ДОВІДКА про виконання делегованих та власних повноважень відділом звернень виконавчого комітету Бердянської міської ради у 2012 році згідно із Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”


Скачати 129.85 Kb.
НазваДОВІДКА про виконання делегованих та власних повноважень відділом звернень виконавчого комітету Бердянської міської ради у 2012 році згідно із Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”
Дата06.05.2013
Розмір129.85 Kb.
ТипЗакон
bibl.com.ua > Право > Закон





ДОВІДКА

про виконання делегованих та власних повноважень відділом звернень виконавчого комітету Бердянської міської ради у 2012 році згідно із Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”
Відповідно до вимог ст.ст. 19, 28 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування” відділом звернень управління організаційної, кадрової роботи та зв’язків з громадськістю виконкому Бердянської міської ради у звітному періоді проведена певна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмові та усні звернення у виконавчому комітеті Бердянської міської ради, а саме :

- на засіданні виконкому Бердянської міської ради було розглянуто питання щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян у виконкомі в 2011 році (рішення виконкому від 14.02.2012 № 52);

- видано 4 розпорядження міського голови („Про затвердження списку посадових осіб, відповідальних за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому Бердянської міської ради” (від 23.03.2012 №151-р), „Про проведення „гарячих” телефонних ліній керівниками виконкому Бердянської міської ради у 2012 року” (від 23.03.2012 № 152-р),

„Про внесення змін до графіку проведення особистого прийому громадян керівниками виконавчого комітету Бердянської міської ради” (від 15.08.2012 №402-р, 26.10.2012 № 515-р, від27.12.2012 № 621-р), 6 доручень міського голови щодо розгляду питань, висловлених мешканцями міста під час проведення „гарячих” телефонних ліній, „прямого” ефіру, громадських слухань та проведення „прямого” ефіру на телебаченні (від 28.02.2012 №3, 19.06.2012 № 6, 25.07.2012 № 7, 19.09.2012 № 8, 24.09.2012 № 9, 26.11.2012 №13).

Протягом 2012 року керівництвом виконкому було проведено 205 особистих прийомів громадян, а саме:

- міським головою - 9 особистих прийомів,

- секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови та керуючим справами виконкому - 196.

Особисті прийоми проводилися згідно з затвердженим графіком, проте 83 прийоми з 288 запланованих було перенесено через відрядження, хворобу керівників або проведення депутатських днів.

Графік прийомів доводиться до відома громадян шляхом оприлюднення на офіційному сайті Бердянської міської ради, місцевих ЗМІ та розміщується в „Інформаційному кіоску виконавчого комітету Бердянської міської ради”, який знаходиться на першому поверсі адміністративної будівлі виконкому Бердянської міської ради. Відділ звернень відповідає за оновлення графіку прийомів та своєчасне подання інформації до прес – служби виконкому для розміщення в місцевих ЗМІ.

Усього у 2012 році під час особистих прийомів до керівництва виконкому звернулося 597 громадян, що на 71 звернення менше ніж у 2011 році. 25 питань було вирішено в ході прийому, з 397 – надано роз’яснення, решту питань було направлено до відповідних служб для вирішення.

Міським головою у 2012 році проведено „прямі” ефіри на телебаченні, „гаряча” телефонна лінія, на яку звернулось 13 мешканців міста, та звіт міського голови „Про роботу з листопада 2011 року по листопад 2012 року” (доручення від 26.11.2012 № 13 „Про розгляд питань, порушених під час проведення загальноміських зборів щодо звіту міського голови „Про роботу з листопада 2011 року по листопад 2012 року”)

Узагальнена інформація щодо вирішення цих питань оприлюднюється у місцевих ЗМІ, розміщується на офіційному сайті Бердянської міської ради.

Така робота сприяє зміцненню взаємодії влади та громади, довіри до органів місцевого самоврядування, залученню громадськості до вирішення нагальних проблем міста.

За підтримки виконкому Бердянської міської ради проходять громадські слухання гострих проблем, що порушують мешканці в зверненнях. З метою пошуку оптимальних шляхів задоволення законних вимог мешканців у виконкомі практикується комісійний розгляд звернень громадян із виїздом на місце керівників та фахівців структурних підрозділів. Майже кожне звернення, що стосується питань забудови, ремонту, експлуатації житла, невдоволення роботою закладів торгівлі, питань соціального захисту малозабезпечених громадян розглядаються саме так. Усі комісії працюють за встановленими графіками. Протягом 2012 року комісійно було розглянуто понад 900 звернень громадян та надано 93 витяги.

Продовжують працювати 12 Центрів громадських ініціатив - «міні-виконкоми», які створено для того, щоб жителі міста могли вирішувати більшість своїх питань на території свого мікрорайону. У Центрах регулярно ведуть прийоми з особистих питань депутати міської ради, заступники міського голови, працівники муніципальної міліції, співробітники Пенсійного фонду та інші. Також, в ЦОІ міста, за графіком, ведуться консультації спеціалістами управління праці та соціального захисту населення з прийому документації для призначення субсидій.

Під час таких прийомів звернулося 1235 осіб, що на 120 більше ніж у 2011 році. По 83% звернень було надано роз’яснення та консультації, решту - направлено для розгляду до відповідних структур виконкому. За результатами вирішення поставлених проблем готувалося узагальнення, ця інформація розміщувалася на веб-сайті Бердянської міської ради.

Кількість охочих поспілкуватися з керівництвом міста свідчить про те, що прийоми за місцем проживання зручні для бердянців, яких хвилюють проблеми благоустрою мікрорайонів, збереження будівель, житлово-комунальні аспекти, ремонт доріг і вуличне освітлення.

На сьогодні розроблено механізм надання муніципальних послуг у Центрах громадських ініціатив.  Кожен житель міста замість того щоб їхати до виконкому, може скористатися переліком муніципальних послуг, які включені до компетенції працівників центрів.

Протягом звітного періоду в рамках функціонування системи управління якістю згідно з міжнародним стандартом ISO 9001:2008 у виконкомі працює Центр надання муніципальних послуг. Центр протягом 2012 року співпрацював з 9 структурними підрозділами виконкому та надавав 53 послуги:

- управління містобудування і архітектури (4 послуги);

- відділ звернень (3 послуги);

- юридичне управління (5 послуг);

- відділ підприємницької діяльності та захисту прав споживачів управління

економіки (4 послуги);

- управління житлового господарства (2 послуги);

- управління комунального господарства (3 послуги);

- архівний відділ (5 послуг);

- управління земельних правовідносин (19 послуга);

- управління комунальної власності (8 послуг).

У 2012 році в реєстр послуг Центру було додано 8 нових послуг управління комунальної власності:

УКВ-012 „Прийняття житлових будинків до комунальної власності територіальної громади міста Бердянська”,

УКВ-016 „Укладання договорів купівлі-продажу об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації(відчуженню) шляхом викупу”,

УКВ-021 „Укладання договору оренди комунального майна”,

УКВ-022 „Підготовка та видача додаткових угод до договору оренди про зміни в договорі оренди комунального майна”,

УКВ-023 „Укладання договору суборенди комунального майна”,

УКВ-025 „Розірвання договору оренди комунального майна за взаємною згодою сторін”,

УКВ-029 „Підготовка та видача додаткових угод до договору суборенди про зміни в договорі суборенди комунального майна”,

УКВ-031 „Розірвання договору суборенди комунального майна за взаємною згодою сторін”.

Також в 2012 році в реєстр послуг Центру була додана 1 нова послуга управління містобудування та архітектури:

УМА-012 „Надання дозволу виконавчого комітету Бердянської міської ради на проведення переобладнань і перепланувань індивідуальних житлових будинків, квартир у житлових багатоквартирних будинках, кімнат у гуртожитках”.

До реєстру було внесено 1 послугу відділу звернень:

ВЗ-015 „Видача довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку”.

Протягом звітного року найбільша кількість заяв надходила з питань отримання довідок про склад сім'ї, питань діяльності управлінь містобудування та архітектури, управління земельних правовідносин, управління комунального господарства та відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів управління економіки.

Статистичні дані для порівняння:



Структурні підрозділи виконкому


Зареєстровано заяв


у 2012 році

у 2011 році

Управління містобудування та архітектури

509

546

Управління земельних правовідносин

1167

1415

Відділ звернень

2838

2506

Управління житлового господарства

65

68

Управління комунального господарства

172

187

Відділ підприємницької діяльності та захисту прав споживачів

269

287

Архівний відділ

0

15

Юридичне управління

24

34

Управління комунальної власності

8

0

Всього

5052

5058


Як видно з порівняльної таблиці, кількість звернень з актуальних послуг залишається на одному рівні.

Стабільне зростання кількості заяв спостерігається по відділу звернень (отримання довідок про склад сім'ї).

Зменшилась кількість заяв до управління земельних правовідносин, а саме:

щодо приватизації земельних ділянок (у зв’язку з тим, що основна частина ділянок уже приватизована за останні роки);

щодо надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку (у зв’язку з тим, що нові ділянки практично не виділяються);

щодо надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування індивідуального гаража (у зв’язку з тим, що перелік необхідних документів було доповнено згідно з Положенням про надання земельних ділянок для будівництва капітальних та встановлення металевих гаражів на території м. Бердянськ, затверджене рішенням Бердянської міської ради від 24.12.2009 №35 (п. 2.2), що ускладнило надання дозволу);

з питання постановки на облік громадян щодо виділення нових ділянок під забудову (у зв’язку з тим, що виділення земельних ділянок призупинено і черга не просувається).

Також реєстрацію заяв до архівного відділу передано безпосередньо за місцем знаходження архіву, тому спеціалісти Центру тільки консультують з цих питань, але заяви не реєструють.

Прийнято та оброблено електронних листів – 46.

У виконкомі працює постійна „гаряча” телефонна лінія з питань захисту прав споживачів, до якої у 2012 році зателефонувало 192 громадяна, що на 34 більше ніж у 2011році.

До того ж під час курортного сезону, з квітня по вересень 2012 року , було організовано роботу „гарячої” телефонної лінії з питань підготовки та проведення курортного сезону. Надійшло понад 50 усних звернень громадян з питань поліпшення транспортного сполучення влітку, освітлення, пропозицій щодо проведення курортного сезону.

Функціонування таких ліній дозволяє спеціалістам відповідних структурних підрозділів оперативно реагувати на проблеми, що виникають у громадян, надавати їм компетентну консультацію та вживати заходів щодо попередження типових проблем.

У виконавчому комітеті забезпечено зворотній зв’язок з громадянами за допомогою „скриньки пропозицій”, завдяки чому громадяни мають можливість висловити свої зауваження та пропозиції щодо організації роботи виконкому, оскаржити дії тієї чи іншої посадової особи. Так у порівнянні з 2011 роком (14) у 2012 році громадяни були активніші і до „скриньки„ надійшло: 7 пропозицій з питань підготовки та проведення курортного сезону, 5 - з питань організації транспортного сполучення, 4 - з інших питань.

До урядової „гарячої лінії” звернулося 189 мешканців м.Бердянськ, що у 3 рази більше ніж у 2011 році. Усі звернення було розглянуто у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898.

Основним законодавчим актом, який регулює відносини у сфері розгляду звернень громадян є Конституція України. Зокрема, у статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Кількість звернень що надійшло до виконкому Бердянської міської ради у 2012 році становить – 3966 , що на 325 звернень менше у порівнянні з 2011 роком.

У 2012 році за видами звернень, визначених Законом України “Про звернення громадян”, домінують заяви щодо вирішення визначених питань, кількість яких становить майже 80,2 відсотків усіх звернень до виконкому, скарги становлять - 19,3%, пропозиції – 0,5%.

Щодо всіх пропозицій, заяв громадян і скарг вживалися відповідні заходи.

У звітному періоді підлягало опрацюванню 4008 (у 2011р. – 4395) питань, порушених у зверненнях громадян, з яких: задоволено – 176 звернень, що становить 4,4 %, роз’яснено – 3183, що становить 79,4 %, взято до відому - 617 заяв, 15,4 %, відмовлено – 6 шт , 0,2 %, в роботі – 0,6 %.

Аналіз звернень громадян за характером питань представлено в нижченаведеній діаграмі.


Основні питання, що порушували громадяни у своїх зверненнях

до виконкому Бердянської міської ради



Зменшилось порівняно з 2011 роком на 97 або на 45.6% кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин, що зумовлено змінами в законодавчих актах України, які регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності.

За звітний період зменшилася кількість звернень від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів (525 проти 615).

Протягом 2012 року до виконкому надійшло 398 колективних звернень, за якими звернулося понад 7828 громадян. Загальна кількість колективних звернень зменшилась на 19.6% проти 2011 року. Аналіз показує, що цей показник включає звернення з приводу невдоволення веденням будівництва сусідами нових житлових будинків, діями орендарів та вимогами громадян щодо зміни статусу гуртожитків, в яких вони проживають, роботою закладів торгівлі тощо.

Також, протягом 2012 року зменшилась кількість звернень з питань транспорту і зв’язку (82 проти 126), соціального захисту (128 проти 226), комунального господарства (655 проти 673), охорони здоров’я (43 проти 47).

Збільшилась кількість звернень з житлових питань (905 проти 781), праці і заробітної плати (37 проти 34), сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури і спорту (45 проти 27), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (200 проти 173).

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Забезпечення реалізації жителями міста конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб за об’єктивний, неупереджений і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у них проблем – такими критеріями керується у своїй роботі керівництво виконкому Бердянської міської ради.

Робота із зверненнями громадян у виконкомі знаходиться на постійному контролі у міського голови, його заступників, керуючого справами, керівників структурних підрозділів виконкому.

Щокварталу на нараді при міському голові заслуховуються питання “Про стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету Бердянської міської ради”.

За наслідками заслуховування питань акцентовано увагу на організацію роботи зі зверненнями громадян та необхідності посилення персональної відповідальності посадових осіб за виконання Закону України “Про звернення громадян”.

У 2012 році притягнуто до відповідальності за порушення в роботі зі зверненнями громадян 5 посадових осіб.

У 2012 році постійно проводилися заходи щодо недопущення порушення термінів розгляду звернень громадян, формального підходу до їх вирішення:

- щоп’ятниці керуючому справами виконкому надається довідка про випадки порушення ст.20 Закону України „Про звернення громадян”;

- щовівторка ця інформація озвучується на розширених апаратних нарадах при міському голові;

- щопонеділка спеціалістами відділу звернень готується друкована інформація з упереджувальним контролем на поточний тиждень, у випадках порушення виконавської дисципліни надаються нагадування в паперовому та електронному вигляді (261 у 2012 р. проти 367 у 2011р.)

Інформація щодо термінів розгляду звернень громадян станом на поточний день розміщена у внутрішній мережі виконкому в режимі on-line і доступна кожному виконавцеві.

Спеціалістами відділу звернень спільно зі спеціалістами відділу інформаційно-комунікаційних ресурсів в програмі „OPTIMA-WorkFlow” запроваджено сканування кожного звернення й підкріплення його в електронному вигляді до картки реєстрації звернення, розроблено нові форми додаткового контролю, що дозволяє оперативно контролювати хід розгляду звернень громадян, що не було виконано остаточно, у визначені законодавством терміни, і поставлено на додатковий контроль. Існують 17 звітів з метою контролювання стану виконання звернень громадян та надання керівництву звітів для прийняття управлінських рішень.

Система електронного документообігу «Optima-WorkFlow» у виконкомі Бердянської міської ради функціонує з лютого 2007 року. Станом на 30.12.2012 р. зареєстровано 27785 звернень, з них 2770 – колективних, 71 - повторних.
Діаграма звернень за роками виглядає наступним чином:

З посадовими особами структурних підрозділів виконкому систематично проводяться практичні заняття, консультації та роз’яснення щодо дотримання вимог документообігу.

У кожному структурному підрозділі виконкому визначено повноваження та відповідальність посадових осіб, розроблено регламент та впроваджено нову систему додавання електронної відповіді до картки реєстрації звернення.

У звітному періоді відділ звернень постійно надавав методичну допомогу в організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян” структурним підрозділам виконкому, підприємствам та організаціям міста.


В.о. начальника відділу звернень Т.Г. Кравець

Схожі:

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської...
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на 2013 рік
Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону України «Про...
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на ІV квартал 2013 року
На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону...
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на ІІ квартал 2013 року
На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону...
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на І квартал 2013 року
На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону...
Про план роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради на ІІІ квартал 2013 року
На підставі Регламенту виконавчого комітету, його апарату, управлінь та відділів міської ради, керуючись пунктом 6 статті 59 Закону...
Про план роботи виконавчого комітету Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши квартальні плани роботи структурних підрозділів міської...
Про план роботи виконавчого комітету Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши квартальні плани роботи структурних підрозділів міської...
Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Про звітність щодо здійснення міською радою делегованих повноважень органів виконавчої влади
Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, з метою забезпечення своєчасного та...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка