Контрольна робота з теми


Скачати 75.04 Kb.
НазваКонтрольна робота з теми
Дата15.06.2013
Розмір75.04 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Контрольна робота з теми:

«Бази даних. Системи управління базами даних»

Письмова самостійна робота

Варіант 1

  1. Назвіть, які операції з даними можна виконувати в БД. (Ібал)

  2. Яка структура екрана в СКБД? (1 бал)

  3. Чи є основним призначенням БД створення і редагування текстових документів? (1 бал)

  4. Які етапи створення БД? (2 бали)

  5. Що таке поле, запис, файл БД? (2 бали)

  6. Який тип потрібно встановити для поля Прізвище учня — числовий чи текстовий? (2 бали)

  7. У якому режимі виконується заповнення, редагування та пошук інформації в БД? (2 бали)

  8. Які типи даних використовують у БД? (З бали)

  9. Що таке запит, його види? (З бали)




  1. Чи може в ключовому полі бути декілька однакових зна­чень у різних записах? (З бали)

  2. Опишіть основні принципи захисту інформації. (4 бали)

  3. Опишіть модулі та їх призначення. (4 бали) Варіант 2

1. Яка інформація може бути записана в БД? (1 бал)

  1. Чи можливо в БД здійснити пошук інформації за деякою ознакою? (1 бал)

  2. Чи дозволяє СКБД виконувати обчислення за формулами? (Ібал)

  3. Яке основне призначення БД і СКБД? (2 бали)

  4. Які обов'язкові характеристики повинен вказати користу­вач для поля? (2 бали)

  5. Що таке сортування інформації, які її види? (2 бали)

  6. Який тип потрібно встановити для поля Кількість людей у класі — текстовий чи числовий? (2 бали)

  7. У якому режимі створюється структура БД? (З бали)

  8. Що таке звіт, його види? (З бали)

  9. Якщо не вказати ключове поле, зберігаючи БД, то яку дію виконає програма самостійно? (З бали)

  10. Як створити структуру БД? (4 бали)

  11. Опишіть макроси та їх призначення. (4 бали)

Практичне завдання

Інструктаж із техніки безпеки. Варіант 1

  1. Запустіть програму для опрацювання бази даних Access. (Ібал)

  2. Створіть нову базу (C:\llА(Б...)\Бази даних\Практична_ Прізвище).

  3. Створіть структуру бази даних у вигляді таблиці «Мої однокласники» і заповніть її п'ятьма записами за зразком.



Номер

Прізвище

Ім'я

Дата народження (число,

Телефон




учня

учня

місяць, рік)




1

Іванов

Стас

12.05.1990

24367

2

Кирилюк

Наталія

4.11.1990

23649

3

Павлюк

Руслана

30.06.1990

24316

4

Синиця

Павло

21.11.1990

24384

5

Кубайчук

Віталій

7.10.1989

23756

  1. Упорядкуйте записи в другому полі за алфавітом.

  2. Замініть у третьому записі значення четвертого поля на 29.11.1989.

  3. Видаліть поле Телефон у таблиці «Мої однокласники».

  4. Відфільтруйте записи про учнів, які народилися в 11-му місяці.

  5. Створіть рядкову форму для цієї таблиці.

  6. Створіть у БД ще одну таблицю « Успішність » з такою струк­турою: номер, алгебра, фізика, інформатика, укр. мова. Заповніть таблицю даними.

10. Створіть зв'язок між таблицями «Мої однокласники»

й «Успішність» зі встановленим можливим режимом: Мої однокласники/номер — Успішність/номер.

11. Створіть запит з параметром для шукання записів про
учнів, які мають деяку, задану параметром, оцінку з інфор-
матики.

Варіант 2

1. Запустіть програму для опрацювання бази даних Access.
Створіть нову базу даних (С:\11А(Б...)\Базиданих\Прак-
тична_прізвище).

2. Створіть структуру бази даних у вигляді таблиці «Склад »і за-
повніть її п'ятьма записами за зразком.

Код товару

Найменування

Кількість, кг

Ціна за 1кг

Імпорт

134

Цукор

1000

3,00

Ні

769

Борошно

978

1,95

Ні

452

Рис

ЗО

2,30

Так

96

Макарони

69

1,46

Ні

235

Печиво

150

6,90

Ні

  1. Упорядкуйте записи в другому полі за алфавітом.

  2. Замініть у першому і четвертому записі значення другого поля на «Цукерки».

  3. Видаліть поле Імпорт у таблиці « Склад ».

  4. Відфільтруйте записи про всі товари, крім цукерок на складі.

  5. Створіть стовпцеву форму для цієї таблиці.

  6. Створіть у БД з вашим прізвищем ще одну таблицю «Магазин» з такою структурою: код магазину (ключове поле), дата от­римання, код товару, кількість отриманого товару, експе­дитор. Заповніть таблицю п'ятьма записами.

  7. Створіть зв'язок між таблицями «Склад» і «Магазин» зівста-новленим можливим режимом: Склад/код товару — Мага­зин/код товару.

  8. Створіть запит: вивести номера магазинів, які отримали то­вар у листопаді, із зазначенням назви товару і його кількос­ті.


III. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ «

Схожі:

Контрольна робота №2 з теми

Контрольна робота з теми «Пісні літературного походження. М. Вороний. Т. Шевченко»

Тема. Контрольна робота з теми: Системне програмне забезпечення Мета
Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички. Виховувати сучасну людину,...
Тема. Контрольна робота з теми: Комп’ютерні мережі Мета
Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички пошуку інформації на практиці....
Контрольна робота №1 з теми
Укажіть, у чому, згідно зі «Словом про прочитання книжне», полягає джерело добрих справ
Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
Тема. Контрольна робота з теми Основи роботи з текстовою інформацією та комп’ютерна графіка Мета
Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички опрацювання графічної інформації...
Контрольна робота з теми «Вуглеводні»
Які з наведених висловів характеризують переважну більшість органічних сполук: а складаються з атомів Карбону та Гідрогену
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення...
Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни
Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка