1 уч. Знайомтеся! Якщо ви, звичайно, не знайомі. 2 уч


Скачати 154.2 Kb.
Назва1 уч. Знайомтеся! Якщо ви, звичайно, не знайомі. 2 уч
Дата08.02.2014
Розмір154.2 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Сценарій свята:

«Прощавай, початкова школо!»

Вчитель О.Г.Буренко
Батьки та гості сидять у класі.

Під мелодію пісні «Когда уйдем со школьного двора» заходять парами з повітряними кульками учні. Учні обходять клас по колу.

Виконують танець.

Після танцю діти сідають на місця.
Вчитель. Дорогі діти, шановні батьки, гості! Сьогодні у нас незвичайно радісний і щасливий день. Ми з вами закінчили початкову школу. І тому, сьогоднішнє свято ми назвали: «Прощавай, початкова школо!»

Від сьогодні ви піднялися вище на 1 сходинку в житті. Підросли, порозумнішали, стали мудрішими, добрішими, згуртованими.

Але зараз мені хочеться, щоб ми всі у своїх думках перенеслись у той погожий вересневий день 2005 року (4 роки назад). В той день ви всі стали школярами.

Знов запахло вересом і прилинув вересень

Поспішають в школу вчителі

По знайомій стежці, що до школи стелиться,

Йдуть і йдуть школярики малі.

Хто за руку впевнено тримається,

Хто за татком впевнено іде.

Вже для всіх навчання починається

В світ науки школа поведе.

Любо всі всміхаються

А в очах тривоги пелена

З школою майбутнє зустрічається

Вчителю, звіряй по них життя.

Це ж моя надія в них плекається

Розум і таланти, майбуття

Це ж для вас тоді вже відкривала

Таїна щоденного життя.

Давно, здається, це було. Ось позаду 4 роки навчання у школі, 4 роки перших радостей і невдач, щасливого сміху і радісних сліз, але і перших перемог.
1 уч. Знайомтеся! Якщо ви, звичайно, не знайомі.

2 уч. Веселий!

1 уч. Дружний!

2 уч. Пустотливий!

1 уч. Трішечки галасливий!

2 уч. Але вже успішно засвоївший всі науки початкової школи

Всі. Вже 5-Б клас!
Пісня № 1 «Вчать у школі».
А зараз давайте разом з вами пройдемо тими першими стежинами, згадаємо наші уроки, згадаємо той день, коли хвилюючись, готувалися до найпершого у своєму житті шкільного дня.

Це ж чому вночі Тетянка пробуджувалась 10 раз?

Та тому, що рано-вранці вперше йшла у 1 клас!
1) Я тепер не просто Таня, а справжнісінька школярка.

В портфелику – зошит, книжка, вдома залишилась лялька.

На годиннику лиш «три», пробудилась я вночі

За хвилиночку оділась – й до дверей скоріш, мерщій

Мама встала – і за мною, на порозі вже догнала,

Зняла куртку, черевички, із плечей портфелик зняла

Розбудила всіх я в хаті: брата, татка, дідуся

І до школи готувалась цілу ніч уся сім’я.

Ви питаєте чому я пробуджалась 10 раз

Та тому, що я уперше гордо йшла у 1 клас!
Вчитель. За рік навчання в 1 класу ми навчилися не тільки читати, писати, а й слухати, стали серйозними і трішечки дорослими. А були ж такими незнайками!
2) Я на уроці перший раз! Тепер я учениця.

Ввійшла учителька до нас. Не знаю, як годиться:

Сидіти треба, чи вставать? Поняття я не маю.

Мене до дошки просять йти, я – руку піднімаю

Нам книжки нові роздали. Та ж я ще не читаю!

А на дзвінок, що кличе в клас уваги не звертаю.

Я на уроці – перший раз. Тепер я учениця.

І навіть правильно сиджу, хоч … дуже не сидиться.

Вчитель. Дуже хотіли ви носити гарні портфелики, але й з улюбленими іграшками також не могли розлучитися. Тому до школи носили повнісіньки портфелі.

3) Олівці, кораблики і ляльки, різномарочні машини й літаки.

Фанти від цукерок ще й їду, бо інакше в школу не піду.

І для захисту ще треба автомата.

А ви кажете книжки… Куди вже брати?

Вчитель. Так-так, і їжі лежало половина сумки, бо основне для мами – щоб її миле дитятко не зголодніло.

4) В парті яблучний пиріг смачно пахне, як на гріх

Ні не здамсь я пирогу. Я увагу бережу!

Берегла, берегла – не змогла,

Бо забрав мою увагу той пиріг смачний на славу.

Що ж у зошиті писати? І у кого б то списати?

Елементи букви Ю?

Та хіба ж це буква Ю? Я її не впізнаю.

Й взагалі, зараз заплачу і наплачуся як слід!

А чи не зробить інакше, чи не з’їсти той пиріг?

Вчитель. Дуже важко вам давалося письмо. Ви так старалися виводити палички, петлі й овали, а вони чомусь вилазили за лінійки, штовхали одна одну, виходили криві. І, звичайно винні у цьому були не ви, а норовисті ручки, що не хотіли слухати маленьких пальчиків.

5) Що писати треба чисто, дуже добре знає всяк.

Тільки ручка норовиста – не приборкаю ніяк.

Раз у раз її навчаю, ледь не плачу від відчаю,

Бо абияк дряпає, наче курка лапою!

Бо вилазить за лінійку, наче місця їй нема!

Через те, їй ледве трійку ставить вчителька з письма.

Ой, та ручка!

Їй, невірній, мабуть всоте говорю:

Знай, що я також настирний, я тебе таки скорю.

Кинеш свій поганий норов, не ганьбитимеш мене,

І мені не буде сором за письмо твоє брудне!

Вчитель. І ось наші школярики повертаються додому. А вдома з нетерпінням їх чекає вся сім’я…

6) Вертаються школярики із школи додому.

Стільки втіхи, стільки щастя малому й старому.

Тато, мама дожидали, а кого й бабуся.

А як хто, то може втішив старого дідуся.

Зустрічають, оглядають: чи великий виріс?

Чи не схуд? А що з науки наш хлопчина виніс?

Учитель. А приносили наші школярики різні оцінки.

Пісня № 2 «Чижик-пижик і Зойка»
1.По траві зеленій чижик-пижик скаче,

А в саду на лавці учениця плаче.

Що з тобою, Зойко, може заблудилась

Може мила чашку, а вона розбилась.

2. – Чашка не розбилась, я не заблудилась

В зошиті у мене двійка появилась

- Що ти, що ти, Зойко, двійка – це не діло.

Мабуть в тебе дуже голова боліла.

3. Зовсім не боліла, я гулять ходила,

За уроки пізно я учора сіла.

І не розв’язала я складну задачу,

Ось тому і «двіка», ось тому і плачу.

4. Глянув чижик-пижик

В зошит до дівчатки

Полетів із саду чижик без оглядки.

Учитель. Час минав. Маленькі пальчики уже вміло виводили літери, цифри. Тому у зошитах стали появлятися гарні відмітки. Часто принесена п’ятірочка – це було наче героїчний подвиг. І школярик чекав на винагороду.

7) Принесла Наталка з школи перший раз оцінку.

То-то радості було – принесла оцінку!

Знала вулиця уся й села навколишні,

Що Наталочка мала дуже гарно пише.

І бабуся з дідусем готують:

Кіндери і шоколадки внученці дарують.

А Наталочка щодень все краще читає,

Лиш додому на поріг – вже на приз чекає,

От і пенсія скінчилась, скінчилась зарплата,

Ні копієчки немає ні в мами, ні в тата.

Через тії п’ятірочки всі збанкротували.

Швидше би вже канікули, щоб щось наскладали

Або ввели інфляцію на тії оцінки,

Бо в гаманці залишились лиш з бубликів дірки.

Учитель. В першому класі наші діти ще більше здружились, в наш клас прибула нова учениця, але давня подруга, ще з дитячого садка, Настя. Ми її гостинно прийняли до класної родини. Вже у 1 класі Настя стала «Міс-красунею» серед учнів початкових класів.

Але час іде дуже швидко, і згодом всі діти з гарними успіхами перейшли до 2 класу.

Пісня №3 «Голубой вагон».

Учитель. Таємниці наук нам допомагали пізнавати казкові герої, колобки, ворона, Буратіно, лисички, зайчики. Ось яка пригода трапилась у лісовій школі.

Згадайте, як бувало ви в школу поспішали хто кликав на урок.

Всі. Шкільний дзвінок.

Учень дзвонить.

Ведуча 1. Ось як лісові звірята

Вчаться швидко рахувати.

Хто себе впізнає,

Хай на вус мотає.

Їжак-учитель 2. Добрий день, звірята!

Час урок починати.

Отже, я питать почну,

Ми повторимо лічбу.

Нумо, Зайчику, скажи,

Скільки буде 2 + 3?

Зайчик (труситься) 3. Ой, не знаю, ой боюся,

Я чомусь увесь трушуся…

Їжак 4. Якщо знав, кажи сміливо

А боятись – гірше діло.

2 + 3 буде 5.

Це завжди треба знать.

(Заєць сідає)

А тепер, Лисичко, ти.

Скільки буде три та три?

(Лисичка підглядає в зошит, оглядається)

Підлягаєш ти куди,

Нумо, очі покажи!

Треба швидко говорити,

І у зошит не дивитись.

Сядь, подумай, не спіши,

Потім все відповіси.

Ти, Ведмедику, вставай

І скоріш відповідай

5 + 3 – знаєш ти?

Ведмідь 5. П’ять плюс тру-у-у-у!

Їжак 6. Довго думаєш ти дуже,

Треба швидше, любий друже!

(Ведмідь сідає)

Хоче бджілка продзижчать

Скільки буде 3 + 5?

(Бджілка дзижчить 8 разів)

Чітко все відповідала

На відмінно продзижчала.

Їжак 7. Жабка лапку піднімає,

Тож нехай відповідає.

Нумо, квакай веселіше:

Два й чотири буде більше?

(Жабка квакає 3 рази)

Дуже ти спішила, от тому і збилась.

Ти подумай, розв’яжи,

Потім правильно скажи.

(Жабка думає)

Жабка 8. Чотири і два буде ква-ква-ква, ква-ква-ква.

Їжак 9. (Гладить жабку по голові)

Добре, що не полінилась,

Рахувать сама навчилась.

Нумо, вовчику, вставай!

Та скоріш відповідай:

Скільки лапок у звірят –

Лісових малят?

Вовк 10. Знають це і звірі,

Знають і малята.

Два і два – чотири

Коли їх додати.

Стільки лапок у звірят –

Лісових малят.

Їжачок 11. За це тобі відмінно.

Так завжди бути повинно.

Друзі, треба всім старатись

Все вивчать, не лінуватись,

Щоб усі голки мої

Полічити вміть могли.

До побачення, скінчились уроки наші,

Зустрінемось з вами у п’ятому класі.

Зайчик 12. Кінчив діло - гуляй сміло!

Вчитель. Ну звичайно! Найкращий час у школі для моїх учнів – то перерва. На ній діти встигали і збігати в їдальню, і обтерти своїми чистими рукавами підвіконня, а то й підлогу, примоститися дружною хлопочою командою під столом. Це особливо улюблене місце для відпочинку було у Діми, Павла, Максима та Саши. На перервах ви встигали облетіти весь коридор, заглянути у всі шпаринки, як тільки-но відвернеться учитель швиденько обшпувати недругів водою. Та чого ви тільки не встигали на перерві. Наш клас займав перше місце у буфеті по виручці.

Не обійшлося на перервах без гумору, пісень.

Вірш «Про перерву і урок».

Частівки

1)Ось і скінчився урок

Почалась перерва

Тільки час так лине швидко –

Розгулятись ніколи!
2) Якщо ти моя подруга із нещастя визволи

Підніми скоріше руку, щоб мене не визвали.
3) Мій щоденник, як товариш для мене старався

Я не виучив уроки – дома він остався.
4) Ми трішечки пошуміли, що аж вікна задзвеніли

Ми сказали: «Тиша!» - в школі впала криша.
5) Посилала мене мати заганяти гусака,

А я вийшла за ворота і вдарила гопака.
Вчитель. Після перерви дзвоник кликав знову на урок. З кожним уроком ми розкривали нові знання, ви навчилися не тільки гарно писати, а й послідовно висловлювати думки, складати перші твори, розрізняти частини мови, відмінювати слова. Одним словом – жоден урок у нас не пройшов даремно.

  1. На уроці рідну мову зараз будемо вивчать,

Розбирати кожне слово, щоб її нам краще знать.

Бо вона нам найрідніша, зрозуміла і ясна,

Поетична, найсвітліша і чарівна, як весна!

2. Багата в нас, красива мова,

В народі кажуть – калинова.

В ній райдуга барвистих слів

Щоб ними передати

Усі відтінки почуттів,

Все гарно описати!

3.Тож вивчаймо рідну мову

Вже тепер, з маленьких літ.

Українське наше слово

Хай звучить на цілий світ!

(Наперед виходить учениця та учень)

4. Яке завдання в нас було, Петров?

5. Позначити число

В іменниках «штани» й «весна».

Чи однина, чи множина.

6. То ти вже виконав, чи ні?

7. «Весна», це ясно, в однині.

От із штанами щось не те…

Завдання дуже непросте…

8. І чим же, поясни мені,

Оці «штани» такі складні?

9. У чому складність? Бо «штани»

До половини – однина,

А трохи нижче – множина!

Вчитель. Минав час і наші школярики навчилися не лише красиво писати, а навіть списувати у свого товариша.

  1. Сьогодні Галинка уроків не знала.

Домашнє завдання в Маринки списала.

Із школи додому вернулись дівчатка,

І тут повторилось усе в них спочатку.

Удома Галинка ось так міркувала:

2. – Сьогодні в Маринки уроки списала

Чого ж я завдання робити спішу?

І завтра в Маринки уроки спишу.

3. Маринка удома ось так міркувала:

4. Сьогодні Галинка у мене списала.

Чого я уроки робити спішу?

Я їх у Галиночки завтра спишу.

5. А вранці у школі зустрілися двоє

Спочатку дівчатка зраділи обоє,

Та стала Галинка в Маринки питати:

6. Чи можна іще раз у тебе списати?

7. Маринка у сльози:

8. Ось бачиш яка ти?

Я ж думала в тебе сьогодні списати.

9. До дошки учителька їх запросила

І порівну двійку на двох розділила.

Вчитель. І таке було, але декілька разочків! Після довгих уроків та коротесеньких перерв учні ішли додому: хто швиденько прямував додому, хто упевнено перераховував горобців, хто у найглибшій калюжі спостерігав скільки часу треба, що від вологи відпала підошва у нових черевиках… А школа залишилася насамоті, вона відпочивала.

Пісня №5 «Колискова школі».

Вчитель. Протягом усіх 4 років ми здружились і гостинно прийняли в 4 класі новеньких учнів – дружних, гарних, веселих, доброзичливих. На даний момент вони влились в колектив і ми всі – єдине ціле.

4 рік навчання був дуже важким, бо ми всі разом перенесли багато випробувань, але все це ми здолали, бо всі учні йдуть до 5 класу. Час іде, ми старіємо, діти стають доросліші. І кожен з них має свою мрію.

Сьогодні ми надаємо можливість всім присутнім на святі побувати у нас у спогадах, мріях дітей, дізнатися, що хвилює ваших школярів. Дехто може впізнає себе, чи уявить себе у майбутньому. Отже вустами дітей про все на світі.

1. Хто на стільчику сидів, хто у носику вертів

Владік гравсь, Діма ліпив, Максим щось у руках крутив,

Оля ляльку заплітала, а Аліна – малювала.

Хто боровся, хто читав інший маму малював.

Діло було в вільний час, в четвертім класі, тут, у нас.

2. Гілка стукнула в віконце,

В хмарку десь сховалось сонце.

І сказав хлопчина так:

3. В нашім класі – просто класно! – ось вам раз

Я б ходив сюди і літом! – ось вам два.

А по-третє і по-п’яте ви спитайте в мого тата:

«Чий синок найрозумніший?»

  • Хто розумник в нас?

Я знаю!

Ясно я – пишу, читаю.

4. – Зате я за всіх сильніший

Бойові ший, хоробріший.

5. – А в мене личенько гарненьке,

Та ще і талія тоненька.

6. – А зате найкраще плаття

Ну, у кого? В мене, в Насті!.

7. А я мрію прокуром стати

Й рекетирів посаджу за ґрати

І створю для всіх такі закони

Що буде у нас, як у Вашингтоні.

8. А я знаю: діточок щоб мати

Мусив татко маму по-ко-ха-ти!

9. А я вже Іванка полюбила.

Він така у нас дитина мила.

Вчора я записку написала,

Але вчителька побачила й забрала.

Не хотіла йому передати!

- Рано, - каже, - іще тобі кохати!

10. Ну, а я в Ангеліну закохався

Й на перерві їй давно уже признався.

Виростем, й поженимося, знаємо,

Ну, а зараз пісню заспіваємо!

Пісня №6 «Ты, да я, да мы с тобой»

Вчитель. А зараз, дорогі діти, погляньте на своїх батьків. Їх очі сяють щастям, а десь у глибині затаїлась тривога. Бо попереду ще стільки випробувань! І батьки переживають у кілька разів більше, ніж ви самі. То ж любіть своїх рідних, будьте завжди гідними їх, дайте їм можливість пишатися вами. Зробіть так, щоб передчасні зморшки не лягли на їх гарні обличчя, щоб їхні серця були спокійні за вас!

1. Ми хочем привітати мам і тат,

Що разом з ними початкову школу

Сьогодні закінчили, з днем оцим,

Трохи сумним, але таким святковим!

2. Тож до батьків своє звертаєм слово,

Ми вас вітаєм щиро, від душі,

Бо без батьків, чого ми в світі варті?

Без маминої ласки і тепла,

Без батьківської строгості і жарту

І без свого родинного тепла?

3. Вам, батьки, життя вірші складає,

Бо дорожче мами й тата не буває.

Вчитель. А зараз ми пропонуємо веселі смішинки, можливо, хтось впізнає себе.
Так як батько

  1. Батько дивиться в щоденник сина.

  2. – Так математика – відмінно, поведінка – 2.

Що тебе, шибенику, питали?

  1. – Скільки буде 5 разів по 7?

  2. – Ну! А ти що сказав?

  3. – 35. А вчителька знову:

Скільки буде 7 разів по 5?

  1. – А що, воно хіба не один чорт?

  2. – Та й я ж так само відповів.


Зрозумів

  1. На уроці учитель одного неуважного учня запитує:

  2. – Коли найкраще рвати яблука?

  3. Учень, незадумуючись відповів:

  4. – Як собака прив’язаний.

Учитель. Я хочу звернутися до всіх присутніх батьків моїх учнів.

Спасибі хочу я сказати

Із щирим вчительським теплом

За ночі ті, що недоспали,

Коли задачі вирішали

За вірність прикладів і вправ.

І за малюнки з малювання –

Тут кожен із вас участь брав.

Це перший крок,

А попереду іще багато років

Отож навчайтеся, батьки,

І кожен день робіть уроки.

Дякую вам за підтримку, за терпіння, за співпрацю, за взаєморозуміння. Дякую за те, що всі 4 роки ви цікавились успіхами дітей, регулярно відвідували школу, за те, що відгукувались на те чи інше прохання, за те, що будь-яка проблема, яка не з’являлася, вирішувалась. Разом ми всі і діти, і ви, і я пережили багато успіхів, невдач. Дякую вам усім. Знаєте, якщо є взаєморозуміння і повага, то в житті можна пережити все, для цього необхідно тільки терпіння.

А зараз ми непомітно підійшли до самого хвилюючого моменту, після якого і уроки, і перерви, і мої настанови, поразки і удачі залишаються у вашій пам’яті і будуть історією вашого життя.

Отже, дипломом випускника початкової школи нагороджується.

Учні отримують дипломи, папки, твори, малюнки… за 4 роки.

  • Діти, а зараз я хочу вас запитати.

  • Чому журавликами звуться журавлі?

  • Бо відлітають з рідної землі.

А для мене ви – мої журавлята, бо віднині ви покинете цей клас, в якому ми з вами працювали, жартували. І я буду сумувати за вами, але радітиму за ваші перемоги, успіхи у навчанні.

Отже, Діти мої, молоді журавлята

Крила вже в вас підросли

Сили набрались, навчились літати

Та ще не справжні журавлики ви.

Все ще попереду. Треба учитись

Знань набиратись, рости.

Мужніми бути, мудрість здобути

Друзів своїх берегти.

Нині від мене, із нашого класу

Ви летите назавжди

Що побажати вам, діточки, любі

Милі, кохані мої?

Радість і щастя, удачу і успіх

Всі ви в дорогу візьміть.

Діти мої, мої журавлята

Сміливо і гордо летіть!

І завжди-завжди пам’ятайте, що я вірю у вас!

Наполегливо учіться, будьте терплячі, мудрі і все буде гаразд!

1.Ми залишаєм школу початкову,

В якій уперше все було у нас

Років цих ми не забудемо ніколи

І вчительку, що привела у клас.

2. Хай в класі зайчик сонячний стрибає

Що часто навесні нас веселив,

І хай учительці не раз він нагадає

Про всіх, хто тут учився і дружив.

Пісня «Детство»
У нас усіх прощальний настрій

І ми схвильовані украй

Скажем разом: «Середня школо, здрастуй!

А початкова, прощавай!»

Учитель. У п’ятому класі у вас буде багато предметів та учителів. Та буде головний учитель – це ваш класний керівник…

А зараз ми перед батьками, учителями складемо обіцянку

У нас – дружний клас.

Ми всі: - Отого!

Всі. Один за всіх – всі за одного!

  1. Ми учні четвертого, йдучи до 5 класу обіцяємо:

- Прибігати до школи на перший урок з очима, що горять від допитливості. Обіцяємо!

Всі. Обіцяємо!

  1. - З вовчим апетитом поглинати всі знання і переварювати їх до кінця, щоб не було гальма. Обіцяємо!

Всі. Обіцяємо!

  1. Не бігати по коридорах, не спускатися по перилах. Обіцяємо!

Всі. Обіцяємо!

  1. Підтримувати вогонь любові та поваги до вчителів та адміністрації. Обіцяємо!

Всі. Обіцяємо!

  1. З гідністю донести високе звання «Учень Березнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів». Обіцяємо!

Всі. Обіцяємо!

Учитель. Як уроки, пролетіли ці 4 роки

І вже вкотре сади відцвіли

Будем брати у життя уроки,

Бо життя учитель назавжди.
1.Ну от, уже й закінчується свято

Усіх чекає радісна пора.

У ній пригод, веселощів багато

«Канікули!» - радіє дітвора.

2.Дзвінко й весело дзвоник лунає,

В цьому році – останній для нас.

Дітям радісно він сповіщає

Що уже на канікули час!
Пісня «Школьная пора»
Дні дитинства – наче плин ріки

Проліта дитинство, та у спадок

Зостається пісня, повна згадок.

Пам’ять зостається назавжди.
Учитель. Останній дзвоник продзвенить

І ніжно й сумовито,

Чарівна пісня полетить

І нас покличе в літо.

Щоб відпочили ми усі,

У лісі та на річці

Промчали босі по росі,

Поплавали в водичці.

Щоб на канікулах були

Щасливі та при ділі

І знов до школи всі прийшли

Здорові й загорілі.

- А зараз на згадку про роки навчання у початковій школі ви отримаєте свої доробки, перші зошити, малюнки, фотографії, дипломи.

Схожі:

15 мотиваційних порад студентам НАУ Якщо Ви хочете бути успішними,...
Якщо Ви спите на парі, то Вам, звичайно, може приснитися Ваша мрія, але якщо замість сну Ви оберете навчання, то втілите свою мрію...
15 мотиваційних порад студентам НАУ Якщо Ви хочете бути успішними,...
Якщо Ви спите на парі, то Вам, звичайно, може приснитися Ваша мрія, але якщо замість сну Ви оберете навчання, то втілите свою мрію...
Лекція Бухгалтерський облік
Якщо Ви спите на парі, то Вам, звичайно, може приснитися Ваша мрія, але якщо замість сну Ви оберете навчання, то втілите свою мрію...
Важко знайти таку дитину дівчинку чи ( особливо) хлопчика, яка б...
Звичайно, його хочеться рвати, м’яти. При цьому рвуть і мнуть найулюбленіші дитячі книжки. Дивно, але психологи запевняють, що ці...
2. Сутність менеджменту персоналу й напрями його розвитку
Звичайно, якщо методи адекватні досліджуваній проблематиці — це ще не гарантує успіху, але збільшує шанси дослідника вийти на позитивний...
Уроку інформатики у 2 класі Тема: Знайомтеся клавіатура
...
Пояснювальна записка
Потім з’являється запитання. Якщо відповідь правильна, команді зараховується бал, якщо ні, бал зараховується комп’ютеру. Якщо замість...
Термін "джерела права" може засто­совуватися у різних значеннях....
В юрис­пруденції під джерелами цивільного права звичайно розуміють нормативні форми (способи) вираження волі народу і дер­жави (наприклад,...
ЗАНЯТТЯ №
Значення слова "помилка". Якщо ти нерівно відріжеш шматок ковбаси, то ніхто не дізнається про цю помилку. Якщо перукар криво підстриже...
Шкала психологічної оцінки дитини
Оцінки” проставляйте за п’ятибальною системою. Якщо якість дуже низька, ставте одиницю. Якщо трохи вища – два бали. Якість розвинена,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка