Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Вул.Леніна,104, м.Чуднів, обл.Житомирська
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок – п’ятниця 8.00 – 17.00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
|
(04139)22095
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 19.
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
-
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
-
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування
|
-
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Звернення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу чи особи
|
9.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
1 Заява про втрату оригіналів установчих документів встановленого зразка.
2. Документ, що підтверджує внесення плати за публікацію у спеціальному друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату оригіналів установчих документів;
3.Довідка, видана органом внутрішніх справ, про реєстрацію заяви про втрату оригіналів установчих документів.
Якщо заява про втрату оригіналів установчих документів подається особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.
Якщо документи подаються представником юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та надається документ, що засвідчує повноваження представника.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Подається засновником (засновниками) або уповноваженим представником особисто, або надсилаються рекомендованим листом за описом вкладення. Якщо документи надсилаються рекомендованим листом, підпис заявника на заяві повинен бути нотаріально засвідчений
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
За видачу дублікату установчих документів справляється реєстраційний збір
|
У разі платності:
|
11.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 10.
|
11.2
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
Один неоподатковуваний мінімум доходів громадян. Документом, що підтверджує внесення плати є копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку
|
11.3
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
Отримувач: Місцевий бюджет м. Олександрії ,
Код ЄДРПОУ 37944584,
Реєстраційний рахунок № 31412512700006 в ОУДКСУ Кіровоградської області,
МФО 823016, код платежу 22010300
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
-
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Державний реєстратор має право залишити без розгляду заяву про втрату оригіналів установчих документів:
якщо заява оформлена з порушенням вимог, встановлених частинами першою та другою статті 8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»;
документи подані не в повному обсязі;
якщо до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони проведення реєстраційних дій.
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача дубліката оригіналу установчих документів
юридичної особи та змін до них
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Видається заявнику
|
16.
|
Примітка
|
-
|