До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле  


Скачати 24.15 Kb.
Назва До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле  
Дата 19.04.2013
Розмір 24.15 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле  


На мою думку, без минулого немає й не може бути майбутнього (теза).

Ідучи стежкою життя, ми озираємося назад, щоб пригадати все те хороше, що було колись, і ставимо перед собою ціль – зробити так, щоб таких моментів було якомога більше в майбутньому (перший аргумент).          

Наприклад, я займаюся плаванням. Перше досягнення мені далося нелегко. Це було третє місце на змаганнях, але я добре запам’ятала ті відчуття. Вони допомагають мені знову й знову йти до перемоги й отримувати її,  мобілізувати всі сили. Тому ось уже три роки поспіль я втримую перше місце серед учасників мого віку (приклад із особистого життя).

Завдяки минулому, люди вчаться на своїх помилках, намагаючись уникати їх у подальшому житті. Знання історії дає  нам можливість ураховувати досвід минулих поколінь.  Це велике надбання, яким ні в якому разі не можна нехтувати. Народ, який не  знає своєї історії,  легко перемогти й знищити (другий аргумент).

Прикладом може слугувати кіноповість Олександра Довженка «Україна в огні». Німецький офіцер Ернст фон Крауз говорить своєму синові,  що українці – єдиний народ, який не вивчає свою історію, тому його легко  перемогти. Олександра Довженка понад усе хвилювала проблема вивчення українцями історії рідного краю: ніхто не хотів учитися на історичному факультеті, професорів заарештовували, студенти знали, що історія – це паспорт на загибель. Усе це – наслідки тоталітарної системи, які не мають права на майбутнє (приклад із художньої літератури).

Отже, ідучи до майбутнього, ми повинні оглядатися в минуле, обов’язково враховувати його позитивний досвід, уникати помилок і поразок (висновок).    


Звертаємо вашу увагу
на те, що дані твори різняться структурою: у першому спочатку йдуть два аргументи, приклад із літератури, приклад з особистого життя; у другому – аргумент, приклад з особистого життя , аргумент, приклад з літератури. Обидва варіанти є правильними.    

Смисл буття в тому, щоб жити в мудрій злагоді з природою  


На мою думку, основний смисл буття людства в тому, щоб жити в мудрій злагоді з природою, як це робили наші діди й прадіди (теза).          

Природа – це середовище нашого існування: місце народження, життя та смерті. Від того, яким воно буде, залежить здоров’я та тривалість віку. Якщо ми  шануємо та оберігаємо навколишнє середовище, мудро використовуємо його ресурси, дбайливо хазяйнуємо, природа щедро винагороджує нас урожаями та забезпечує всім необхідним, зцілює від утоми та хвороб (перший аргумент).          

Згадаймо новелу Михайла Коцюбинського «Intermezzo». Ліричний герой настільки втомлений, що не може бачити людей, не хоче чути про їхні біди. Він виїжджає з міста. Але щоденні прогулянки кононівськими полями поступово відновлюють його душевну рівновагу, «утома»  відступає, натомість «сонце» просочується в глибину  душі. Отак на лоні природи відбувається повне емоційне одужання ліричного героя (приклад з літератури).          

На жаль, сьогодні людина грубо втручається в життя природи: бездумно використовує її ресурси, забруднює середовище, що призводить до  екологічних катастроф та унеможливлює будь-яке відновлення знищеного. Висушування боліт призвело до загибелі деяких видів рослин, води велетенських штучних морів залили родючі луки; через вирубування лісів обміліли ріки (другий аргумент).          

Прикладом недбалого ставлення до природи є Чорнобильська трагедія. Це покинуті міста і села, забруднені річки й озера, спустошені землі. Через підвищення радіаційного фону люди стали частіше хворіти, рано вмирати. Не можна залишатися байдужими до таких проблем (приклад із суспільного життя).          

Отже, треба зробити все можливе, щоб екологічні катастрофи не повторювались. Слід пам’ятати, що людина – частина природи, тому повинна жити з нею в гармонійній єдності, оберігати, а не рушити бездумно, примножувати  багатства навколишнього середовища (висновок).   

Схожі:

Магазини і покупки. Ми йдемо купувати
Мета: практична – систематизувати лексико-граматичні знання учнів з теми “Магазини і покупки” англійською та німецькою мовами
Асфальт давно вже встиг замінити грунтову дорогу по своїй практичності....
У нашому регіоні немає місця для подібного роду винятків. Ми йдемо в ногу з прогресом. Принаймні, намагаємося. Тому також потребуємо...
Минуле і сучасне Волині та Полісся: рух опору тоталітарним і окупаційним...
Минуле і сучасне Волині та Полісся: рух опору тоталітарним і окупаційним режимам на теренах Волинської області. Горохівщина в історії...
*Кроманьйонець
Наука про минуле, що займається вивченням матеріальних предметів (артефактів) діяльності людини
Тема уроку
Гендер: минуле і сучасне, міф і реальність через призму образів п’єси І. Котляревського «Наталка Полтавка»
Вальтер Скотт?
Тестові, творчі,контрольні завдання по темі «Героїчне минуле в літературі», «Україна та її історія в літературі». 7 КЛАС
Формувати почуття патріотизму, духовності, національної свідомості,...
Аудіоматеріали: “Священная война”, “Случайный вальс”, “Журавли”, звуки метронома
Чому астрономи, спостерігаючи в телескоп за далекими галактиками, бачать минуле Всесвіту?
Опрацюйте матеріал по темі «Всесвіт» і пройдіть тест «Всесвіт». З 1 – 5 запитання має бути дві правильних відповіді
Чому астрономи, спостерігаючи в телескоп за далекими галактиками, бачать минуле Всесвіту?
Опрацюйте матеріал по темі «Всесвіт» і пройдіть тест «Всесвіт». З 1 – 5 запитання має бути дві правильні відповіді
Т. ШЕВЧЕНКО. «ЗАПОВІТ» — ТВІР, ЩО ЄДНАЄ МИНУЛЕ, ТЕПЕРІШНЄ І МАЙБУТНЄ Мета
Обладнання: портрет Т. Шевченка, підручник, мультимедійний комплект, малюнки-ілюстрації до твору; дидактичний матеріал (тестові завдання,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка