Надати виробничо-торговельну структуру їдальні, яка працює з неповним виробничим циклом


Скачати 85.93 Kb.
Назва Надати виробничо-торговельну структуру їдальні, яка працює з неповним виробничим циклом
Дата 07.04.2013
Розмір 85.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ

імені Михайла Туган-Барановського


Напрям підготовки 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» ФРГБ, ІІІ курс, денне відділення



П Р О Г Р А М А І С П И Т У

з дисципліни
«ОРГАНІЗАЦІЯ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА»
ДонНУЕТ

Донецьк 2012


  1. Загальні принципи організації виробництва на підприємствах готельно-ресторанного господарства.

  2. Види попередньої сервіровки столу на підприємствах ресторанного господарства при готелі

  3. Види, методи і форми обслуговування споживачів на підприємствах харчування готельно-ресторанних комплексів.

  4. Види, призначення і принципи складання меню на підприємствах готельно-ресторанного господарства

  5. Вимоги до закладів готельно-ресторанного господарства

  6. Виробнича структура підприємств харчування готельно-ресторанного комплексу

  7. Виробничо-торговельна структура підприємств харчування готельно-ресторанного комплексу

  8. Джерела й організація постачання підприємств харчування готельно-ресторанних комплексів, договірні стосунки із постачальниками

  9. Етикет і протокол прийомів

  10. Загальна характеристика денних прийомів, особливості їхньої організації і проведення

  11. Загальні правила подачі страв на підприємствах готельно-ресторанного господарства

  12. Загальні принципи організації виробництва

  13. Загальні принципи організації виробництва підприємств готельно-ресторанних комплексів

  14. Загальні принципи сервіровки столу на підприємствах готельно-ресторанного господарства

  15. Загальні принципи складання меню

  16. Індивідуальна і бригадно-ланкова форми організації праці офіціантів. Їхні переваги і недоліки.

  17. Класифікація змішаних напоїв, їхня характеристика й особливості подачі

  18. Класифікація і характеристика барів при готелях

  19. Методи і форми обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства

  20. Методи й особливості подачі страв на підприємствах готельно-ресторанного господарства.

  21. Навести схему організації робочого місця в кондитерському цеху для приготування помадок і сиропів
  22. Надати виробничо-торговельну структуру їдальні, яка працює з неповним виробничим циклом


  23. Надати загальні принципи організації виробництва підприємств харчування готельно-ресторанних комплексів.

  24. Надати організацію робочого місця кухаря по виготовленню порційних напівфабрикатів

  25. Надати принципи організації роботи вегетаріанської їдальні

  26. Надати схему організації робочого місця в холодному цеху по приготуванню солодких страв та холодних напоїв

  27. Надати схему організації робочого місця доготовочного цеху для доробки м’ясо-рибних напівфабрикатів

  28. Надати схему організації робочого місця доготовочного цеху для доробки овочевих напівфабрикатів, фруктів, зелені, сезонних овочів

  29. Обладнання і інвентар, посуд барів при готелі

  30. Обов’язки метрдотеля ресторану готельно-ресторанного комплексу.

  31. Організація роботи холодного цеху на підприємствах харчування різного типу готельно-ресторанних комплексів

  32. Організація роботи цеху по доробці напівфабрикатів

  33. Організація адміністративно-побутових приміщень підприємств харчування готельно-ресторанних комплексів

  34. Організація виробництва в цеху обробки зелені

  35. Організація виробництва напівфабрикатів з м'яса, птиці, субпродуктів, риби на підприємствах харчування з повним виробничим циклом готельно-ресторанного комплексу.

  36. Організація виробництва напівфабрикатів з овочів і картоплі в спеціалізованому цеху

  37. Організація виробництва напівфабрикатів з птиці.

  38. Організація виробництва напівфабрикатів різного ступеня готовності з риби для підприємств готельно-ресторанного господарства

  39. Організація виробництва напівфабрикатів різного ступеня готовності в спеціалізованому м'ясному цеху

  40. Організація виробничої діяльності в барах різних видів готельно-ресторанного господарства

  41. Організація виробничої діяльності гарячого цеху підприємств різного типу готельно-ресторанних комплексів.

  42. Організація денних прийомів на підприємствах готельно-ресторанного господарствах

  43. Організація діяльності кондитерського цеху потужністю 8 тис. виробів у зміну

  44. Організація і проведення прийомів "Чай і Кава"

  45. Організація й особливості подачі алкогольних напоїв на підприємствах ресторанного господарства при готелі, посуд для подачі і споживання

  46. Організація й особливості подачі солодких страв і гарячих напоїв

  47. Організація обробки овочів

  48. Організація обслуговування прийому "Шведський стіл"(обід-буфет)

  49. Організація обслуговування споживачів у ресторанах при готелі

  50. Організація підготовки і проведення прийому ”Вечеря”

  51. Організація подачі супів на підприємствах харчування різного типу готельно-ресторанних комплексів

  52. Організація прийому "Фуршет" на підприємствах ресторанного господарства при готелі

  53. Організація роботи гарячого цеху в закусочній „Шашлична”

  54. Організація роботи гарячого цеху підприємств готельно-ресторанного господарства різного типу

  55. Організація роботи кондитерського цеху кафе "Буратіно"

  56. Організація роботи мучного цеху в „Пиріжковій”

  57. Організація роботи цеху по виробництву солодких страв

  58. Організація робочого місця і роботи бармена

  59. Організація робочого місця і роботи бармена

  60. Організація робочого місця кухаря для приготування напівфабрикатів з рубленого м’яса

  61. Організація роздачі їжі на підприємствах готельно-ресторанного господарства з обслуговуванням офіціантами

  62. Організація складського господарства на підприємствах харчування при готелях.

  63. Організація тарного і транспортного господарства

  64. Організація централізованого виробництва напівфабрикатів з м’яса

  65. Організація централізованого виробництва напівфабрикатів з риби

  66. Організація централізованого виробництва напівфабрикатів із птаха і субпродуктів
  67. Організувати роботи складських приміщень в закладі ресторанного господарства при готелі , що працює з повним виробничим циклом


  68. Основи організації виробничої діяльності в заготовочному цеху підприємств харчування різного типу готельно-ресторанних комплексів.

  69. Основні правила обслуговування споживачів на підприємствах харчування при готелі.

  70. Основні принципи класифікації банкетів і їхня характеристика

  71. Основні принципи класифікації підприємств харчування

  72. Основні принципи сервіровки столу на підприємствах харчування при готелі

  73. Особливості організації прийому "Келих шампанського"

  74. Особливості виробництва напівфабрикатів із птиці і субпродуктів у спеціалізованому цеху

  75. Особливості організації банкета з частковим обслуговуванням офіціантами

  76. Особливості організації виробництва напівфабрикатів в кулінарному цеху

  77. Особливості організації і проведення прийому "Коктейль"

  78. Особливості організації обробки овочів на підприємствах з повним виробничим циклом

  79. Особливості організації роботи м'ясо-рибного цеху ресторану при готелі

  80. Особливості організації роздачі їжі в ресторанах при готелі

  81. Особливості організації роздачі їжі на підприємствах швидкого обслуговування

  82. Особливості організації централізованого виробництва напівфабрикатів з м’ясу

  83. Особливості організації централізованого виробництва напівфабрикатів з овочів і картоплі.

  84. Особливості організації централізованого виробництва напівфабрикатів з овочів

  85. Особливості організацій банкета з повним обслуговуванням офіціантами

  86. Особливості подачі вина

  87. Особливості подачі різних груп страв на підприємствах готельно-ресторанного господарства

  88. Підготовка столового, посуду, приборів, столової білизни до сервіровки та обслуговування

  89. Поняття про цех, технологічну лінію(відділення), ділянку, робоче місце на підприємстві ресторанного господарства при готелі

  90. Порядок запису страв у меню підприємств харчування

  91. Правила підготовки і проведення прийомів.

  92. Правила подачі гарячих напоїв. Підібрати посуд для подачі чаю зеленого, кави по-віденські, кави по-східному, какао, кави з молоком.

  93. Правила сервіровки столу і попередніх видів сервіровки столу

  94. Прейскурант і карта вин та правила їх складання

  95. Привести схеми попередніх сервіровок столу.

  96. Привести схему організації робочого місця в гарячому цеху по приготуванню бульйонів та супів ресторану при готелі

  97. Привести схему попередньої сервіровки столу для „банкету”

  98. Привести схему попередньої сервіровки столу на „вечерю” в ресторані при готелі

  99. Привести схему робочого місця в гарячому цеху „Шашличній” по виробництву шашликів.

  100. Прийоми, їхня класифікація і загальна характеристика

  101. Принцип організації роздачі їжі на підприємствах ресторанного господарства при готелях, що використовують метод обслуговування офіціантами

  102. Принципи організації виробництва для заготовочних підприємств харчування

  103. Принципи сервіровки столу на „фуршет” (схема „посольської сервіровки”)
  104. Принципи сервіровку столу на підприємствах готельно-ресторанного господарства


  105. Принципи складання меню

  106. Скласти комплексне меню на одного споживача на тиждень, що буде реалізовуватися в ресторані вищого класу при готелі.

  107. Скласти комплексне меню на одного туриста на тиждень, що буде реалізовуватися в ресторані при готелі.

  108. Скласти меню для проведення прийому „Чай”

  109. Скласти меню для проведення фуршету на 50 споживачів та розрахувати кількість офіціантів

  110. Скласти меню на одного споживача для організації прийому „Обід”

  111. Сучасна система роздачі страв на підприємствах харчування різного типу готельно-ресторанного господарства

  112. Техніка обслуговування споживачів у ресторанах при готелях

  113. Торгівельна структура підприємств готельно-ресторанного господарства. Вимоги, які ставляться до торгівельної групи приміщень

  114. Торговельна структура закладів готельно-ресторанного господарства, надати характеристику

  115. Торговельні приміщення і їхнє оснащення

  116. Функції закладів готельно-ресторанного господарства

  117. Характеристика вечірніх прийомів з довільним розсадженням за столом

  118. Характеристика видів сервіровки столу на підприємствах готельно-ресторанного господарства

  119. Характеристика денних прийомів

  120. Характеристика закладів готельно-ресторанного господарства, що поділяються на класи

  121. Характеристика і призначення металевого посуду на підприємствах ресторанного господарства

  122. Характеристика і призначення механізованих і немеханізованих ліній роздачі їжі

  123. Характеристика і призначення скла на підприємствах ресторанного господарства при готелі

  124. Характеристика і призначення столових приборів

  125. Характеристика і призначення столового посуду, приборів, столової білизни

  126. Характеристика і призначення столового посуду.

  127. Характеристика й організація проведення прийому „Вечеря”

  128. Характеристика основних та додаткових приборів

  129. Характеристика основних типів підприємств готельно-ресторанного господарства

  130. Характеристика приміщень для обслуговування споживачів

  131. Характеристика професії офіціант

  132. Характеристика столових приборів

  133. Характеристика та організація неофіційних прийомів

  134. Характеристика, призначення функціональних ємностей та засобів їх переміщення

  135. Які адміністративно - побутові приміщення слід організувати в ресторані при готелі, надати їх характеристику

Схожі:

Зразок вказівки
Ця вказівка поширюється на продукцію виробничо-технічного призначення, яка реалізується організаціям і населенню
ПРАКТИКУМ з курсу “ Організація і планування виробничо-комерційної...
Нізація і планування виробничо-комерційної діяльності підприємства” для студентів напряму підготовки – “Видобування нафти і газу”...
Яка з наведених під функцій належить до виробничої функції?
Виробничо-комерційна діяльність підприємства передбачає використання функцій маркетингу. Яка з наведених під функцій належить до...
«МРІЯ-АУДИТ» 40030, Україна, м. Суми
Управлінському персоналу Повного товариства «Приватне виробничо-комерційне мале підприємство «Агро»Приватне виробничо-комерційне...
Бeзпaлько K. С
Прошу надати дозвiл на знаходження групи туристів в прикордонній зоні Закарпатської області з 12. 2011 по 17. 2011, яка проходитиме...
"МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ЕТИЧНИХ ДІАЛОГІВ."
Етика – філософська наука, яка досліджує природу, сутність, виникнення, розвиток, структуру, функції моралі, її прояви в різноманітних...
Економічні системи: поняття, структура, типи
Таким чином, національну економіку слід розглядати як багато профільну систему, яка має складну функціональну структуру (див рис....
Промисловість будівельних матеріалів
Мета: сформувати уявлення про галузеву структуру промисловості будівельних матеріалів України; визначити сировину базу галузі та...
Від 18 січня 2003 р. N 61 Київ
Україна, надати повноваження на проставлення апостиля, що посвідчує справжність підпису, ким виступала особа, яка підписала документ,...
Періодичність та строки надання послуг з утримання будинків і споруд...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка