ПРОГРАМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО, ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО


Скачати 0.77 Mb.
Назва ПРОГРАМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО, ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО
Сторінка 1/8
Дата 18.03.2013
Розмір 0.77 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Головне управління змісту освіти

ПРОГРАМИ

ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО, ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО

ТА ТЕХНОЛОГІЧНОГО НАПРЯМІВ НАВЧАННЯ
ОСНОВИ ЕКОНОМІКИ

10 клас
ОСНОВИ

ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ

10—11 класи

Затверджено

Міністерством освіти і науки України

(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-3580 від 22.08.2001 р.)
Програми підготували:

Основи економіки. 10 клас: І.Радіонова

Основи економіки. 10 клас: Л.Крупська, Л.Кириленко,

І.Пархоменко, І.Тимченко

Основи підприємницької діяльності. 10 – 11 класи: З.Варналій,

В.Сизоненко

© Міністерство освіти і науки України, 2001

© І.Радіонова, Л.Крупська, З.Варналій та ін., 2001

Електронна версія

Інститут засобів навчання АПН України


ПРОГРАМИ

для загальноосвітніх навчальних закладів

загальноосвітнього, природничо-математичного

та технологічного напрямів навчання

ОСНОВИ ЕКОНОМІКИ

10-й КЛАС

(Рівень А — 34 год; рівень В — 68 год)
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Демократичні перетворення в Україні потребують реформ в освіті. В нас поступово змінюється ставлення до її місця і ролі в суспільстві. Не викликає за­перечень, що освіта завжди була і буде найважливішим чинником управління будь-якими змінами. Сучасні знан­ня, інтелект, компетентність стали найбільш вартісним товаром. Саме таким товаром, потрібним людині, вироб­ництву і державі, стали економічні знання. Економічна освіта і культура є невід'ємною складовою освіти громадя­нина і необхідною умовою розбудови економічно міцної та вільної держави.

Виходячи з державних та особистісних потреб, предмет «Основи економіки» із 2001 року включено до інварі­антної частини навчального плану загальноосвітніх навчаль­них закладів. Опанування його змістом значно поширює життєві можливості випускників загальноосвітніх навчаль­них закладів:

— формує економічну і правову культуру, завдяки чому вони можуть швидше адаптуватися в умовах ринкової еко­номіки;

— надає інформацію про професії, які найбільше по­требує ринок;

— надає не лише загальні та спеціальні економічні знання і навички, а сприяє навчанню компетентно приймати рішення, обговорювати й оцінювати отримані результати, працювати індивідуально і в групі, пізнавати особливості власного характеру і виробляти у себе бажані риси;

— сприяє формуванню самодостатньої та соціально адаптованої особистості.

Вивчення економіки у профільній старшій школі може здійснюватися за різними рівнями складності (за змістом і

обсягом навчального матеріалу). У збірці пропонуються два варіанти програми «Основи економіки»:

— для класів (шкіл) загальноосвітнього, природничо-математичного та технологічного напрямів;

— для класів гуманітарного і загальноосвітнього на­прямів.

У класах природничо-математичного та технологічно­го напрямів, а також у деяких загальноосвітніх навчальних закладах (за їх вибором), учні яких планують пов'язати своє життя з економічними спеціальностями, економіку рекомендується викладати за програмою «Основи еконо­міки» (попередня назва «Економіка») за ред. І.Ф.Радіонової. Навчання за цією програмою вимагає певного рівня математичної підготовки, потребує готовності школярів до більш глибокого розуміння основних економічних явищ і взаємозв'язків між ними, аналітичного мислення і вмінь застосувати знання до широкого кола економічних питань.

Ця програма може викладатися за 2-ма рівнями склад­ності: рівень А — 34 години, рівень В — 68 годин. Питан­ня, помічені дужками, є питаннями підвищеної складності, тому можуть не вивчатися на рівні А.

Теми 3.1, 3.3, 3.4, 3.5, помічені зірочками, можуть не вивчатися або вивчаються оглядово в класах, в яких ви­кладаються відповідно курси «Основи підприємницької діяльності», «Основи менеджменту», «Основи маркетингу»

Теми 5.3, 5.4 не вивчаються в класах, в яких «Основи-економіки» викладаються за рівнем А.

  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Навчальна програма для учнів 10-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики в 10–12 класах загальноосвітніх навчальних закладів фізико-математичного та екологічного...
Викладання предметів природничо-математичного циклу за новими програмами
...
8 клас Поглиблене вивчення хімії
Програма для 8-9 класів з поглибленим вивченням хімії. (Збірник навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим...
України від 16. 11. 2000 №1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”,...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка. 7 11
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи економіки, 10 кл. Основи підприємницької діяльності
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 12 класи
Календарне планування для 8 класів складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 –...
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх...
Технологічний, фізико-хімічний, агро­хімічний профілі природничо-математичного напряму профільного навчан­ня, а також технологічний...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка....
Вивчення географії у 2012-2013 навчальному році буде здійснюватись за збірниками програм
Програма курсу "Людина і суспільство" для загальноосвітніх навчальних закладів 11
Програми інтегрованого курсу для класів універсального, фізико-математичного, природничого, технологічного та спортивного профілів...
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін...
«Збірник програм з профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика та астрономія» (видавнича група «Основа»,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка