Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell


Скачати 272.25 Kb.
НазваDiane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell
Дата08.06.2013
Розмір272.25 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи


Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell


Перевірка знань на основі шкільної програми для

Програми Розвитку Ранніх Писемних Навиків

Рівень 1

Зміст:


Ціль 1.1 Прочитати нові слова

Ціль 1.2 Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Ціль 2 Вказати на текст

Ціль 3 Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Ціль 4 Відповісти на конкретні запитання

Ціль 5.1 Сегментація

Ціль 6 Визначити літеру-звук відповідності

Ціль 7.1 Вказати на/сказати перші звуки в словах

Ціль 7.2 Визначити картинки, які починаються на звуки в 7.1

Ціль 9 Учні вказують картинки, які представляють нові слова

Код учня:______
Дата №1: ______ Дата №2: ______ Дата №3: ______ Дата №4:______
Екземенатор: ____________________________________

Читання нових слів

Ціль 1.1
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Ось так, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово «Моу». Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, підбадьорте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть.
Вказівки для тестування: Представте кожне слово спочатку без вказування, кажучи «Вкажи на хлопця.» Дайте учневі 5 секунд для відповіді.
Допустима підказка: «Яке слово?»
Оцінка: Слово для демонстрування не враховується. Поставте галочку у відповідній колонці коли учень дає правильну відповідь самостійно, без підказки. За кожну самостійну правильну відповідь поставте один бал. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.


Слово

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4




Самост.

Самост

Самост

Самост

Моу













Мені/мене













Є













Друг













Разом














Ціль 1.2
Вказівки для демонстрування: Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так».
Вказівки для тестування: Скажіть: «Послухай». Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Перегорніть сторінку Скажіть Ось речення. В ньому пропущене одне слово. Яке слово сюди підходить?» Прочитайте речення, вкажіть на кожне слово. Зупиніться на пропуску. Скажіть: «Вкажи на слово, яке сюди підходить.» Не позначайте слів.
Допустима підказка: «Яке саме слово?»
Оцінка: Слово для демонстрування не враховується. Поставте галочку у відповідній колонці коли учень дає правильну відповідь самостійно, без підказки. За кожну самостійну правильну відповідь поставте один бал. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.


Слово

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4




Самост.

Самост

Самост

Самост

Зелена













Мені/мене













Мені/мене













Є













Є













Друг













Друг













Разом













Вказувати на текст

Ціль 2
Вказівки для демонстрування: Я буду вказувати на слова під час читання. Дивіться. Прочитайте рядок, проводячи пальцем під кожним словом під час його читання. Скажіть: Тепер ти попробуй. Вкажи на слова коли я читаю їх». Підкажіть що учень має робити, вказуючи на перше слово. Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи: «Ось так» і повторіть. Сповільніть темп читання якщо в учнів сповільнена реакція.
Допустима підказка. «Вкажи на всі слова».
Вказівки для тестування: Представте кожне речення, вкажіть на перше слово, скажіть: «Вказуй на слова коли я читаю». Почекайте 5 секунд на відповідь учня. Сповільніть темп читання якщо в учня сповільнена реакція.
Допустима підказка: «Вкажи на всі слова».
Оцінка: Поставте галочку в колонці «часткова» якщо учень зробив спробу вказати на речення. Зарахуйте речення, на які учень вказав правильно. Не ставте бали за часткову спробу. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку. Речення для демонстрування не враховується.





Тест 1

Тест 2

Тест 3

Тест 4

Речення

Часткова

Повна

Часткова

Повна

Часткова

Повна

Часткова

Повна

Моллі – щаслива жаба.

























Моу – зелена жаба.

Моу не є щасливим кожного дня.

























Моу стрибає вгору і вниз

Вгору і вниз, кажучи...

























У Моу є подружка, її звати Моллі.

Моллі – щаслива жаба.

Моу – щаслива жаба.

























Моу не є сумним сьогодні.

Сьогодні Моу щасливий, тому що…

Моллі прийшла гратися.

























Моллі співає…

Я люблю тебе і ти любиш мене

Ми такі щасливі, як тільки жаби можуть бути.

























Разом

























Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Ціль 3, частина 1
Ця секція складається з 3 частин: 1) передбачити пропущене слово; 2) вказати на малюнок, який представляє це слово; 3) спарувати слово з малюнком.
Передбачити пропущене слово і спарувати його з малюнком.
Вказівки для демонстрування: Якщо учень невербальний, запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Я прочитаю рядок і вставлю пропущене слово. Тоді я вкажу на слово ось тут. Ось так.» Прочитайте рядок, вказуючи на слова, скажіть «жаба» коли ви відліплюєте слово на велкро. Натисніть на правильний вибір на технологічному засобі коли ви читаєте слово «жаба». Опісля доторкніться до слова «жаба». Скажіть: «Ось слово «жаба». Тепер твоя черга. Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте рядок ще раз. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть.
Вказівки для тестування: Запрограмуйте засіб для видавання слів. Скажіть: «Скажи пропущене слово і знайди його на цій сторінці.» Прочитайте кожен рядок, вказуючи на слова, затримуючись на пропущеному слові. Відліпіть слово на велкро коли учень говорить чи натискає на правильне слово на засобі для видавання слів. Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова.
Допустима підказка: «Скажи пропущене слово» чи «Вкажи на пропущене слово».
Оцінка: Поставте галочку напроти слова якщо учень його сказав (чи використав ЗВС, щоб його сказати), і іншу галочку якщо учень спарував слово з малюнком. Поставте один бал за кожне сказане слово і один бал за спароване слово. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку. Речення для демонстрування не враховується.





Тест 1

Тест 2

Тест 3

Тест 4

Речення

сказав

спарував

сказав

спарував

сказав

спарував

сказав

спарував

Моу – зелена жаба.

























Вгору і вниз, вгору і вниз.

























Поверніть мені корону!

























Моу – щаслива жаба.

























Сьогодні Моу щасливий.

























Моллі співає.

























Разом


























Вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Ціль 3, частина 2
Вказати на малюнок, який представляє слово.
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я прочитаю цей рядок і вкажу на картинку з словом. Дивись.» Прочитайте рядок, зупиняючись на позначеному слові. Вкажіть на слово «жаба», скажіть «Жаба». Скажіть: «А зараз твоя черга». Прочитайте рядок, вказуючи на слово. Скажіть: «Вкажи на слово «жаба». Якщо учень не відповідає, чи відповідає неправильно, заохотьте учня, кажучи, «Ось так» і повторіть.
Вказівки для тестування: Прочитайте кожний рядок, вказуючи на виділене слово. Скажіть: «Вкажи на друга.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь, потім переходьте до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз.
Допустима підказка: «Вкажи на _______».
Оцінка: Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Речення для демонстрування не враховується. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.





Тест 1

Тест 2

Тест 3

Тест 4

Речення













Моу – зелена жаба.













Вгору і вниз, вгору і вниз.













Поверніть мені корону!













Моу – щаслива жаба.













Сьогодні Моу щасливий.













Моллі співає.













Разом













Відповісти на конкретні запитання про оповідання

Ціль 4
Вказівки для тестування: Прочитайте два оповідання. Прочитайте кожне оповідання проводячи пальцем під словами під час читання. Задайте запитання зразу ж після прочитання рядка, яке містить відповідь.
Допустима підказка: «Яке з цих слів?»
Оцінка: Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.



Оповідання/Запитання

Тест 1

Тест 2

Тест 3

Тест 4

Моу не є щасливим

Хто такий Моу? Рядок 1













Що Моу сказав? Рядок 7













Що Моу зробив? Рядок 10













Моу є щасливим

Хто прийшов гратися? Рядок 6













Хто є щасливим? Рядок 10













Хто співає? Рядок 7













Разом













Розділення на склади

Ціль 5:1
Вказівки для демонстрування. Скажіть: «Послухай, я скажу слова повільно і розділю його на склади». Скажіть слово «щасливий» повільно, розділюючи його на склади (1 секунда на склад) і стукайте по столу за кожним складом. ЗАМІТКА: Можна застосовувати також інші рухи, наприклад хитання головою чи пальцем. Використовуйте рухи, які студент може повторити. Скажіть: «Попробуй зі мною. Щас-ли-вий». Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, скажіть: «Ось так» і повторіть розділення на склади з стуканням по столу.
Вказівки для тестування: Продовжіть тестування, кажучи: “Тепер твоя черга. Покажи мені склади коли я читаю слово». Скажіть слова повільно, розділяючи на склади (1 секунда на склад) і стукайте по столу за кожним складом. Можна застосовувати також інші рухи, наприклад хитання головою чи пальцем. Використовуйте рухи, які студент може повторити. Дайте учневі 5 секунд щоб дати відповідь перед тим як переходити до наступного слова. Якщо учень перебиває вас, скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Зарахуйте відповідь як неправильну.
Допустима підказка: «Твоя черга. Покажи мені склади.»
Оцінка: Учень має зробити помітний рух, виділяючи кожен склад. Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.



Слово

Рух

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4

щасливий
















стрибати
















Моллі
















привіт
















сьогодні
















Разом














Визначити літеру-звук відповідності

Ціль 6
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Ця літера відповідає звукові /ффф/. Доторкнись до літери, яка видає звук /ффф/. Почекайте 5 секунд, якщо учень не відповідає, скажіть: «Вкажи на літеру. Тепер твоя черга. Доторкнись до літери, яка видає звук /ффф/».
Вказівки для тестування: Скажіть «Доторкнися до літери, яка видає звук ____». Почекайте 5 секунд, якщо учень не відповідає, повторіть, «Доторкнись до літери, яка видає звук _____».
Оцінка: Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.


Літера

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4

ф













a













с













м













Разом














Вказати на/сказати перші звуки в словах

Ціль 7.1
Вказівки для демонстрування: Скажіть «Подивись на червону посмішку. Це – слово /фффааарба/. /ффф/ - перший звук в слові «фарба». Вкажіть на ф і скажіть: «Тепер ти попробуй. Вкажи на перший звук в /фффааарба/». Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає через 5 секунд, повторіть.
Вказівки для тестування: Вкажіть на кожну посмішку, кажучи: «Вкажи на перший звук в «___». Дайте учневі п’ять секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає через 5 секунд, скажіть: «Вкажи на перший звук в слові «___». Вкажіть на звук. Дайте учневі 5 секунд на відповідь перед тим як переходити до наступного слова.
Оцінка: Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Слово для демонстрування не враховується. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.



Буква

Тест1

Тест2

Тест3

Тест 4

фарба













агрус













арка













сон













сад













мак













мама













Разом














Визначити картинки, які починаються із звуків в цілі 7.1

Ціль 7.2
Вказівки для демонстрування: позначте і вкажіть на кожну картинку: собака, фарба, мужчина, і квітка. Наголосіть на звукові /ф/. Скажіть: «Вкажи на картинку, яка починається на букву /ффф/. Покажи мені, яка картинка починається на букву /ффф/.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь. Якщо учень не відповідає через 5 секунд, скажіть «Перший звук у слові «фарба» є звук /ффф/. Доторкнися до картинки.» Дайте учневі 5 секунд не відповідь. Якщо учень не відповідає чи дає неправильну відповідь, скажіть: «Послухай, «фарба» починається на звук ффф». Повторіть. .
Допустима підказка «Яке саме слово?»
Вказівки для тестування: Позначте і вкажіть на кожну картинку: агрус, сонце, мотоцикл і мавпу. Наголосіть на звукові /а/. Скажіть: «Вкажи на картинку, яка починається на букву /ааа/.» Дайте учневі 5 секунд на відповідь перед тим як переходити до наступного слова.
Допустима підказка: «Яке саме слово?»
Оцінка: Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Слово для демонстрування не враховується. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.



Буква

Тест1

Тест2

Тест3

Тест4

фарба













агрус













арка













сон













сад













мак













мама













Разом














Вказати на картинки, які представляють нові слова

Ціль 9
Вказівки для демонстрування: Не позначайте картинок з правильною відповіддю. Скажіть: «Ми будемо знаходити слова, наприклад, слово «співати». Вкажіть на слово «співати» і почекайте 5 секунд на відповідь учня. Якщо учень не відповідає, чи дає неправильну відповідь, скажіть «Це – слово «співати». Тепер ти покажи на слово «співати».

Вказівки для тестування: Скажіть: «Тепер твоя черга. Покажи на хлопця». Не позначайте картинок з правильною відповіддю. Якщо учень перебиває вас, вибираючи неправильне слово, закрийте картинку рукою і скажіть: «Почекай поки я закінчу» і повторіть. Така відповідь вважається неправильною. Зробіть підказку лише один раз.
Допустима підказка: «Вкажи на _______».
Оцінка: Поставте галочку і зарахуйте один бал за кожну правильну відповідь. Підбийте загальну суму балів в останньому рядку.






Тест1

Тест2

Тест3

Тест4

Співати













Щасливий













Сумний













Злий













Переляканий













Радісний













Разом



















Схожі:

Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Ось так, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово...
Diane Browder, Lynn Ahlgrim-Delzell
Вказівки для демонстрування: Скажіть: «Я знайду слово. Ось так, Моу.» Доторкніться до слова «Моу». Скажіть: «Тепер ти знайди слово...
Навчання вчителів аналізу завдань у рамках залучення школярів середніх...
Дайєн М. Браудер (Diane M. Browder), Кетерін Трела (Katherine Trela) і Брі Хіменез (Bree Jimenez)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка