Теофіпольська районна рада Хмельницької області


Скачати 1.21 Mb.
Назва Теофіпольська районна рада Хмельницької області
Сторінка 1/13
Дата 29.04.2013
Розмір 1.21 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13


У К Р А Ї Н А
Теофіпольська районна рада
Хмельницької області

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я
від 21 вересня 2012р. № 7-12/2012

Про Програму розвитку

освіти району на

2012-2016 роки
Розглянувши подання голови районної державної адміністрації, керуючись п. 16 ч. І ст. 43 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада вирішила:
1. Затвердити Програму розвитку освіти району на 2012-2016 роки (далі - Програма, додається)
2. Районній державній адміністрації щорічно інформувати районну раду про хід виконання Програми.
3. Фінансовому управлінню райдержадміністрації щорічно при формуванні районного бюджету передбачати кошти на фінансування заходів передбачених Програмою.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Лопушанську О.В. та постійну комісію з питань освіти та охорони здоров’я (голова комісії Киричок Н.П.).


Голова районної ради В.Лебединський

ЗАТВЕРДЖЕНО:

рішенням районної ради

21 вересня 2012 № 7-12/2012
Програма

розвитку освіти Теофіпольського району на 2012-2016 роки
Загальна частина
Розроблення цієї Програми зумовлено необхідністю удосконалення системи освіти району, переорієнтації освіти на забезпечення рівного доступу до якісної освіти, культурних надбань, реалізації принципу безперервної освіти.
Мета програми
Метою Програми є забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти усіх громадян, створення оптимальних умов навчання і виховання у закладах освіти через удосконалення механізмів управління, її інформатизації та зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів.
Завдання і заходи
Основними завданнями Програми є:

  • створення умов для доступності дітей і молоді до якісної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;

  • модернізація освіти на основі сучасних тенденцій розвитку галузі та потреб громад;

  • розробка та запровадження ефективних методів управління розвитком освіти в районі;

  • підвищення рівня навчального, навчально-методичного та науково-методичного забезпечення діяльності дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;

  • удосконалення роботи з педагогічними кадрами;

  • поглиблення партнерських зв’язків та міжнародного співробітництва з питань освіти;

  • покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів.

Шляхи і способи реалізації програми
Програму передбачається реалізувати шляхом розроблення і впровадження _22__ цільових проектів за ____4___ напрямками (додаток 2)

Очікувані результати
Виконання Програми дасть змогу:

  • створити умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації особистості;

  • оптимізувати мережу закладів освіти до потреб громад;

  • збільшити кількість дітей, охоплених дошкільною освітою;

  • здійснити комплексну інформатизацію освіти;

  • наблизити освіту до європейських вимірів і стандартів;

  • підвищити соціальний статус та рівень професіоналізму педагогічних працівників;

  • удосконалити виховну систему в навчальних закладах;

  • зміцнити матеріально-технічну базу навчальних закладів.


Обсяги та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 73 млн. 200 тис. грн. Фінансування здійснюється за рахунок місцевих видатків та інших джерел.

Прогнозні обсяги фінансування Програми наведено в додатку 1.

Додаток 1 до Програми
ПАСПОРТ
програми розвитку освіти Теофіпольського району на 2012-2016 роки



1.

Повна назва програми


Програма розвитку освіти Теофіпольського району на 2012-2016 роки

2.

Мета програми


Забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти усіх громадян, створення оптимальних умов навчання і виховання у закладах освіти через удосконалення механізмів управління, її інформатизації та зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів

3.

Перелік напрямів та підпрограм (проектів), які буде реалізовано в межах цієї програми


1.Управління і розвиток освіти: державно-громадське управління, мережа навчальних закладів, методичний супровід освіти, європейський вимір в освіті, моніторинг освітнього процесу та ефективності управління.

2.Зміст і якість освіти: довкілля, інформаційний простір освіти, профільна освіта, початкова школа, інклюзивна освіта, обдарованість, шкільний автобус, шкільна бібліотека.

3.Виховання особистості: модернізація виховної роботи, учнівське врядування, позашкільна освіта та виховання, туризм і краєзнавство, екологічна освіта і виховання.

4.Безпека життя і здоров’я: здоров’я дитини, психологічний супровід превентивної освіти, безпечне середовище, оновлений заклад освіти.

4.

Ініціатор розроблення програми

Відділ освіти Теофіпольської районної державної адміністрації

5.

Дата, номер документа про затвердження програми




6.

Розробник програми

Відділ освіти Теофіпольської районної державної адміністрації

7.

Співрозробники програми

Методичний кабінет, центр практичної психології та соціальної роботи

8.

Відповідальний виконавець програми


Відділ освіти Теофіпольської районної державної адміністрації

9.

Учасники програми

Методичний кабінет, центр практичної психології та соціальної роботи, дошкільні, загальноосвітні та позашкільні навчальні заклади


10.

Термін реалізації програми

2012 – 2016 рр.

11.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми




2012

(тис.грн.)

2013

(тис.грн.)

2014

(тис.грн)

2015

(тис.грн.)

2016

(тис.грн.)

Разом

2012-2016 рр.

(тис.грн.)

Місцевий бюджет

1373,0

1900,0

1900,0

2000,0

2000,0

9173,0

Обласний бюджет

600,0

950,0

1500,0

1500,0

1500,0

6050,0

Державний бюджет

-

15000,0

15977,0

10000,0

10000,0

50977,0

Позабюджетні кошти

1200,0

1300,0

1500,0

1500,0

1500,0

7000,0

Час укладення програми

2012 рік

Представник замовника програми




Контроль за виконанням програми




Додаток 2 до Програми
Р
Управління та розвиток освіти

Державно-громадське управління

Мережа навчальних закладів

Методичний супровід освіти. Педагогічний потенціал

Європейський вимір в освіті

Моніторинг освітнього процесу та ефективності управління
ОЗДІЛ І

Проект «Державно-громадське управління»

Досягнення: У районі запроваджено державно-громадське управління в більшості навчальних закладах (ради навчального закладу, піклувальні ради, батьківські громадські організації), проводяться щорічні батьківські слухання з різних питань освітньої галузі, налагоджено партнерські зв’язки з навчальними закладами, державними установами та громадськими організаціями як в Україні, та за її межами.
Проблеми, які потребують розв’язку:

  • Низький рівень впливу громади на прийняття управлінських рішень, формалізм у роботі рад навчального закладу.

  • Недостатній обсяг знань і вмінь з освітнього менеджменту та відсутні плани розвитку навчальних закладів

Мета: забезпечити ефективне управління освітою шляхом впровадження механізмів державно-громадської взаємодії влади та громади для задоволення потреб громади
Шляхи реалізації:

Заходи

Терміни виконання

Обсяг фінансування

Відповідальні

місцевий бюджет

обласний бюджет

державний бюджет

  1. Створити у кожному навчальному закладі ради , батьківські громадські організації

2012

-

-

-

Керівники навчальних закладів

  1. Забезпечити навчання для керівників навчальних закладів з питань освітнього менеджменту

2012-2016

Згідно чинного законодавства

-

-

Методичний кабінет

  1. Проводити батьківські громадські слухання

Щорічно

-

-

-

Відділ освіти, керівники навчальних закладів

  1. Продовжити роботу щодо поступового переходу від оперативного до проектно – цільового управління.

2012-2016

-

-

-

Відділ освіти,

навчальні заклади

  1. Висвітлювати управлінську політику освіти району на сайті Теофіпольської районної ради, Теофіпольської районної державної адміністрації, засобах масової інформації.

Постійно

-

-

-

Відділ освіти,

керівники навчальних закладів

  1. Проводити щорічний моніторинг якості управлінської діяльності щодо методичної роботи у навчальних закладах

2012-2016

-

-

-

Відділ освіти,

методичний кабінет

  1. Продовжувати співпрацю з науковими установами, фондами, асоціаціями та громадськими організаціями «Партнерство в освіті», міжнародними освітніми організаціями.

2012-2016

-

-

-

Відділ освіти,

керівники навчальних закладів




















Очікувані результати:

  • Перехід до проектно-цільового методу управління.

  • Державно-громадська взаємодія влади та громади для задоволення потреб мешканців району.

  • Підвищення рівня управлінської компетентності керівників навчальних закладів.



Проект «Мережа навчальних закладів»

Досягнення: Право громадян на здобуття освіти забезпечують 38 загальноосвітніх шкіл. Із загальної кількості шкіл 34 (89%) діє у сільській місцевості, у них навчається 2114 учнів. В міських школах навчається 1081учень.У районі функціонує 1 гімназія, 1 колегіум, 11 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, 17 загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів, 8 навчально-виховних комплексів «загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад». Мережа дошкільних навчальних закладів представлена 37 закладами. Працює 2 позашкільні навчальні заклади.

Щороку загальна чисельність учнів, також, значно зменшується: 2012 рік -3195 учнів; 2011 рік – 3364 учнів, 2010 – 3567 ; 2009 – 3728 ; 2008 – 3924; 2007 рік – 4014. При цьому спостерігається зниження завантаженості сільських шкіл.

Зменшення кількості учнів призводить до зменшення класів або відсутності учнів в окремих з них. Індивідуальне навчання організоване для 212 учнів в 22 школах (60,5%) від загальної кількості шкіл. Мала наповнюваність загальноосвітнього навчального закладу призводить до завищення вартості утримання одного учня в порівняні з існуючими нормативами. Крім того, значне зменшення кількості учнів призводить до зниження якості навчання.

Застаріла матеріально-технічна база шкіл та скорочення чисельності учнів внаслідок несприятливої демографічної ситуації призводить до неефективності функціонування існуючої шкільної мережі.

Протягом 6-и останніх років призупинено діяльність навчальних закладів в зв’язку з відсутністю учнівського контингенту: Дмитрівської загальноосвітньої школи І ступеня (2005 р,), Маложеребківської загальноосвітньої школи І ступеня, Новоіванівської загальноосвітньої школи І ступеня (2007 рік), Єлізаветпільської загальноосвітньої школи І ступеня (2008 рік), Малолазучинської загальноосвітньої школи І ступеня, Борщівської загальноосвітньої школи І ступеня (2011 рік).

Підвезення учнів здійснюється 9 шкільними автобусами, які стовідсотково здійснюють підвезення дітей з 23 населених пунктів до 9 навчальних закладів.

Оптимізація мережі закладів засвідчує динаміку позитивних змін, спрямованих на задоволення потреб громади району в отриманні якісної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13

Схожі:

УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ...
Хмельницької обласної ради від 15 березня 2012 року №24-9/2012 Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл,...
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ...
Хмельницької обласної ради від 19 жовтня 2011 року №20 «Про безоплатну передачу у спільну власність територіальних громад сіл, селища,...
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до статей 43, 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи подання районної державної адміністрації, районна рада
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Розглянувши пропозиції постійних комісій та відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна...
Лугинська районна рада Житомирської області
Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної...
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної...
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до статей 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної...
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до статей 43,60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій районної...
УКРАЇНА ЛУГИНСЬКА РАЙОННА РАДА ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Заслухавши та обговоривши звіт голови районної ради Денисовця В. Ю., відповідно до ч. 17 ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка