КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА:  Практична робота №11. Використання додаткових анімаційних ефектів


Скачати 40.98 Kb.
НазваКОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА:  Практична робота №11. Використання додаткових анімаційних ефектів
Дата27.03.2013
Розмір40.98 Kb.
ТипКонспект
bibl.com.ua > Інформатика > Конспект
ПЛАН - КОНСПЕКТ УРОКУ
ТЕМА:  Практична робота № 11. Використання додаткових анімаційних ефектів

МЕТА: Навчитись будувати таблиці

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: інструкція по лабораторній роботі, персональний комп’ютер з програмою

ПЛАН УРОКУ
1.  Організаційна частина

2.  Актуалізація опорних знань

3. Інструктаж до виконання практичного завдання 

4. Практичне завдання

5. Підсумок уроку.

6. Домашнє завдання
ХіД УРОКУ


  1. Організаційна частина




  • Перевірка присутності учнів

  • короткий інструктаж по правилах безпечної роботи з технікою


2.  Актуалізація опорних знань
1.   Призначення та склад програми РМ.

2.   Як можна створити таблицю у РМ?

3. Як добавити рядки та стовпці до таблиці?

4. Як об’єднати декілька комірок в одну?

5. Як задати фон для комірок?

6. Як вивести на екран палітру Таблиця?

7. Яку максимальну кількість стовпців та рядків може містити таблиця?

8. Як відкрити вікно програми Adobe Table?

9. Як розгрупувати об’єднані комірки?

10. Як видалити рядки та стовпці з таблиці?

11. Для чого призначена група елементів управління Table gutters (Інтервали між осередками)?

2. Коли стають видні зміни, внесені до палітр Adobe Table?
3. Інструктаж до виконання практичного завдання 
 Програма Adobe Table встановлюється на жорсткому диску комп'ютера або  в мережі  в  папці (каталозі) програми PageMaker. Ви можете запустити її як будь-яку іншу  програму - наприклад, подвійним клацанням миші на її значку. Крім того, табличний редактор Adobe Table  може бути відкритий   безпосередньо з програми PageMaker.

Щоб створити нову таблицю:

1.Запустити програму Adobe Table або , якщо вона вже  працює, виберіть   команду «Файл» > «Новий...».

2. Задайте потрібну кількість рядків і  стовпчиків, а також висоту   ширину таблиці.

Загальні  розміри таблиці визначають висоту її рядків і  ширину стовпчиків.

3. В  групі «Товщина ліній» введіть або виберіть з відповідних списків потрібні значення для зовнішніх меж і внутрішніх розділових ліній. Для кожного типу ліній ви можете:

 Ввести значення в діапазоні від 0 до 36 пунктів з точністю 0.1 пункту.

 Вибрати один з запропонованих варіантів товщини,  якщо вибрати варіант «Нульова», це дозволить зробити лінії невидимими.

Ви можете задати товщину окремо для кожної з зовнішніх меж таблиці, а також визначити товщину вертикальних і горизонтальних розділових ліній між сусідніми стовпчиками і рядками. Щоб задати єдиний стиль для всіх ліній, виберіть або введіть потрібне значення в списку «Всі».

4.В групі «Внутрішні поля» задайте в зручних для Вас одиницях виміру відстань по горизонталі між текстовими блоками сусідніх стовпчиків і відстань по вертикалі між текстовими блоками сусідніх рядків.

5.Натисніть кнопку «Так».
4. Практичне завдання
     Створити новий документ, вибираючи довільні параметри (за власним бажанням).

  1. Створити задану таблицю у публікації




Аркуш

Втулка

Найменування деталі

1/2

1/2

1/2

ПТУ – 21 0807

Технологічний шифр

Найменування деталі операції

010

Токарна

ІІ

Кількість деталей у партії

100

Матеріал - сталь

Марка – сталь 30

(600 МПа)

Верстат

16К20

Професія робітника

Розряд

Технологічні можливості верстата:

2.1. Різцетримач фіксується точно.

2.2. Є однопозиційний повздовжній упор.

2.3. До патрона є кулачки.

 

 

Токар

 

 

2




  1.   Застосувати різні елементи форматування до оформлення створеної таблиці.

  2.  Дати відповіді на контрольні питання

  3.   Зробити письмові висновки по роботі.




  1. Підсумок уроку.



1.     Що таке таблиці і для чого вони призначені?

2.     Як створити таблицю?

3.     Що таке макет з таблиці?

4.     У яких випадках доцільно розміщувати таблицю на кількох сторінках?

5.     Як керувати відображенням даних у таблиці?

6.     Коли використовується звіт таблиці?

7.     Які є типи звітів таблиці?

8.     Які операції можна виконувати над таблицею?
6. Домашнє завдання

Схожі:

Застосування до об’єктів візуальних ефектів. Практична робота №11...
Навчальна. Ознайомитися з візуальнимии ефектами, які можна застосувати до об’єктів. Здобути навички використання графічних ефектів...
Застосування до об’єктів візуальних ефектів. Практична робота №11...
Навчальна. Ознайомитися з візуальнимии ефектами, які можна застосувати дооб’єктів. Здобути навички використання графічних ефектів...
Урок 4-5 Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями...
Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями в текстовому документі» Практична робота №3 «Використання стилів та...
Урок №9 Тема уроку: «Використання формул. Абсолютні та відносні посилання....
Мета уроку: сформувати навички обчислювати за допомогою формул у середовищі табличного процесора; сформувати поняття абсолютного,...
ПЛАН-КОНСПЕКТ Тема програми
Тема уроку: Використання менеджера файлів Total Commander, Norton Commander. Використання функціональних клавіш. Робота з файлами...
КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА: Практична робота №12. Інтерактивність у Flash-презентаціях
МЕТА: навчитись створювати оригінал-макету буклету використовуючи можливості програми
КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА Практична робота №10. Основні типи анімації у презентаціях Flash
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: інструкція по лабораторній роботі, персональний комп’ютер з програмою
КОНСПЕКТ УРОКУ ТЕМА Практична робота №10. Основні типи анімації у презентаціях Flash
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: інструкція по лабораторній роботі, персональний комп’ютер з програмою
Уроку: Урок
Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження)
Тема уроку
Практична робота №8. Розміщення посівів сільськогосподарських культур ( робота на контурній карті). Аналіз статистичних даних виробництва...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка