|
Скачати 111.09 Kb.
|
Контрольно-діагностична система Test W2Координатор і спонсор: Шестопалов Є.А., «Аспект» Програмісти: Зозуля Ю.М., Яцишин Є.Ю. Рецензенти: Білоус А.І., Буз І.А., Михальчук І.І., Пахомова Г.В., Пилипчук О.П., Сальнікова І.І. 1.1. Знайомство з Test-W2Контрольно-діагностична система Test-W2 прийшла на заміну відомій системі Test-W (2002 р.) і служить для комп’ютерного тестування знань та навичок учнів з будь-якого предмета. Система Test-W2 надає такі можливості:
До складу системи входять:
Загальний об’єм разом з тестами – більше 50 Мбайт. Система Test-W2 працює з будь-якою версією Windows. Для встановлення системи достатньо скопіювати потрібні файли до основної папки, яку треба попередньо створити (наприклад, з назвою TEST-W2). Окремі папки тестів з навчальних предметів краще зберігати всередині основної папки (див. малюнок). Учнівські місця бажано обладнати лише набором потрібних тестів та самою тестуючою оболонкою Test-W2. Система Test-W2 застосовується для контролю знань та навичок учнів там, де можна підготувати коротко сформульовані запитання і до кожного дати 2-5 варіантів відповідей (від 1 до 3 з яких правильні) у вигляді тексту, формули, таблиці або малюнку. Тестуюча система може виводити оцінку за шкалою 2 (залік/незалік), 5, 6, 9 або 12 балів. Оцінка за 12-бальною шкалою виводиться згідно з таблицею, наведеною у наказі № 341 МОН України від 25.04.2001 р. (тут витяг з нього):
1.2.Проведення тестуванняДля проведення тестування потрібно виконати такі дії:
Програма Test-W2 послідовно виводить на екран вказану кількість запитань із вибраного тесту і пропонує на кожне до 5 варіантів відповідей, від 1 до 3 з яких правильні. Послідовність виведення на екран питань із тесту, розташування варіантів відповідей на сусідніх комп’ютерах різна. Таким чином кожен учень одержує свій, відмінний від сусідів, набір запитань і варіантів відповідей. Ця різниця тим більша, чим більше підготовлено питань, при одній і тій же заданій кількості відповідей. Наприклад, тест має 32 запитання, а відповісти задано на 20. Варіантів із 32 елементів по 20 буде створено безліч не тільки різною послідовністю їх подачі, але й відмінами у наборі запитань. Учневі потрібно клацнути на відповідях, які він вважає правильними. Якщо при підготовці тесту був встановлений прапорець «Діагностика», результат відповіді негайно позначається на полі ліворуч значками: – правильно; – неправильно. Потрібно клацнути на 1, 2 або 3 варіантах, доки не стане доступною кнопка «Наступне питання» (почорніє напис). Для переходу до наступного запитання потрібно клацнути на написі «Наступне питання». При клацанні на цій кнопці діагностуються (позначаються ) всі правильні відповіді. Коли прапорець «Діагностика» не встановлено, значки і не з’являються. Праворуч на екрані знаходиться діаграма, що показує поточну 2, 5, 6, 9 або 12-бальну оцінку і у відсотках відношення кількості правильних відповідей до загальної кількості питань, на які відповів учень. Оцінка і це відношення з кожною відповіддю уточнюються, доки не набудуть остаточного значення після відповіді на останнє запитання. Питання, які залишилися без відповіді за браком часу, зараховуються як такі, на які отримано неправильні відповіді. Відповідно, зменшується відсоток правильних відповідей та оцінка. Після відповіді на останнє запитання замість напису «Наступне питання» з’явиться «Натисніть, щоб одержати кінцевий результат...», після клацання на якому з’являється вікно з результатами тестування: кількість правильних відповідей, допущено помилок і 12-бальна оцінка наведеного вигляду (див. малюнок). Після натискання на кнопку «Повідомте результат вчителю!» прізвище і клас учня, дата, час і одержана оцінка заносяться в файл Result.txt. Записи в файлі зберігаються протягом місяця, після чого оновлюються новими, а старі записи зникають. На цьому завершується тестування і всі вікна автоматично закриваються. Для нового тестування потрібно знову завантажити програму Test-W2 і повторити вищеописані дії. Перегляд результатів тестування виконується так:
При достроковому припиненні тестування в протокол заноситься оцінка 0 балів. 1.3.Створення тестуДля створення нових тестів використовується редактор Editor, після завантаження якого з’являється таке вікно (див. малюнок). Рядок меню містить списки команд: «Файл»; «Редагування», «Запитання»; «Інфо». Якщо клацнути на назві меню, воно розгортається у відповідний список команд (див. малюнок, на якому умовно відкриті одночасно два списки: «Файл» і «Редагування»). Для виконання потрібної команди досить на ній клацнути. Методика користування наведеними командами буде описана далі. Панель інструментів забезпечує достатні можливості для набору текстів запитання і варіантів відповідей на нього. Заголовок тесту формується одноразово введенням у відповідні поля його назви (наприклад, «Інформація та інформаційні процеси») розміром не більше 40 символів. Кількість запитань, які будуть виводитися на екран, встановлюється за допомогою лічильника. Значення лічильника обмежується кількістю запитань в тесті. Рекомендується встановлювати 20-25 запитань у звичайному тесті і до 50 при атестації. Час тестування у хвилинах встановлюється за допомогою лічильника. Рекомендується встановлювати 10-15 хв. Шкала оцінювання за допомогою списку дозволяє встановлювати 2, 5, 6, 9 або 12 балів. Шкала 6 або 9 балів використовується при тестуванні знань основного рівня з математики, фізики та інших предметів, коли додаткові бали достатнього і високого рівня до 12 заробляють письмовими роботами. Запитання, варіанти відповідей і відмітки правильності вводяться один за одним до одержання потрібної кількості. Бажано підготувати більшу за вказану на лічильнику кількість запитань. Якщо ж тест буде мати менше запитань, то тестування завершиться після вичерпання наявних в тесті запитань. Створення текстового тесту проводиться так:
Питання тесту може мати до 10 рядків, для чого необхідно відповідно зменшити розмір шрифту. Будь-яке запитання повинно мати хоча б одну правильну відповідь. Увага! Якщо не відмічено правильні відповіді, перехід до наступного запитання блокується. Для зберігання створеного тесту потрібно виконати команду «Файл» «Зберегти» або клацнути відповідну кнопку на панелі інструментів – відкриється вікно «Сохранить как» (див. малюнок). Далі потрібно виконати такі дії:
Увага! Якщо тест містить запитання без встановлених прапорців правильних відповідей, у його збереженні буде відмовлено і буде вказано номер запитання, в якому немає правильних відповідей. Необхідно виправити тест та повторити операцію збереження. Внесення в запитання формул, таблиць і графічних зображень проводиться легко і просто: у вікні графічного редактора Paint або текстового процесора Word створити потрібний фрагмент, виділити його за загальними правилами, скопіювати і вставити у відповідне поле редактора Editor. Розглянемо приклад використання графічного редактора Paint:
Таким же чином використовуються можливості текстового процесора Word для внесення в запитання формул, таблиць, креслень, малюнків, об’єктів Word Art. Якщо малюнок має розміри, більші за розміри вікна, автоматично з’являється бігунок, який допомагає його переглядати (див. малюнок, у якому горизонтальний розмір вікна зменшений). Графічні елементи можна також вносити у вікна варіантів відповідей. Наприклад, так (див. малюнок). Тут також з’являється бігунок, коли малюнок має розміри, більші за розміри вікна За наведеною методикою можна створювати комбіновані запитання із тексту, в який вставляти графічні фрагменти з вікна графічного редактора Paint або текстового процесора Word. При роботі з графічними фрагментами зручно користуватися “швидкими клавішами”: Ctrl + X – вирізати; Ctrl + C – копіювати; Ctrl + V – вставити. 1.4.Редагування тестуДля редагування існуючого тесту виконують такі дії:
Для пересування між запитаннями тесту використовуються кнопки навігації, які мають таке призначення:
Редагування тесту проводиться за вищеописаною методикою. Для зберігання відредагованого тесту в новий або той самий файл. потрібно виконати команду «Файл» «Зберегти» або клацнути відповідну кнопку на панелі інструментів – відкриється вікно «Сохранить как». Для збереження відредагованого тесту в новий файл потрібно виконати вищеописані дії. Для збереження відредагованого тесту в той самий файл, потрібно виконати наступні дії.
1.5. Перетворення тестів Test-W |
Перші дві групи учнів сідають за комп’ютери для проходження тестування.... |
АЗС-СИСТЕМА АЗС-СИСТЕМА. 02 (надалі по тексту ЕККА) виконаний згідно з технічними умовами ТУ У 31092882. 002-2001. ЕККА відповідає “Технічним... |
РОЗПОРЯДЖЕНН Я Протягом 2007 року працівниками контрольно-ревізійного відділу у Вільшанському районі, відповідно статті 10 Закону України „Про державну... |
Учитель в презентацію, яку створювали учні на 1 уроці, додає об’єкт... Учням пропонується відкрити створену на першому уроці презентацію. Запустити її на показ. На 3 слайді нажати на кнопку „ Test-W”... |
Діагностична контрольна робота Варіант №1 Розташуйте класи тварин у послідовність по мірі ускладнення будови їхнього організму |
Test 10th В нашій системі освіти ми не маємо «основних» предметів і «предметів за вибором» |
4. Діагностична анкета для визначення стану методичної підготовки вчителя План впровадження результатів діагностування у внутрішкільну методичну роботу |
Орієнтаційно діагностична анкета інтересів (ОДАНІ-2) С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети інтересів А.Є. Голомштока і О.І. Мешковської |
№4 Організація контрольно пропускного пункту і робота ланок ГДЗС в задимленому приміщенні ТЕМА №4 Організація контрольно пропускного пункту і робота ланок ГДЗС в задимленому приміщенні |
Банківська система США, Великобританії, Німеччини Банківська система СА називається федеральна резервна система. Назва склалася еволюційно, враховуючи територіальний поділ і розміщення... |