№
за пор.
|
Тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1
|
Тема І.Музика і мистецтво слова
Вокальна музика. Пісня.
Бесіда з учнями про музичні враження, отримані під час літніх канікул, та про значення музичного мистецтва і літератури в житті людини.
С.Рахманінов. « Вокалізм» - слухання.
О. Антоняк « Ода пісні» - розучування.
Довгі та короткі звуки. Виконання ритмічних вправ.
|
1
|
|
2
|
Інструментальна музика. Пісня без слів.
Л.Ревуцький « Пісня» - слухання
О. Антоняк « Ода пісні» - виконання
Засоби виразності в музиці. Ритм. Темп.
Виконання ритмічних вправ. Ритмічний диктант.
Повторення пісень вивчених у четвертому класі.
|
1
|
|
3
|
Інструментальна музика. Нове життя пісні. Варіації
Варіації на тему української народної пісні « Їхав козак за Дунай»- слухання.
Українська народна пісня « Їхав козак за Дунай» - розучування.
Тривалість нот. Ділення нот.
Повторення вивчених пісень.
|
1
|
|
4
|
Вокально – інструментальна музика. Кантата.
М.Лисенко. Кантата « радуйся ниво неполитая» - слухання.
Українська народна пісня « Їхав козак за Дунай» - виконання.
Нотний стан. Скрипковий ключ. Звукоряд. Тоніка
Повторення вивчених пісень.
|
1
|
|
5
|
Народна пісня – джерело оркестрової музики. Увентюра.
М.Лисенко. Увентюра до опери « Тарас Бульба» - слухання.
Українська народна пісня « Засвіт встали козаченьки» - розучування.
Такт. Тактова риска.
Повторення вивчених пісень.
|
1
|
|
6
|
Музично –сценічне мистецтво. Опера та література.
В.А.Моцарт. Хор « звідки приємний та ніжний той дзвін.» - слухання
Українська народна пісня « Засвіт встали козаченьки» - виконання
Музика фраза та речення.
|
1
|
|
7
|
Музично – сценічне мистецтво. Література в балеті.
С. Прокоф'єв « Па – де шаль» та «Аморозо» ( з балету « Попелюшка») – слухання.
О. Янушкевич « Веселкова пісня» - розучування.
Затакт.
|
1
|
|
8
|
Симфонічна музика. Від пісні до симфонії.
П. Чайковський. Друга симфонія. Ч.ІV.( « Журавель») – слухання.
О. Янушкевич « Веселкова пісня» - виконання.
Реприза .
Контрольні запитання та завдання.
|
1
|
|
9
|
Музичні образи в народній творчості. Казка.
Українська народна казка « Чарівна скрипка» у супроводі закарпатських народних мелодій – слухання.
Норвезька народна пісня « чарівний смичок» - розучування.
Паузи.
|
1
|
|
10
|
Аматорське музичне мистецтво. Музичні образи у казці.
Українська народна казка « калинова сопілка» - слухання.
Норвезька народна пісня « чарівний смичок» - виконання.
Засоби виразності в музиці: динамічні відтінки.
Повторення вивчених пісень.
|
1
|
|
11
|
Інструментальна музика в поезії. Класичний квартет.
І.Крилов « Квартет» - слухання
А.Житкевич « все це потрібно мені» - розучування.
Засоби виразності в музиці . Метр. Розмір.
Повторення вивчених пісень
|
1
|
|
12
|
Музичні образи в художніх творах, оповіданнях.
В.А.Моцарт « Фантазія ре мінор» - слухання.
А.Житкевич « все це потрібно мені» - виконання.
Дводольний розмір 2/4. сильна і слабка доля.
Складання ритмічних вправ.
|
1
|
|
13
|
Єдність мистецтва , музики та слова. Повість про музиканта.
В.Короленко « Сліпий музикант».- слухання.
В.Островський « Зимова пісенька» - розучування.
Дводольний розмір2/4 . Тактування.
Повторення вивчених пісень.
|
1
|
|
14
|
Музика в кіно.
Р.Роджерс « До, ре, мі» - слухання.
Р.Роджерс « До, ре, мі» -розучування.
В.Островський « Зимова пісенька» - виконання.
Гама до мажор. Тонічний тризвук. Виконання вокальних вправ.
|
1
|
|
15
|
Казкова тема у професійній музиці.
Колядка « добрий вечір тобі» - розучування.
Р.Роджерс « До, ре, мі» -розучування.
Повторення вивчених пісень.
|
1
|
|
16
|
Музика і мистецтво слова ( узагальнення).
Ритмічний канон.
Контрольні запитання та завдання.
|
|
|