Урок «Операція "Таємничий острів"» Цілі уроку


Скачати 31.73 Kb.
НазваУрок «Операція "Таємничий острів"» Цілі уроку
Дата11.12.2013
Розмір31.73 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Біологія > Урок
Урок «Операція "Таємничий острів"»

Цілі уроку: вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення науки хімії в житті людини й суспільства.

Тин уроку: міжпредметне навчання та систематизація знань.

Форма проведення: науково-практична конференція із захисту творчих робіт.

ХІД УРОКУ

1. Завдання учасникам операції «Таємничий острів»

Уважно прочитати знаменитий роман Жуля Берна «Таємничий острів» і написати повідомлення, в якому оцінювалося б, наскільки реально описано в книзі події з погляду хімії, геології, екології та інших наук. Думку обґрунтувати.

2. Захист робіт учнів відбувається після обробки матеріалу

Ці захисти можна проводити підчас вивчення, закріплення матеріалу з теми «Роль хімії у житті суспільства». Наприклад:

Звіт ученого біолога, що відвідав «таємничий острів».

Якби острів відвідав учений-біолог, він, мабуть, був би вражений більше, ніж геолог. Насамперед — рослинність. Евкаліпти, верби, деревоподібні папороті, дуби, кедри, хлібні дерева. Цікаво, як потрапили на острів, розташований у південній півкулі, кедри й дуби, що ростуть виключно у північній півкулі? Евкаліпти ростуть в Австралії, що від острова далеко, тож яким чином насіння подолаю сотні миль водного простору?

Подивимося на тваринний світ. Агуті, кенгуру, фазани, муфлони, коала, кролики, кабани, кози, куруку, тетерева, водяні свинки... Кенгуру живе в Австралії; тетерева й фазани — далеко на півночі. А водяна свинка мешкає у прісній воді в Південній Америці; леопарди — мешканці Азії. Вони також потрапили на острів «дивом». А взагалі, рослинність і тваринний світ острова — прекрасний, дивний, захоплює й надить у подорож...

Урок-презентація

Форма уроку: загально-індивідуальна (кожна група звітує про свою діяльність; зі звітів вибирається найкращий).

Цілі: продемонструвати вміння й навички аналізувати, узагальнювати, виокремлювати істотне, головне; вміти логічно, послідовно, переконливо довести, обгрунтувати значущість підібраного матеріалу; переконати всіх у важливості й актуальності добору рубрик творчих робіт.

Форма проведення: презентація хімічного журналу.

ХІД УРОКУ

І. Кожній творчій групі класу дається завдання: створити хімічний
журнал, що має рубрики:

  1. Історія. Відкриття.

  2. Ерудит.

  3. Людина і хімія.

  4. Хімія в біології, медицині. '

  5. Хімія та виробництво.

  6. Експеримент.

  7. Хімія і життя.

  8. Це цікаво...

  1. Групи створюють свої хімічні журнали.

  2. Захист проектів



  1. Промова редактора: «Я, редактор...»

  2. Промова кореспондентів

4. Підсумки презентації підбиває журі.



Клас

ПЫ учня

Захист відповідає темі

Хімічна частина захисту

Уміння виокремлювати гловне

Послідовність викладу

Науковість, аргументованість

Точність дотримання регламенту

Мова

Ставлення до матеріалу, що викладається

Уміння аналізувати

Запитання

Відповіді

Загальний бал



  1. Найкращі журнали, рубрики, кореспонденти нагороджуються
    нагородними листами.

  2. Найкращий журнал друкується та поширюється серед учнів, учи
    телів, батьків.

Схожі:

УРОК НАСЛІДКИ ДЕГРАДАЦІЇ ПРИРОДНИХ КОМПОНЕНТІВ Цілі уроку
Цілі уроку: ознайомити учнів із наслідками деградації при­родних компонентів; розвивати вміння викорис­товувати знання попередніх...
Урок-тренінг «Незаселений острів»
Уявіть, що ви пливете до Африки. Унаслідок катастрофи ви потрапили на незаселений острів. Коли вас врятують, і чи зможуть це зробити...
УРОК 10. КРУГООБІГИ РЕЧОВИН, ЕНЕРГІЇ, ІНФОРМАЦІЇ ТА IX ЗМІНИ АНТРОПОГЕННОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ Цілі уроку
Цілі уроку: ознайомити учнів зі змінами кругообігу речовин, енергії та інформації внаслідок антропогенної діяльності; розвивати навички...
УРОК ПРЕДМЕТ, ОБ'ЄКТ, ЗАВДАННЯ і МЕТОДИ НАУКИ ПРО ДОВКІЛЛЯ Цілі уроку
Цілі уроку: розглянути визначення, предмет і завдання еко­логії як науки; розвивати навички застосування матеріалів інших курсів...
УРОК 11. КАТЕГОРІЯ «ЗБАЛАНСОВАНИЙ РОЗВИТОК», її ЕВОЛЮЦІЯ. НАЙВАЖЛИВІШІ...
Цілі уроку: ознайомити учнів з категорією «збалансований розвиток», розглянути найважливіші баланси у сфері користування; розвивати...
УРОК СТРУКТУРА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ ТА її МІСЦЕ В СИСТЕМІ НАУК Цілі уроку
Цілі уроку: проаналізувати структуру сучасної екології, визна­чити її місце в системі наук; розвивати навички практичного застосування...
УРОК 15. КАТЕГОРІЯ «ОПТИМІЗАЦІЯ». КРИТЕРІЇ ТА ПРІОРИТЕТИ ЛАНДШАФТНО-ЕКОЛОГІЧНОЇ...
Цілі уроку: ознайомити учнів з категорією «оптимізація», розглянути критерії та пріоритети ландшафтно-екологічної оптимізації території;...
Дата проведення уроку: УРОК 2
Цілі уроку: проаналізувати структуру сучасної екології, визна­чити її місце в системі наук; розвивати навички практичного застосування...
УРОК 14
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними категоріями запо­відних об'єктів, сформувати в них уявлення про екомережі; розвивати навички...
Нестандартний урок у 10 класі з теми «Загальні властивості металів» Цілі
Цілі: узагальнити, поглибити й закріпити основні теоретичні знання теми будова, тип зв'язку, фізико-хімічні властивості, способи...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка