 + 1,32) * 7,11 – 3,601 = 8,099.

2 варіант.

1. Обчисліть найзручнішим способом:

а) 40 * 6,1 * 0,25 = 10 * 6,1 = 61.

б) 8,3 * 1,5 + 1,5 * 4,1 = 1,5 * 12,4 = 18,6.

2. Обчислити:

а) (7,01 + 3,12) * (5 – 2,11) = 29,2757.

б) (4,2 * 0,45 – 1,01) * 1,32 = 1,1616.

3 варіант.

1. Обчисліть найзручнішим способом:

а) 40 * 4,1 * 0,125 = 5 * 4,1 = 20,5.

б) 4,12 * 3,91 + 4,12 * 5,31 = 4,12 * 9,22 = 37,9864.

2. Обчислити:

а) 11,5 + 7,2 * (9,1 – 8,9) = 12,94.

б) (6,37 + 2,52) * 2,82 – 4,502 = 20,5678.

4 варіант.

1. Обчисліть найзручнішим способом:

а) 50 * 3,5 * 0,2 = 10 * 3,5 = 35.

б) 7,7 * 1,5 + 7,7 * 4,1 = 7,7 * 5,6 = 43,12.

2. Обчислити:

а) (4,12 + 5,19) * (2 – 1,99) = 0,0931.

б) (5,3 * 1,42 – 4,33) * 2,2 = 7,0312.

IV. Домашнє завдання.

Теорія: пар. 31-32

№ 752.

Запиши суму у вигляді добутку й виконай множення:

а) 3,5 + 3,5 + 3,5 + 3,5 = 14.

№753.

Обчислити найзручнішим способом:

а) 0,25 * 0,3 * 4 = 0,3.

б) 1,25 * 3 * 0,8 = 3.

в) 3,6 * 0,8 + 0,8 * 6,4 = 8.

г) 0,44 * 28,4 – 8,45 * 0,44 = 8,778.

№754.

Виконай дії і відповідь запиши у метрах

а) 4,23 км * 5 = 21150 м.

№755.

Виконай дії і запиши відповідь у квадратних метрах:

а) 2,5 дм2 * 4,6 = 0,115 м2

№757.

Обчисли:

а) 10,08 *2,8 + 7,2 * 10,08 = 100,8

б) 10,5 * 7,08 – 6,08 * 10,5 = 10,5

в) (5,6 – 4,2) * 1,25 – 1,2 * 0,5 = 1,15

г) 5,6 * 1,2 – (2,5 – 1,3) * 1,6 = 4,8

д) (3,12 + 0,9) * (1 – 0,4) = 2,412.

V. Підсумок уроку.

На сьогоднішньому уроці ми з вами розглянули як множити десяткові дроби. Ми повторили дії над дробами, тому я думаю що виконання домашнього завдання не буде викликати ніяких проблем.

Схожі:

УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок
Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів
Урок-подорож з математики у 5 класі
Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Формувати навички порівняння десяткових дробів, уміння формулювати, об­ґрунтовувати і застосовувати правило порівняння десяткових...
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Учити учнів розв'язувати задачі на множення дробів (знаходити дріб від чис­ла, відсотки від числа), закріпити навички множення...
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета
Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач...
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
Розв ’ язування вправ на всі дії з десятковими дробами
Повторити поняття десяткового дробу, додавання та віднімання, множення та ділення десяткових дробів
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка