|
Скачати 55.37 Kb.
|
У К Р А Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І Ш Е Н Н Я Від 11.10.2011 року № 241 Про затвердження проекту регуляторного акту «Про виділення послуги (вивезення твердих побутових відходів) з послуги утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу. На підставі звернення комунального підприємства «Комунальник – Сервіс» Шполянської міської ради щодо виділення послуги (вивезення твердих побутових відходів) з послуги утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу . Відповідно до ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.13 Закону України Про житлово - комунальні послуги, керуючись ст. 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет вирішив:
« Шполянської міської ради ( Байбуз І.М.) Заступник міського голови В.Д. Мельниченко Підготував : Коваленко В.О. У К Р А Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ( проект) Р І Ш Е Н Н Я від .2011 року № «Про виділення послуги (вивезення твердих побутових відходів) з послуги утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу. На підставі звернення комунального підприємства «Комунальник – Сервіс» Шполянської міської ради щодо виділення послуги (вивезення твердих побутових відходів) з послуги утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу . Відповідно до ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.13 Закону України Про житлово - комунальні послуги, керуючись п. 9 Постанови Кабінету міністрів України від 01 червня 2011 року №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий комітет вирішив:
( Байбуз І.М.) Заступник міського голови В.Д. Мельниченко Виконав: Коваленко В.О. Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Шполянської міської ради „Про виділення послуги (вивезення твердих побутових відходів) з послуги утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу ”. 1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання. Проблема, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин полягає в тому, що, в даний час послуга з вивезення твердих побутових відходів є складовою житлово-комунальної послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Законодавством про соціальний захист населення, деякиим категоріям громадян мають право на пільги по сплаті за комунальні послуги, проте не можуть скористатися своїм правом, оскільки вивезення твердих побутових відходів не виокремлено в комунальну послугу, а є житлово- комунальною послугою. Виходячи з викладеного, та враховуючи вимоги Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Постанови кабінету міністрів України від 01 червня 2011 року №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», КП Комунальник –Сервіс” Шполянської міської ради звернулося з пропозицією виокреми послугу вивезення твердих побутових відходів із переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу. 2.Цілі державного регулювання. Основна ціль, на досягнення якої спрямоване дане рішення - забезпечення можливості громадян на отримання пільг по сплаті за комунальні послуги відповідно до закону. 3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілі. Перша альтернатива – відмова від виокремлення послуги з вивезення твердих побутових відходів із переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та збереження діючого переліку . При цьому деякі громадяни не зможуть отримувати пільги по сплаті за комунальні послуги, що є неприйнятним, оскільки цим обмежується право громадян на соціальний захист. Друга альтернатива – виокремлення послуги з вивезення твердих побутових відходів із переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, дає можливість громадянам скористатися своїм правом на пільги, тому є найбільш прийнятною альтернативою. 4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми. Після проходження процедури, передбаченої Законом України „Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності”, проект регуляторного акта виноситься на розгляд виконавчого комітету Шполянської міської ради Черкаської області для прийняття рішення. 5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта. В разі прийняття даного регуляторного акту , будуть забезпечені соціальні гарантії малозабезпечених категорій громадян які мають право на пільги по сплаті за комунальні послуги. Зовнішніми чинниками, які негативно впливатимуть на дію регуляторного акта є зміни до чинного законодавства України. 6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта за методом аналізу вигод та витрат є:
7. Обґрунтування строку дії регуляторного акту Регуляторний акт буде чинний до змін у законодавстві України. Орієнтовний строк дії регуляторного акту – до перегляду його відповідно до чинного законодавства. 8. Показниками результативності акта є: - розмір компенсованих коштів державою за надані послуги з вивезення твердих побутових відходів пільговим категорія громадян ; - кількість користувачів послуг КП „Комунальник –Сервіс” Шполянської міської ради; - кількість скарг користувачів послуг; 9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта. Відстеження результативності покладається на Комунальне підприємство „Комунальник –Сервіс „ Шполянської міської ради. Відстеження результативності акта проводитиметься щоквартально, починаючи з дня набрання ним чинності. Заступник міського голови В.Д. Мельниченко Виконав: Коваленко В.О. |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ Керуючись підпунктом 2 пункту «а» ст. 28, ст. 30, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, ст. 9, 13, 35 Закону... |
УКРА Ї Н А Ш ПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р І ШЕНН Я Шполянським районним відділом Черкаської регіональної філії ДП «Центр державного земельного кадастру», врахувавши позитивний висновок... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я ПАТ «Шполянське АТП -17150» щодо встановлення тарифу на перевезення пасажирів у міському транспорті – автобусі, який працює в звичайному... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ Україні”, ст. 80 Бюджетного кодексу України заслухавши інформацію начальника фінансово-господарського відділу міської ради Волошенюк... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ «Благоустрій» Шполянської міської ради від 11 березня 2013 року №03-2, керуючись підпунктом 2 пункту «а» ст. 28, ст. 30, 59 Закону... |
УКРА Ї Н А Ш ПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ Рішення Земельного кодексу України, врахувавши висновок постійної депутатської комісії з питань екології, охорони довкілля та регулювання... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Закону України «Про вибори народних депутатів України», щодо відведення місць для розміщення передвиборної агітації партій, кандидати... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ «а» ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 31 Закону України Про житлово комунальні послуги, ст. 9 Закону... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ «а» ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,, ст. 31 Закону України Про житлово комунальні послуги, ст. 9 Закону... |
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відповідно до ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 31 Закону України про житлово комунальні послуги,... |