|
Скачати 79.17 Kb.
|
УКРАЇНА Д Н І П Р О П Е Т Р О В С Ь К А О Б Л А С Т Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ ТРИДЦЯТЬ ПЕРША СЕСІЯ РІШЕННЯ Про затвердження міської програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.Синельниковому на 2013 – 2017 роки Відповідно до пункту 22 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та керуючись Законом України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», статтею 91 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 №308 «Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків», з метою забезпечення запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, міська рада вирішила: 1. Затвердити міську програму створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.Синельниковому на 2013–2017 роки згідно з додатками 1, 2, 3, 4. 2. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради /Чайкін/, контроль – на постійну комісію міської ради з питань забезпечення законності, депутатської діяльності /Солонина/ та постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів /Турченюк/. Міський голова Д.І.Зражевський м. Синельникове 21 червня 2013 року №567-31/VІ Додаток 1 до рішення міської ради від 21.06.2013 №567-31/VІ ПРОГРАМА створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.Синельниковому на 2013 – 2017 роки І. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання шляхом розроблення і виконання Програми Державна політика у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру здійснюється на принципах пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров’я людей і довкілля, та безумовного надання переваги раціональній і превентивній безпеці. Найбільшу техногенну загрозу для території і населення становлять хімічна та пожежовибухонебезпеки. На території міста розташовані: 3 хімічно небезпечних об’єкти – ПАТ “Інтерфом-Дніпро”, 3-тя станція підйому води водоводу “Дніпро–Західний Донбас” та ПАТ “Синельниківський молочний завод”. Загальна кількість небезпечних речовин на них – 123,2 т. У зону можливого ураження може потрапити до 254 особи. Крім того, місто потрапляє в зону зараження унаслідок аварії на аміакопроводі “Тольятті – Одеса”, у зону можливого ураження може потрапити до 3 тис. осіб; 14 пожежо-вибухонебезпечних об’єктів. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,363 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити 1,1 тис. осіб. Найбільш небезпечними з них є ТОВ “Атлантіс” та склад паливно-мастильних матеріалів Синельниківського району електричних мереж; 15 потенційно небезпечних об’єктів. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,028 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити до 0,385 тис. працівників підприємств. Найбільш небезпечні: СМКП “Водоканал”, ТОВ “Завод нових технологій”; 7 об’єктів підвищеної небезпеки. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,039 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити близько 0,034 тис. працівників робочих змін підприємств. Найбільш небезпечні: ПАТ “Синельниківська теплоізоляція” та ПАТ “Дніпронафтопродукт”. Серед природних загроз небезпеку для населення і території міста створюють процеси підтоплення території ґрунтовими водами, які спостерігаються на загальній площі міста 13,00 га, де знаходяться 120 будинків із населенням 320 осіб. Аналіз надзвичайних подій, які сталися в місті протягом 2011-2012 років, свідчить, що їх загальна кількість у порівнянні з останніми роками не зменшується. Всього за 2011 рік в місті відбулося 41 некласифікована подія (пожежі), в яких загинула 1 особа, у 2012 році відбулося 53 некласифіковані події (пожежі), загиблих немає. Наявність міського матеріального резерву дозволяє аварійно-рятувальним силам своєчасно виконувати заходи, спрямовані на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій, надання термінової допомоги постраждалому населенню. З огляду на вищезазначене у 2003 році було розроблено міську програму створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у м. Синельниковому в 2004 - 2008 роках, затверджену рішенням міської ради від 9 грудня 2003 року №230-13/ХХІV(далі – Програма). На виконання заходів Програми у період 2004 – 2008 роки сформовано міський матеріальний резерв; придбано 70 найменувань матеріальних цінностей згідно з визначеною номенклатурою на суму 85,0 тис. грн.. (до переліку увійшли 49 видів засобів забезпечення аварійно-рятувальних робіт, 6 – засобів хімічного та бактеріологічного захисту, 2 – будівельних матеріалів, 2 – засоби енергозабезпечення та насосного обладнання; паливно-мастильні матеріали та інше). За період з 2004 року по 2012 рік з міського матеріального резерву були видані:
Вищевказане дає змогу зробити висновок, що створення міського матеріального резерву є життєво необхідним, оскільки забезпечує матеріальну основу для оперативного проведення першочергових робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення зниження матеріальних збитків і надання термінової допомоги постраждалому населенню.
Метою розробки цієї Програми є забезпечення виконання Закону України “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року №308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків” (зі змінами і доповненнями). Створення міського матеріального резерву забезпечить можливість реального та ефективного функціонування Синельниківської міської ланки територіальної підсистеми єдиної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами і надання термінової допомоги постраждалому населенню; створення на підприємствах, в установах, в організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування об’єктового матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт. ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми Заходи Програми впроваджуються шляхом удосконалення системних підходів до реалізації вимог законодавчих актів у сфері захисту населення і територій під час надзвичайних ситуацій з урахуванням природних та техногенних особливостей міста Синельникове. Забезпечення створення, утримання та поповнення міського резерву здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах фінансових можливостей. Створення, утримання та поповнення резерву може здійснюватися за рахунок добровільних пожертвувань фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інших джерел, не заборонених законодавством. Організація заходів щодо реалізації Програми покладається на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Синельниківської міської ради. ІV. Строки та етапи виконання Програми Програма реалізується протягом 2013 – 2017 років, завершення виконання: грудень 2017 року. V. Перелік завдань і заходів Програми Для забезпечення якісного виконання та дієвого контролю за виконанням Програми розроблено перелік завдань і заходів Програми (додаток 2) та показники оцінки ефективності виконання Програми (додаток 3). VІ. Ресурсне забезпечення програми Орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми, у цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування, у тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, наведені у додатку 2. VIІ. Організація управління та контролю за ходом виконання Програми Відповідальність за створення та накопичення резервів покладається на виконавчий комітет міської ради та керівників підприємств. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Синельниківської міської ради здійснює методичне керівництво і контроль за створенням, зберіганням, використанням та поповненням міського та об’єктових резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків. Координацію роботи стосовно виконання заходів міської програми, ефективного та цільового використання коштів здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, контроль – постійна комісія міської ради з питань забезпечення законності, депутатської діяльності /Солонина/ та постійна комісія міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів /Турченюк/. VIІІ. Очікувані результати виконання Програми Результатом виконання Програми має стати:
забезпечення:
Міський голова Д.І.Зражевський |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяви громадян,... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяви громадян,... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись пунктом 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та статтею 80 Бюджетного кодексу України, міська... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Відповідно до пункту 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 12, 122, 127, 128,... |
Україна Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в... |
Україна Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист Управління житлово-комунального господарства... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист Управління житлово-комунального господарства... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА З метою наповнення дохідної частини міського бюджету, відповідно до підпункту 29 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА Кабінету Міністрів України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», розглянувши листи Державного підприємства... |