План-конспект уроку Тема: Облік основних засобів


Скачати 35.81 Kb.
Назва План-конспект уроку Тема: Облік основних засобів
Дата 21.04.2013
Розмір 35.81 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Бухгалтерія > План-конспект
План-конспект уроку

Тема: Облік основних засобів

Мета: навчити вести облік основних засобів у програмі «1С: Бухгалтерия».

Методичне забезпечення: ПК із встановленою програмою «1С: Бухгалтерия», ілюстративний матеріал (плакати або презентації ЕНМК).

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку


1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань

  1. Як вводять документи?

  2. Як заповнюють поля екранної форми?

  3. Як заповнюють табличну частину документу?

  4. Як вивести на екран друковану форму документа?

  5. Як вивести документ на друк?

  6. Як зареєструвати документ?

  7. Як сформувати проводки по документі?

3. Пояснення нового матеріалу

Облік основних засобів

Облік основних засобів регулюється Стандартом бухгалтерського обліку7 "Основні засоби".

Облік основних засобів ведеться на рахунку 10 „Основні засоби” і 11 „Інші необоротні активи”.

У податковому обліку до основних засобів відносяться матеріальні активи, вартість яких не менша за 1000 грн.

Аналітичний облік основних засобів ведеться за інвентарними об'єктами.

Кожному інвентарному об'єкту присвоюється інвентарний номер, який наноситься на об'єкт і вказується в усіх документах обліку основних засобів.

Аналітичний облік ведеться в інвентарних картках. Картки відкриваються бухгалтером на кожний інвентарний об'єкт.

У картках вказуються реквізити:

  • номер картки;

  • дата її заповнення;

  • назва об'єкта, його інвентарний номер;

  • первісна вартість;

  • дата виготовлення;

  • дата введення в експлуатацію;

  • сума первинного зносу на момент введення в експлуатацію.

Інвентарні картки реєструються в описах і розміщуються в картці. В місцях використання основних засобів ведуть інвентарні списки, в яких вказуються короткі відомості про об'єкти.

Документи з обліку основних засобів

Акт прийомки-передачі основних засобів - використовується під час надходження об'єкту. Акт складається комісією на кожний інвентарний об'єкт, до акту додається необхідна технічна документація. В акті вказуються ті самі реквізити, що й в інвентарних картках.

Акт списання (ліквідації) основних засобів використовуються під час вибуття чи списання об'єктів.

Крім тих реквізитів, що вказуються в акті прийомки-передачі, тут вказується ще причина вибуття, доходи та затрати з ліквідації. Акт складається комісією і затверджується керівником підприємства.

Заповнення довідників з основних засобів

Завдання 1. Увести дані про основні засоби: стелаж бібліотечний, дошка за ціною 10 грн.; меблевий щит (береза) за ціною 60 грн.

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Справочники по ОС.

2. Вибрати команду Справочники по ОС – Основные средства.

3. Додати запис про основний засіб за загальним алгоритмом поповнення довідників за зразком.

3.2.4. Приклад введення накладної на придбання основних засобів

Завдання 4. Зареєструвати та провести прибуткову накладну на придбання основних засобів: стелаж складський за ціною 2000 грн. у кількості 10 шт.; стелаж бібліотечний за ціною 1500 грн. у кількості 5 шт.

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Поступление ОС – Поступление товаров и услуг.

2. У вікні Поступление товаров и услуг виберіть команду Дії-Додати.

3. Виберіть у списку Операция - оборудование.

4. Заповніть форму прибуткової накладної за зразком.

5. Натисніть кнопку Записать.

6. Натисніть кнопку ОК в екранній формі документу. Документ буде записаний та проведений.

Приклад уведення в експлуатацію основних засобів

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Поступление ОС – Ввод в эксплуатацию ОС.

2. У вікні Ввод в эксплуатацию ОС виберіть команду Дії-Додати.

3. Виберіть у списку Операция - оборудование.

4. Заповніть форму за зразком.

Вкладка Основные средства:

Вкладка Общие сведения:

Вкладка Бухгалтерский учет:

Вкладка Налоговый учет:

5. Натисніть кнопку Записать.

6. Натисніть кнопку ОК в екранній формі документу. Документ буде записаний та проведений.

Формування відомості з амортизації основних засобів

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Отчеты по ОС – Ведомость амортизации ОС за период (бухгалтерский учет).

2. Задайте період формування звіту.

3. Натисніть кнопку Сформировать.
4. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Які документи з обліку основних засобів Ви знаєте?

  2. Який алгоритм заповнення довідників з основних засобів?

  3. Яким документом оформляється прибуття основних засобів? Який алгоритм його введення?

  4. Як уводяться основні засоби в експлуатацію?

  5. Як сформувати відомість з амортизації основних засобів?


Домашнє завдання: навчальний посібник: Гуревич Р.С., ЖилінаЛ.В., Кадемія М.Ю., Тверезовська Н.Т., Янківська Г.А. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник (сс.190-199).

Схожі:

ТЕМА: Облік господарських процесів
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Облік ремонту і модернізації основних засобів, переоцінка, інвентаризація основних засобів
План-конспект уроку Тема: Аналітичний облік розрахунків з працівниками
Мета: навчити вести облік розрахунків з працівниками в програмі «1С: Бухгалтерия»
План-конспект уроку Тема: Облік банківських операцій
Методичне забезпечення: ПК із встановленою програмою «1С: Бухгалтерия», ілюстративний матеріал (плакати або презентації ЕНМК)
План-конспект уроку Тема: Облік касових операцій. Облік розрахунків з підзвітними особами
Мета: навчити вести облік касових операцій в програмі «1С: Бухгалтерия». Навчити вести облік розрахунків з підзвітними особами в...
ТЕМА: Облік господарських процесів
Мета заняття: навчити учнів різних методів нарахування амортизації основних засобів та інших необоротних активів
ТЕМА: «Облік необоротних активів. Надходження основних засобів на підприємства»
МЕТА: навчитися вводити інформацію про господарські операції за допомогою документів
План-конспект уроку Тема: “Будова довідників програми та робота з ними”
Мета: навчити основних прийомів роботи з довідниками програми «1С: Торгівля+Склад»
План-конспект уроку Тема : Зйомка портфоліо, особливості зйомки портфоліо в студії
Навчальна: засвоєння учнями технікипортфоліо; основних положень; налаштування параметрів фотоапарату
Тема: Аналіз використання основних фондів та обігових засобів підприємства
Навчальна: студенти повинні оволодіти методикою аналізу ефективності використання основних засобів
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка