СТАТУ Т КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ (МЕДИКО-САНІТАРНОЇ) ДОПОМОГИ» Загальні положення


Скачати 189.23 Kb.
Назва СТАТУ Т КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ (МЕДИКО-САНІТАРНОЇ) ДОПОМОГИ» Загальні положення
Дата 12.09.2013
Розмір 189.23 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Медицина > Документи


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Лугинської районної ради

від ____________ року №_______

С Т А Т У Т

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ЛУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР
ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ (МЕДИКО–САНІТАРНОЇ) ДОПОМОГИ»



  1. Загальні положення



1.1.Лугинський районний центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (далі – Центр) є комунальним закладом спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, що надає первинну медико-санітарну допомогу (далі – ПМСД) населенню Лугинського району Житомирської області.

1.2.Центр створений рішенням Дев’ятнадцятої сесії VI скликання від 14.06.2013 року за № Лугинської районної ради Житомирської області (надалі – Засновник) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування» шляхом виділення структурного підрозділу «Лугинського районного центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» із складу Лугинської центральної районної лікарні в окрему юридичну особу.

1.3.Центр заснований на базі відокремленої частини спільної власності територіальних громад сіл, селищ району в особі Лугинської районної ради, далі - Власник. Представником власника є сектор охорони здоров'я Лугинської районної державної адміністрації, далі - уповноважений орган управління.

1.4.Центр здійснює свою діяльність відповідно до  Конституції України, Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Бюджетного, Господарського та Цивільного кодексів України, інших законів України, указів Президента України, Постанов Кабінету Міністрів України, загальнообов’язкових  для всіх закладів охорони здоров’я, наказів та інструкцій Міністерства охорони  здоров’я України, загальнообов’язкових нормативних актів інших центральних органів виконавчої влади, відповідних рішень місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цього Статуту.



  1. Найменування, місцезнаходження



1.5.Повне найменування: Комунальний заклад «Лугинський районний центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».

1.6.Скорочене найменування: КЗ «Лугинський районний ЦПМ(МС)Д».

1.7.Юридична адреса: 11301, Житомирська обл., смт. Лугини, вул. Червона Гірка, 35.

  1. Мета і напрямки діяльності



1.8.Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території Лугинського району заходів, спрямованих на:

- забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою;

- забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.

1.9.Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:

- організаційно – методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів Центру на території Лугинського району, з питань надання населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної первинної медико-санітарної допомоги;

- організація надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;

- проведення профілактичних щеплень;

- забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря, що надає первинну медико-санітарну допомогу (лікаря загальної практики – сімейного лікаря, дільничного терапевта, дільничного педіатра), у визначеному законодавством порядку;

- планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;

- забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг населенню Лугинського району із закладами охорони здоров’я та установами, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта);

- організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;

- забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;

- впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;

- організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;

- проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;

- направлення на МСЕК осіб із стійкою втратою працездатності;

- участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;

- організація пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку;

- проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення, в першу чергу від попереджувальних захворювань та станів;

- координація впровадження та контроль за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання первинної медико-санітарної медичної допомоги;

- визначення проблемних питань надання первинної медико-санітарної допомоги у Лугинському районі та шляхів їх вирішення;

- розробка планів розвитку первинної медико-санітарної допомоги Лугинського району;

- проведення спільно з санітарно – епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;

- визначення потреби структурних підрозділів Центру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;

- моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;

- моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення первинною медико-санітарною допомогою;

- вивчення, аналіз і прогнозування показників стану здоров'я населення та участь у розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров’я населення;

- забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру;

- медична практика;

- зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

- інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.

1.10.Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.



  1. Правовий статус 



1.11.Центр є юридичною особою публічного права. Прав і обов’язків юридичної особи Центр набуває з дня державної реєстрації.

1.12.Центр є неприбутковою установою.

1.13.Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), печатку із зображенням Державного Герба України зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами, електронну  адресу,  веб-сайт.

1.14.Держава та Уповноважений орган управління не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями держави та уповноваженого органу управління, окрім випадків передбачених законодавством.

1.15.Центр має право укладати будь – які угоди, які не суперечать чинному законодавству та предмету діяльності Центру, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

1.16.Центр здійснює господарську діяльність.

1.17.Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

1.18.Центр має право вступати до асоціацій та інших професійних, громадських об’єднань  за погодженням із Органом управління.

1.19.Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.

1.20.Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.



  1. Права та обов'язки



1.21.Центр має право:

1.21.1.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.

1.21.2.Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.

1.21.3.Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до вимог чинного законодавства України.

1.21.4.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.

1.21.5.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.

1.21.6.Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.

1.21.7.Здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;

1.21.8.Здійснювати придбання матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;

1.22.Обов’язки Центру:

1.22.1.Забезпечувати реалізацію державної політики в сфері охорони здоров'я на території Лугинського району в межах своїх повноважень.

1.22.2.Розробляти та подавати в установленому порядку до уповноваженого органу управління пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку району, проекту бюджету Лугинського району, пропозиції стосовно реалізації державної політики в сфері охорони здоров'я, забезпечувати в межах своїх повноважень їх виконання.

1.22.3.Подавати до Органу управління пропозиції стосовно прогнозування та планування розвитку мережі закладів охорони здоров'я у Лугинському районі.

1.22.4.Проводити аналіз показників стану здоров'я населення району, в межах своїх повноважень розробляти та забезпечувати виконання заходів щодо запобігання та зниження рівнів захворюваності і втрати працездатності населення Лугинського району, пропагувати здоровий спосіб життя.

1.22.5.Сприяти проведенню систематичного медичного обстеження (диспансеризації) населення Лугинського району.

1.22.6.Організовувати відповідно до законодавства роботи з охорони материнства і дитинства.

1.22.7.Забезпечувати організацію надання невідкладної медичної допомоги на первинному рівні населенню на території Лугинського району.

1.22.8.Проводити роботу по профілактиці, ранньому виявленню та лікуванню туберкульозу, інфекційних, онкологічних, професійних та інших захворювань і всіх видів травматизму на території Лугинського району.

1.22.9.Забезпечити пріоритетну медичну допомогу вагітним жінкам, дітям, інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій, учасникам війни, особам, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та іншим декретованим контингентам населення, їх диспансерний нагляд та своєчасне оздоровлення.

1.22.10.Виконувати організаційно-методичні та лікувальні заходи по ліквідації наслідків нещасних випадків, стихійних лих та інших надзвичайних ситуацій в разі їх виникнення.

1.22.11.Забезпечувати своєчасну сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету та до державних цільових фондів згідно із законодавством України.

1.22.12.Забезпечити цільове  використання закріпленого за нею майна та виділених коштів.

1.22.13.Здійснювати за наявності бюджетних коштів капітальний ремонт  та придбання основних фондів.

1.22.14.Створювати належні умови для забезпечення високопродуктивної праці, забезпечувати додержання   законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки та протипожежної безпеки.

1.22.15.Здійснювати заходи  з удосконалення організації своєї діяльності.

1.22.16.Виконувати норми і вимоги  щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.

1.22.17.Здійснювати заходи  з удосконалення організації виплати заробітної плати, а також вишукання можливості матеріальної зацікавленості   як у результатах особистої праці, так і в загальних підсумках діяльності Центру, забезпечувати економне  і раціональне використання фондів заробітної плати.

1.22.18.Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

1.22.19.Здійснювати бухгалтерський облік, вести фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.



  1. Управління



1.23.Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав уповноваженого органу управління щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.

1.24.Поточне керівництво діяльності Центру здійснює головний лікар, який призначається на посаду уповноваженим органом управління на умовах контракту. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

1.25.Головного лікаря Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.

1.26.Головний лікар Центру:

1.26.1.Безпосередньо підпорядковується уповноваженому органу управління та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.

1.26.2.Діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах та у визначеному законодавством та статутом порядку.

1.26.3.Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.

1.26.4.Укладає договори (у тому числі щодо надання первинної медико-санітарної допомоги), видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.

1.26.5.У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.

1.26.6.Підписує та подає на затвердження до уповноваженого органу управління Статут, проекти змін до Статуту.

1.26.7.Призначає своїх заступників та розподіляє обов'язки між ними.

1.26.8.Визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, штатний розпис та подає їх на затвердження до уповноваженого органу управління.

1.26.9.Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.

1.26.10.Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.

1.26.11.Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.

1.26.12.Укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління.

1.26.13.Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.

1.27.Головний лікар Центру, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.

1.28.Головний лікар Центру, його заступники та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.

1.29.Головний лікар Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

  1. Структура



1.30.Структурними підрозділами Центру є:

1.30.1.Адміністративно-управлінський підрозділ.

1.30.2.Лікувально-профілактичні підрозділи, до яких без права юридичної особи входять:

  • сільська лікарська амбулаторія с. Липники;

  • амбулаторія загальної практики сімейної медицини с. Червона Волока;

  • Фельдшерський пункт с. Рудня-Повч;

  • Фельдшерський пункт с. Підостапи;

  • Фельдшерський пункт с. Остапи;

  • Фельдшерський пункт с. Чапаївка;

  • Фельдшерський пункт с. Лугинки;

  • Фельдшерський пункт с. Старосілля;

  • Фельдшерський пункт с. Степанівка;

  • Фельдшерський пункт с. Малий Дивлин;

  • Фельдшерський пункт с. Запілля;

  • Фельдшерський пункт с. Будо-Літки;

  • Фельдшерський пункт с. Жеревці;

  • Фельдшерський пункт с. Зарічка;

  • Фельдшерський пункт с. Бобричі;

  • Фельдшерський пункт с. Новосілка;

  • Фельдшерський пункт с. Повч;

  • Фельдшерський пункт с. Солов'ї;

  • Фельдшерський пункт с. Станційне;

  • Фельдшерський пункт с. Топільня;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Великий Дивлин;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт смт Жотневе;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Красностав;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт Кремно;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Бовсуни;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Літки;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Калинівка;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Путиловичі;

  • Фельдшерсько-акушерський пункт с. Радогоща.

1.30.3.Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.

1.31.Порядок внутрішньої організації структурних підрозділів Центру затверджуються керівником Центру.

1.32.Штати Центру встановлюються у визначеному законодавством порядку.

  1. Майно та фінансування



1.33.Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.

1.34.Майно Центру є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.

Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно Уповноваженим органом управління.

1.35. Джерелами формування майна Центру є:

1.35.1.Кошти місцевого бюджету.

1.35.2.Власні надходження Центру:

- від господарської та/або виробничої діяльності;

- за оренду майна;

- від реалізації майна;

1.35.3.Інші власні надходження Центру.

1.35.4.Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.

1.35.5.Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіону.

1.35.6.Інші джерела не заборонені законодавством.

1.36.Центр має право:

- передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з уповноваженим органом управління;

- за погодженням з уповноваженим органом управління реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.

1.37.Структура, штатний розпис та кошторис Центру затверджуються уповноваженим органом управління за поданням керівника Закладу.

1.38.Фінансування Центру:

- фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;

- перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним органом та уповноваженим органом у визначеному законодавством порядку.

1.39. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.

Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.


  1. Повноваження Трудового Колективу



1.40.Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності - вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.

Центр зобов'язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.

1.41.Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.

1.42.До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися головний лікар Центру. Повноваження цих органів визначаються законодавством.

1.43.Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.

1.44.Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається головному лікарю Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.

Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.

1.45.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

1.46.Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти місцевого бюджету.

Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря Центру визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим органом управління.

1.47.Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.

1.48.Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

  1. Припинення діяльності



1.49.Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду.

1.50.У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов'язків переходить до його правонаступників.

1.51.Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється уповноваженим органом управління або за рішенням суду.

1.52.Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.

1.53.Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.

Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.

1.54.З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.

Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.

1.55.Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.

1.56.Працівникам Центру, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

1.57.Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.


Заступник голови

районної ради В.І.Давидюк


Схожі:

СТАТУ Т КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ...
Лугинський районний центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (далі – Центр) є комунальним закладом спільної власності...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
На виконання рішення міської ради від 14. 09. 2011, №9-10/VI «Про створення комунального закладу «Нікопольський центр медико-санітарної...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Дприємству «Житлово – експлуатаційна контора №3» (Абрамов) безоплатно передати з господарського відання (з балансу) в оперативне...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Комунального закладу охорони здоров’я «Синельниківський центр медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради» на 2012-2014 роки...
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
Створити комунальну установу «Новоушицький центр первинної медико-санітарної допомоги»
СТАТУТ
«Котелевський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – ЦПМСД) є комунальним закладом охорони здоров’я Котелевської районної...
Центр первинної медико-санітарної допомоги (далі Центр) є комунальним...
Центр) є комунальним закладом охорони здоров'я Коломийської районної ради Івано-Франківської області (далі Засновник), що надає первинну...
УКРАЇНА Міністерство охорони здоров’я Коломийська центральна районна лікарня
«Про хід виконання рішення районної ради від 05. 04. 2012р. №213 – VIII/12 «Про районну програму розвитку первинної медико-санітарної...
УНІФІКОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТОКОЛ ПЕРВИННОЇ, ВТОРИННОЇ (СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ),...

«Інноваційний підхід щодо створення та впровадження ефективної моделі...
Виконання п’яти пріоритетних завдань керівництва райдержадміністрації щодо соціально-економічного розвитку території Коломийського...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка