Скачати 28.29 Kb.
|
Тест для оцінки словесно-логічного мислення Дитина|дитя| відповідає на питання: 1. Яка з|із| тварин більша — кінь чи| собака? 2. Вранці люди снідають. А увечері? 3. Вдень на вулиці ясно, а вночі?
Правильні відповіді:
15. Види спорту (спорт). 16. Як мінімум дитина повинна назвати 3 види транспорту (автобус, трамвай, метро, літак і так далі).
При аналізі відповідей, які дає дитина|дитя|, слід мати на увазі, що за правильні відповіді можуть вважатися не тільки|не лише| відповіді, відповідні наведеним прикладам|, але|та| й інші, достатньо|досить| розумні і такі, що відповідають сенсу|змісту| поставленого перед дитиною|дитям| питання. Перш ніж оцінювати правильність тієї або іншої відповіді, переконайтеся в тому, що дитина|дитя| правильно зрозуміла саме запитання. Високий рівень розвитку словесно-логічного мислення — якщо дитина|дитя| відповіла правильно на 15-16 питань. Висновки|висновки| про рівень розвитку. Дуже високий – правильні 18-20 відповідей. Високий – правильні 15-17 відповідей. Середній – правильні 12-14 відповідей. Занижений – правильні 10-13 відповідей. Низький – правильних відповідей менше, ніж 10. |
ПАРНІСТЬ. ЧЕРГУВАННЯ. РОЗБИТТЯ НА ПАРИ З кожним ходом коня міняється колір поля, на якому стоїть кінь, тобто має місце чергування кольорів — білого і чорного. Після першого... | Щодо медичної діяльності в галузі народної і нетрадиційної медицини Дійсно законодавством дозволена і певним чином врегульована медична діяльність в галузі народної і нетрадиційної медицини і на сьогоднішній... |
Тема: Середовище існування тварин. Зв’язки тварин з іншими компонентами екосистем Освітня: узагальнити й розширити знання про середовище існування тварин,взаємозв’язок будови й функцій тваринного організму із середовищем... | Урок №2 Тема. Тварини рідного краю Мета: формувати природничу компетентність учнів, розширити і доповнити знання дітей про тварин, зокрема тварин рідного краю, вчити... |
Велика буква у кличках тварин Метa. Формувати в дітей уміння розрізняти назви тварин та їх клички, правильно писати їх | Обсяг і послідовність – Рівень 7 Книжка була цікавою. Я маю для тебе сюрприз. Де ти живеш? Мені подобається цей собака |
Тема. Охорона тварин Мета Червоної книги України; формувати вміння аналізувати, класифікувати, робити висновки; розвивати навички дослідницької діяльності,... | Урок-презентація Тема Мета. Повторити й узагальнити вивчене про тваринний світ, продовжити розвивати вміння правильно розрізняти їх за групами;розширити... |
Урок 3 Тема. Свійські тварини рідного краю Сьогодні ми поговоримо про свійських тварин рідного краю. Згадаємо, чим вони корисні людині і як людина повинна піклуватися про свійських... | Галини Лозко "Українське народознавство" Відомості про цілющі рослини і священних тварин тощо. Відтворено давній календар наших Пращурів "Коло Свароже", зроблено докладний... |