Об’єднання податкових та митних органів створить ряд переваг для бізнесу


Скачати 32.46 Kb.
НазваОб’єднання податкових та митних органів створить ряд переваг для бізнесу
Дата05.10.2013
Розмір32.46 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Об’єднання податкових та митних органів створить ряд переваг для бізнесу
«Основне завдання Міністерства доходів і зборів – адміністрування податків, зборів, митних платежів та єдиного соціального внеску, надання послуг громадянам і бізнесу та, як наслідок, забезпечення наповнення доходної частини бюджету», - сказав в. о. начальника Головного управління Міндоходів у Житомирській області Геннадій Козак під час «круглого столу» з представниками бізнесу і ЗМІ регіону, присвяченого презентації новоствореного міністерства.

Геннадій Козак підкреслив, що об’єднання в одній структурі податкових та митних органів ніяким чином не створить дискомфорту для бізнесу. Навпаки, суб’єкти господарювання отримають ряд переваг: спрощення процедур отримання адміністративних послуг, підвищення якості, комплексність податкового та митного сервісу; скорочення кількості часу на обслуговування в державних органах тощо.

Керівник Головного управління Міндоходів в області зазначив, що кількість перевірок для бізнесу буде мінімізована, і стосуватимуться контрольно-перевірочні функції лише тих суб’єктів господарювання, які використовують схеми ухилення від сплати податків. Наприклад, Головним управлінням Міндоходів в області на 1 півріччя 2013 року заплановано здійснити перевірки на 62-х підприємствах. Це вдвічі менше, ніж на 1 півріччя 2012 року (138 підприємств).

Повідомив Геннадій Леонідович також про оптимізацію в структурі податкової міліції, яка виконуватиме функції по виявленню і розслідуванню злочинів у сфері оподаткування. Після завершення реорганізації штатна чисельність підрозділів податкової міліції області складатиме 143 штатні одиниці, в тому числі 51 одиниця – оперативне управління, 29 одиниць – слідче управління фінансових розслідувань та 63 одиниці – головний оперативний відділ ДПІ у м. Житомирі.

Що стосується передачі Міндоходов функції адміністрування єдиного соціального внеску, то, зазначив Геннадій Козак, це цілком логічний крок, який відповідає інтересам бізнесу. Функції ведення реєстру та персоніфікації страхувальників, нарахування виплат залишаються за Пенсійним фондом, адміністрування, контрольно-перевірочна робота - за Міністерством. На облік до Головного управління переходить 99 тис. платників єдиного соціального внеску з середньомісячними надходженнями в сумі 250 млн. грн.

Керівник Головного управління Міндоходів запевнив присутніх, що проведення реорганізації територіальних органів не погіршить умов обслуговування платників.

У 2012 році податковою службою області створено 14 Сервісних центрів по обслуговуванню платників податків не лише у містах обласного підпорядкування, а у всіх інспекціях області. У цілому по області в сервісних центрах обслуговування платників здійснюють більше 100 працівників ДПІ.

У Центрах обслуговування платників податків вже можна безкоштовно отримати електронний цифровий підпис для здійснення в онлайн-режимі не лише податкових, а й митних процедур, а також подання звітності до Пенсійного фонду та органів статистики. На даний час у Центрах надаються 63 види адміністративних послуг та весь спектр роз’яснень чинного податкового законодавства.

Зараз Головне управління Міндоходів області забезпечує обслуговування 21 тисячі платників податків – юридичних осіб та 62 тисячі – фізичних осіб – підприємців, із яких понад 4 тисячі платників ПДВ. Крім того, здійснюється обслуговування близько 450 тисяч громадян, які є платниками податків.

Крім того, в ЦОПП діють 3 Акредитовані центри сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби. З початку року власниками електронних ключів стали 8067 платників податків – 6573 фізичних та 1494 юридичних осіб.

Про реорганізацію Житомирської митниці розповів Віталій Щербань – заступник начальника Житомирської митниці Міндоходів. Віталій Адольфович висловив впевненість, що у споживачів митних послуг не виникне незручностей у здійсненні митних операцій, адже, як і раніше, головним у роботі митних органів залишається безумовне виконання Митного кодексу України.
Для довідки: Указом Президента України № 726/2012 від 24.12.2012 створено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, на яке додатково покладено функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року №229 «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів» розпочато процедуру реорганізації шляхом приєднання Державної податкової служби в області та прийнято рішення про утворення комісії з проведення реорганізації. Утворено як юридичну особу публічного права Житомирську митницю Міндоходів, визначивши її правонаступником Житомирської митниці, що реорганізується.
Інформаційно-комунікаційний відділ

Головного управління Міндоходів у Житомирській області





Схожі:

1 Технічні характеристики пакету
Він має ряд переваг, у порівняні з аналогічними програмними продуктами і широкий вибір можливостей
РОЗДІЛ III. МОНІТОРИНГ ПОДАТКОВИХ РИЗИКІВ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ ПОДАТКОВИХ РЕФОРМ У ДЕРЖАВІ
Вихідні домінанти функціонування ризикоорієнтованої системи адміністрування податків
  Взаємодіючи з усіма інститутами фінансового права особливості механізму...
Норми податкового права зумовлені публічною, тобто загально визначальною для країни діяльністю — діяльністю щодо справляння податкових...
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАТЬКІВ ДО СТВОРЕННЯ ПРИЙОМНОЇ СІМ’Ї
Створення прийомних сімей на противагу вихованню дитини в закладі інтернатного типу набуває на сьогодні усе більшого поширення. Прийомна...
Інструкцї про порядок обчислення і сплати податку на додану вартість...
України, і товари (роботи, послуги), що експортуються за межі митних кордонів України (наказ ГДПІ України від 31. 05. 94р. №44)
7. Технології дослідження конкурентного середовища та визначення конкурентних переваг
Аналіз внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства та визначення конкурентних переваг
ПРОГРАМА потоку Практикум розвитку бізнесу
Ми забезпечимо Вас можливістю за 1 годину налагодити більш як сотню нових бізнес-контактів, які Ви зможете надалі перетворити на...
Доходи від продажу товарів (робіт, послуг)
...
1. ЗАРОДЖЕННЯ МИТНО-ТАРИФНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ Становлення митної...
Зі зміною типів і форм державності змінювалась і митна політика, що відповідно відбивалось на ролі митних органів у системі регулювання...
К е. н., доцент, Національна академія природоохоронного та
У статті досліджено питання інвестиційної політики суб'єктів малого бізнесу. Визначено пріоритети інвестиційної політики для різних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка