ГРА «ДИСКРИМІНАЦІЯ»


Скачати 18.43 Kb.
Назва ГРА «ДИСКРИМІНАЦІЯ»
Дата 25.03.2013
Розмір 18.43 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ГРА «ДИСКРИМІНАЦІЯ»
ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:

План заняття з дискримінації може бути адаптований до інших тем стосовно проблем зі здоров'я, що призводять до дискримінації (ожиріння, фізичні вади, паління, вживання алкоголю та наркотиків, підліткова вагітність та ін.).
МЕТА:

Надати учням інформацію про негативне ставлення та дискримінацію стосовно ВІЛ.

Навчити учнів відповідних життєвих навичок.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

Наприкінці заняття учні повинні вміти:

  1. Продемонструвати всі можливі негативні ставлення до людей, які живуть з ВІЛ.

  2. Продемонструвати небезпеки, пов'язані з дискримінацією людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом, використовуючи навички критичного та творчого мислення, прийняття рішень, ведення переговорів, емпатії, навички слухання, побудови команди та спілкування.


МАТЕРІАЛИ:16322-orange-person-with-an-i-inside-his-circle-head-standing-on-top-of-blue-puzzle-pieces-symbolizing-information-and-technical-support-clipart-illustration-graphic.jpg

Багато старих журналів з великою кількістю картинок, клейкі стрічки (скотч) або клей, ножиці, великі аркуші паперу.
ДІЯЛЬНІСТЬ:

  • Створіть декілька маленьких груп.

  • Кожній групі видайте декілька старих журналів, клей, ножиці та великий аркуш паперу.

  • Попросіть учнів вирізати картинки з журналів і приклеїти їх на аркуш паперу. Картинки мають зображувати людей, які, на їхню думку, є вразливими до зараження на ВІЛ.

  • Одна група може шукати всі типи жінок, вразливих до інфікування.

  • Інша група може шукати всі типи чоловіків, вразливих до інфікування.

  • Кожна група має презентувати свою роботу класу, пояснюючи, чому саме цю картинку вибрала група.

  • Учитель має мотивувати дискусії після кожної презентації.

Ця гра розвиває розуміння того, що означає дискримінація та схильність до осудження (брак емпатії). Вона також допомагає учням спілкуватися між собою, розвиває творчість і навички з прийняття рішень.

Схожі:

Питання на екзамен з предмета «Історія України»
Дискримінація української національної ідентичності в Російській імперії. Валуєвський циркуляр та Емський указ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ
У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, виз­начені попередньо за їх бажанням чи призна­чені вчителем. На заході присутні вболіваль­ники...
1. Принципи і типи соціально-трудових відносин: солідарність, субсидіарність,...
Основні стратегії демократизації управління виробництвом. Порядок ведення тристоронніх переговорів на національному рівні і висновок...
Тема: Протидія стигмі і дискримінація ВІЛ-інфікованих
Література: “Школа проти СНІДу”: інформаційно-методичні матеріали для класного керівника. – Тернопіль, 2006р.; “Профілактика ризикованої...
Тема: Протидія стигмі і дискримінація ВІЛ-інфікованих
Література: “Школа проти СНІДу”: інформаційно-методичні матеріали для класного керівника. – Тернопіль, 2006р.; “Профілактика ризикованої...
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ...
Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості....
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Дидактична гра як засіб формування комунікативних умінь і навичок...
На завжди старша за свій середній вік, вища за свою щоденну поведінку, вона у грі наче на голову вища за саму себе. Гра в конденсованому...
Гра «Знайди пару»

5 4 Спортивні ігри. Гра в футбол, волейбол

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка