Урок цивільної оборони в 3 класі Тема: Вогонь-добрий,вогонь-злий


Скачати 44.43 Kb.
Назва Урок цивільної оборони в 3 класі Тема: Вогонь-добрий,вогонь-злий
Дата 04.11.2013
Розмір 44.43 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Фізика > Урок
Урок цивільної оборони в 3 класі

Тема: Вогонь-добрий,вогонь-злий.

Мета:ознайомити учнів з небезпечними ситуаціями,які можуть виникнути;вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях;формувати навички правильного,обережного користування електро-,газообладнанням;розвивати спостережливість,сміливість,винахідливість.

Обладнання:малюнки дітей,плакати «Причини виникнення пожежі»,набор небезпечних предметів,предмети першої допомоги.

Хід уроку

I.Організаційний момент.

II.Повідомлення теми уроку.

-Ви,звичайно,знаєте,що таке вогонь.Де можна з ним зустрітися,побачити?(біля вогнища,в грубці,на газовій плиті,в ракеті чи літаку,на свічці,запальничці і т.п.)

Вогонь завжди потрібний людям.Сила вогню дуже велика:її використовують для запуску ракет,космічних супутників,у доменних печах-для виплавки металу;в теплоелектростанціях-для одержання струму;у побуті-для тепла і приготування їжі тощо.

Але вогонь буває злим і страшним:він може спричинити пожежу,що призводить до значних матеріальних збитків і навіть до загибелі людей.

-Сьогодні на уроці ми познайомимось з тими небезпечними ситуаціями,які можуть виникнути.Відправляємось в мандрівку по станціях.

III.Актуалізація опорних знань.

1.Станція «Історична».

-З давніх давен пожежі були страшним лихом.Іноді від маленької свічки згоряли цілі міста,тому що будинки в них були дерев’яними.Велика пожежа в Москві виникла в 1493 році від свічки у церкві,а в 1737 році-від свічки у будинку.І зараз більша кількість пожеж відбувається в жилих будинках.Це пояснюється незнанням та невиконанням правил пожежної безпеки.А про ці правила ми зараз дізнаємось.Подивіться таку п’єсу (п’єса «Пан Вогник та Відьма Пожежа».)

-Діти,а ви знаєте,як треба поводитися у таких ситуаціях?Як вберегтися від пожежі?(відповіді дітей)

3.Станція «Поетична».

-Я вважаю,що діти багато знають по цій темі.А що не знають,взнають сьогодні.Продовжимо бесіду про те,що є причиною пожежі на станції «Поетичній» (діти читають вірші,показують малюнки).

1 учень Погляньте,малята,на цей сірничок:

Червона голівка,жовтенький бочок.

На вигляд-звичайний:тонкий і малий.

Буває він добрий,буває і злий.

Він може зігріти,зварити обід.

Він плавить метал і розтоплює лід.

А може і ліс велетенський спалити.

Майно,і будинок,і все спопелити.

Малята,ви будьте з вогнем обережні

І вивчіть всі правила протипожежні!

2 учень Як лагідно сонце сія в високості!

Лисичка до лева зібралась у гості.

Вона біля шафи крутилася радо:

Свої розглядала багаті наряди.

Ось вибрала сукню найкращу для себе:

-Хороша,та тільки погладити треба…-

Ввімкнула утюг,а як гладити стала,

Сусідка-сорока якраз завітала.

Про се і про те,бач,сорока тріщить.

Лисичка все слуха,а сукня-горить.

-Ой,що я накоїла!Як мені гірко!

На сукні новенькій з’явилася дірка…

Лисичка-сестричка!Ти друзів стрічай,

Але при розмовах-утюг вимикай.

3 учень Знайшли сірники пустотливі білчата

І вогнище стали в дуплі розкладати.

Трухляве дупло спалахнуло умить,

І дуб загорівся,і ліс вже горить.

Та добре,що близько знайшлися тоді

Пожежники смілі,бобри молоді.

Всі дружно вони за роботу взялися,

Пожежу мерщій погасили у лісі.

Врятовані вчасно малі білченята,

Та в них ні горіхів,ні теплої хати…

А білка навчає своїх малюків,

Щоб брати не сміли вони сірників.

4 учень Ялинка в убранні!Та радісні діти

Схотіли бенгальські вогні запалити.

І тільки вогні запалила зайчиха,

Як скоїлось в хаті небачене лихо:

Горять на ялинці прикраси і вата,

Тріщать гілочки і вищать зайченята.

І доки в пожежну зайчихи дзвонила,

Дотла новорічна ялинка згоріла.

Тож треба усім пам’ятати завжди:

Призводять бенгальські вогні до біди!

Малята,ви будьте з вогнем обережні

І вивчіть всі правила протипожежні!

-В мене є кошик в якому лежать різні речі,вони небезпечні.

Поясніть,чому вони небезпечні?(свічка,запальничка,сірники,бенгальські вогні,газовий балон,вата,м’яка іграшка).

4.Станція «Пізнавальна».

а)Гра «Що вірно,а що ні?» (відповіді дітей за малюнками)

б)Казка «Наталочка і пожежа» (творчі роботи дітей)

в)Гра «Зателефонуй до пожежної частини».

-Виберіть: 101,102,103,104,109.

5.Станція «Ділова-ігрова»

1.Правильно подзвони за телефоном 101.

2.Допоможи друзям вийти з пожежі.

3.Допоможи при опіках.

4.Вікторина:

-Чому пожежна машина червоного кольору?

-Для чого у машині потрібна драбина,шланг?

-Коли треба звільнити дорогу для пожежної машини?

-Чому неможна телефонувати 101 без потреби?

4.Гра «Заповни протипожежний щит».

До пори вишу,до пори мовчу.

А вогонь зачую-і сичу,й лютую!

(Вогнегасник)

Я всюди рвуся напролом,

То й називаюсь просто-…

(Лом)

Хвіст дерев’яний,залізний рот,

Скрізь вистачає мені турбот.

(Сокира)

Грушка та ще грушка:вушко та ще й дужка

Порожнє-бринчить,а повне мовчить.

(Відро)

-Професія-рятувати людей,боротися з вогнем-тяжка,небезпечна.Люди ці-сміливі,відважні.У них в серці горить добра іскра.Як ми називаємо цих людей?(відповіді дітей)

6.Станція «Інформаційна».

Пожежник-працівник пожежної охорони.

2011 рік(статистичні данні)

Україна-

Донецька область-

Загинуло-

Врятовано-

Збиток-

Прислів’я про вогонь(пояснити його)

Вогонь-біда і вода-біда,а без вогню і без води ще більше біди.

7.Підсумок.

-Ось і закінчився наш урок.А ці книжки,оповідання про пожежі ви зможете знайти на станції «Бібліотечній» та в бібліотеці нашої школи.

Схожі:

Вогонь добрий і вогонь злий
Порівняння можливостей вогню. Розвивати зв’язне та граматично правильне мовлення, пам'ять, логічне мислення, увагу
Бесіда Вогонь друг і ворог
Мета: визначити роль вогню у забезпеченні виживання та розвитку людства. Вогонь як символ. Сучасні напрямки використання теплової...
Тема. Вогонь навчання вогонь просвіти буде в житті нам завжди світити. Мета
Мета. Розкрити значення навчання та просвіти в житті людини, донести важливість навчання протягом усього життя; розвивати пізнавальні...
Добрий/поганий, здоровий/хворий, корисний/шкідливий, істинний/помилковий, добрий/злий
Рівненський інститут відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», кафедра гуманітарно-соціальних дисциплін
Перетворення військ Цивільної оборони України
Визнати таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 25 липня 2002 року N 664 ( 664/2002 ) "Про Державну програму перетворення...
ВОГОНЬ: ДРУГ чи ВОРОГ?
ДПТНЗ «Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту»
«Не погасити пам'яті Вогонь»
Оформлення: зал прибраний квітами та плакатами, присвяченими Дню визволення. Надписи
Він сів, декілька секунд дивився на вогонь, и потім сказав: Я думаю,...
Він сів, декілька секунд дивився на вогонь, и потім сказав: «Я думаю, все це почалося…це почалося с однієї людини, яку звали …просто...
Методична розробка конкурсу
Т. Шевченка, фотографії, репродукції картин Шевченка, презентація «Вогонь Шевченкових поезій»
ЗАТВЕРДЖУЮ
Методичних рекомендацій щодо проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка