Аналіз впливу регуляторного акту


Скачати 70.97 Kb.
Назва Аналіз впливу регуляторного акту
Дата 05.04.2013
Розмір 70.97 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
Аналіз впливу регуляторного акту:
проекту рішення міської ради
«Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя»


Проблема – законодавчо не врегульовано залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Нікополя, що передбачено статтею 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

 

Даний проект регуляторного акту підготовлено з метою забезпечення виконання статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста вимагає комплексного рішення багатьох проблем, пов’язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об’єктів соціальної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою міста фінансується за рахунок коштів міського бюджету. Пайові внески інвесторів (замовників) за право реалізувати проект будівництва на території міста дадуть можливість зменшити витрати бюджету міста на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

Оскільки Нікопольською міською радою не розроблявся порядок залучення та використання коштів забудовників, визначений Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», виникла необхідність прийняття положення, яке б передбачало узагальнюючий порядок визначення розміру, порядку формування та використання пайової участі (внесків) замовників (забудовників) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Також слід зазначити, що діючими рішеннями Нікопольської міської ради не врегульовано механізм залучення до цільового фонду бюджету міста коштів фізичних та юридичних осіб на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, через що виникають наступні проблеми:

  • більшість забудовників на території міста не залучаються до пайової участі в облаштуванні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури;

  • відбувається пошкодження та руйнування існуючої інфраструктури міста без будь-якого відновлення з боку замовників будівництва;

  • стримується збільшення надходжень фінансового ресурсу бюджету міста для розв’язання питань соціально-економічного розвитку населеного пункту;

  • недостатня можливість отримання додаткових джерел фінансування капітального ремонту житлового фонду, доріг міста, інженерно-технічних мереж водопостачання та водовідведення, теплопостачання, а також робіт по благоустрою міста;

  • офіційно не визначено уповноважені органи,  які  будуть здійснювати контроль за своєчасністю та повнотою надходжень зазначених коштів, реєструвати заяви та готувати для укладання договори про пайову участь замовників будівництва в створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

 

2. Цілі державного регулювання

 

Метою цього регулювання є реалізація державної політики у сфері регулювання містобудівної діяльності.

Основними цілями державного регулювання є:

  • забезпечення прозорості та гласності в процесі залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

  • врегулювання взаємовідносин міської ради з замовниками будівництва (реконструкції) шляхом укладання договорів, що передбачають диференціацію відрахувань виходячи з вартості будівництва (реконструкції) об'єктів, категорій об'єктів будівництва (реконструкції);

  • збільшення обсягу надходжень в місцевий бюджет від замовників на розвиток інфраструктури міста;

  • здійснення контролю за своєчасністю та повнотою надходжень внесків на розвиток;

  • сприяння розвитку інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури міста та його благоустрою.


3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей

 

Державне врегулювання залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста впроваджується на підставі ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Іншої альтернативи законодавством для участі інвесторів (забудовників) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста не передбачено.

Запропоноване регулювання забезпечить диференційований порядок залучення коштів замовників будівництва для участі у розвитку інфраструктури міста із дотриманням вимог чинного законодавства. Виходячи із викладеного таке регулювання вбачається оптимальним.

 

4. Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв'язання проблеми

 

Механізмом досягнення цілей регулювання є:

  • введення правового порядку залучення та використання міською радою коштів фізичних та юридичних осіб - замовників будівництва (реконструкції) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, який  буде відповідати вимогам чинного законодавства;

  • чітке визначення переліку замовників, що не будуть залучені до пайової участі у розвитку інфраструктури міста;

  • застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного у встановленні розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, в залежності від об'єкта будівництва (реконструкції);

  • чітке врегулювання прав та обов’язків сторін у рамках договорів про пайову участь забудовників у розвитку інфраструктури міста.

  • делегування   структурним   підрозділам   міської   ради   права   для   здійснення повноважень щодо участі в процесі залучення і використання зазначених коштів;

  • збільшення надходжень до міського цільового фонду міста  для  проведення  фінансування  капітальних  вкладень   в  розвиток  міської інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури;

  • приведення у відповідність діючих нормативно-правових актів місцевого значення.

 

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі

прийняття регуляторного акта
Впровадження цього Рішення буде сприяти додатковим надходженням коштів до міського бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб – інвесторів (забудовників) до раціонального та ефективного використання об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста; створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб’єктів господарювання.

Залучення замовників будівництва (реконструкції) до пайової участі у розвитку інфраструктури міста дозволить створити нові та проводити реконструкцію  діючих об’єктів міської інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території міста.

Крім того, запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати  внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя.

Впровадження вимог даного регуляторного акта не потребує додаткових витрат з бюджету, немає необхідності створювати нові робочі місця оскільки здійснюється в межах повноважень  відповідних органів.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта
Впровадження порядку залучення коштів замовників  на  розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя  забезпечить застосування прозорого організаційно-економічного диференційованого механізму визначення розмірів внесків забудовників та контролю по  їх сплаті .

Для визначення очікуваних результатів від прийняття даного регуляторного акта застосовуємо метод аналізу вигод і витрат.

Враховуємо інтереси наступних цільових груп:

- місцева влада;

- замовники на будівництво ( реконструкцію, реставрацію);

- населення міста.

  

Таблиця вигод та витрат

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Орган місцевого самоврядування

1. Створення нових та реконструкція діючих об'єктів міської інфраструктури.

2. Сприяння рівномірному розвитку інфраструктури по всій території міста.

3. Збільшення  надходжень  до міського бюджету.

4. Часткове вирішення  проблем, пов’язаних з  фінансуванням розвитку інфраструктури міста

1. Витрати пов'язані з розробкою та прийняттям  регуляторного акту.
2. Витрати щодо забезпечення укладання договорів та контролю за їх виконанням

 

Замовники на будівництво

1. Право реалізувати свій проект будівництва на території міста

2. Підвищення інформованості щодо розмірів коштів на розвиток, які необхідно вносити.

 

1. Сплата пайової участі

Населення міста

1. Покращення інфраструктури міста за рахунок внесених коштів на розвиток.

 

 
7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта:

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, інших необхідних випадках.

8. Показники результативності регуляторного акта:

  1. Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта.

  2. Кількість укладених договорів про пайову участь (замовників, забудовників) на розвиток інфраструктури міста

  3. Кількість замовників на будівництво, які у відповідності до рішення звільнені (отримали пільгу) від внесення цільових коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.


9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта
Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання лише статистичних показників

Здійснення повторного відстеження результативності регуляторного акта буде проведено не раніше ніж через рік після набрання ним чинності.

Періодичне відстеження результативності буде здійснюватися через три роки після проведення повторного відстеження.

Розробник АРВ :

В.о. начальника управління

містобудування та архітектури                            С.М. Токар




Схожі:

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради
Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської...
Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11. 09. 93р. №1160 та з урахуванням...
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Синельниківської міської ради
Законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про місцеве самоврядування в Україні",...
Аналіз впливу регуляторного акту: проекту рішення виконавчого комітету...
...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради Про орендну...
В зв’язку з прийнятим Законом України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін в деякі законодавчі акти України»...
Аналіз регуляторного впливу
Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу...
Аналіз впливу регуляторного акта: проекту рішення виконавчого комітету...
Механізм дії запропонованого регуляторного акту спрямований на усунення перешкод при здійсненні господарської діяльності комунального...
Аналіз регуляторного впливу
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
П ро внесення змін до рішення міської ради від 30. 11. 2007 р
Аналіз розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської...
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка