МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ


НазваМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Дата24.03.2013
Розмір48.3 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи






МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10 тел. (044) 216-24-42, факс (044) 236-10-49 ministry@mon.gov.ua




від 08.02.06 1/9 - 80

від на №
Міністерство освіти і науки

Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти



Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання завдання для проведення державної підсумкової атестації у 2005/2006 навчальному році в 9-х та 11(12)-х класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Заступник

Міністра В.О.Огнев’юк




Завдання для державної підсумкової атестації учнів

9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

з історії України



Білет № 1

1. Визначте місце трипільської археологічної культури в утвердженні відтворювального господарства на землях України.

2. Розкрийте причини Національно-визвольної війни українського ­народу середини XVII ст. Схарактеризуйте гетьмана Богдана Хмельницького як історичну особистість.
Білет № 2

1. Схарактеризуйте державне, культурне та господарське життя античних міст-держав Північного Причорномор’я.

2. Порівняйте адміністративно-політичний устрій і становище соціальних станів Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України в другій половині XVII ст.
Білет № 3

1. Схарактеризуйте суспільно-політичне становище східнослов’янських племінних союзів на території сучасної України напередодні утворення Київської держави (VІІІ – ІХ ст.).

2. Наведіть приклади культурно-освітньої політики гетьмана Івана Мазепи. Схарактеризуйте його, як історичну особистість.
Білет № 4

1. Розкажіть про виникнення східнослов’янської писемності та розвиток української мови. Наведіть приклади поширення письменності за часів Київської Русі.

2. Проаналізуйте зміст українсько-російського договору 1654 р., розкрийте його історичне значення.
Білет № 5

1. Порівняйте внутрішню та зовнішню політику князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого.

2. Визначте особливості розвитку культури другої половини ХVІ – першої половини ХVІІ ст. Назвіть найвидатніші пам’ятки.
Білет № 6

1. Розкрийте причини та сутність роздробленості Київської Русі. Назвіть особливості політичного й соціально-економічного життя князівств тих часів.

2. Рідний край у ХІХ — на початку ХХ ст.
Білет № 7

1. Порівняйте суспільну роль різних верств населення Київської Русі та Галицько-Волинської держави.

2. Розкрийте роль Тараса Шевченка в українському національному відродженні.
Білет № 8

1. Схарактеризуйте господарське життя Київської Русі та Галицько-Волинської держави.

2. Розкажіть про початок національного відродження в Наддніпрянській Україні наприкінці XVІІІ — початку XІХ ст.
Білет № 9

1. Визначте особливості розвитку архітектури та образотворчого мистецтва Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Назвіть найвидатніші пам’ятки.

2. Визначте місце “Руської трійці” в національному відродженні українських земель.
Білет № 10

1. Схарактеризуйте князя Данила Романовича як історичну особистість. Доведіть, що його князювання було добою розквіту Галицько-Волинської держави.

2. Визначте місце Кирило-Мефодіївського товариства в українському національному відродженні.
Білет № 11

1. Визначте особливості політичного становища українських земель у складі Великого князівства Литовського до і після Кревської унії.

2. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні першої половини ХІХ ст. Дайте оцінку діяльності одного з діячів (на вибір).
Білет № 12

1. Порівняйте становище різних верств населення українських земель ХV — ХVІ ст.

2. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні другої половини ХІХ — початку ХХ ст. Охарактеризуйте діяльність одного з діячів (на вибір).
Білет № 13

1. Схарактеризуйте князя Василя-Костянтина ­Острозького як історичну особистість. Визначте місце Острозької академії в розвиткові української культури.

2. Проаналізуйте особливості національно-визвольного руху на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії.
Білет № 14

1. Розкрийте сутність та наслідки Люблінської унії для українських земель.

2. Проаналізуйте культурно-освітню діяльність громад у другій половині ХІХ ст. Визначте внесок Володимира Антоновича в розвиток ідей національного відродження.
Білет № 15

1. Розкрийте причини виникнення українського козацтва. Визначте місце козацтва в історії та культурі України.

2. Визначте роль та місце Михайла Грушевського в громадсько-політичному житті України кінця ХІХ — початку ХХ ст.
Білет № 16

1. Схарактеризуйте значення Запорізької Січі в історії українського народу. Розкрийте причини ліквідації Гетьманщини та Запорізької Січі.

2. Визначте роль Івана Франка суспільно-політичному житті України кінця ХІХ — початку ХХ ст.
Білет № 17

1. Рідний край у VІ — ХV ст.

2. Порівняйте роль народовців, радикалів, москвофілів у суспільно-політичному житті західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст.
Білет № 18

1. Рідний край у ХVІ – ХVІІІ ст.

2. Проаналізуйте особливості створення та діяльності українських політичних партій у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ — на початку ХХ ст.
Білет № 19

1. Визначте особливості розвитку української культури 18 ст. Назвіть найвидатніші пам’ятки.

2. Проаналізуйте особливості українського національного руху в західноукраїнських землях наприкінці ХІХ — початку ХХ ст.
Білет № 20

1. Визначте внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток українського народу.

2. Визначте особливості українського національного руху в роки революції 1905–1907 рр. в Російській імперії.

Схожі:

ПОСТАНОВА від 19 грудня 2006 р. N 1757 Київ Про затвердження Положення...
Міністерство освіти і науки України (МОН) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ пр. Перемоги
З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Департамент професійно-технічної освіти
Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської
Міністерство освіти і науки України       Національна академія наук України
Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Указом Президента України від 07. 06. 2000 N 773 (773/2000),...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 09. 2008 N 802 ( z0892-08 ) Про
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
Міністерства освіти і науки України від 24. 01. 2008 N 33 "Про затвердження Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання...
«Загальні і спеціальні здібності»
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти і науки
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ НАКАЗ
Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27. 12. 2007 за...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка