УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА


Скачати 79.17 Kb.
Назва УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Дата 17.08.2013
Розмір 79.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи


УКРАЇНА
Д Н І П Р О П Е Т Р О В С Ь К А О Б Л А С Т Ь

СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ТРИДЦЯТЬ ПЕРША СЕСІЯ



РІШЕННЯ
Про затвердження міської програми

створення і використання матеріальних

резервів для запобігання, ліквідації

надзвичайних ситуацій техногенного

та природного характеру та їх наслідків

у м.Синельниковому на 2013 – 2017 роки
Відповідно до пункту 22 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та керуючись Законом України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», статтею 91 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 №308 «Про Порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків», з метою забезпечення запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, міська рада вирішила:
1. Затвердити міську програму створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.Синельниковому на 2013–2017 роки згідно з додатками 1, 2, 3, 4.

2. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради /Чайкін/, контроль – на постійну комісію міської ради з питань забезпечення законності, депутатської діяльності /Солонина/ та постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів /Турченюк/.


Міський голова Д.І.Зражевський

м. Синельникове

21 червня 2013 року

№567-31/VІ

Додаток 1

до рішення міської ради

від 21.06.2013 №567-31/VІ
ПРОГРАМА

створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у м.Синельниковому на 2013 – 2017 роки

І. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання

шляхом розроблення і виконання Програми

Державна політика у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру здійснюється на принципах пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров’я людей і довкілля, та безумовного надання переваги раціональній і превентивній безпеці.

Найбільшу техногенну загрозу для території і населення становлять хімічна та пожежовибухонебезпеки. На території міста розташовані:

3 хімічно небезпечних об’єкти – ПАТ “Інтерфом-Дніпро”, 3-тя станція підйому води водоводу “Дніпро–Західний Донбас” та ПАТ “Синельниківський молочний завод”. Загальна кількість небезпечних речовин на них – 123,2 т. У зону можливого ураження може потрапити до 254 особи. Крім того, місто потрапляє в зону зараження унаслідок аварії на аміакопроводі “Тольятті – Одеса”, у зону можливого ураження може потрапити до 3 тис. осіб;

14 пожежо-вибухонебезпечних об’єктів. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,363 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити 1,1 тис. осіб. Найбільш небезпечними з них є ТОВ “Атлантіс” та склад паливно-мастильних матеріалів Синельниківського району електричних мереж;

15 потенційно небезпечних об’єктів. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,028 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити до 0,385 тис. працівників підприємств. Найбільш небезпечні: СМКП “Водоканал”, ТОВ “Завод нових технологій”;

7 об’єктів підвищеної небезпеки. Загальна кількість небезпечних речовин складає 0,039 тис. т. У зону можливого ураження може потрапити близько 0,034 тис. працівників робочих змін підприємств. Найбільш небезпечні: ПАТ “Синельниківська теплоізоляція” та ПАТ “Дніпронафтопродукт”.

Серед природних загроз небезпеку для населення і території міста створюють процеси підтоплення території ґрунтовими водами, які спостерігаються на загальній площі міста 13,00 га, де знаходяться 120 будинків із населенням 320 осіб.

Аналіз надзвичайних подій, які сталися в місті протягом 2011-2012 років, свідчить, що їх загальна кількість у порівнянні з останніми роками не зменшується. Всього за 2011 рік в місті відбулося 41 некласифікована подія (пожежі), в яких загинула 1 особа, у 2012 році відбулося 53 некласифіковані події (пожежі), загиблих немає.

Наявність міського матеріального резерву дозволяє аварійно-рятувальним силам своєчасно виконувати заходи, спрямовані на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій, надання термінової допомоги постраждалому населенню.

З огляду на вищезазначене у 2003 році було розроблено міську програму створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у м. Синельниковому в 2004 - 2008 роках, затверджену рішенням міської ради від 9 грудня 2003 року №230-13/ХХІV(далі – Програма).

На виконання заходів Програми у період 2004 – 2008 роки сформовано міський матеріальний резерв; придбано 70 найменувань матеріальних цінностей згідно з визначеною номенклатурою на суму 85,0 тис. грн.. (до переліку увійшли 49 видів засобів забезпечення аварійно-рятувальних робіт, 6 – засобів хімічного та бактеріологічного захисту, 2 – будівельних матеріалів, 2 – засоби енергозабезпечення та насосного обладнання; паливно-мастильні матеріали та інше).

За період з 2004 року по 2012 рік з міського матеріального резерву були видані:

  • матеріальні цінності на запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі: майно у тимчасове користування (мотопомпа, пожежні рукава, паяльні лампи, відбійний молоток);

  • паливно-мастильні матеріали – 945 л, у тому числі:

  • на попередження надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пожежами в екосистемах міста, – 220 л;

  • на проведення запобіжних заходів, контролю та оперативного реагування аварійно-рятувальних сил і засобів у зв’язку з погіршенням погодних умов (ожеледиця, хуртовина, снігові замети) – 725 л.

Вищевказане дає змогу зробити висновок, що створення міського матеріального резерву є життєво необхідним, оскільки забезпечує матеріальну основу для оперативного проведення першочергових робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення зниження матеріальних збитків і надання термінової допомоги постраждалому населенню.

  1. ІI. Мета Програми


Метою розробки цієї Програми є забезпечення виконання Закону України “Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2001 року №308 “Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків” (зі змінами і доповненнями). Створення міського матеріального резерву забезпечить можливість реального та ефективного функціонування Синельниківської міської ланки територіальної підсистеми єдиної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами і надання термінової допомоги постраждалому населенню; створення на підприємствах, в установах, в організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування об’єктового матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт.
ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми
Заходи Програми впроваджуються шляхом удосконалення системних підходів до реалізації вимог законодавчих актів у сфері захисту населення і територій під час надзвичайних ситуацій з урахуванням природних та техногенних особливостей міста Синельникове.

Забезпечення створення, утримання та поповнення міського резерву здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах фінансових можливостей.

Створення, утримання та поповнення резерву може здійснюватися за рахунок добровільних пожертвувань фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інших джерел, не заборонених законодавством.

Організація заходів щодо реалізації Програми покладається на відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Синельниківської міської ради.
ІV. Строки та етапи виконання Програми

Програма реалізується протягом 2013 – 2017 років, завершення виконання: грудень 2017 року.

V. Перелік завдань і заходів Програми

Для забезпечення якісного виконання та дієвого контролю за виконанням Програми розроблено перелік завдань і заходів Програми (додаток 2) та показники оцінки ефективності виконання Програми (додаток 3).
VІ. Ресурсне забезпечення програми

Орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми, у цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування, у тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, наведені у додатку 2.
VIІ. Організація управління та контролю за ходом виконання Програми

Відповідальність за створення та накопичення резервів покладається на виконавчий комітет міської ради та керівників підприємств.

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Синельниківської міської ради здійснює методичне керівництво і контроль за створенням, зберіганням, використанням та поповненням міського та об’єктових резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.

Координацію роботи стосовно виконання заходів міської програми, ефективного та цільового використання коштів здійснює відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, контроль – постійна комісія міської ради з питань забезпечення законності, депутатської діяльності /Солонина/ та постійна комісія міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів /Турченюк/.

VIІІ. Очікувані результати виконання Програми

Результатом виконання Програми має стати:

  • підвищення ефективності захисту населення і територій, запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, зменшення негативного впливу надзвичайних ситуацій;

забезпечення:

  • реального та ефективного функціонування Синельниківської міської ланки територіальної підсистеми єдиної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами;

  • надійної охорони, збереження міського матеріального резерву, підтримання матеріально-технічних засобів у постійній готовності до використання.


Міський голова Д.І.Зражевський

Схожі:

УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяви громадян,...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяви громадян,...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись пунктом 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та статтею 80 Бюджетного кодексу України, міська...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Відповідно до пункту 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 12, 122, 127, 128,...
Україна Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в...
Україна Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист Управління житлово-комунального господарства...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист Управління житлово-комунального господарства...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
З метою наповнення дохідної частини міського бюджету, відповідно до підпункту 29 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Кабінету Міністрів України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», розглянувши листи Державного підприємства...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка