Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття


Скачати 38.91 Kb.
Назва Тема заняття: Модель здоров’я. Мета заняття
Дата 05.11.2013
Розмір 38.91 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Тема заняття: Модель здоров’я.
Мета заняття: розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування;

формувати уміння і навички реалізації здорового способу життя;

актуалізувати в учнів відчуття важливості здоров’я, розуміння й збереження та необхідності дбайливого і відповідального ставлення до нього; стимулювати до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції; розвивати уміння логічно мислити, працювати в групі;

сприяти формуванню в учнів комунікативної та творчої компетенцій.
Завдання заняття: навчити учнів визначати життєві цінності, сформувати у них відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Поняття для засвоєння підлітками: здоров’я; здоровий спосіб життя; фактори, які впливають на здоров’я.


Хід заняття
І. Привітання.
Учасники сідають у коло, кожен по черзі називає своє ім’я та говорить фразу, яка розпочинається зі слів: «Мій «друг, знайомий» сказав би про мене, що…». Наприклад, «Моя подруга сказала б про мене, що я весела і люблю жартувати».
ІІ. Повторення правил роботи групи.
Тренер звертає увагу учасників на плакат з правилами і пропонує по черзі прокоментувати кожне правило.
ІІІ. Повідомлення “Що відбуватиметься на занятті».
Тренер повідомляє тему заняття.

Тема: Модель здоров’я.

Після вправи «Очікування» тренер разом з учнями формують мету заняття.

Мета заняття:

  • розширити інформацію про поняття «здоров’я», та фактори, що впливають на його формування;

  • формувати уміння і навички реалізації здорового способу життя;

  • актуалізувати в учнів відчуття важливості здоров’я, розуміння й збереження та необхідності дбайливого і відповідального ставлення до нього;

  • стимулювати учнів до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції;

  • розвивати в учнів уміння логічно мислити та працювати в групі;

  • сприяти формуванню в учнів комунікативної та творчої компетенцій.


ІV Вправа «Очікування».
Учасники на стікерах, вирізаних у формі квітки, записують свої очікування від заняття. Потім, виголошуючи свої очікування, приклеюють їх на плакат «Дерево очікувань».
V. Мозковий штурм «Що таке здоров’я».
Тренер: коли ми вітаємося один з одним, то тим самим бажаємо здоров’я, тобто чогось дуже важливого у нашому житті. Що ж таке здоров’я?

На ватмані тренер записує всі варіанти відповідей учасників на питання про те, що таке, на їхню думку, здоров’я, з чим воно в них асоціюється. Потім тренер зачитує визначення поняття здоров’я Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я.
VI. Вправа «Модель здоров’я».
Тренер об’єднує учасників у дві підгрупи, кожна з яких отримує завдання розробити свою модель здоров’я, виходячи з власного бачення цієї проблеми.

Допоміжні запитання на дошці:

  • Що, на вашу думку, є складовими частинами здоров’я?

  • З чого складається здоров’я людини?

  • Без чого неможливо уявити дійсно здорову людину?

Розробивши свої моделі, кожна з команд презентує свою роботу.

Після презентації тренер пропонує командам обмінятися своїми моделями здоров’я і продемонструвати на моделях дію шкідливих, руйнівних факторів, які є в нашому житті, що впливають на здоров’я.

Під час презентації один з учасників записує на ватмані фактори, які формують здоров’я, і фактори, які йому шкодять.

Обговорення:

1) Розкажіть, що ви відчували, коли створювали модель здоров’я?

2) Розкажіть, що ви відчували, коли руйнували модель здоров’я?

3) Розкажіть, що ви відчували, коли отримали свою модель здоров’я зруйнованою?

4) Чи можна відновити те, що вже зруйновано?

5) Чи буде це мати той самий вигляд?

6) Що легше – запобігти руйнуванню чи відновити зруйноване?

Висновок після вправи: зруйнувати значно легше, ніж створити. Дуже важливо зберегти те, що маємо. Від нас самих залежить, що ми оберемо – шлях до здоров’я чи навпаки - шлях від здоров’я.

VII. Вправа «Шлях здорового способу життя».
Учасники заняття отримують завдання: на ватмані зобразити «шлях здорового способу життя». Для цього треба на кольорових «слідах» написати дії та приклади поведінки, які, на думку учасників, сприяють здоровому способу життя, і приклеїти їх на ватман, а потім презентувати.
VIII. Підведення підсумків.
Учасники заняття пишуть на стікерах(у вигляді яблучок) те, що їм сподобалося і виголошуючи приклеюють на квіточки(очікування).

Запорізький навчально-виховний комплекс №67

Відкрите заняття

на тему

«Модель здоров’я»
Підготувала: Чуприна Ю.О.

соціальний педагог

м. Запоріжжя




Схожі:

1. Здоров'я, хвороба й профілактика
Мета заняття: Ознайомити студентів з поняттям «здоров'я», компонентами здоров'я, концепціями здоров'я, поняттям хвороба, факторами,...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким...
ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах
Тема заняття
Мета заняття: навчити учнів створювати WEB- документи засобами текстового редактора Word
Тренінгове заняття «Хочеш бути здоровим – будь ним» Мета
Мета: формування здорового способу життя підлітків, навіювання правильного уявлення про здоров’я, виховання дбайливого ставлення...
План заняття   -  поняття про концептуальну модель; -  поняття датологічної моделі даних
Проектування інформаційних систем, що включають бази даних, здійснюється на фізичному і логічному рівнях. На логічному рівні проектується...
ТЕМА: Вступне заняття. Інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки
Мета заняття: ознайомити з інструкцією з охорони праці для працівників бухгалтерії
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.»

План-конспект заняття Тема заняття: Сервірування столу. Навчальна...
...
Маркетинг в діяльності бібліотек Мета заняття
Мета заняття: отримати загальну інформацію про маркетинг взагалі та бібліотечний маркетинг зокрема, визначити перспективність використання...
Тема практичного заняття
Мета і завдання заняття: визначення об’єкту та предмету політології як науки, характеристики основних етапів її розвитку, аналіз...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка