У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ НАКАЗ


Скачати 77.18 Kb.
Назва У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ НАКАЗ
Дата 13.04.2013
Розмір 77.18 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
У
КРАЇНА

БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ

від 29.01.2013 р.12/01-03

смт. Богородчани
Про підсумки стану організації роботи

педагогічних колективів району щодо

розвитку ціннісного ставлення особистості

до суспільства і держави
Аналіз стану справ, проведені перевірки Порогівської, Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Грабовецької ЗОШ І-ІІ ступенів, Богрівського НВК засвідчують, що організація роботи даних навчальних закладів щодо розвитку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави здійснюється відповідно до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів…», Програми патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Концепції безперервної системи національного виховання, районної комплексної програми «Молодь Прикарпаття» на 2010-2015 роки, листів МОН України «Деякі питання організації виховної роботи в 2012-2013 н.р.», «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи».

Реалізуючи вимоги зазначених документів, педагогічні колективи працюють над вихованням в учнів любові до Батьківщини, усвідомлення ними свого громадського обов’язку на основі національних та загальнолюдських цінностей, утвердженням якостей громадянина-патріота України.

В школах розроблені плани заходів щодо формування самосвідомості та виховання патріотичних почуттів у школярів на 2011-2015 роки, практичного впровадження програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів…», реалізації районної комплексної програми «Молодь Прикарпаття».

У навчальних закладах обладнані кутки державної символіки, стенди з історії Збройних сил України (Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів).

Питання стану та шляхи удосконалення ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави є предметом обговорення педагогічних рад: «Про шляхи підвищення громадської самосвідомості учнів, рівня їх вихованості», «Про роботу педагога-організатора з питання створення відповідних умов для формування і розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією» (Богрівський НВК), «Військово-патріотичне виховання у школі. Формування патріотизму, громадянських, конституційних обов’язків, поваги до державних символів України, національної символіки» (Порогівська ЗОШ І-ІІІІ ступенів), «Моральне виховання як складова і невід’ємна частина національного виховання», « Формування національної свідомості та самосвідомості. Виховання поваги до Конституції України та державних символів» ( Грабовецька ЗОШ І-ІІ ступенів), «Шляхи формування соціальної зрілості особистості через призму виховного середовища: стан і перспективи» , «Про розвиток творчого потенціалу учнів на уроках суспільних дисциплін», «Пошук шляхів самопізнання, самовдосконалення та самореалізації особистості школяра для інтеграції в суспільство та соціокультурний простір» (Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2).

Приділяється увага професійному вдосконаленню особистості педагогів через роботу методичних об’єднань класних керівників, які ведуть пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи, формування гуманістичних цінностей у системі виховної роботи. На їх засіданнях розглядалися питання практичного втілення «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», «Методика колективної творчої діяльності», «Запобігання конфліктів в учнівському колективі», « Планування роботи класних керівників за програмою «Основні орієнтири…»

Посилена увага до викладання суспільних предметів, вивчення Конституції України, реалізації Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів...». Введено предмет «Громадянська освіта» у 1-4 класах, факультативні заняття для учнів 10, 11 класів «Історія Прикарпаття» у Порогівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, «Історія рідного краю» для учнів 6-8 класів у Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.

Серед форм і методів виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави пріоритетна роль надається інтерактивним методам, які спрямовують на самостійний пошук істини, сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи, творчості. При цьому перевага надається ситуаційно-рольовим іграм, колективним творчим справам, проектній діяльності.

Активізувалась робота з питань громадянської свідомості учнів, шкільного самоврядування, формування патріотизму, громадянських і конституційних обов’язків, поваги до державних символів України, національної ідеї, виховання економічної, естетичної, правової культури учнів.

В школах пройшли заходи по відзначенню пам’ятних дат видатних українців, свята рідної мови, Дня Соборності України, вшанування пам’яті Героїв Крут, Конституції України, державних символів, місячники громадянського виховання. Учні – учасники районних конкурсів учнівських проектів «Я- громадянин України», науково-пошукових робіт учнівської молоді, присвячені 20-ій річниці незалежності України.

Підвищився рівень туристсько-краєзнавчої роботи в питаннях патріотичного виховання школярів через організацію гуртків, пошуково-дослідницької роботи учнів, поновлення експозицій у шкільних музеях, музейних кімнатах, кабінетах історії. На належному рівні організована робота краєзнавчо-пошукового клубу «Живиця» Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, де одна із секцій «Витоки» займається історичним краєзнавством. У 2012 році команди учнів Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Порогівської ЗОШ І-ІІІ ступенів взяли участь у змаганнях юних туристів-краєзнавців, щорічній пізнавально-патріотичній обласній програмі «Чорний ліс».

У Порогівській, Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Богрівському НВК створені краєзнавчі світлиці, Грабовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів – музей історії та етнографії села. Активісти музею та світлиць займаються дослідженням та вивченням історичного минулого рідного краю, народних звичаїв та обрядів, культури та побуту українського народу, життя та діяльності славних земляків (героїв національно - визвольних змагань, письменників, діячів науки, культури тощо); постійно оновлюють і поповнюють експозиції музею та світлиць).

Активізувалась участь шкіл у Всеукраїнських експедиціях «Моя Батьківщина – Україна», «Історія міст і сіл України». Участь у них сприяє вихованню національної свідомості, глибокому вивченню історії України, села, збереженню та відродженню історії, культури. Переможцем конкурсу «Історія міст і сіл України» у 2012 році стала Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2. За належний рівень організації краєзнавчо-пошукової роботи у минулому навчальному році відзначена Грабовецька ЗОШ І-ІІ ступенів. Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 у 2012-2013 навчальному році стала переможцем обласної краєзнавчої акції учнівської молоді «Славетні імена Івано-Франківщини».

Належне місце у формуванні ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави займає учнівське самоврядування, яке дало змогу залучити майже всіх учнів до різноманітних акцій: «Школа – наш дім, ми господарі в нім», «Милосердя», «Від серця до серця». Заслуговує уваги робота учнівської ради Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ( Цахнів І.М.), рада учнівського комітету Грабовецької ЗОШ І-ІІ ступенів (Гуцуляк Н.В.).

З метою подальшого розвитку дитячого та молодіжного громадського руху у Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 створено два дитячих об’єднання: «Ластів’янка» для учнів 2-4 класів та «Світанок» для учнів 5-8 класів, Богрівському НВК та Грабовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів – учнівську організацію «Рід», Порогівській ЗОШ І-ІІІ ступенів – молодіжну організацію «Родина».

У Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Грабовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів приділяється увага превентивному вихованню учнівської молоді. Дана робота спрямована на розвиток правосвідомості учнів – формування правової культури, знання Конституції, прав, і обов’язків громадян України, поваги до національної символіки, засвоєння основ державного, трудового, трудового, цивільного, сімейного, кримінального права. Виховання поваги до права, законів і норм співжиття у суспільстві.

Заслуговує на увагу співпраця перевірених шкіл з позашкільними закладами району: Богородчанським та Солотвинським БДЮТ, Богородчанськими РЦЕНТУМ, РЦНТТУМ, Богородчанською ДЮСШ.

Поряд із цим, в організації виховної роботи в питанні формування в учнів ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави є деякі упущення. Не приведені у відповідність до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів…» плани виховної роботи класних керівників. Недостатній аналітичний підхід до аналізу стану виховної роботи у річних планах роботи шкіл, планах роботи класних керівників. Дане питання рідко обговорюється на загальношкільних та класних батьківських зборах, засіданнях Ради шкіл, нарадах при директору, роботі учнівського комітету. Потребує більшої уваги збоку керівників шкіл контрольно-аналітична діяльність стану виховної роботи. Відсутній аналіз педагогічної ефективності роботи учнів в позаурочний час. Заклади недостатньо працюють у плані залучення до виховання школярів установ, організацій, громадськості.

Враховуючи вищенаведене,

НАКАЗУЮ:

1.Відзначити високий рівень організації виховної роботи Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 щодо формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави.

2.Керівникам Порогівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Цьомко Я.В.), Богрівського НВК Матлюк Й.І.), Грабовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів (Курилюк С.М.):

2.1.Протягом лютого 2013 року удосконалити перспективне та поточне планування виховної роботи школи, класних керівників, педагогів-організаторів, бібліотекарів відповідно до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів…».

2.2. До 01.09. 2013 року вивчити та проаналізувати виховні можливості школи, громадських інституцій, сім’ї, культурно-освітніх закладів щодо організації цілеспрямованої роботи по створенню умов для розвитку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави.

2.3.Підвищити роль методичних об’єднань класних керівників закладів освіти, нарад при директорові, засідань Ради школи, загальношкільних, класних батьківських зборів в удосконаленні розвитку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави. Постійно.

2.4.Розробити заходи щодо усунення недоліків та упущень, виявлених перевіркою. Про проведену роботу інформувати відділ освіти до 01.09.2013 року.
3. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів району:

3.1. Продовжити роботу щодо реалізації програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Постійно.

3.2. Активізувати роботу шкільних дитячих об’єднань та органів учнівського самоврядування, приділяти належну увагу формуванню в учнів моральних принципів, громадянської свідомості. Постійно.

3.3. До 01.09.2013 року розробити заходи по залученню батьків до громадського життя школи, класу.

3.4.Сприяти активній участі учнів школи в районних, обласних конкурсах дитячої та юнацької творчості. Постійно.

4. Районному методичному кабінету (В.Мельник):

4.1. Надавати методичну допомогу закладам освіти в питаннях організації ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави.

За потребою.

4.2. Виявляти,узагальнювати та поширювати на рівні ЗНЗ, відділу освіти ефективний передовий досвід класних керівників із впровадження інноваційних технологій щодо розвитку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави. Постійно.

4.3. До 01.09.2013 року розробити методичні рекомендації з організації ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави.

5. Контроль за виконанням наказу покласти головного спеціаліста відділу освіти Н.Романюк.


Начальник відділу освіти Іван Дрогомирецький


Схожі:

У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Відповідно до плану роботи відділу освіти райдержадміністрації, з метою активізації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Відповідно до річного плану роботи відділу освіти райдержадміністрації, з метою активізації фізкультурно-оздоровчої та спортивної...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Відповідно до плану роботи відділу освіти на 2012 -2013 н р., з метою розвитку військово-прикладних видів спорту, залучення молоді...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Шевченка, 53 смт. Богородчани тел факс (03471)-21-3-90, 21-8-48, е-mail: vob-56@rambler ru
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Шевченка, 53 смт. Богородчани тел факс (03471)-21-3-90, 21-8-48, е-mail: vob-56@rambler ru
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту від 31. 10. 11 р.№1243 «Про Основні орієнтири виховання...
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Директорам загальноосвітніх навчальних закладів Богородчанського району забезпечити
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови серед учнів 8-11 класів. 
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Правил проведення І- ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка