Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»


Скачати 46.76 Kb.
НазваКонтрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»
Дата28.10.2013
Розмір46.76 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
Контрольна робота № 6 з теми «Сучасний літературний процес.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу». Тести
У завданнях 1 – 16 оберіть одну правильну відповідь

1. Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: «Відзначається художньою яскравістю

й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини».

А романтизм; Б класицизм;

В відродження; Г бароко

2. Герой якого твору заявив: «Я тої сили часть, що робить лиш добро, бажаючи лиш злого»?

А «Гамлет»; Б «Міщанин-шляхтич»;

В «Фауст»; Г «Божественна комедія».

3.Визначте провідну думку повісті «Гобсек».

А світом правлять гроші, адже за них можна придбати все;

Б золото є «душею» капіталістичного суспільства;

В золото приносить владу і достаток, незалежність, а його накопичення є єдиним шляхом до незалежності;

Г влада грошей навіть розумну людину перетворює на вексель, автомат.

4. Хто з письменників стверджував, що він «не стільки письменник, як медіум, який почув Голос, що сказав загадкові слова: «Чайка Джонатан Лівінгстон»?

А Харукі Муракарі; Б Януш Леон Вишневський;

В Борис Акунін; Г Річард Девід Бах.

5. До якого жанрового різновиду відносять роман Камю «Чума»?

А історичний роман; Б психологічний роман;

В роман-епопея; Г роман-притча.

6. У якому творі вжито вислів, що став крилатим: «Людину можна знищити, а здолати не

можна»?

А «Чума»;

Б «Запахи або…»;

В «Старий і море»;

Г «Майстер і Маргарита».

7. Яка тенденція панує в літературі 70 – 80 – х років ХХ століття?

А нонконформізм; Б «карнавалізація» літератури;

В «театр абсурду»; Г період «мирного співіснування».

8. Який твір сучасної російської прози відтворює загрозу третьої світової війни?

А Т. Толстої «Кись» Б А.Кіма «Селище кентаврів»;

В П. Крусанова «Укус ангела» Г С. Носова «Господиня історії».

9. Релігійні мотиви посідають помітне місце в сучасній російській поезії…

А Кублановського «Третя правда» Б Конілова «Рулетка»

В Байтова «Три роки» Г Стратановького «Темрява денна»

10. Книги «Дар, який приносять крила», «Не існує таких місць, як далечінь», «Міст через вічність» належать…

А Харукі Муракарі; Б Янушу Леону Вишневському;

В Борису Акуніну; Г Річарду Девіду Баху.

11. Що є головною причиною злочину Родіона Раскольникова?

А прагнення до збагачення шляхом привласнення майна вбитої лихварки;

Б спроба перевірити теорію на практиці;

В намагання перешкодити шлюбу «за розрахунком» сестри Дуні з Лужиним, якого вона не кохала;

Г задоволення почуття помсти за злиденне життя і постійні приниження.

12. Хто є автором «Іліади» та «Одіссеї»?

А Гомер; Б Есхіл; В Сапфо; Г Вергілій.

13. Хто чи що не входило до світогляду людей Середньовіччя?

А апостоли, ангели; Б тварини, рослини; В Миряни; Г Небо.

14. Хто з перерахованих авторів не є представником арабсько – іранської ( персько – таджицької літератури)?

А Рудакі; Б Мацуо Басьо; В Фірдоусі; Г Гафіз.

15. Характерною ознакою класицизму є:

А пишна надмірна метафоричність;

Б раціоналізм; головні герої не люди, а філософські ідеї;

В перебільшена сила бажання героїв, прагнення виховати читача;

Г заперечення раціоналізму, культ почуттів людини.

16. Хто з цих героїв був першим міністром держави й кавалером ордена зелено – плямистого тигра з двадцятьма ґудзиками?

А Фауст; Б Печорін; В Цахес Ціннобер Г Євгеній Онєгін.
У завданнях 17 -21 установіть відповідність

17. Установіть відповідність між автором і твором:

.

18. Установіть відповідність між персонажем і твором:



19. Установіть відповідність між автором і твором:

20. Установіть відповідність між образом і символом:


21.Установіть відповідність між жанром і твором:



Завдання 22- 24 – відкритого типу

22.Укажіть автора та твір, з якого цитата:

«Щойно смерком Грегор прокинувся від свого важкого, схожого на забуття сну. На стелю і зверху на меблі падало тьмяне світло від електричної лампи з вітальні, але внизу, де лежав Грегор, було темно. Він повільно, ще намацуючи собі дорогу вусиками, які аж тепер почав цінувати, рушив до дверей подивитись, що сталось. Лівий бік йому перетворився на суцільний зашкарублий шрам, і він кульгав на обидва ряди лапок. Одна лапка під час вранішньої пригоди покалічилась — дивно, що лише одна, — і тепер висіла, мов нежива».

23. Укажіть автора та твір, з якого цитата:

«У білому плащі з кривавим підбоєм, човгавою кавалерійською ходою, рано-вранці чотирнадцятого числа весняного місяця нісана у криту колонаду між двома крилами палацу Ірода Великого вийшов прокуратор Юдеї Понтій Пілат.

Понад усе на світі прокуратор ненавидів пахощі трояндової олії, і все тепер віщувало недобрий день, бо пахощі ці почали переслідувати прокуратора від світанку».

24. Укажіть автора та твір, з якого цитата:

«А на ранок, у кожнім разі попервах, густий млосний дим огортав східні квартали міста. За одностайним твердженням лікарів, ті випари, хай навіть вельми неприємні, не завдавали ніякої шкоди. Але мешканці тих кварталів негайно заявили, що покидають насиджені місця, бо вірили, ніби чума спадає на них з неба; тому довелось звести цілу мережу димовловлювачів, і люди тоді заспокоїлись. Тільки в дні шквальних вітрів смердюча хвиля, що йшла зі сходу, нагадувала, що тепер ми всі живемо за нового ладу і що полум’я чуми щовечора вимагає своєї данини».

Оцінювання.

1 – 16 завдання – по 0, 5 б.

17- 24 завдання – по 1 б.

Загальна сума балів - 12б.

Відповіді

11- Б к.р. № 6 світова література

1 Г

2 В

3 Г

4 Г

5 Г

6 В

7 Б

8 А

9 А

10 Г

11 Б

12 А

13 Г

14 Б

15 В

16 В

17.

1 В

2 А

3 Б

4 Д

5 Ж

6 Г

18.

1 В

2 Г

3 А

4 Д

19.

1 Г

2 В

3 Б

4 А

20.

1 Г

2 Д

3 Б

4 А

21. 1 Г, 2Д, 3 Е, 4 В, 5 Ж, 6 Б 7 А

22. Ф. Кафка «Перевтілення»

23. М. Булгаков «Майстер і Маргарита»

24. А. Камю «Чума»

Схожі:

УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ
За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи...
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник»
Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у...
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення...
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі
Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій
«Доба Відродження. Вільям Шекспір геній епохи Ренесансу»
В. Шекспіра; розвивати навички узагальнення та систематизування вивченого матеріалу, сприймання на слух матеріалу; сприяти виявленню...
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії
Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н....
Степан Пушик. Романи «Страж-гора» та «Галицька брама»
Мета: Забезпечення системних знань учнів, самостійності у виборі засобів, форм та методів навчально-пізнавальної діяльності, формування...
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про «Прислівник»
...
Урок № Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про прислівник
Мета: повторити й систематизувати вивчене про прислівник як частину мови та його пра
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка