Хто автор твору «Пустуни на пароплаві»?


НазваХто автор твору «Пустуни на пароплаві»?
Дата10.02.2014
Розмір65.9 Kb.
ТипВопрос
bibl.com.ua > Біологія > Вопрос
Микола Трублаїні «Пустуни на пароплаві»

1. Хто автор твору «Пустуни на пароплаві»?

А) Максим Рильський;

Б) Микола Трублаїні;

В) Леонід Глібов.

2. Корабель зупинився біля берегів:

А) Америки;

Б) Африки;

В) Австралії.

3. Кого моряки назвали Яшкою і Машкою?

А) котиків;

Б) хом’яків;

В) мавпочок.

4. Що було в коробці у Машки?

А) цукерки;

Б) шоколад;

В) цукор.

5. Що значить вибивати склянки?

А) видзвонювати в корабельний дзвін години та про небезпеку;

Б) запрошувати моряків на обід, сніданок, вечерю;

В) повідомляв, що закінчився день і можна йти спати.

6. Хто дзвонив уночі у дзвін?

А) Яшка;

Б) Машка;

В) Яшка і Машка.

7. Хто такий боцман?

А) капітан;

Б) помічник капітана;

В) кухар.

8. Скільки разів повторювалася нічна тривога?

А) 4 рази;

Б) 3 рази;

В) 1 раз.
Микола Трублаїні «Пустуни на пароплаві»

1. Хто схопив рятувальний круг і стрибнув у море?

А) мавпочка;

Б) боцман;

В) моряк, що був на палубі.
2. Чому усі, хто був на палубі, хвилювалися?

А) чи врятує боцман мавпочок;

Б) чи не втопиться боцман;

В) чи вдасться врятувати боцмана від акули.
3. Як ви вважаєте, чому боцман не злякався акули?

А) він знав, що велетенська мало зуба акула ніколи не нападає на людей;

Б) він хотів сам злякати акулу;

В) він був впевнений, що моряки йому допоможуть.
4. Як врятувалася Машка?

А) вона вміла плавати і виплила;

Б) падаючи, схопилася за мотузок, яким боцман прив’язав мішок;

В) її врятував боцман.

Леся Українка «Біда навчить»


  1. Яким був горобчик?

а) розумним;

б) дурненький;

в) сміливий.

2. Скільки зерняток знайшли горобчики?

а) три;

б) чотири;

в) два.

3. Хто сказав ці слова: «Вибачай, серденько!»

а) горобчиха;

б) курка;

в) сова.

4. З ким спочатку зустрівся горобчик?

а) совою;

б) зозулею;

в) качкою.

5. Кого горобчик назвав «дядиною»?

а) курку;

б) сову;

в) ґаву.

6. До кого горобчик звернувся: «Моя пані»?

а) до сови;

б) до зозулі;

в) до сороки – білобоки.

7. Скількох диких птахів горобчик просив навчити його ро –

зуму?

а) трьох;

б) чотирьох;

в) п’ятьох.

8. Чиї слова: «Без розуму легше в світі жити та таки й весе –

ше»?

а) сови;

б) зозулі;

в) сороки.
Михайло Слабошпицький «Чудасія на балконі»

  1. На якому поверсі живуть герої оповідання?

а) на п’ятому;

б) на десятому;

в) на дев’ятому.

2. Коли на балконі почалася справжня чудасія?

а) влітку;

б) весною;

в) восени.

3. Скільки яєць знайшла мама на балконі?

а) три;

б) одне;

в) п’ять.

4. Чим знайдене яйце відрізнялося від курчачого?

а) всіяне краплинами і трохи більше;

б) таке ж тільки трохи більше;

в) всіяне краплинами і трохи менше.

5. Звідки зявилося яйце?

а) знесли голуби;

б) знесла дика качка;

в) знесли горобці.

6. Скільки вилупилося каченят?

а) дев’ять;

б) п’ятнадцять;

в) п’ять.

7. Чим годували каченят?

а) хлібом і зерном;

б) крихтами хліба і дрібними шматочками яблук;

в) дрібними шматочками яблук та кашею.

8. Як росли каченята?

а) швидко;

б) «як з води»;

в) повільно.

9. Як каченята вирушили в перволіть?

а) каченята злітали з балкона і летіли на річку;

б) качка спихала каченят з балкона і вони летіли;

в) качка спихала каченят з балкона і вони ставали в повітрі на

крило.

10. Чи повернуться качки на балкон?

а) на наступний день;

б) на наступний рік;

в) ні, не повернуться.

Григір Тютюнник «Ласочка»


  1. Де сидів Арсен?

а) у човні біля верби;

б) у човні на середині річки;

в) під вербою.

2. Хто стояв на кручі проти човна?

а) собача;

б) кошеня;

в) лисеня.

3. Кого Арсен назвав Ласочкою?

а) лисеня;

б) лосеня;

в) кошеня.

4. Чому Арсен не боявся спати?

а) коли поплавок ворухнеться, Ласочка його розбудить;

б) риба більше не клює;

в)нікуди риба з гачка не дінеться.

5. На який раз озирнувшись, Арсен побачив Ласочку?

а) на четвертий раз;

б) на другий раз;

в) на третій раз.

6. Як лисиця виявляла свою радість?

а) дріботіла передніми лапами;

б) молотила хвостиком по землі;

в) дріботіла передніми лапами та молотила хвостиком.

7. Як лисеня спіймало рибку?

а) передніми лапами;

б) зубами;

всім тулубом.

8. Як Ласочка рибалила з Арсеном?

а) сиділа нерухомо;

б)пильно стежила за поплавком;

в) сиділа нерухомо, пильно стежачи за поплавком.


Олександр Копиленко «Кріт – неборака»


  1. Хто підійшов до невеликої калюжі?

а) чоловік;

б) автор;

в) хлопчик.

2. Де живе кріт?

а) на поверхні землі;

б) в чагарниках;

в) під землею.

3. Куди подівся кріт?

а) зарився у землю;

б) заховався в листя;

в) пірнув під воду.

4. Що робить кріт під землею?

а) постійно живе;

б) відпочиває;

в) прогулюється.

5. Після чого інженери зацікавились кротом?

а) коли думали над проектом підземного човна;

б) коли працювали над проектом літака;

в) коли працювали над проектом машини.

6. Як спостерігали за кротом?

а) посадили в дерев’яний ящик з землею і світили рентгеном

б) помістили у куточок з тваринками;

в) пустили у басейн з водою.

7. Чому у крота міцні та сильні мязи на шиї?

а) за допомогою плечей та шиї він впресовує землю в стіни

проходу;

б) вертить головою на всі боки;

в) дробить землю.

8. За ким спостерігали люди коли будували літак?

а) за птахами;

б) за рибами;

в) за тваринами.


Григір Тютюнник «Ласочка»
Робота в парі.

З’єднай синоніми.
Дзяволить ворушить вухами
Вухами пряде воркоче
Туркотить попискує, підвиває


М. Слабошпицький «Чудасія на балконі».
Робота в парі.

З’єднай словосполучення.

Голуби хрупотять
Каченята туркотять
Горобці сичать
Кролики вицвірінькують
Качки тицяються

Підсумок за темою.

Робота в парі.

З’єднай назву твору з його автором.
«Друзі» О. Копиленко

«Чудасія на балконі» М. Трублаїні

«Ласочка» М. Слабошпицький

«Пустуни на пароплаві» В. Юрченко

«Кріт – неборака» Г. Тютюнник
Підсумок за темою.

Робота в парі.

З’єднай назву твору з його уривком.

«Друзі» -Прощавайте, – журно сказав я їм

-Не забувайте мене!
Адже відомо, – коли люди починали

будувати літак, вони так само пильно

«Ласочка» досліджували політ птахів, кістяк птиці,

будову і розташування на ній пір’я.
Всі захвилювались. Пароплав поспішав

«Чудасія на балконі» повним ходом і безперервно гудів. Так

хотіли відігнати морського хижака.
Потім настала довга зима. Ліс прибрався в

«Пустуни на пароплаві» лід та ожеледець. І не співали вже в ньому

птахи, тільки вітер ночами завивав у гіллі.
Недарма вони дружили, дружба – це

«Кріт-неборака» велика сила, друга пізнаєш тоді, як

поможу у біді.

«Друзі» Валентина Юрченко.

Встав потрібні слова з довідки.
Сніг ________, і _______ віє. __________ світить, а не гріє. Під дверима _________ сидить і від холоду ___________.

Та дарма, що в кожушку, – _________ мерзнуть на сніжку.

– Ой, ________! – пустіть, змерзаю!..

Та _________ не відкриває.
Довідка: ніхто, няв-няв, тремтить, лапки, сонце, кіт, летить, вітер.

Користуючись довідкою, встав потрібні слова.
А у ________ – пес _______, –

Там Рябкові, як у ________.

Хай і вітер _________,

А _______ собі ______.

Раптом ________ – няв-няв-няв!

Голос ________ пізнав, –

Змерз, ______увесь ________,

Й _________ його ________.

Довідка: Рябко, Мурко, пожалів, дружить, Мурчика, чує, дрімає, Рябко, завиває, хаті, будці, кошлатий.

Схожі:

В березні місяці Італія святкує 150 років об,єднання. Свято яке викликало...
Хто згіден, хто ні; хто протестує, хто критикує, хто підтримує, а декому взагалі байдуже. Але тим не менш живуть під одним прапором,...
Кого називають Кобзарем українського народу?
Хто автор казок: «Принцеса на горошині», «Дикі лебеді», «Дюймовочка»,  «Русалочка», «Стійкий олов’яний солдатик» ?
Яку назву має збірка віршів Ліни Костенко для дітей?
Хто автор статті «Мова і майстерність», в якій детально розгля­нуті вірші поетеси?
Підготовчі вправи перед написанням твору-опису зовнішності людини
Погляньте на портрет. Хто ця людина? Що ви про неї знаєте? Які художні твори Тараса Григоровича ви можете назвати?
Ми раді вітати всіх хто зібрався в цій залі. Вітаємо всіх, хто любить...
Учень: У мене для вас ось така новина! Всїх вчителів направили на семінар, залишилися тільки математики. І у нас сьогодні 6 уроків...
Тема: Центральний конфлікт твору: «природна людина» (гуронець) і французьке суспільство
И сутність основного конфлікту повісті; розкрити образ Гурона як центрального персонажа твору; поглиблювати навички виразного та...
Б. Харчук «Планетник». Добро і зло в повісті
Обладнання: текст твору, дидактичний матеріал (кросворди,опорні конспекти),малюнки до твору
Тема. Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру. «Украдене щастя»–...
Алізу твору підвести учнів до розуміння авторської думки про моральну відповідальність людини за право на щастя; допомогти осмислити...
Тема: Жити з сонцем у душі (за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»). Мета
Тип уроку: урок вивчення та аналізу художнього твору (духовно-естетичне сприйняття твору)
До уваги батьків!
Учити жити — це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка