Та зміст уроку


Скачати 224.46 Kb.
НазваТа зміст уроку
Дата29.04.2013
Розмір224.46 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Спорт > Урок







КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
9 клас (нім. мова) І семестр
за підручником „Deutsch mit Spaß“ (Л. Горбач)







п/п


Дата


Тема та зміст уроку


1

2

3












1.






Тема: Я, моя сім’я і

мої друзі. Моя родина.

Присвійні займенники.



2.





Моя сім’я – важлива

для мене.

Бесіда за прочитаним.

Модальні дієслова.



3.





Молоде і старше поко-

ління під одним дахом.

Відносини у сім’ї.

Робота над текстом.











1

2

3


4.





Мої друзі. Розвиток

навичок усного мовл.

Perfekt (повторення)

5.




Домашнє читання.

Бесіда за прочит.

Сім’я мого друга.

6.





Розвит. навич. аудіюв.

Повтор. відмінюв.

зворотн. дієслів.


7.

8.





Тема: Зовнішність.

Нова лексика до теми.
Діалогічне мовлення:

Чи важливим є для

тебе зовнішній вигляд?



9.






Шкільна форма:

за і проти. Бесіда

у формі дискусії.

Відмінювання прикметників.




10.

11.





Якості та риси характеру людей.
Люди – різні. Яким

є ти та твої друзі? Роздуми на тему.









1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11


12.




Яким має бути справжній друг. Домашнє читання.




Üb.1, S.30

der Dank, der Kummer, der Schritt,

die Wahrheit, die Not, die Kritik,

die Verantwortung, das Gedicht,

das Problem, ärgern, kritisieren, verlangen,

teilen, vermeiden, klar zeigen, Kritik üben,

Vertrauen haben (zu Dat.), Zeit haben,

für die anderen da sein,

die Verantwortung übernehmen,

den ersten Schritt machen, Streit vermeiden,

sein letztes Brot mit jemandem teilen






Üb.2, S.35



Üb.4 (A), S.31



Üb.3, S.30;

Üb.6, S.32



Üb.3(B); 4(B), S.31



Üb.4;5, S.31

(schriftlich)


13.





Розвиток навичок усного мовлення. Розповідь про друга.























14.






Активізація граматичн. навичок. Типи підрядних речень.



























15.





Контрольна робота

(граматична)

(Тематична)


























Lektion 3. Geschäfte und Einkäufe


16.





Тема: Покупки.

Нова лексика до теми.

Безособові речення із словом “man“.




Üb.1, S.33

der Bauernmarkt, der Getränkemarkt,

der Kurzwarenladen, der Scheck,

der Artikel, der Ordner, der Lippenstift,

der Tennisschläger, die Drogerie,

die Polstermöbel, die Seife,

die Zahnpasta, die Ware, die Abteilung,

das Kaufhaus, das Möbelgeschäft,

das Angebot, bezahlen, anprobieren,

ausprobieren, beraten, aufsetzen,

zwischendurch



man - Sätze



Üb.5, S.35



Üb.6, S.35



Üb.3, S.33;

Üb.7, S.35



Üb.3,

(B, C,), S.34



Üb.2, S.33

(schriftlich)


17.






Я люблю робити покупки. Різновиди магазинів. Прислівники.




Üb.1, S.36

der Laden, der Sommerschlussverkauf,

der Winterschlussverkauf,

der Einkaufswagen, der Einkaufsbummel,

der Stammkunde, die Kasse, die Innenstadt,

das Sonderangebot, das Einkaufzentrum,

das Modegeschäft, bummeln, aussuchen,

reduzieren, Schlange stehen, in der Regel

grell, ausgeflippt









Üb.5; 6, S.37



Üb.2, S.36



Üb.2 (B), S.37



Üb.6 (B), S.39

(schriftlich)



18.





Розвиток діалогічного мовлення. Опис малюнків. Складання діалогів за аналогією.




Üb.1, S.39

der Kassenzettel, der Angestellte,

die Umkleidekabine, die Größe, die Jacke,

das Schaufenster, das Spielzeug, stehen,

passen, sitzen, Was kostet …?

Wie viel kostet …? „in“ sein, billig, teuer,

günstig, hübsch, altmodisch









Üb.4; 5, S.41



Üb.2, S.39



Üb.3, S.40



Üb.3, S.41

(schriftlich)






1

2

3


19.





У супермаркеті.

Розвиток навичок

аудіювання.




20.






Покупка подарунків.

Що і кому можна

подарувати?

Підрядні речення

причини із сполучн.

da, weil.





21.






Кишенькові гроші.

Гроші різних країн.

Систематизація граматичних навичок.


22.




Домашнє читання.

Переказ прочит. тексту.


23.





Тема: Їжа.

Нова лексика до теми.

Їжа у Німеччині.










1

2

3


24.





Їжа в Україні.

Улюблені рецепти.



25.






Традиційні святкові

страви у Німеччині

та в Україні.



26.





Контрольна робота

(лексико-граматична)

(Тематична)


27.





Що ти любиш їсти.

Діалогічне мовлення.

Контроль аудіювання



28.





Про смаки не сперечаються. Прислів’я. «Людина – це те, що вона їсть».

Контроль говоріння.











1

2

3


29.





Куди можна піти

перекусити. Правила

поведінки за столом.

У кафе та ресторані.

Контроль читання.


30.






Активізація

граматичних навичок.

Підрядні речення із

сполучн. „weil“.

Контроль письма.



31.





Систематизація лексичних та граматичних знань.



32.





Проектна робота «Рецепти улюблених страв».













































































КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
9 клас (нім. мова) ІI семестр
за підручником „Deutsch mit Spaß“ (Л. Горбач)









п/п


Дата


Тема та зміст уроку


1

2

3








33.






Тема: Спорт.

Види спорту.

Вивчення нової

лексики до теми.

Популярні види спорту.





34.






Спорт у Німеччині та

в Україні.

Неозначені займенники.





35.






Олімпійські ігри.

Домашнє читання.

Бесіда за прочитаним текстом.





Лінгвістичні компетенції


Мовленнєві компетенції


Домашнє

завдання


Фонетична


Лексична


Граматична


Аудіювання


Говоріння


Читання


Письмо

4

5

6

7

8

9

10

11


Lektion 5. Sport, Sport, Sport




1

2

3


36.

37.





Займатися спортом – бути здоровим.
Роль сорту у нашому житті. Мій улюблений спортсмен.

Інфінітив з „zu“ та

без „zu“.




38.






Мій улюблений вид

спорту. Складання

повідомлення до теми.

Особлива група

іменників. Розвиток

граматичних навичок.




39.





Тема: Подорожування.

Вивчення нової лексики до теми.

Розвиток навичок читання.




Lektion 6. Reisen




1

2

3



40.

41.






Подорож по Німеччині.

Чим славиться Німеччина.
Визначні пам’ятки

та мальовничі ландшафти країни.
Дробові числівники.



42.






Найбільші міста

Німеччини.

Гамбург – це місто,

яке варто відвідати.





43.


44.






Чи знаєте ви, що …?

Цікаві факти про Німеччину.
Розвиток навичок діалогічного мовлення.







1

2

3



45.

46.






Подорож по Україні.

Вивчення нової лексики до теми.

Цікаві місця нашої країни. Пам’ятки архітектури.




47.







Бюро подорожі.

Вивчення нової

лексики.

Розвиток навичок

діалогічного мовлення.





48.


49.






Готуємося до подорожі.

Які речі беремо з собою у поїздку.



50.





Контрольна робота

(лексико-граматична)

(Тематична)






1

2

3



51.


52.






Подорож по Берліну.

Визначні місця німецької столиці.
Що можна відвідати у Берліні. Розвиток навичок усного мовлення.





53.


54.






Тема: Україна – моя

батьківщина. Вивчення

нової лексики до теми.
Київ – столиця України.

Визначні пам’ятки

нашої столиці.




55.

56.






Історичні місця української столиці.


Розвиток навичок діалогічного мовлення.





1

2

3



57.

58.






Поїздка по місту.

Закріплення лексичних знань.

Домашнє читання.





59.








Тема: Шкільне життя.

Вивчення нової

лексики до теми.


Мій улюблений

предмет.



60.


61.






Відносини між

учнями та вчителями.

Розвиток навичок

діалогічного мовлення.
У шкільному кафе.







1

2

3


62.





Контрольна робота

(лексико-граматична)

(Тематична)



63.





Контроль читання.



64.





Контроль письма.



65.





Контроль аудіювання.



66.





Контроль говоріння.



67.


68.





Систематизація

лексичних та

граматичних знань.

Повторення

вивченого матеріалу.


4

5

6

7

8

9

10

11

































































































































Схожі:

Уроку
Мета уроку: з’ясувати зміст обмеженості виробничих ресурсів та виробничі можливості
Тема уроку
Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього...
Урок №2 Тема уроку : Як розрізняють добро і зло
Після уроку діти зможуть : пояснювати зміст понять «добро» і «зло»,»доброчинність»
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г....
УРОК №39 Тема уроку
Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про зміст понять «матема­тична модель» і «прикладна задача та вміння будувати моделі прикладних...
Зв’язне мовлення Вибірковий письмовий переказ тексту розповідного...
Мета уроку: Формувати у п’ятикласників уміння складати план тексту та переказувати зміст почутого, дотримуючись відповідних вимог...
Тема уроку. Технологія створення банку ідей
Мета уроку: засвоєння знань про сутність творчості, зміст та технологію створення банку ідей; формування вмінь створювати банк ідей...
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроком: №2
Мета уроку: Познайомити учнів з означенням похідної, вияснити механічний та геометричний зміст похідної
Уроку п/п № розділу § пункту ТЕМА Зміст навчального матеріалу
Силові лінії електричного поля. Накладання електричних полів. Електричне поле точкових зарядів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка