Чим тобі подобається займатися у вільний час?


Скачати 33.78 Kb.
НазваЧим тобі подобається займатися у вільний час?
Дата10.02.2014
Розмір33.78 Kb.
ТипВопрос
bibl.com.ua > Спорт > Вопрос
_____________________________________________________

Анкета «Мої захоплення»

  1. Чим тобі подобається займатися у вільний час?




  1. Чи багато у тебе друзів? Хто вони (якщо це не секрет)?




  1. Чи любиш ти читати? Які книги справили на тебе найсильніше

враження?


  1. Скільки часу ти проводиш біля телевізора, твої улюблені телепередачі?




  1. Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся якимось видом спорту?




  1. Які гуртки (секції) ти відвідуєш, хотів би відвідувати?




  1. Які доручення хотів би мати в класі?




  1. Які цікаві справи пропонуєш провести у цьому навчальному році?



Анкета

1.Кращими партнерами в групі я вважаю тих, хто:

a) знає більше, ніж я;
б) всі питання прагне вирішити спільними зусиллями;
в) не відволікає уваги вчителя.
2. Кращими викладачами є ті люди, які:
a) використовують індивідуальний підхід;
б) створюють умови для допомоги з боку інших;
в) створюють в колективі атмосферу в якій можна сміливо висловитися.
3. Я радію, коли мої друзі:
а) знають більше, ніж я, і можуть мені допомогти;
б) вміють самостійно досягати успіхів;
в) допомагають іншим коли випадає нагода.
4. Більше за все мені подобається, коли у групі:
а) немає кому допомагати;
б) не заважають при виконанні завдання;
в) решта групи гірше підготовлені ніж я.
5. Мені здається, що я здатен на максимальне, коли:
а) я можу отримати допомогу і підтримку з боку інших;
б) за свої зусилля я маю винагороду;
в) є можливість проявити ініціативу, яка є корисна для всіх.
6. Мені подобаються колективи, які:
а) кожен зацікавлений в покращенні результатів усіх;
б) кожен займається своєю справою і не завжди іншим;
в) кожен може використовувати інших для вирішення своїх власних задач.
7. Учні вважають поганими викладачами тих, які:
а) створюють дух суперництва між учнями;
б) не приділяють їм достатньо уваги;
в) не створюють умови для того, щоб група допомагала їм.
8. Найбільше задоволення в житті дає:
а) можливість роботи, коли тобі ніхто не заважає;
б) можливість отримання нової інформації від інших людей;
в) можливість зробити корисну справу іншим людям.
9. Головна роль ліцею повинна полягати:
а) у вихованні людей з розвинутим почуттям відповідальності перед іншими;
б) у підготовці пристосованих до самостійного життя людей;
в) у підготовці людей, які вміють отримувати допомогу від спілкування з іншими людьми.
10. Якщо перед групою стоїть будь-яка проблема, то я:
а) віддаю перевагу, щоб інші вирішували цю проблему;
б) вирішую проблемі самостійно без допомоги інших;
в) намагаюся зробити свій вклад у вирішення проблеми.
11. Краще всього я вчився б тоді, коли викладач:
а) мав до мене індивідуальний підхід;
б) створив умови для отримання мною допомоги з боку інших;
в) винагороджував учнів за ініціативу.
12. Немає нічого гіршого ніж випадок, коли:
а) ти не в змозі самостійно досягти успіху;
б) відчуваєш себе непотрібним у групі;
в) тобі не допомагають оточуючі.
13. Більше за все я ціную:
а) власний успіх, в якому є заслуга моїх товаришів;
б) спільний успіх, в якому є і моя заслуга;
в) це успіх який досягається ціною власних зусиль.
14. Я хотів би:
а) працювати в колективі, в якому застосовуються основні прийоми та методи спільної роботи;

б) працювати індивідуально з викладачем;
в) працювати з обізнаними в даній сфері людьми.



Тип сприйняття індивідом колективу

Індивідуалістичний

Колективний

Прагматичний


1 c

2 a

3 b

4 b

5 b

6 b

7 b


8 a

9 b

10 b

11 a

12 a

13 c

14 b


1 b

2 c

3 c

4 a

5 c

6 a

7 a


8 c

9 a

10 c

11 c

12 b

13 b

14 a


1 a

2 b

3 a

4 c

5 a

6 c

7 c


8 b

9 c

10 a

11 b

12 c

13 a

14 c

Схожі:

Підліткові клуби як механізм реалізації державної молодіжної політики...
Тому проблема організації змістовного дозвілля молоді є сьогодні надзвичайно актуальною. Школярі мають 150 вільних від занять днів...
1. Функції іміджу
Чим більших ми досягаємо успіхів у створенні позитивного іміджу, то багатший репертуар нашої поведінки і ефективніше управління людськими...
Інструкція з безпеки життєдіяльності № для учнів перед канікулами...
Канікули – це час для фізичного, інтелектуального, психологічного відпочинку учнів, а також час коли вони можуть займатися хатніми...
Вільний час
Освітня: розширити знання про культуру країни, збагачувати духовний світ особистості
Швейцарський студент допоможе тобі в цьому!!!
Моя рідна мова французька. Я жив в Англії та Канаді протягом декількох років і можу допомогти тобі з словниковим запасом, граматикою...
Методичні рекомендації щодо проведення уроків та позакласних заходів,...
Обдаровані учні в свій вільний час під її керівництвом беруть участь в реалізації ІННОВАЦІЙНИХ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ
І мовив Кощей Івану-Царевичу: Жити тобі залишилося до ранку, а вранці...
Кощей Івану-Царевичу:"Жити тобі залишилося до ранку, а вранці я задумаю три цифри x,y,z, ти назвеш мені три числа а,Ь,с тоді я назову...
Народжуватися і час помирати. Час руйнувати і час будувати. Час розкидати...
«Ціна йому – життя», книжкова виставка «Голод-33 – незагойна рана України»; записи класичної музики («Реквієм» Моцарта, «Соната»...
КОЛУКОВО
В 1946 році вперше, будучи учнем Дзержннської середньої школи, Надводнюк Віль Васильович почув і записав перші розповіді та легенди...
Урок з історії середніх віків 7клас Тема: Людина середньовіччя
Дидактична: З'ясувати, що представляла з себе людина середньовіччя, я складались її стосунки з природою, яким було населення в цілому,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка