|
Скачати 1.21 Mb.
|
У К Р А Ї Н А Теофіпольська районна радаХмельницької областішосте скликання Р І Ш Е Н Н Я від 21 вересня 2012р. № 7-12/2012 Про Програму розвитку освіти району на 2012-2016 роки Розглянувши подання голови районної державної адміністрації, керуючись п. 16 ч. І ст. 43 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада вирішила: 1. Затвердити Програму розвитку освіти району на 2012-2016 роки (далі - Програма, додається) 2. Районній державній адміністрації щорічно інформувати районну раду про хід виконання Програми. 3. Фінансовому управлінню райдержадміністрації щорічно при формуванні районного бюджету передбачати кошти на фінансування заходів передбачених Програмою. 4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Лопушанську О.В. та постійну комісію з питань освіти та охорони здоров’я (голова комісії Киричок Н.П.). Голова районної ради В.Лебединський ЗАТВЕРДЖЕНО: рішенням районної ради 21 вересня 2012 № 7-12/2012 Програма розвитку освіти Теофіпольського району на 2012-2016 роки Загальна частина Розроблення цієї Програми зумовлено необхідністю удосконалення системи освіти району, переорієнтації освіти на забезпечення рівного доступу до якісної освіти, культурних надбань, реалізації принципу безперервної освіти. Мета програми Метою Програми є забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти усіх громадян, створення оптимальних умов навчання і виховання у закладах освіти через удосконалення механізмів управління, її інформатизації та зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів. Завдання і заходи Основними завданнями Програми є:
Шляхи і способи реалізації програми Програму передбачається реалізувати шляхом розроблення і впровадження _22__ цільових проектів за ____4___ напрямками (додаток 2) Очікувані результати Виконання Програми дасть змогу:
Обсяги та джерела фінансування Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 73 млн. 200 тис. грн. Фінансування здійснюється за рахунок місцевих видатків та інших джерел. Прогнозні обсяги фінансування Програми наведено в додатку 1. Додаток 1 до Програми ПАСПОРТ програми розвитку освіти Теофіпольського району на 2012-2016 роки
Додаток 2 до Програми Р Управління та розвиток освіти Державно-громадське управління Мережа навчальних закладів Методичний супровід освіти. Педагогічний потенціал Європейський вимір в освіті Моніторинг освітнього процесу та ефективності управління ОЗДІЛ І Проект «Державно-громадське управління» Досягнення: У районі запроваджено державно-громадське управління в більшості навчальних закладах (ради навчального закладу, піклувальні ради, батьківські громадські організації), проводяться щорічні батьківські слухання з різних питань освітньої галузі, налагоджено партнерські зв’язки з навчальними закладами, державними установами та громадськими організаціями як в Україні, та за її межами. Проблеми, які потребують розв’язку:
Мета: забезпечити ефективне управління освітою шляхом впровадження механізмів державно-громадської взаємодії влади та громади для задоволення потреб громади Шляхи реалізації:
Очікувані результати:
Проект «Мережа навчальних закладів» Досягнення: Право громадян на здобуття освіти забезпечують 38 загальноосвітніх шкіл. Із загальної кількості шкіл 34 (89%) діє у сільській місцевості, у них навчається 2114 учнів. В міських школах навчається 1081учень.У районі функціонує 1 гімназія, 1 колегіум, 11 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, 17 загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів, 8 навчально-виховних комплексів «загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад». Мережа дошкільних навчальних закладів представлена 37 закладами. Працює 2 позашкільні навчальні заклади. Щороку загальна чисельність учнів, також, значно зменшується: 2012 рік -3195 учнів; 2011 рік – 3364 учнів, 2010 – 3567 ; 2009 – 3728 ; 2008 – 3924; 2007 рік – 4014. При цьому спостерігається зниження завантаженості сільських шкіл. Зменшення кількості учнів призводить до зменшення класів або відсутності учнів в окремих з них. Індивідуальне навчання організоване для 212 учнів в 22 школах (60,5%) від загальної кількості шкіл. Мала наповнюваність загальноосвітнього навчального закладу призводить до завищення вартості утримання одного учня в порівняні з існуючими нормативами. Крім того, значне зменшення кількості учнів призводить до зниження якості навчання. Застаріла матеріально-технічна база шкіл та скорочення чисельності учнів внаслідок несприятливої демографічної ситуації призводить до неефективності функціонування існуючої шкільної мережі. Протягом 6-и останніх років призупинено діяльність навчальних закладів в зв’язку з відсутністю учнівського контингенту: Дмитрівської загальноосвітньої школи І ступеня (2005 р,), Маложеребківської загальноосвітньої школи І ступеня, Новоіванівської загальноосвітньої школи І ступеня (2007 рік), Єлізаветпільської загальноосвітньої школи І ступеня (2008 рік), Малолазучинської загальноосвітньої школи І ступеня, Борщівської загальноосвітньої школи І ступеня (2011 рік). Підвезення учнів здійснюється 9 шкільними автобусами, які стовідсотково здійснюють підвезення дітей з 23 населених пунктів до 9 навчальних закладів. Оптимізація мережі закладів засвідчує динаміку позитивних змін, спрямованих на задоволення потреб громади району в отриманні якісної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти. |
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ... Хмельницької обласної ради від 15 березня 2012 року №24-9/2012 Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл,... |
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ... Хмельницької обласної ради від 19 жовтня 2011 року №20 «Про безоплатну передачу у спільну власність територіальних громад сіл, селища,... |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відповідно до статей 43, 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи подання районної державної адміністрації, районна рада |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Розглянувши пропозиції постійних комісій та відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна... |
Лугинська районна рада Житомирської області Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної... |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної... |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відповідно до статей 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної... |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної... |
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ Заслухавши та обговоривши звіт голови районної ради Денисовця В. Ю., відповідно до ч. 17 ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування... |