Скачати 48.3 Kb.
|
![]() МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10 тел. (044) 216-24-42, факс (044) 236-10-49 ministry@mon.gov.ua ![]() ![]() від 08.02.06 № 1/9 - 80 від на № Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання завдання для проведення державної підсумкової атестації у 2005/2006 навчальному році в 9-х та 11(12)-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Заступник Міністра В.О.Огнев’юк Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з історії УкраїниБілет № 1 1. Визначте місце трипільської археологічної культури в утвердженні відтворювального господарства на землях України. 2. Розкрийте причини Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. Схарактеризуйте гетьмана Богдана Хмельницького як історичну особистість. Білет № 2 1. Схарактеризуйте державне, культурне та господарське життя античних міст-держав Північного Причорномор’я. 2. Порівняйте адміністративно-політичний устрій і становище соціальних станів Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України в другій половині XVII ст. Білет № 3 1. Схарактеризуйте суспільно-політичне становище східнослов’янських племінних союзів на території сучасної України напередодні утворення Київської держави (VІІІ – ІХ ст.). 2. Наведіть приклади культурно-освітньої політики гетьмана Івана Мазепи. Схарактеризуйте його, як історичну особистість. Білет № 4 1. Розкажіть про виникнення східнослов’янської писемності та розвиток української мови. Наведіть приклади поширення письменності за часів Київської Русі. 2. Проаналізуйте зміст українсько-російського договору 1654 р., розкрийте його історичне значення. Білет № 5 1. Порівняйте внутрішню та зовнішню політику князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого. 2. Визначте особливості розвитку культури другої половини ХVІ – першої половини ХVІІ ст. Назвіть найвидатніші пам’ятки. Білет № 6 1. Розкрийте причини та сутність роздробленості Київської Русі. Назвіть особливості політичного й соціально-економічного життя князівств тих часів. 2. Рідний край у ХІХ — на початку ХХ ст. Білет № 7 1. Порівняйте суспільну роль різних верств населення Київської Русі та Галицько-Волинської держави. 2. Розкрийте роль Тараса Шевченка в українському національному відродженні. Білет № 8 1. Схарактеризуйте господарське життя Київської Русі та Галицько-Волинської держави. 2. Розкажіть про початок національного відродження в Наддніпрянській Україні наприкінці XVІІІ — початку XІХ ст. Білет № 9 1. Визначте особливості розвитку архітектури та образотворчого мистецтва Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Назвіть найвидатніші пам’ятки. 2. Визначте місце “Руської трійці” в національному відродженні українських земель. Білет № 10 1. Схарактеризуйте князя Данила Романовича як історичну особистість. Доведіть, що його князювання було добою розквіту Галицько-Волинської держави. 2. Визначте місце Кирило-Мефодіївського товариства в українському національному відродженні. Білет № 11 1. Визначте особливості політичного становища українських земель у складі Великого князівства Литовського до і після Кревської унії. 2. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні першої половини ХІХ ст. Дайте оцінку діяльності одного з діячів (на вибір). Білет № 12 1. Порівняйте становище різних верств населення українських земель ХV — ХVІ ст. 2. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні другої половини ХІХ — початку ХХ ст. Охарактеризуйте діяльність одного з діячів (на вибір). Білет № 13 1. Схарактеризуйте князя Василя-Костянтина Острозького як історичну особистість. Визначте місце Острозької академії в розвиткові української культури. 2. Проаналізуйте особливості національно-визвольного руху на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії. Білет № 14 1. Розкрийте сутність та наслідки Люблінської унії для українських земель. 2. Проаналізуйте культурно-освітню діяльність громад у другій половині ХІХ ст. Визначте внесок Володимира Антоновича в розвиток ідей національного відродження. Білет № 15 1. Розкрийте причини виникнення українського козацтва. Визначте місце козацтва в історії та культурі України. 2. Визначте роль та місце Михайла Грушевського в громадсько-політичному житті України кінця ХІХ — початку ХХ ст. Білет № 16 1. Схарактеризуйте значення Запорізької Січі в історії українського народу. Розкрийте причини ліквідації Гетьманщини та Запорізької Січі. 2. Визначте роль Івана Франка суспільно-політичному житті України кінця ХІХ — початку ХХ ст. Білет № 17 1. Рідний край у VІ — ХV ст. 2. Порівняйте роль народовців, радикалів, москвофілів у суспільно-політичному житті західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст. Білет № 18 1. Рідний край у ХVІ – ХVІІІ ст. 2. Проаналізуйте особливості створення та діяльності українських політичних партій у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ — на початку ХХ ст. Білет № 19 1. Визначте особливості розвитку української культури 18 ст. Назвіть найвидатніші пам’ятки. 2. Проаналізуйте особливості українського національного руху в західноукраїнських землях наприкінці ХІХ — початку ХХ ст. Білет № 20 1. Визначте внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток українського народу. 2. Визначте особливості українського національного руху в роки революції 1905–1907 рр. в Російській імперії. |
ПОСТАНОВА від 19 грудня 2006 р. N 1757 Київ Про затвердження Положення... Міністерство освіти і науки України (МОН) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується... | МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ пр. Перемоги З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Департамент професійно-технічної освіти Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських... | МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської |
Міністерство освіти і науки України Національна академія наук України Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Указом Президента України від 07. 06. 2000 N 773 (773/2000),... | МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 09. 2008 N 802 ( z0892-08 ) Про |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської... | МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ Міністерства освіти і науки України від 24. 01. 2008 N 33 "Про затвердження Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання... |
«Загальні і спеціальні здібності» Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти і науки | МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27. 12. 2007 за... |