НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА


Скачати 411.63 Kb.
Назва НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА
Сторінка 1/3
Дата 18.03.2013
Розмір 411.63 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
  1   2   3

УКРАЇНА

НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


ШОСТЕ СКЛИКАННЯ




РІШЕННЯ

від 30 грудня 2011 року № 1 - п/2011

смт. Нова Ушиця
Про впорядкування орендних відносин

Керуючись статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад району, встановлення єдиного порядку нарахування орендної плати за його оренду, відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна», постанови Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 року №786 «Про Методику розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна» із змінами та доповненнями, районна рада

вирішила:

1. Затвердити Положення про оренду майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району (додається).

2. Затвердити Порядок проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району (додається).

3. Затвердити примірний договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району (додається).

4. Відділу забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад виконавчого апарату районної ради довести зміст цього рішення до відома керівників підприємств, установ, організацій, які перебувають у спільній власності територіальних громад району.

5. Визнати таким, що втратили чинність рішення шостої сесії районної ради від 22 травня 2007 року №12 «Про Методику розрахунку орендної плати на майно спільної власності територіальних громад району», рішення позачергової сесії районної ради від 28 травня 2010 року №3 «Про внесення змін до рішення 6 сесії районної ради V скликання від 22 травня 2007 року № 12 «Про Методику розрахунку орендної плати на майно спільної власності територіальних громад району».

6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови ради Дергунову М.П. та постійну комісію районної ради з питань промисловості, енергетики, будівництва та житлово-комунального господарства, транспорту і зв'язку (голова комісії Михайлиця І.П.)
Голова ради В. БАРЧИШИН
ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення позачергової сесії районної ради

від 30 грудня 2011року № ____

Положення про оренду майна

спільної власності територіальних громад Новоушицького району

1.Загальні положення

1.1 Положення про оренду майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району (далі – Положення) розроблено з метою підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад району шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам і регулювання майнових відносин між Орендодавцями та Орендарями.

1.2 Це Положення розроблено у відповідності до пункту 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», норм Цивільного та Господарського кодексів України.

1.3 Положення застосовується при укладанні договорів оренди цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів, нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) та окремого індивідуально визначеного майна підприємств, установ та організацій, яке перебуває у спільній власності територіальних громад району і знаходиться в управлінні районної ради.

1.4 Орендодавцями за цим Положенням є:

  • Новоушицька районна рада (далі – Орган управління майном) – відносно цілісних майнових комплексів підприємств та їх структурних підрозділів;

  • Комунальні підприємства, установи, організації (далі – підприємства) – щодо нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень), загальна площа якого не перевищує 300 квадратних метрів на одне підприємство, установу, організацію та іншого окремого індивідуально визначеного майна підприємств, організацій, установ, що знаходяться в їх господарському віданні або оперативному управлінні, за згодою районної ради.

1.5 Орендарями можуть бути господарські товариства, створені членами трудового колективу підприємства, його структурного підрозділу, інші юридичні особи та громадяни України, фізичні та юридичні особи іноземних держав, які бажають укласти договір оренди, міжнародні організації та особи без громадянства.

Фізична особа, яка бажає укласти договір оренди комунального майна з метою використання його для підприємницької діяльності, до укладення договору зобов'язана зареєструватись як суб‘єкт підприємницької діяльності.

1.6 Приміщення, яке передається в оренду, повинно використовуватися тільки за призначенням, обумовленим договором оренди.

2. Правові засади оренди майна спільної власності територіальних громад району

2.1 Відносини щодо оренди майна спільної власності територіальних громад району регулюються Законом України «Про оренду державного та комунального майна», цим Положенням, іншими нормативно-правовими актами та укладеними договорами оренди.

2.2 Порядок укладання договору оренди цілісного майнового комплексу регламентується статтею 9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна ».

Договір оренди майна спільної власності територіальних громад району укладається відповідно до Примірного договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна спільної власності територіальних громад району.

2.3 Договори оренди майна спільної власності територіальних громад підлягають нотаріальному посвідченню і державній реєстрації, якщо укладаються на строк від 3-років і більше.

3. Передача в оренду майна

3.1. З метою набуття права на оренду майна фізична або юридична особа звертається з клопотанням до відповідного орендодавця, визначеного підпунктом 1.4. цього Положення.

До заяви додається:

- копія чинної виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців або свідоцтва про державну реєстрацію;

- копія довідки про взяття на облік платника податку;

- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

- належним чином оформлена довіреність, видана представнику юридичної або фізичної особи з наданням повноважень щодо погодження розміру орендної плати (подається у разі неявки керівника).

Крім того, додатково подаються копії:

- юридичними особами – установчих документів, довідки органу статистики про включення юридичної особи до ЄДРПОУ, у разі, якщо юридична особа є бюджетною установою (організацією), довідки органу Державного казначейства про стовідсоткове бюджетне фінансування;

- фізичними особами – паспорта (стор. 1, 2, 11), довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, декларації про доходи або завіреної в установленому порядку копії звіту суб’єкта малого підприємництва-фізичної особи-платника єдиного податку.

3.2. Всі копії документів засвідчуються мокрою печаткою (для фізичних осіб за умови її наявності) та підписом керівника із зазначенням дати. Заява реєструється орендодавцем при умові подачі всіх документів, передбачених цим пунктом. В іншому випадку документи повертаються особі, яка їх надала.

3.3. Орендодавець замовляє звіт з незалежної оцінки об’єкта оренди, забезпечує рецензування цього звіту. Акт оцінки майна затверджується рішенням районної ради. Витрати на виготовлення звіту з незалежної оцінки об’єкта оренди та рецензування цього звіту відшкодовує орендар. В разі , коли орендарем є юридична особа-бюджетна організація , незалежна оцінка об’єкта оренди не проводиться.

3.4. Для отримання дозволу на передачу в оренду нерухомого майна, яке знаходиться в господарському віданні або оперативному управлінні підприємств, організацій, установ, які перебувають у спільній власності територіальних громад району, їх керівники направляють голові районної ради:

  • лист-прохання про надання підприємству або установі дозволу на передачу в оренду нерухомого майна, розташованого за визначеною адресою з обумовленою площею, з пропозиціями щодо напрямків використання об’єкта оренди;

  • розрахунок орендної плати за перший/базовий місяць оренди;

  • копію звіту про оцінку майна, визначеного шляхом незалежної оцінки за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

По результатах розгляду підприємству-орендодавцю направляється лист, в якому при позитивному вирішенні питання повідомляється про надання дозволу на передачу в оренду майна.

Орендодавець нерухомого та іншого індивідуально визначеного майна спільної власності територіальних громад району після погодження умов оренди з органом управління майном розміщує в друкованому засобі масової інформації – газеті «Наддністрянська правда» оголошення про намір передати майно в оренду або відмовляє в укладенні договору оренди і повідомляє про це заявника.

Оголошення про намір передати майно в оренду має містити таку інформацію:

- назва органу управління;

- назва об’єкта оренди та його місцезнаходження;

- назва балансоутримувача зазначеного об’єкта;

- розрахунковий розмір орендної плати;

- адреса, номер телефону, куди може подаватися заява;

- кінцевий термін подання заяви;

- площа і вартість за незалежною оцінкою об’єкта оренди;

- мета використання об’єкта оренди;

- роз’яснення, що у разі надходження додаткових заяв буде оголошено конкурс на право оренди цього об’єкта;

- іншу необхідну інформацію.

Протягом десяти робочих днів після розміщення оголошення орендодавець приймає заяви про оренду відповідного майна.

Протягом трьох робочих днів після закінчення строку приймання заяв орендодавець своїм наказом ухвалює рішення за результатами вивчення попиту на об’єкт оренди. У разі, якщо подано лише одну заяву, конкурс на право оренди не проводиться і договір оренди укладається із заявником, який компенсує витрати орендодавця за розміщення оголошення про наміри передати в оренду майно. У разі надходження двох і більше заяв, конкурсна комісія оголошує конкурс на право оренди. Порядок проведення конкурсу визначається Органом управління майном.

Договір оренди нерухомого та іншого індивідуально визначеного майна набирає чинності виключно після затвердження головою районної ради або його заступником.

Балансоутримувач об’єкта оренди зобов’язаний у день затвердження договору оренди передати нерухоме майно орендарю за актом приймання-передачі.

3.5. У разі надходження заяви про оренду майна на короткий строк (не більше п’яти днів та без права продовження строку дії договору оренди) оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу.

Укладання договору оренди із суб’єктами виборчого процесу з метою проведення публічних заходів (зборів, дебатів, дискусій) під час та на період виборчої кампанії здійснюється без проведення конкурсу в порядку черговості надходження відповідних заяв до орендодавця.

4. Порядок розрахунків за оренду

4.1. Розрахунок плати за оренду нерухомого майна об’єктів спільної власності територіальних громад району проводиться відповідно до Методики розрахунку орендної плати за державне майно, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 4 жовтня 1995 року №786 (із внесеними змінами та доповненнями) (далі – Методика №786).

Орендна плата, розрахована за зазначеною Методикою, застосовується як стартова, при проведенні конкурсу, а її розмір може бути збільшено за результатами такого визначення.

4.2. У разі коли термін оренди менший чи більший за одну добу або один місяць, то на основі розміру місячної орендної плати розраховується добова, а в разі необхідності – на основі розміру добової орендної плати розраховується погодинна орендна плата.

Розмір погодинної оренди розраховується по формулі:

О погодинна = О добова: Кг,

де О погодинна – погодинна орендна плата, грн.;

О добова – добова орендна плата, розрахована за Методикою №786, грн.;

Кг – кількість годин роботи об’єкта оренди (доступу до об’єкта оренди) протягом доби відповідно до встановленого режиму користування орендованим майном.

У разі погодинного використання майна можуть застосовуватися погодинні орендні ставки:
Таблиця 1

Погодинні орендні ставки за використання нерухомого майна

спільної власності територіальних громад Новоушицького району

Використання орендарем нерухомого майна за цільовим призначення



погодинна орендна ставка, грн.

в міській місцевості

в сільській місцевості

Розміщення суб’єктів господарювання, що діють на основі приватної власності і провадять господарську діяльність з надання стоматологічних послуг

20

10

Розміщення суб’єктів господарювання, що діють на основі приватної власності і провадять господарську діяльність з надання медичних послуг

15

5

Для проведення фізкультурно-оздоровчих занять різними видами спорту

10

5

Для суб’єктів господарювання, що провадять діяльність, спрямовану на організацію дозвілля дітей, юнацтва, розвитку їх фахових здібностей та залучення до занять фізичною культурою та спортом

5

3

Розміщення громадських, політичних і релігійних організацій на площі, що не використовується, для провадження підприємницької діяльності і становить:

- для приміщень площею до 50 кв. м

- для приміщень площею від 50 до 100 кв. м.

- для приміщень площею 100 кв. м. і більше


15

20

25


5

10

15

Розміщення суб’єктів господарювання, які здійснюють позашкільне навчання дітей на платній основі:

- для приміщень площею до 50 кв. м

- для приміщень площею від 50 до 100 кв. м.

- для приміщень площею 100 кв. м. і більше



15

20

25



5

10

15

Інше використання нерухомого майна, не зазначене вище:

- для приміщень площею до 50 кв. м

- для приміщень площею від 50 до 100 кв. м.

- для приміщень площею 100 кв. м. і більше


15

20

25


5

10

15

Погодинні орендні ставки застосовуються якщо розмір погодинної орендної плати, визначений за формулою, є меншим, ніж погодинні орендні ставки, зазначені у таблиці для приміщень з відповідними площами.

У разі визначення орендаря на конкурентних засадах, розмір погодинної орендної плати, визначений в Таблиці, є початковим для проведення конкурсу.

Разом з цим, розмір погодинної орендної плати може також визначитись на підставі договірних домовленостей між обома сторонами, але при цьому розмір орендної плати не повинен бути меншим від розміру фіксованої оплати.

До розміру погодинної орендної плати не включаються: податок на додану вартість, податок на землю, витрати на комунальні послуги, обслуговування будинку, прибудинкової території тощо. Вищезазначені витрати підлягають компенсації орендарем орендодавцю в установленому порядку.

4.3. У разі оренди нерухомого майна обов’язково здійснюється його незалежна оцінка. При цьому вартість робіт з оцінки відшкодовується Орендарем. Оцінка майна, що передається в оренду, здійснюється відповідно до методики оцінки вартості об’єктів оренди, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

У разі якщо на момент продовження дії договору оренди остання оцінка об’єкта оренди була зроблена більш як три роки тому, для продовження (поновлення) договору оренди проводиться повторна оцінка об’єкта оренди.

4.4. До орендної плати не включаються і сплачуються Орендарем окремо витрати на утримання орендованого майна, включаючи експлуатаційні витрати, а також вартість інших послуг, які згідно з договором оренди надаються Орендодавцем.

Витрати на утримання нерухомого майна, зданого в оренду одночасно кільком підприємствам, установам, організаціям, і прибудинкової території, розподіляються між ними залежно від наявності, кількості, потужності, часу роботи електроприладів, систем тепло- і водопостачання, каналізації за спеціальними рахунками, а в неподільній частині – пропорційно розміру займаної загальної площі. При оренді майна питання щодо компенсації вартості комунальних послуг орендарем слід урегулювати в окремому договорі відповідно до Примірного договору про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 23 серпня 2000 року №1774.

4.5. Якщо підприємством здійснюються витрати, пов’язані з утриманням будівлі в цілому, в якій знаходиться здане в оренду приміщення (прибирання коридорів, туалетів, дезінфекція приміщень, послуги з вивезення сміття, поточний ремонт приміщень загального користування, вартість послуг по технічному обслуговуванню інженерного обладнання та внутрішньобудинкових мереж), то належна до відшкодування орендарем частина цих витрат розраховується відповідно до займаної площі.

4.6. Платіжні документи на перерахування Орендодавцеві орендних платежів подаються платниками банківським (казначейським) установам до настання терміну платежу.

4.7. Стягнення заборгованості по орендній платі проводиться у встановленому законодавством порядку.

4.8. Орендар за користування об’єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності.

4.9. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін. Розмір орендної плати може бути змінено на вимогу однієї з сторін, якщо з незалежних від них обставин істотно змінився стан об’єкта оренди, а також в інших випадках, встановлених законодавчими актами України.

4.10. Районною радою може бути визначений розмір орендної ставки нижчий, ніж встановлений відповідно до Методики №786 (за обґрунтованим клопотанням орендаря).

4.11. Пільги з орендної плати можуть надаватись Орендарям, які здійснюють допомогу у вирішенні соціально-економічних проблем району.

5. Суборенда

5.1 Надання нерухомого майна в суборенду дозволяється за письмовою згодою Органу управління майном.

5.2 Строк дії договору суборенди не повинен перевищувати термін дії договору оренди. Плата за суборенду не повинна перевищувати орендної плати орендаря.

5.3 Для отримання згоди на передачу об’єкта оренди в суборенду орендар подає Органу управління майном заяву. В якій вказується:

  • назва суборендаря;

  • площа, яка передається в суборенду;

  • вид діяльності суборендаря в цьому приміщенні.

5.4 Орган управління майном розглядає заяву і при позитивному рішенні готує лист про згоду на передачу частини або цілого об’єкта оренди в суборенду.

5.5 Орендар в десятиденний термін з дня отримання дозволу направляє Органу управління майном копію договору суборенди. При необхідності проводиться перерахунок орендної плати по основному договору оренди і про її зміну оформляється додаткова угода. В разі відмови орендаря від укладання додаткової угоди дозвіл на суборенду анулюється.

6. Право власності

Передача майна в оренду не припиняє права власності на це майно. В разі переходу права власності до інших осіб договір оренди зберігає чинність для нового власника.

7. Приватизація об’єкта оренди

Приватизація об’єкта оренди здійснюється відповідно до чинного законодавства.

8. Поліпшення майна

8.1. Орендар має право за письмовою згодою Орендодавця, якщо інше не передбачено договором оренди, за рахунок власних коштів здійснювати реконструкцію, технічне переоснащення, поліпшення орендованого майна.

8.2. Для розгляду питання про надання згоди орендарю на здійснення невід’ємних поліпшень орендар подає заяву та такий пакет документів:

1) опис передбачуваних поліпшень і проектно-кошторисну документацію на їх проведення;

2) інформацію про доцільність здійснення поліпшень орендованого майна;

3) приписи органів пожежного нагляду, охорони праці.

8.3. Після здійснення дозволених орендарю невід’ємних поліпшень орендар надає інформацію орендодавцю про завершення виконання робіт та документи, що підтверджують оплату зазначених робіт.

8.4. Орендар вправі залишити за собою проведені ним поліпшення орендованого майна, здійснені за рахунок власних коштів, якщо вони можуть бути відокремлені від майна без заподіяння йому шкоди.

8.5. Вартість поліпшення орендованого майна, зроблених Орендарем без згоди Орендодавця, які не можна відокремити без шкоди для майна, компенсації не підлягає.

9. Припинення договору оренди

9.1. Одностороння відмова від договору оренди не допускається.

9.2. Договір оренди припиняється в разі:

- закінчення строку, на який його було укладено;

- достроково за взаємною згодою сторін або за рішенням суду;

- приватизації об’єкта оренди орендарем (за участю орендаря);

- банкрутства орендаря;

- загибелі об’єкта оренди;

- у разі смерті Орендаря (якщо орендарем є фізична особа);

- використання орендарем об’єкта оренди не за цільовим призначення, у тому числі у випадку незаконної передачі об’єкта оренди в суборенду;

- ліквідації юридичної особи, яка була орендарем або орендодавцем.

9.3. Договір оренди може бути розірвано за погодженням сторін. На вимогу однієї із сторін договір може бути достроково розірвано за рішенням суду, господарського суду у разі невиконання сторонами своїх зобов’язань (в тому числі одноразово) та з інших підстав, передбачених законодавством України.

9.4. Якщо орендна плата не надходить від Орендаря протягом трьох місяців, це є підставою для розірвання договору оренди.

10. Правові наслідки припинення або розірвання договору оренди

10.1 У разі відсутності заяви однієї зі сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення терміну дії договору він уважається продовженим на той самий термін і на тих самих умовах, які ним були передбачені.

10.2. Після закінчення терміну договору оренди орендар, який належним чином виконував свої обов’язки, має переважне право, за інших рівних умов, на укладення договору оренди на новий термін, крім випадків, якщо орендоване майно необхідне для потреб його власника. Якщо власник має намір використовувати зазначене майно для власних потреб, він повинен письмово попередити про це орендаря не пізніше, ніж за три місяці до закінчення договору.

10.3 У разі розірвання договору оренди, закінчення строку його дії та відмови від його продовження або банкрутства Орендаря останній зобов’язаний повернути Орендодавцеві об’єкт оренди на умовах, зазначених у договорі оренди. Якщо орендар допустив погіршення стану орендованого майна або його загибель, він повинен відшкодувати орендодавцеві збитки, якщо не доведе, що погіршення або загибель майна сталися не з його вини.

10.4 Нарахування орендної плати припиняється з моменту повернення Орендодавцеві орендованого майна, який визначається датою підписання акта прийому-передачі об’єкта оренди, але не пізніше закінчення терміну дії договору оренди. Якщо орендар на момент закінчення дії договору оренди не передав по акту прийому-передачі майно, тоді за подальше користування майном з нього стягується неустойка в розмірі подвійної орендної плати за весь час фактичного користування орендованим майном понад строки, обумовлені договором оренди.

11. Відповідальність сторін за невиконання зобов’язань за договором оренди

За невиконання зобов’язань за договором оренди, в тому числі за зміну або розірвання договору в односторонньому порядку, сторони несуть відповідальність, встановлену законодавчими актами України та договором.

12. Порядок використання орендної плати

Орендна плата спрямовується:

за цілісні майнові комплекси комунальних підприємств – до районного бюджету;

за нерухоме майно комунальних підприємств, організацій – 70 відсотків комунальному підприємству, організації, на балансі яких перебуває це майно, 30 відсотків районний бюджет.
Заступник голови районної ради М.Дергунова

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення позачергової сесії районної ради

від 30 грудня 2011року № ____

Порядок

проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад району, зокрема цілісних майнових комплексів підприємств, установ, організацій, їх структурних підрозділів, нерухомого майна (будівель, споруд, нежитлових приміщень) та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад Новоушицького району.

1.2. Об’єктами спільної власності територіальних громад району, на які поширюється дія цього Порядку є:

- цілісні майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурні підрозділи;

- нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення);

- окреме індивідуально визначене майно (транспортні засоби, технологічне обладнання, устаткування тощо).

1.3. Конкурс на право оренди майна спільної власності територіальних громад Новоушицького району (далі – конкурс) оголошується орендодавцем.

1.4. Конкурс проводить конкурсна комісія, утворена орендодавцем. Комісія може бути утворена як для визначення орендаря одного конкретного об’єкта, так і для визначення орендарів групи об’єктів.

1.5. Критерієм визначення переможця конкурсу є найбільша запропонована орендна плата при обов’язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу.

2. Оголошення конкурсу

2.1. Конкурс оголошується орендодавцем на підставі, передбачених частиною четвертою статті 9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», та за умови відсутності заяви від особи, яка відповідно до законодавства України має право на отримання відповідного майна в оренду без проведення конкурсу, якщо інше не передбачено чинним законодавством України.

2.2. Оголошення про конкурс на право оренди публікується у газеті «Наддністрянська правда» та, у разі доцільності, за рішенням орендодавця в інших виданнях. Оголошення про конкурс також може бути оприлюднено на сайті орендодавця або у разі його відсутності на сайті районної ради.

2.3. Оголошення про конкурс оприлюднюється не пізніше, ніж за 20 календарних днів до дати проведення конкурсу.

2.4. Оголошення про проведення конкурсу на право оренди повинно містити такі відомості:

- назва органу управління майном та балансоутримувача;

- інформацію про об’єкт оренди (назва, місцезнаходження, у разі оренди цілісного майнового комплексу – також обсяг і основну номенклатуру продукції, у тому числі експортну, кількість і склад робочих місць, рівень прибутковості об’єкта за останні три роки, розмір дебіторської та кредиторської заборгованості, наявність майна в заставі, податковій заставі, в оренді);

- умови конкурсу, дата, час і місце його проведення;

- кінцевий термін прийняття заяв від фізичних і юридичних осіб на участь у конкурсі та їх пропозицій;

- перелік матеріалів, які подають претенденти на участь у конкурсі.

2.5. Термін прийняття заяв від претендентів на участь у конкурсі закінчується за 2 календарних дні до дати проведення конкурсу.

2.6. У разі необхідності орендодавець забезпечує огляд об’єкта оренди членами конкурсної комісії, а після оприлюднення оголошення про конкурс – всіма зацікавленими особами.

2.7. У випадку необхідності, орендодавець у будь-який час до визначення переможця конкурсу, може скасувати проведення конкурсу, про що видається ним наказ (розпорядження).

3. Умови конкурсу

3.1. Умовами конкурсу є:

- стартовий розмір орендної плати та забезпечення зобов’язань по її сплаті;

- ефективне використання об’єкта оренди за цільовим призначенням (у разі оренди цілісного майнового комплексу – відповідно до напрямку виробничої діяльності підприємства);

дотримання вимог експлуатації об’єкта;

- компенсація переможцем конкурсу витрат орендодавця на проведення незалежної оцінки об’єкта оренди, витрат на публікацію оголошення про конкурс.

3.2. Іншими умовами конкурсу, залежно від специфіки об’єкта оренди, можуть бути:

- виконання певних видів ремонтних робіт;

- виготовлення продукції в обсягах, необхідних для задоволення потреб регіону;

- збереження/створення нових робочих місць;

- дотримання умов належного утримання об’єктів соціально-культурного призначення;

- вжиття заходів для захисту навколишнього середовища з метою дотримання екологічних норм експлуатації;

- інші умови.

3.3. Основним критерієм визначення переможця конкурсу є найбільший розмір орендної плати при обов’язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу. Стартова орендна плата визначається згідно з Методикою розрахунку і порядком використання плати за оренду державного майна, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 року №786 «Про Методику розрахунку орендної (далі – Методика №786).

3.4. Для участі в конкурсі фізичні та юридичні особи подають на адресу орендодавця такі матеріали:

- заяву про участь у конкурсі;

- відомості про претендента на участь у конкурсі;

- зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу.

Пропозиції щодо розміру орендної плати вносяться в день проведення конкурсу.

3.4.1. Для претендентів, які є юридичними особами:

- завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

- завірену копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

- завірені копії установчих документів;

- завірену копію довідки про реєстрацію особи, як платника податків;

- завірені копії ліцензій на здійснення певних видів господарської діяльності, у разі їх наявності;

- звіт про фінансові результати з урахуванням дебіторської і кредиторської заборгованостей;

- довідку від кандидата про те, що до нього не порушено справу про банкрутство;

- інші документи.

3.4.2. Для претендентів, які є фізичними особами:

- копію документа, що посвідчує особу претендента на участь у конкурсі, або належним чином оформлену довіреність, видану представнику фізичної особи;

- свідоцтво про реєстрацію фізичної особи як суб’єкта підприємницької діяльності;

- декларацію про доходи фізичної особи або завірену в установленому порядку копію звіту суб’єкта підприємницької діяльності-фізичної особи-платника єдиного податку.

3.5. Претенденти на участь у конкурсі повідомляють про засоби зв’язку з ними (телефони, електрона адреса, тощо).

3.6. Пропозиції претендентів на участь у конкурсі мають відповідати умовам конкурсу. Орендодавець не має права змінювати умови проведення конкурсу після оприлюднення оголошення про конкурс.

3.7. Пропозиції (крім пропозицій щодо розміру орендної плати) та інші матеріали від претендентів на участь у конкурсі надаються орендодавцю у конвертах з написом «На конкурс», запечатаних та посвідчених печаткою претендента.

3.8. Конверти передаються голові комісії перед черговим засіданням конкурсної комісії, на якому вони розпечатуються. Надані претендентами матеріали та пропозиції (крім пропозиції щодо розміру орендної плати) розглядаються на засіданнях конкурсної комісії з метою формування списку осіб, допущених до подання конкурсних пропозицій орендної плати.

3.9. Список осіб, допущених до подання конкурсних пропозицій орендної плати, затверджується наказом (розпорядженням) орендодавця. Орендодавець протягом робочого дня після затвердження списку повідомляє учасників конкурсу тими засобами зв’язку, які вони обрали, про дату, час і місце проведення конкурсу.

3.10. Особи, які не були допущені до подання конкурсних пропозицій орендної плати, протягом трьох робочих днів письмово повідомляються орендодавцем з відповідним обґрунтуванням підстав відхилення їх заяви на участь у конкурсі.

4. Конкурсна комісія

4.1. До складу конкурсної комісії входять представники орендодавця, районної ради, а в разі розгляду питань захисту навколишнього середовища, дотримання умов належного утримання об’єктів соціально-культурного призначення – також органу місцевого самоврядування за місцем розташування об’єкта.

4.2. До складу конкурсної комісії можуть входити депутати районної ради, представники інших органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади.

4.3. Комісія утворюється в кількості від 5 до 7 осіб у складі голови комісії, заступника голови комісії, секретаря та членів комісії. Склад комісії затверджується наказом (розпорядженням) орендодавця.

4.4. Комісія розпочинає роботу з моменту підписання наказу (розпорядження) про її створення.

4.5. Керує діяльністю комісії й організовує її роботу голова комісії, який призначається з числа представників орендодавця. Голова комісії у межах своєї компетенції скликає засідання комісії, головує на засіданнях і організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії. Голова комісії має ухвальний голос, якщо при прийнятті рішення про визначення переможця конкурсу голоси членів комісії розділилися порівну.

4.6. Заступник голови комісії призначається з числа представників орендодавця та виконує обов’язки голови комісії, у разі його відсутності.

4.7. Основними завданнями та функціями комісії є:

  • розроблення умов та строку проведення конкурсу та визначення терміну прийняття заяв від фізичних та юридичних осіб про участь у конкурсі;

  • розгляд матеріалів і пропозицій претендентів на участь у конкурсі та підготовка для затвердження орендодавцем списку учасників, допущених до подання конкурсних пропозицій розміру орендної плати;

  • проведення конкурсу з використанням відкритості пропонування розміру орендної плати за принципом аукціону;

  • складання протоколів за наслідками кожного засідання комісії та подання їх на затвердження орендодавцеві.

4.8. Комісія під час своєї діяльності має право звертатися за консультаціями до інших компетентних органів.

4.9. Засідання комісії є закритими, крім засідання, під час якого проводиться конкурс з використанням відкритості пропонування розміру орендної плати за принципом аукціону.

4.10. Відповідальні працівники орендодавця, які забезпечують проведення конкурсу, в установленому законодавством порядку несуть відповідальність за розголошення такої інформації:

  • про претендентів на участь у конкурсі, їх кількість та надані ними конкурсні пропозиції (до визначення переможця);

  • яка міститься в документах, наданих претендентами;

  • про режим роботи та склад конкурсної комісії.

4.11. Засідання комісії є правомочними за умови участі в них: при чисельності комісії 5 чоловік – не менше 3 чоловік; при чисельності 6 чоловік – не менше 4 чоловік; при чисельності 7 чоловік – не менше 5 чоловік.

5. Процедура проведення конкурсу

5.1. Конкурс проводиться з використанням відкритості пропонування розміру орендної плати за принципом аукціону, на якому визначається переможець конкурсу.

5.2. У разі надходження однієї заяви на участь у конкурсі з пропозиціями, які відповідають умовам конкурсу, передача майна в оренду відбувається відповідно до вимог чинного законодавства України.

У разі відсутності пропозицій, які б відповідали умовам конкурсу, конкурс оголошується таким, що не відбувся, про що орендодавцем видається відповідний наказ (розпорядження).

5.3. У разі надходження двох або більше заяв з пропозиціями, які відповідають умовам конкурсу, переможець конкурсу визначається за критерієм найбільшої запропонованої орендної плати за перший/базовий місяць оренди із застосуванням аукціону.

5.4. На дату проведення конкурсу комісія проводить відкрите засідання за участю учасників конкурсу (їх уповноважених осіб). На цьому засіданні уповноважені особи учасників конкурсу подають свої конкурсні пропозиції щодо розміру орендної плати за перший місць оренди в запечатаних непрозорих конвертах. Секретар комісії реєструє в протоколі засідання конкурсної комісії кожного учасника, який подав конкурсну пропозицію орендної плати, і видає йому картку з номером учасника. На конвертах зареєстрованих учасників конкурсу робиться відмітка про реєстрацію із зазначенням номера учасника. Реєстрація конкурсних пропозицій завершується за 10 хвилин до початку проведення конкурсу.

5.5. Голова комісії в присутності членів комісії та учасників конкурсу, розпечатує конверти і оголошує зміст пропозицій у порядку послідовності реєстраційних номерів.

5.6. Після оголошення всіх конкурсних пропозицій орендної плати конкурс проводиться у вигляді торгів «з голосу» головою конкурсної комісії. Початком цього етапу конкурсу вважається момент оголошення головою комісії найвищої орендної плати, запропонованої учасниками в конкурсних пропозиціях, яка вважається початком торгів. Голова комісії пропонує учасникам вносити пропозиції. Якщо після триразового оголошення розміру орендної плати не буде запропоновано більший розмір орендної плати, голова комісії оголошує про набуття права на оренду учасником, який запропонував найвищу орендну плату.

5.7. У процесі визначення учасника конкурсу, який запропонував найвищий розмір орендної плати, учасники конкурсу піднімають картку зі своїм номером, повернутим до голови комісії, називають свою пропозицію та заповнюють і підписують бланк пропозиції, наданий секретарем комісії, в якому зазначаються реєстраційний номер учасника і запропонована сума.

5.8. Збільшення ціни здійснюється учасниками з кроком, який установлюється конкурсною комісією, але не може бути меншим за 1% стартової (початкової) ціни.

5.9. Якщо після того, як голова комісії тричі оголосив останню пропозицію, від учасників конкурсу не надійдуть пропозиції щодо більш високої ціни, голова комісії оголошує «Вирішено», називає номер учасника, який запропонував найвищу ціну (розмір орендної плати за перший місяць оренди), і оголошує його переможцем конкурсу.

5.10. За результатами проведення конкурсу складається протокол, у якому зазначаються: відомості про учасників; встановлений на торгах стартовий розмір орендної плати; пропозиції учасників (підписані бланки з пропозиціями додаються); результат конкурсу. Протокол підписується всіма членами комісії та переможцем конкурсу і не пізніше наступного робочого дня після підписання направляється відповідному орендодавцю на затвердження.

5.11. Орендодавець не пізніше наступного робочого дня після затвердження протоколу про результати проведеного конкурсу направляє його завірену копію на адресу районної ради.

5.12. До протоколу додаються копії документів, отриманих від переможця конкурсу, а також протоколи про затвердження умов конкурсу та списку осіб, допущених до подання конкурсних пропозицій розміру орендної плати.

5.13. Інформація про результати проведеного конкурсу протягом трьох робочих днів з моменту затвердження орендодавцем результатів проведеного конкурсу оприлюднюється на сайті орендодавця або районної ради.

5.14. Орендодавець протягом 15 днів після затвердження результатів конкурсу надсилає рекомендованим листом або вручає під розписку особисто переможцю конкурсу (уповноваженій ним особі) проект договору оренди. Переможець конкурсу або уповноважена ним особа після отримання проекту договору протягом п’яти робочих днів особисто повертає орендодавцю підписаний проект договору оренди.

Умови договору оренди повинні враховувати істотні умови та включати орендну плату, запропоновану переможцем конкурсу, а також пропозиції переможця конкурсу, подані ним для участі в конкурсі.

5.15. У разі коли переможцем конкурсу є суб’єкт малого підприємництва, який провадитиме виробничу діяльність безпосередньо на орендованих виробничих площах, запропонована ним орендна плата визначається з урахуванням коефіцієнта, передбаченого Методикою №786.

5.16. У разі відмови переможця конкурсу від укладення договору оренди, комісія за умови надходження від інших учасників конкурсу у визначений в оголошенні про конкурс строк пропозицій, що відповідають умовам конкурсу, на своєму засіданні, відміняє раніше прийняте рішення про визначення переможця конкурсу, виключає особу з числа учасників конкурсу та визначає час та місце проведення додаткового засідання комісії.

5.17. Додаткове засідання комісії проводиться на підставі матеріалів відкритого засідання. На засіданні можуть бути присутні учасники конкурсу, представники засобів масової інформації та інші зацікавлені особи. Новим переможцем конкурсу визначається той учасник конкурсу, остання пропозиція якого була найбільшою з пропозицій інших учасників конкурсу, допущених до подання конкурсної пропозиції орендної плати, про що складається протокол, який підписується всіма членами комісії, які брали участь у засіданні. Рішення про визначення нового переможця конкурсу затверджується наказом (розпорядженням) орендодавця.
Заступник голови районної ради М.Дергунова
ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення позачергової сесії районної ради

від 30 грудня 2011року № ____

зразок

ПОГОДЖЕНО:

Новоушицька районна рада

Хмельницької області

________________________

«___»___________20__ року
  1   2   3

Схожі:

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Затвердити Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та селища району, управління якими здійснює Новоушицька...
НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА
Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Керуючись пунктом 6 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні районна рада
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка