Конкурс передбачає пошук нових форм і методів трудового навчання і виховання, поширення кращого педагогічного досвіду


НазваКонкурс передбачає пошук нових форм і методів трудового навчання і виховання, поширення кращого педагогічного досвіду
Дата15.12.2013
Розмір26.8 Kb.
ТипКонкурс
bibl.com.ua > Туризм > Конкурс
Умови проведення

обласного етапу Всеукраїнського конкурсу на кращу навчально-дослідну земельну ділянку

у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах
І. Мета та завдання

Обласний етап Всеукраїнського конкурс на кращу навчально-дослідну земельну ділянку проводиться з метою підвищення ефективності, якості організації роботи на навчально-дослідних земельних ділянках; створення оптимальних умов для проведення навчальних та практичних занять передбачених програмами з природознавства, біології, трудового навчання; формування умінь і навичок; організації позакласної дослідницької, природоохоронної роботи, продуктивної праці учнів.

Конкурс передбачає пошук нових форм і методів трудового навчання і виховання, поширення кращого педагогічного досвіду.
ІІ. Порядок проведення

Обласний етап Всеукраїнського конкурсу на кращу навчально-дослідну земельну ділянку проводиться поетапно:

І етап – районний (міський)

ІІ етап – обласний

ІІІ етап – Всеукраїнський

Склад оргкомітету і журі І етапу конкурсу затверджується районним (міським) відділом освіти. До складу журі включаються представники відділу освіти, районного (міського) методичного кабінету, позашкільних закладів освіти екологічного профілю, наукових установ та інші.

За результатами І етапу відділи освіти до 15 жовтня щорічно направляють інформацію про роботу на навчально-дослідних ділянках за адресою: 79026, КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ» , вул. Ів. Франка, 133, м. Львів, е-mail: lodenc@ukr.net

Довідки за тел. 276-46-07

Методичне керівництво конкурсом здійснює «ЛОЦЕНТУМ» .
ІІІ. Учасники конкурсу

Всеукраїнський конкурс на кращу навчально-дослідну земельну ділянку проводиться у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах.

Учасники конкурсу подають районному (міському) оргкомітету:

  • заяву про участь у Всеукраїнському конкурсі на кращу навчально-дослідну земельну ділянку;

  • план роботи на навчально-дослідній земельній ділянці на поточний рік;

  • польовий журнал;

  • щоденник дослідницької роботи, відгуки наукових установ про актуальність проведення дослідів та можливості впровадження їх результатів у практику сільськогосподарського виробництва (наслідки досліджень за 2-3 роки);

  • анотацію педагогічного досвіду роботи за 2-3 роки (провідна ідея, мета, новизна, практична значимість тощо);

  • характеристику досвіду (удосконалення, раціоналізація відомих методик ідей тощо; нові конструктивні поєднання відомих ідей методик роботи; досвід авторський чи радикальний (найрезультативніший) – впровадження оригінальних ідей, форм, методів);

  • рівень актуальності досвіду (для конкретного колективу; для конкретної школи чи школи зі схожими умовами; для даного регіону; у загальнодержавному масштабі);

  • репрезентативність досвіду; тривалість його, підтвердження у роботі інших педагогів, шкіл;

  • відповідність досвіду вимогам раціонального використання часу засобів витрат.

  • За результатами І етапу конкурсу від району (міста) для участі у ІІ етапі направляються претенденти з числа:

Сільських загальноосвітніх навчальних закладів,

Міських загальноосвітніх навчальних закладів,

Позашкільних навчальних закладів .
ІУ. Критерії оцінки діяльності на навчально-дослідній земельній ділянці

  1. Відповідність організації роботи учнів на навчально-дослідній земельній ділянці Положенню про навчально-дослідну земельну ділянку загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів (наказ Міносвіти України від 1.11. 1995 року № 307).

  2. Наукова і методична досконалість представлених матеріалів дослідницького спрямування.

  3. Обізнаність і володіння сучасними технологіями вирощування сільськогосподарських культур

  4. Результативність.



У. Відзначення переможців

За рішенням журі П етапу Конкурсу журі приймає рішення про нагородження переможців та відзначає їх грамотами та подяками КЗ ЛОК «Львівським обласним центром еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді».

Схожі:

Екологічне та естетичне виховання учнів; пошук нових форм і методів формування в учнів навичок
...
Зав кафедри освітнього менеджменту і
Вирішенню проблеми сприяє активізація досліджень особливостей освіти й виховання дорослих, пошук сучасних організаційних форм, методів...
Андрющенко Т. К., канд пед наук
Вирішенню проблеми сприяє активізація досліджень особливостей освіти й виховання дорослих, пошук сучасних організаційних форм, методів...
Матеріали підготувала Романюк Т.І
Демократизація освіти передбачає постійне вирішення проблем оновлення навчально-виховного процесу в напрямку виховання самостійності...
М.І. Базелюк ОСОБЛИВОСТІ КОМП’ЮТЕРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Постановка проблеми
Тому сучасне суспільство ставить перед системою освіти низку нових завдань, пов’язаних з оновленням змісту освіти, розробкою та впровадженням...
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ТА ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ...

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА
З метою поширення кращого досвіду роботи органів виконавчої влади з громадськістю Кабінет Міністрів України постановляє
Розвиток фізичних якостей на уроках волейболу
Учитель постійно веде пошук більш ефективних засобів і методів педагогічного впливу
Методичні рекомендації розроблено на допомогу студентам денної та...
Вчитель трудового навчання і основ декоративно-ужиткового мистецтва; Вчитель трудового навчання і основ дизайну
КОНКУРС "ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ ОБДАРОВАНИЙ УЧЕНЬ"
Проект  передбачає  комплес організаційно – педагогічних і науково – методичних заходів, спрямованих  на виконання Закону України...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка