Урок-тренінг «Незаселений острів»


Скачати 25.77 Kb.
Назва Урок-тренінг «Незаселений острів»
Дата 09.11.2013
Розмір 25.77 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Право > Урок
Урок-тренінг

«Незаселений острів»

7 клас Корбут С.Ю

Мета уроку:

· ознайомлення з правовим регламентуванням здорового способу життя на рівні держави;

· вироблення свого ставлення до проблем здорового способу життя;

· усвідомлення необхідності контролю шкідливих звичок;

· відпрацювання способів, стилів взаємодії, необхідних для ефективного вирішення поставленої задачі.

Тип уроку: Урок – тренінг

Хід уроку :

1. Організаційна частина

2. Інформаційне повідомлення "

Уявіть, що ви пливете до Африки. Унаслідок катастрофи ви потрапили на незаселений острів. Коли вас врятують, і чи зможуть це зробити – невідомо. Природно, перед вами стоїть завдання – вижити, адже життя повне небезпек і несподіванок.

Треба освоїти острів, організувати на ньому господарство, налагодити соціальне життя, розділити функції й обов’язки. Варто продумати й те, яким чином вони будуть виконуватися. Але основним є питання про здоровий спосіб життя на острові, адже виявилося, що він не такий уже екологічно безпечний. По-перше, на ньому були знайдені залишки небезпечних відходів, багато рослин уражені незрозумілими хворобами; крім того, на острові росте трава, що має дурманний ефект.

Нам потрібні чотири групи експертів, які входять у парламент острівної держави, і вони розробляють законодавство з приводу здорового способу життя.

Перша група має розробити Кодекс прав людини на здоров’я. Учні повинні врахувати такі питання:

1. Що таке здоровий спосіб життя?

2. Що має виконувати держава, щоб забезпечити здоров’я своїх громадян?

3. Які є безумовні права і свободи людини і дитини на здоров’я?

4. Що дозволяється людини з приводу її здоров’я?
Друга група має розробити Кодекс обов’язків людини щодо свого здоров’я. Учні повинні врахувати такі питання:

1. Що обов’язково повинна виконувати людина для дотримання закону?

2. Які дії з приводу пошкодження власного здоров’я чи здоров’я іншої людини мають бути покарані державою (ураховуючи використання алкоголю, наркотиків, куріння, поширення ВІЛ, СНІДу)?
Третя група має розробити закони, пов’язані з уживанням наркотиків, алкоголю, куріння. Учні повинні врахувати такі питання:

1. Чи буде обмежений доступ громадян до вживання вільноростучих наркотичних рослин?

2. Чи буде дозволене виготовлення алкоголю?

3. Що дозволяється і що забороняється громадянам з приводу вживання наркотичних речовин?

4. Які покарання мають понести порушники законів острову?
Четверта група має розробити законні акти, пов’язані із системою освіти і сімейним вихованням. Головне завдання – розробка заходів, які б сприяли розвитку в учнів усвідомлення небезпеки шкідливих звичок і недбайливого ставлення щодо свого здоров’я. Учні повинні врахувати такі питання:

1. Які заходи і дії повинні проходити в школі з метою формування навичок здорового способу життя?

2. Які повинні бути закони щодо сімейного виховання здорової дитини?

3. Чи з’являються в країні які-небудь акції, книги, реклама, що матимуть виховне значення для громадян острову?
3.Презентація «Законодавства» (кожна група представляє свій проект).

4.Підведення підсумків

Вчитель пропонує учасникам відповісти на запитання:

  • Які знання ви отримали?

  • Як ці знання ви використаєте в особистому житті?

  • Яка мета цієї теми?


5. Домашнє завдання:

Відповісти на запитання: «Які ознаки можуть свідчити про вживання наркотичних речовин людиною?»

Схожі:

Урок тренінг. Тема уроку: Сонце. Сонячна система
...
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць...
Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.»
Урок «Операція "Таємничий острів"» Цілі уроку
Цілі уроку: вийшовши за межі програми, показати могутність хімії як джерела добробуту для всього народу; показати величезне значення...
Уроку: урок-тренінг зі світової літератури. Тема: «Я вірю в тебе, людино»
Портрет Д. Дефо, малюнки до твору, картки з завданням для груп, фішки з зеленими і червоним кольорами
ТРЕНІНГ «Наркотики і ВІЛ» розрахований на урок-45 хв
Мета: поповнення знань про наркотики, усвідомлення зв’язку між вживанням психоактивних речовин та ризиком інфікування ВІЛ
ТРЕНІНГ «Наркотики і ВІЛ» розрахований на урок-45 хв
Мета: поповнення знань про наркотики, усвідомлення зв’язку між вживанням психоактивних речовин та ризиком інфікування ВІЛ
Урок тренінг Хід уроку Організаційний момент Актуалізація опорних...
Основні поняття та терміни: психічне насилля, фізичне насилля, злість, агресія, жертва насилля, свідок насилля
Правильно кажуть: «голод не тітка». Потрапивши на острів якось треба...

ГРАФІК ПЕРЕБУВАННЯ УКРАЇНСЬКО–РОСІЙСЬКОЇ ДЕЛЕГАЦІЇ
Місце збору членів V Міжнародного економічного саміту лідерів економіки: м. Санкт – Петербург, Васильївський острів, 2 лінія, буд....
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка