In the state of the South Caroline, in the town of Greensboro, there is a monumental complex to O. Henry. There is a book in the centre, statue of O. Henry and his pet, the dog Lovely


Скачати 119 Kb.
Назва In the state of the South Caroline, in the town of Greensboro, there is a monumental complex to O. Henry. There is a book in the centre, statue of O. Henry and his pet, the dog Lovely
Дата 11.12.2013
Розмір 119 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
Взаєморозуміння і бажання робити добро іншим як засіб подолання життєвих негараздів.

Understanding and desire to do good another person as a means of overcoming the life’s problems.

Мета: формувати навички роботи над характеристикою персонажа;

розвивати вміння аналізувати та інтерпретувати художній твір, аргументовано висловлювати власні судження;

Aims and objectives:to enrich pupil’s vocabulary (new vocabulary and term’s), to practice active vocabulary and develop listening skills, to practice grammar structures, to assеss pupil’s speaking skills, to develop basic skills, to teach pupils to work together and to complete a task and reach a final goal, to develop pupil’s

critical thinking;

спонукати учнів до роздумів про істину красу людини;

навчати роздумам про добро, людяність, мудрість; прищеплювати почуття милосердя, любові до ближнього.

 

Тип уроку: нестандартний;

Вид уроку: інтегрований;

 

 Обладнання: портрет О.Генрі, підручник, мультимедійна презентація.

 

 

У людині відкриваються найкращі якості

 тоді, коли вона робить щось заради іншого.

 О.Генрі

 Хід уроку

 

І. Мотиваційний етап.

 Кожна наша зустріч – це відкриття нового літературного імені, знайомство з новим літературним твором, набуття нового життєвого досвіду. Бажаю, щоб урок за твором О.Генрі «Останній листок» поповнив ваш читацький досвід, спонукав до роздумів про призначення людини, до розуміння мистецтва слова. To understand and to feel the beauty of O’Henry’s works we can do it with the help of original sounding.

 1.Актуалізація опорних знань учнів.

In the state of the South Caroline, in the town of Greensboro, there is a monumental complex to O.Henry.There is a book in the centre, statue of O.Henry and his pet, the dog - Lovely. Давай спробуємо відкрити цю книгу. А у цьому нам допоможе Марійка Борисевич. Вона виконала вдома випереджувальне завдання, яке назвала «Який же він останній листок О.Генрі».

Інтервю з О.Генрі

1.What were your parent’s name?

My father’s name was Algeron Sidney Porter,my mother’s name was Mary Jane Virginia.

2.Were you married?

Yes I was.I was married. My wife was a beautiful woman.

3.Did you have children?

I had a daughter.

4.What was her name?

Her name was Margaret.

5.What was your hobby?

I liked to play the musical instruments.Yes, we know you were a real musician.

6.What did help you to stay living?

Hope helped me to live.

HOPE IS

Hope is a feather floating in a bright blue sky

Hope is that sparkle that shines in your eyes.

Hope is a butterfly fluttering on the wind

Hope is good times spent with family and friends.

Hope is a newborn baby’s cry

Hope is a Mother’s lullaby.

Hope is God’s rainbow after a rain

Hope is the harvest of golden grain.

Hope is the light that keeps darkness at bay

Hope is the breeze on a hot summer day.

Hope is ever present and free of cost

Hope is the last thing ever lost.

Hope is staying positive when the going gets tough

Hope is seeking God when you feel you’ve had enough.

Hope is recovery from simmering sorrow

Hope is believing in a brighter tomorrow.

6.Was your life really cloudless?

Life is not always a bed of roses. The death of my mother when I was 3, a difficult illness, accuse of stealing money, the death of my dear wife, arrest, imprisonment. But the literary work gave me a hope in my life and became the last leaf that has saved my life.

Марійка. Я підготувала буктрейлер про життя і творчість О.Генрі. Давайте переглянемо (відео).

О.Генрі. Я вдячний за увагу до моєї творчості. Життя таке несподіване і непередбачуване, тому я бажаю вам вміти завжди знаходити для себе останній листок. Have a nice day and good impressions from my novel. Good bye.

Вчитель. Пригадати зміст твору допоможе

  1. Вправа «Ланцюжок зорових асоціацій» .
  • Нью-Йорк (New York- the place were the events took place.)

  • Студія Бермана( Місце, де Берман малював картини і стояло полотно для шедевру Бермана)


  • Неаполітанська затока (The Bay of Naples –the dream of the girl to paint the picture.)

  • Шедевр (Шедевр – твір мистецтва, який може бути зразком.)

  • Пневмонія (Pneumonia-illness)

  • Листок плюща (Vine leaf –the plant.The last hope of Johnsy.)

Учитель. О. Генрі вважав, що «у людині відкриваються найкращі якості

 тоді, коли вона робить щось заради іншого. Ми сьогодні говоритимемо про найбільше диво і світову таємницю - іі величність Людину. Life is the biggest world’s mystery.That’s the real gift of God.The man should value, take care of it.

Учитель. Отже, ми підійшли до визначення теми уроку .

Взаєморозуміння і бажання робити добро іншим як засіб подолання життєвих негараздів. Давайте запишемо тему уроку в зошити.

Учитель. Тема уроку англійською мовою. Understanding and desire to do good another person as a means of overcoming the life’s problems.

А епіграфом до уроку стануть саме ці слова автора.

(Запис у зошити дати, теми, епіграфа уроку)

Учитель. Впродовж усього уроку ми будемо досліджувати проблему людських стосунків. А щоб таке дослідження було досконалим слід звернутися до словників. Отже, літературознавчий словник:

О.Генрі – майстер новеліст. Що ж така новела?

Новела ( з італійської мови novella – новина) – стислий розповідний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом.

Учитель. А ми звернемося до тлумачного словника? Нам потрібно дослідити походження іншомовного слова «джентльмен».

Джентльмен - Definition of gentleman - a chivalrous, courteous, or honourable man:he behaved throughout like a perfect gentleman


Учитель. У житті іноді трапляються такі ситуації, коли потрібно зібрати всі сили і волю, щоб подолати труднощі. Саме з такими складними обставинами зіткнулися герої новели О.Генрі «Останній листок».

«Коло думок»

  • Які проблеми порушує автор у творі? (Злиденне життя людей мистецтва, боротьба за виживання, взаємопідтримка як засіб долання життєвих труднощів).

  • З якими труднощами зіткнулися молоді художниці? (Дівчата жили бідно. Восени Джонсі раптом захворіла на пневмонію. Дівчина була в тяжкому стані, а злиденне життя лише ускладнювало хворобу)

  • Чи однаково дівчата поводили себе? (Ні, Джонсі піддалася депресії і втратила будь-який інтерес до життя. Сью, як могла, піклувалася про подругу, доглядала її).

  • Хто допоміг Джонсі видужати? (Старий художник Берман, котрий намалював на стіні листок плюща. Зрозумівши безвихідь становища Джонсі, він вирішив врятувати дівчину).

  • Отже, у героїв наступає мить просвітлення – осягнення ідеї гуманізму, любові до ближнього. А сам сюжет новели О.Генрі проживає все нове і нове життя. За мотивами твору знято багато фільмів, створено безліч картин. Він слугує ідеєю для створення фанфіків, тобто, нових творів на основі відомого сюжету.

Учитель. Now we are going to watch cartoon. Be attentive! We’ll write listening-comprehension test. You task is to find true and false sentences.

(Перегляд відео).

Аудіювання

1.The boy and the girl were walking in New York street.

They were friends.

2.They get acquainted in the hospital.

3.The girl was counting the leaves on the old vine.

4.The boy was indifferent.He did not take care of the girl.

5.The girl was lying in the bed looking at the wall of the neighbouring house.

6.There was less hope left in the girl s eyes every passing day.

7.The boy was a famous artist.His works were real masterpieces.

8.The boy draw a big maple leaf on the grey wall of the neighbouring house.

9.The girl died of pneumonia in the hospital.

10.It was winter. The cold wind was howling mixed with snow.

Учитель.(Музика)Вслухаємося у чарівні звуки мелодії… У ній відчувається осіння прозорість, легкий смуток, спокій, шелест листя, що непомітно падає на землю. Восени, коли дерева скидають листя, природа постає перед нами в неприкрашеному вигляді, в ній відчувається першородна відкритість і незахищеність. Саме в цій природі криється одвічна таїна спорідненості Людини й Природи.

Учитель. Давайте об’єднаємося в групи і створимо колективні творчі роботи і обміняємося враженнями від прочитаної новели.

І група – виконує завдання «Плющ». Ви повинні виписати якомога більше цитат для характеристики плюща з твору О.Генрі.

ІІ група – виконує завдання «Осінь». Ви повинні виписати якомога більше цитат для характеристики осінньої пори з твору О.Генрі.

Презентація групових робіт.

Учитель. Мабуть кожен, хто прочитав новелу, зрозумів, що таке справжнє співчуття й милосердя, утвердитися в думці, що треба бути уважнішими до тих, хто поруч, вчитися «бачити» серцем. Let’s try to charecterise Sue and Johnsy and find common and different features.

Кола Вена

Учитель. «Останній листок» О.Генрі – це зворушлива історія самопожертви бідного невдахи-художника.

1.Робота над текстом новели.

-                   Яким постає перед нами Берман зі слів автора?

-                   Які деталі впали в око?

Щоб дати відповідь на ці запитання, звернімося до тексту с.204


Зовнішність, характер

Спосіб життя

Старий художник, перевалило за 60, борода як у скульптури Мікеланджело «Мойсей», голова сатира, тіло карлика, буркітливий, галасливий дідок із червоними очима;

не облишив балачок про майбутній шедевр, знущався з усякої делікатності.

Тьмяно освітлена комірчина, в кутку мольберт, який вже 25 років чекав на перші штрихи шедевр; на шматок хліба заробляв, позуючи молодим художницям; багато пив; малював мазанину – вивіски і реклами, дививсь на себе як на сторожового пса.

 

 

 

Інші герої про Бермана

 Сью

Лікар

 Гидкий старий базіка, одинокий, безпорадний.

 

Немічний.

 

Учитель. Автор дає можливість не тільки яскраво уявити зовнішність старого художника, а й створити певне враження від того. Читачі мають можливість дізнатися про портрет, характер, спосіб життя.

Життя героя начебто завмерло, бо Берман лише животіє, його існування не наповнене величним, прекрасним.

У Бермана –«тіло карлика». Чи можемо ми сказати, що в невдахи-художника і душа карлика?

Вправа «Стоп-кадр».

  • Чому автор порівнює Бермана зі скульптурою Мікеланджело Мойсеєм?

 (З Біблії відомо, що Мойсей – пророк, якому було визначено Богом вивести із фараонівського рабства (Єгипет) іудеїв на обітаванну землю Хаан (Палестина).

 Мойсей – рятівник іудейського народу. А Берман рятує душу юної художниці. Дощової холодної ночі, коли з плюща впав останній листок, він намалював на стіні новий, схожий на справжній).

Новела «Останній листок» - це маленький шедевр про мистецтво бути Людиною. Давайте пригадаємо епіграф уроку, а саме слова О.Генрі. Він говорив, що в людині відкриваються найкращі якості тоді, коли вона робить щось заради іншого.

 Сенека стверджував: «Життя цінується не за тривалістю, а за змістом».

 Берман не накопичив багатств, навіть ім’я його не стало відомим як ім’я скульптора Мікеланджело, пророка Мойсея чи титана Прометея. Але він мав благородне серце.

 Треба прагнути до чогось великого і прекрасного, щоб нас недарма називали людьми.

 ІV. Рефлексійно-оцінювальний етап.

1.Робота в парах. На аркушах написані висловлювання.

Завдання: із загального переліку виберіть ті думки, на які наштовхує новела «Останній листок». Уявімо на мить, що ми створюємо віртуальний музей людської мудрості . Які думки ви хотіли б експонувати?

-В істинній красі завжди є недолік.

- Вирішальний фактор у житті – матеріальні блага

- Краса душі надає чарівність навіть недосконалому тілу.

- Люди часто видаються гіршими, ніж є насправді.

- Надія помирає останньою.

- Найцінніше в житті –це гроші.

- Гріх втрачати надію

- Потрібно бачити не привабливу оболонку людини, а її душу.

- Світ врятує краса – краса людського серця.

- В людині відкриваються найкращі якості тоді, коли вона робить щось заради іншого.

- Треба прагнути бути людиною, незважаючи на всю жорстокість світу.

- Добро завжди з кулаками.

- Життя цінується не за тривалістю, а за змістом.

1. Hope is life.

2. Hope is the bread of poor.

3. Hope is the last thjng ever lost.

4. In the kingdom of hope,there is no winter.

5. If it were not for hope ,the heart would not break.

6. Hope is a good thing and good things never die.

7. Only death itself can end our hope.

8. Life is short ,art is long.

9. Where there is life there is hope.

10.Hope for best but prepare for the worst.

11. When life gives you a hundred reasons to cry ,show life that you have a thousand reasons to smile.


 4. Заключне слово вчителя

 О.Генрі написав філософську притчу про життя і смерть, мистецтво і вічність. Твір, у якому головний герой помирає, залишає відчуття просвітлення, адже прекрасні вчинки закономірно породжують прекрасні почуття. Вічне , що є в його творах, зберігає їх від небуття. А тим вічним є віра в добро як домінанту душі людини. Шедевр Бермана – то є шедевр і самого О.Генрі , який сповідував закон ланцюгової реакції добра.

 Життя – це найбільше диво і найбільша світова таємниця. Це найвеличніший прояв Бога.Життя - це зернина, яка лягаючи в землю, гине, щоб знову відродити себе в новому колоскові. Життя - це досвід, мудрість, розум, творчість, віра, любов. Життя - це велика відповідальність кожного з нас перед собою, перед суспільством, перед майбутнім, перед Богом.

 V. Коментоване домашнє завдання.

Обов’язкове загальне: прочитати новелу «Дари волхвів».

 

Схожі:

Ніstory of Lviv state college of decorative and applied art by I. Trush
Образотворче мистецтво України, Європи та Америки та сучасні комп'ютерні технології в мистецтві
European Centre for the Development of Vocational Training
СІДІФОП як і інші мережі та центри має у своїй структурі організаційні, адміністративні, розповсюджувальні та інші структури
Paraskevia Wolynsky, b. October 9, 1923, second of 3 children of...
Від.: Я народилася 9-го жовтня 1923-го року в містечку Нові Санжари Полтавської області
Anonymous male narrator, b. 1910, on the outskirts of the town of...
Від.: Отже, родина мого батька, включаючи батька й матір, складалася з 10-ти осіб. У мене було троє братів, я четвертий, і четверо...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка