Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Кременчука


Скачати 225.93 Kb.
Назва Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Кременчука
Дата 21.06.2013
Розмір 225.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
ПРОЕКТ

Додаток №1 до

рішення міської ради

від " " _________2013 р.

Положення

про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Кременчука
1. Загальні положення

1.1. У цьому Положенні терміни та визначення вживаються у такому значенні:

будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, розширення, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів громадського, житлового та виробничого призначення;

нове будівництво — будівництво комплексу об'єктів основного, підсобного та обслуговуючого призначення новостворюваних підприємств, будинків, споруд, а також філій і окремих виробництв, що здійснюється на вільних площах із метою створення нової виробничої потужності або надання послуг, які після введення в експлуатацію будуть знаходитись на самостійному балансі;

реконструкція — перебудова існуючих об'єктів виробничого та цивільного призначення, пов'язана з удосконаленням виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості вироблюваної продукції, поліпшенням умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміною основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри);

технічне переоснащення об'єктів виробничого призначення — комплекс заходів підвищення техніко-економічного рівня окремих виробництв, цехів та дільниць на основі впровадження передової техніки та технології, механізації й автоматизації виробництва, модернізації та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш продуктивним, а також щодо удосконалення загальнозаводського господарства та допоміжних служб;

об'єкт будівництва - окремий будинок або споруда (з усім устаткуванням, яке до них відноситься, інструментом і реманентом, галереями, естакадами, внутрішніми інженерними мережами водопостачання, каналізації, газопроводу, теплопроводу, електропостачання, радіофікації, підсобними і допоміжними надвірними будівлями, благоустроєм та іншими роботами і витратами), на будівництво, реконструкцію яких повинні бути складені окремо проект і кошторис;

інвестор - юридична (фізична) особа України, іноземних держав, яка приймає рішення про вкладення власних, запозичених або залучених коштів в об'єкти будівництва та забезпечує фінансування їх спорудження;

- замовник фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву а також особа на яку перейшло право власності на об’єкт будівництва (реконструкції);

реконструкція житлових та нежитлових будинків (вбудованих в житлові будинки нежитлових приміщень) - комплекс будівельних робіт та організаційно-технічних заходів щодо зміни призначення будинків або їх основних техніко-економічних показників (кількість і площа квартир, загальна площа, потужність, геометричні розміри, місткість, кількість послуг та інше) з метою поліпшення умов проживання, експлуатації, якості обслуговування, збільшення обсягу послуг;

інженерно–транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій, комунальний транспорт;

соціальна інфраструктура – об’єкти будівництва організацій та установ освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення, спортивних й фізкультурно – оздоровчих установ, установ культури й мистецтва, установ житлово – комунального господарства;

комплексна забудова території - є засобом її упорядкування шляхом забезпечення громадських та приватних інтересів, спрямованих на попереднє проведення інженерної підготовки, спорудження зовнішніх інженерно-транспортних мереж, об'єктів соціальної сфери, жилих будинків, благоустрою території, інших об'єктів будівництва. Комплексна забудова території може здійснюватися шляхом комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і забезпечуватися одним або кількома інвесторами.

1.2. Замовник, який має намір здійснити будівництво об’єкта будівництва у населеному пункті, зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Кременчука, крім випадків, передбачених п.1.6.

Вимога щодо укладення договору пайової участі та сплати пайового внеску обумовлюється органом місцевого самоврядування при наданні вихідних даних , рішенням щодо надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки , рішенням щодо відведення земельної ділянки.

1.3 Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

1.4. Дія Положення застосовується для визначення розмірів пайової участі:

- замовників, що здійснюють на території міста Кременчука будівництво будь-яких об'єктів, незалежно від їх форми власності;

- замовників, що здійснили будівництво об’єктів, при спорудженні та введенні в експлуатацію яких не було вирішено питання пайової участі в розвитку інфраструктури міста або пайовий внесок сплачений не в повному обсязі.

- при зміні функціонального призначення, перепрофілюванні, переобладнанні, переплануванні, тощо об'єктів виробничого та невиробничого призначення;

1.5. Установити розмір коштів замовників, які залучаються на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста:

1.5.1. - 5 відсотків від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта будівництва – для нежитлових будівель та/або споруд, для вбудовано-прибудованих нежитлових (комерційних) приміщень до житлових будинків, крім виконання поліпшення умов експлуатації об’єкту (ремонт фасадів, утеплення, ремонт покрівель, без збільшення площ (перелік вичерпний));

1.5.2. - 2 відсотки від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – для житлових будинків, індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею більше 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках ;

1.5.3. - 2 відсотки від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта будівництва – для індивідуальних гаражів, розташованих на відповідних земельних ділянках;

1.5.4. - 0 відсотків від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – для будівель релігійного призначення та культових споруд;

1.5.5. - 10 відсотків від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта будівництва – для самочинно збудованих нежитлових будівель та/або споруд;

1.5.6. - 4 відсотки від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта будівництва – для самочинно збудованих житлових будинків загальною площею більше 300 квадратних метрів;

1.5.7. - 0 відсотків від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках реконструкції, технічного переоснащення, капітального ремонту існуючого виробництва, будівель та споруд, якщо це не призводить до зміни профілю виробництва, збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, та не збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста;

1.5.8.- 3 відсотки від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках будівництва (реконструкції) будівель та споруд із обсягом інвестицій до 20 (двадцяти) мільйонів гривень, якщо це призводить до зміни профілю виробництва, або збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, або будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, або збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста;

1.5.9.- 2 відсотка від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках будівництва (реконструкції) будівель та споруд із обсягом інвестицій від 20 (двадцяти) до 50 (п’ятдесяти) мільйонів гривень, якщо це призводить до зміни профілю виробництва, або збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, або будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, або збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста;

1.5.10. - 1 відсоток від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках будівництва (реконструкції) будівель та споруд із обсягом інвестицій більше 50 (п’ятдесяти) мільйонів гривень, якщо це призводить до зміни профілю виробництва, або збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, або будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, або збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста.

Кошторисна документація розробляється на підставі вимог ДБН Д.1.1-1- 2000 «Правила визначення вартості будівництва»
1.6. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва:

1.6.1. об’єктів будь-якого призначення на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів;

1.6.2. будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного та оздоровчого призначення;

1.6.3. будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

1.6.4. індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

1.6.5. об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами конкурсів або аукціонів;

1.6.6. об’єктів будівництва , за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;

1.6.7. об'єктів, що споруджуються замість пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

1.6.8. об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, що споруджуються за кошти інвесторів .

1.6.9. об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);

1.6.10. об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.
1.7.Кошти, залучені на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста перераховуються замовниками до бюджету розвитку міста.
2. Порядок залучення пайових коштів (внесків) інвесторів (замовників) на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

м. Кременчука

2.1. Завдання та сфера дії Положення.

Це Положення регулює організаційні та економічні відносини, пов'язані з залученням і використанням пайових коштів (внесків) інвесторів (замовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Кременчука і при оформленні договорів на сплату пайових внесків у зв'язку із:

- будівництвом будь-яких об'єктів на території міста Кременчука;

- зміною функціонального призначення, перепрофілювання, переобладнання, перепланування тощо об'єктів виробничого та невиробничого призначення.

2.2. Юридична особа, яка виступає від імені міста щодо пайових коштів:

2.2.1. В усіх питаннях щодо організації залучення пайових коштів (внесків) виступає виконком міської ради.

2.3.Платник пайового внеску:

Пайовий внесок сплачує юридична (фізична) особа, яка оформляє:

  • дозвільні документи на будівництво;

  • документи на землекористування для експлуатації та обслуговування об'єктів, при будівництві яких документація не була оформлена належним чином , земельні питання не вирішені у встановленому порядку;

  • документи щодо зміни функціонального призначення об'єктів виробничого та невиробничого призначення;

  • свідоцтво про право власності на нерухоме майно;

  • договір оренди земельної ділянки;

  • поштову адресу об'єкта.

2.4. Форма сплати.

2.4.1. Пайовий внесок сплачується у формі грошового внеску.

2.5. Вирішення питань щодо пайової участі та розрахунки розмірів пайового внеску:

Вирішення питань щодо пайової участі та розрахунки розмірів пайового внеску здійснюється управлінням економіки виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області після одержання звернення заявника з обов’язковим наданням наступних документів (завірені копії):

  • заява на ім’я заступника міського голови відповідно повноважень;

  • документи, що підтверджують вартість будівництва об’єкта, з техніко-економічними показниками (узгоджений та затверджений замовником зведений кошторисний розрахунок, завірена довідка про загальну вартість будівництва та інші);

  • затверджену проектно-кошторисну документацію (яка повертається замовнику після укладення договору пайової участі)

  • копію вихідних даних (містобудівні умови та обмеження, технічні умови) на будівництво об’єкту містобудування;

  • документи на право власності чи користування земельною ділянкою;

  • повідомлення про початок будівельних робіт, або декларацію про початок будівельних робіт, або дозвіл на виконання будівельних робіт;

  • правовстановлюючі документи на об´єкт;

  • документи замовника:

а) для юридичних осіб:

  • комплект копій установчих документів, засвідчених печаткою та підписом уповноваженого представника замовника;

  • виписку з ЄДР про реєстрацію юридичної особи;

  • довідку з зазначенням реквізитів юридичної особи, найменування посади та П.І.Б. особи, яка відповідно до Статуту чи іншого документа має право на укладання договорів від імені цієї юридичної особи;

  • копію рішення про надання уповноваженій особі замовника повноважень на підписання договорів, засвідчену печаткою та підписом уповноваженого представника замовника (якщо уповноважена особа діє не на підставі Статуту замовника, а іншого документа);

  • б) для фізичних осіб:

  • засвідчені підписом фізичної особи копії паспорта та довідки про присвоєння податкового номера (за наявності);

  • в) для фізичних осіб – підприємців:

  • виписку з ЄДР про реєстрацію ФОП;

  • копію свідоцтва про реєстрацію ФОП як платника податків.

Замовник несе повну відповідальність за достовірність поданих документів відповідно до законодавства.

2.6. Порядок та терміни сплати.

Пайовий внесок сплачується на підставі договору між містом (виконкомом міської ради) та замовником.

Пайовий внесок у грошовій формі сплачується в повній сумі єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається у договорі між виконкомом міської ради та замовником.

Кінцевий термін сплати пайового внеску може встановлюватися договором, але повинен бути до введення об’єкта в експлуатацію.

Якщо договір не був укладений до введення об´єкта в експлуатацію - замовник зобов'язаний укласти договір після введення об´єкта в експлуатацію, та сплатити пайовий внесок в терміни, обумовлені договором пайової участі.

За порушення строку сплати Замовник сплачує пеню у розмірі 0,1% від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов’язання за кожний день простроченої сплати.

2.7. Момент укладання договору про сплату пайового внеску .

Замовник будівництва після реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, зобов’язаний в термін не більше 30-ти календарних днів звернутися до виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області з заявою про укладення договору пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

2.7.1. Розмір пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації управлінням економіки звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього необхідних документів в повному обсязі, що підтверджують вартість будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва, з техніко-економічними показниками.

2.7.2. Договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно- транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту укладається після визначення розміру пайової участі не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

2.7.3. Істотними умовами договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту є:

- розмір пайового внеску;

- строк (графік) сплати пайового внеску;

- відповідальність сторін.

2.7.4. Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайового внеску (участі) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

2.7.5. Типовий договір приведений в Додатку до Положення (форма договору може бути змінена).

2.7.6. Якщо договором про пайову участь, який укладений до набрання чинності Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», передбачена сплата пайової участі замовником будівництва (повністю або частково) в обсягах інших, ніж визначено Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», такий договір підлягає приведенню у відповідність із цим Законом.

2.7.7. У разі зміни замовника, якщо замовником придбаний самовільно збудований об´єкт, або об´єкт, за який не були сплачені пайові кошти, чи сплачені не в повному обсязі – всі зобов'язання по сплаті пайового внеску переходять на останнього, про що укладається договір або додаткова угода до договору пайової участі.

У разі зміни замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником відповідно до укладеного ним договору про пайову участь.

2.7.8. Якщо при спорудженні та введенні в експлуатацію об'єкту не було вирішено питання пайової участі в розвитку інфраструктури міста, пайовий внесок не сплачувався, чи сплачений не в повному обсязі – замовник зобов'язаний укласти договір (додаткову угоду) та сплатити пайовий внесок.

2.7.9. Якщо в укладеному договорі пайової участі вказані замовником техніко-економічні показники чи вартість будівництва не відповідає показникам введеного в експлуатацію об’єкта – укладається додаткова угода до даного договору.

2.8 Результат сплати пайового внеску.

У разі сплати замовником пайового внеску управління економіки видає підписану довідку про одержання пайових коштів замовника на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.

Довідка про повну сплату пайового внеску видається замовнику для подання в інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю, управління містобудування та архітектури, управління земельних ресурсів, реєстраційній службі Кременчуцького міського управління юстиції Полтавської області.

При відсутності довідки (інформації щодо укладення договору пайової участі) управління економіки про сплату пайового внеску забороняється:

- видача свідоцтв про право власності на нерухоме майно і реєстрація їх в реєстраційній службі Кременчуцького міського управління юстиції Полтавської області.;

- присвоєння поштової адреси ;

- оформлення договору оренди земельної ділянки

2.9. Міська рада за поданням постійної комісії міської ради з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку після визначення управлінням економіки розрахункової суми пайового внеску та укладення договору пайової участі може прийняти рішення про зменшення розміру пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Кременчука у випадку:

Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об'єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об'єкти передаються у комунальну власність. У такому випадку розмір пайового внеску розраховується виходячи з граничного розміру пайового внеску, встановленого чиннім законодавством (10 % від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта – для нежитлових будівель та споруд, 4% - для житлових будинків), про що укладається додаткова угода до договору пайової участі.

У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об'єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу) перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, орган місцевого самоврядування може прийняти рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму кошторисної вартості інженерних мереж лише за умови подальшої передачі їх на баланс комунальному підприємству та можливості подальшого підключення до цих мереж інших користувачів.

2.10. Міська рада за поданням постійної комісії міської ради з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку після визначення управлінням економіки розрахункової суми пайового внеску та укладення договору пайової участі за наявності вмотивованого обґрунтування замовника може прийняти рішення про надання розстрочки по сплаті пайового внеску, але не більше ніж на термін 12 місяців.
3. Методика розрахунку розмірів залучення коштів інвесторів (замовників) на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Кременчука

Величина пайової участі (внеску) замовника у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури визначається від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта будівництва, визначеної згідно з державними будівельними нормами, державними стандартами та правилами без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

Формула розрахунку: В= (Вб – Вм) х К,

де В - розмір пайового внеску в грн.,

Вб - кошторисна вартість будівництва об'єкту, визначена згідно з зведеним кошторисним розрахунком або кошторисом чи іншим документом, що підтверджує вартість будівництва об’єкта в грн.

Вм – вартість звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо- та поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

К - коефіцієнт розміру пайового внеску:

- 0,05 – для нежитлових будівель та/або споруд, для вбудовано-прибудованих нежитлових (комерційних) приміщень до житлових будинків;

- 0,02 – для житлових будинків, індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею більше 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

- 0,02 – для індивідуальних гаражів, розташованих на відповідних земельних ділянках;

- 0,1 - для самочинно збудованих нежитлових будівель та/або споруд;

- 0,04 - для самочинно збудованих житлових будинків;

- 0,03 - від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках будівництва (реконструкції) будівель та споруд із обсягом інвестицій до 20 (двадцяти) мільйонів гривень, якщо це призводить до зміни профілю виробництва, або збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, або будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, або збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста;

- 0,02 - від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках будівництва (реконструкції) будівель та споруд із обсягом інвестицій від 20 (двадцяти) до 50 (п’ятдесяти) мільйонів гривень, якщо це призводить до зміни профілю виробництва, або збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, або будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, або збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста;

- 0,01 - від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об’єкта будівництва – у разі здійснення промисловими підприємствами з кількістю працюючих більше 500 осіб на зайнятих цими підприємствами земельних ділянках будівництва (реконструкції) будівель та споруд із обсягом інвестицій більше 50 (п’ятдесяти) мільйонів гривень, якщо це призводить до зміни профілю виробництва, або збільшення зовнішніх габаритів існуючих будівель та споруд, або будівництва нових будівель та споруд в межах зайнятих цими підприємствами земельних ділянок, або збільшує навантаження на існуючу інфраструктуру міста.

При будівництві житлових будинків з вбудовано-прибудованими приміщеннями розмір коштів на розвиток інфраструктури розраховується як сума двох складових В= В1 + В2, де:

  • В1 – величина участі замовника, розрахована за нормативами під житлову частину будинку (В1=Вбж х К, де Вбж - кошторисна вартість будівництва житла, яка визначається як питома вага загальної площі житла у загальній кошторисній вартості будівництва об’єкта);

  • В2 – величина участі замовника розрахована за нормативом, відповідно до функціонального призначення вбудовано-прибудованих приміщень (В2 =Впр х К).

Сума розміру пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста має змінюватись в разі коригування проекту будівництва (реконструкції), збільшення площі забудови (реконструкції), збільшення загальної кошторисної вартості будівництва об’єкту, змін чинного законодавства про що сторони мають укласти додаткову угоду.

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.
Таблиця1

Нормативи вартості будівництва для одиниці створеної потужності у м. Кременчуці


№п/п

Вид створеної одиниці потужності

Одиниці потужності(площа, об’єм, довжина , інш)

Вартість створення одиниці потужності осп , грн.




Житлові будинки







1

Житлові будинки багатоквартирні

м2 загальної площі

4807

2

Житлові будинки садибного типу загальною площею більше 300 м2

м2 загальної площі

5000




Нежитлові будівлі







3

Адміністративні будинки, офіси, бізнес-центри, банки

м2 загальної площі

6500

4

Будівлі побутового обслуговування

м2 загальної площі

5000

5

Готелі

м2 загальної площі

6000

6

Ресторани

м2 загальної площі

6500

7

Бари, їдальні, кафе

м2 загальної площі

6000

8

Торгові центри

м2 загальної площі

6200

9

Магазини

м2 загальної площі

5500

10

Станції технічного обслуговування автомобілів

м2 загальної площі

4900

11

Бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування

м2 загальної площі

3300

12

Гаражі наземні та підземні

м2загальної площі

2700

13

Автостоянки відкриті

м2 площі земельної ділянки

350

14

Мийні комплекси для машин

м2 загальної площі

4500

15

Інші нежитлові будівлі

м2 загальної площі

5500




Об’єкти виробничої сфери







16

Виробничі будівлі

1 м3

950

17

Складські майданчики, навіси

1 м2

350

18

Склади, сховища

1 м3

500


Формула розрахунку: В= Осп х П х К,

де В - розмір пайового внеску в грн.,

Осп –норматив вартості будівництва для одиниці створеної потужності у м. Кременчуці

П – розрахунковий показник створеної потужності об’єкта будівництва (площа об’єкта будівництва у квадратних метрах, об’єм об’єкта будівництва у кубічних метрах).

К - коефіцієнт розміру пайового внеску.

Для об’єктів реконструкції, перепланування , капітального ремонту , тощо в межах існуючих будівель – застосовується коефіцієнт 0,5 від показника вартості створення одиниці потужності

Формула розрахунку: В= Осп х 0,5 х П х К
4.Використання коштів бюджету розвитку на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста

4.1. Кошти, отримані як пайова участь (внесок) замовників об'єктів
містобудування, можуть використовуватися виключно на створення і
розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
міста.

5. Контроль

Аналіз надходжень пайових коштів до бюджету розвитку проводить управління економіки виконкому міської ради.

Контроль за надходженням коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста покладається на першого заступника міського голови, за використанням коштів – на заступників міського голови за функціональними повноваженнями та на постійну депутатську комісію з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку.

Перший заступник

міського голови А.М. Погрібний

Заступник начальника

управління економіки О.Ю. Шульга






Схожі:

ЗВІТ про базове відстеження регуляторного акта – рішення міської...
«Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
До «Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток...
...
КБКД 24170000, рахунок №31510921700008, МФО 831019, банк одержувача Г
...
Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної...
Положення регулює організаційні та економічні відносини, пов’язані із залученням і використанням коштів замовників об’єктів містобудування...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про внесення змін та доповнень до Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної...
Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної...
Будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, розширення, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів громадського,...
Аналіз впливу регуляторного акту
«Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
Звіт про відстеження результативності регуляторного акту
Нікопольської міської ради від 27. 04. 2012 №49-19/VI «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток...
Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової...
Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у м. Бердянськ, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка