Черкаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів Черкаської обласної ради Урок з теми


Скачати 36.62 Kb.
НазваЧеркаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів Черкаської обласної ради Урок з теми
Дата27.12.2013
Розмір36.62 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Банк > Урок



Черкаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів Черкаської обласної ради

Урок з теми:

«Предметне середовище»

Прикладна діяльність. Виготовлення подарунку (сувенір).

7 клас


Підготувала

вчитель образотворчого мистецтва Кривоус О.Є.


М. Черкаси

2012


Тема. Прикладна діяльність. Виготовлення подарунку (сувенір) з теми: «Предметне середовище».
Мета уроку: ознайомити учнів з різними видами іграшок та сувенірів, поглибити ступінь оволодіння прийомами використання різних матеріалів для виготовлення сувенірів, розвивати образне мислення, уяву, фантазію, духовний світ дитини;

виховувати вміння бачити і створювати прекрасне.
Тип уроку: комбінований.
Методи та прийоми:

бесіда, «мозковий штурм», аналіз мистецьких творів, практична робота, «мікрофон».

Оснащення уроку.

Зоровий ряд : іграшки та сувеніри, виконані майстрами, фото з Державного музею іграшок у Києві.

Музичний ряд: Деміс Руссос «Сувенір».

Матеріали та інструменти: пластилін, баночка, клей, лак, стеки, фарби, пензлики.

План уроку

І. Організаційний момент __________________________________________________1 хв.

ІІ. Повідомлення теми уроку_______________________________________________ 2 хв.

ІІІ. Пояснення нового матеріалу ____________________________________________15хв.

«Мозковий штурм»______________________________________________________ 2 хв.

IV. Практична робота _____________________________________________________20 хв.

V. Аналіз робіт учнів _____________________________________________________3 хв.

VІ. Підсумок уроку

«Мікрофон»_____________________________________________________________1 хв.

V. Домашнє завдання. ____________________________________________________ 1 хв.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми уроку. Слайд №1.

ІІІ. Пояснення нового матеріалу.

«Мозковий штурм»

  1. Що таке дизайн?

  2. В яких галузях людського життя застосовують дизайнерські розробки?

  3. Які сувеніри або іграшки ви виготовляли?

  4. Чим відрізняється іграшка від сувеніру?

Демонстрація учням різних подарунків (іграшок, сувенірів). Іграшка — предмет, що використовується у грі. Іграшки зазвичай пов'язуються із дітьми та домашніми улюбленцями, однак іграшки звичні і для дорослих людей чи диких тварин. Багато предметів виготовляються як іграшки, однак гратися можна і предметами іншого призначення. Певні речі виробляються як такі, які можна колекціонувати і не призначені для того, щоб грати з ними. Слайд № 2.

Іграшки знаходять під час археологічних розкопок.

  • Навіщо потрібні іграшки та сувеніри? Слайд №3.

  • Як ви вважаєте, чи існують музеї іграшок?

  • Навіщо вони потрібні? Слайд №4, №5.

Іграшка стає сувеніром лише тоді, коли вона пробуджує спогади. Сувеніром може бути будь-яка річ.

Сувенір(фр. souvenir - спогади, пам’ять) — предмет, який слугує пам’ятним подарунком або нагадує про певну подію, місце, людину. Слайд №6.

Сувенір може бути декоративним виробом або корисною річчю. Їх можна придбати чи створити власноруч з різних матеріалів.

- З яких матеріалів виготовлять іграшки та сувеніри?

Усі ми пам’ятаємо біблійну істину, що Бог створи людину з глини. Та й більш ранньою міфологічною традицією багатьох народів світу глині відводиться важливе місце у творенні тіла першолюдини з червоної або морської глини. У зв’язку з цим згадаймо і старі, як світ, теорії походження життя із моря, і про те, що в глибоководній червоній глині містяться дрібні магнітні кульки, в яких є шреберзит – речовина, що входить до складу космічного пилу й зустрічається в чистому вигляді лише в космосі. Ми виготовимо сувенір з «земного» матеріалу – пластиліну. Слайд № 7.


IV. Практична робота учнів.

Послідовність виконання. Слайд №8.

1. Розкачати пласт завтовшки 0,5 см.

2. Вирізати з пласта прямокутник, що дорівнює колу банки, ширина – висоті.

3. Обернути пластилін навколо банки, загладити місце з’єднання.

4. На верхню частину банки прикріпити служку з пластиліну.

5. Для виготовлення пальців до нижньої частини прикріпити шматок пластиліну у формі трикутника.

6. Надріжте трикутник на 5 частин, надайте їм форму пальців.

7. Покрийте виріб клеєм ПВА, потім фарбою.

8. Декоруйте свій виріб, використовуючи аплікацію або рельєфне ліплення. Слайд № 9.

V. Аналіз робіт учнів.

VI. Підсумок уроку.

«Мікрофон».

Що нового узнали ви на уроці?

Що таке сувенір?

V. Домашнє завдання.

Підготувати матеріали для створення вітальної листівки в техніці паперопластики.

Схожі:

Учитель хімії вищої категорії
Золотоніська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради
Малювання композиції «Сніг іде»
«Кочетоцька загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів» Харківської обласної ради
Інтелектуальна гра
Лоза Ольга Володимирівна. Вчитель фізики і математики. Генічеська санаторна загальноосвітня школа – інтернат І-ІІІ ступенів Херсонська...
ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА ТА ЕКСКУРСІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Обласна загальноосвітня санаторна школа – інтернат №7 Миколаївської обласної ради
Розділ: Національне виховання
Черкаська загальноосвітня школа I-III ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області
КЗ "Таврійська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-II ступенів"...

Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника
Найменування: Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня школа – інтернат I-III ступенів №4» Запорізької обласної ради
Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника
Найменування: Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня школа – інтернат I-III ступенів №4» Запорізької обласної ради
Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Житомирської обласної ради
Підрозділ(и), (особа (и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної...
Новоград-Волинська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів Житомирської обласної ради
Підрозділ(и), (особа (и)), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка