" " грудня 2006 р м. Надвірна


Скачати 308.39 Kb.
Назва " " грудня 2006 р м. Надвірна
Сторінка 1/3
Дата 27.03.2013
Розмір 308.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3
ДОГОВІР № ___________/2007

" " грудня 2006 р. м. Надвірна.

Підприємець Дячук Іван Ярославович, що діє на підставі Свідоцтва, з однієї сторони та ______________________________

________________________________________________________, що іменується надалі Абонент з іншої сторони, уклали даний договір про наступне:

Провайдер, надає Абоненту цілодобовий доступ та технічну підтримку до ресурсів та сервісів міської мультисервісної мережі ”Nadvirna.Net”(надалі Мережа) з доступом до Internet.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Правила описують загальноприйняті норми роботи в мережі Інтернет, дотримання яких є обов'язковим для всіх Абонентів. Дія цих Правил поширюється на порядок використання ресурсів мультисервісної мережі Nadvirna.Net.

1.2. Правила користування послугою доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net, встановлюють, права та обов'язки Сторін порядок та умови укладення Договору про надання послуг, порядок та умови підключення, доступу та користування мультисервісною мережею Nadvirna.Net, передачі і отримання в мережі інформації, які надаються СПД Дячуком І.Я. , або іншими юридичними особами за угодою з СПД Дячуком І.Я.

Правила регулюють всі інші взаємовідносини між Провайдером та Абонентом, що не врегульовані законодавством, в т.ч. порядок розрахунків і платежів, порядок припинення надання послуги, припинення дії Договору, відповідальність Сторін.

1.3. Правила розташовані на офіційному сайті мультисервісної мережі Nadvirna.Net www.nadvirna.net. Правила становлять невід'ємну складову частиною укладеного між Провайдером та Абонентом Договору, і з моменту підписання Договору стають обов'язковими для Сторін.

1.4. Визначення термінів:

IP-адреса - унікальна адреса комп'ютера в мережі Інтернет, яка має довжину 4 байта.

Абонент - юридична або фізична особа

- з якою Провайдер уклав Договір про надання послуги доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net, та яка оплатила Послугу

- була підключена до обладнання Провайдера, та

- отримала IP-адресу, та

- підписала Акт про підключення Абонента.

Аванс - попередній грошовий внесок Абонента в рахунок наданих у майбутньому послуг

Довірена особа - фізична повнолітня особа, резидент України, (яка відповідає вимогам п. 2.6.1) яка уповноважена Абонентом підписувати акти виконаних робіт та наданих послуг, в тому числі акту про підключення.

Договір - домовленість між Провайдером та Абонентом про предмет, основні права, обов'язки, порядок розрахунків і відповідальність Провайдера та Абонента щодо підстав, умов та порядку надання, отримання і оплати послуг, в т.ч. доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net. Умови Договору уточнюються в Правилах;

Додаткові послуги - послуги або роботи, що можуть бути надані Абоненту окремо від Послуги та оплачуються Абонентом окремо. Включають послуги по підготовчим до підключення роботам.

Додаткова угода - домовленість між Провайдером та Абонентом про додаткові права, обов'язки і відповідальність Провайдера та Абонента щодо обсягу послуг, строку дії Договору і таке інше, яка має перевагу над домовленостями, встановленими Договором та/або Правилами з тих самих питань.

Інтернет - глобальна інформаційна система, частини якої логічно пов'язані між собою, за допомогою єдиного адресного простору, яка основана на протоколі TCP/IP. Інтернет складається з множини пов'язаних між собою комп'ютерних мереж та забезпечує віддалений доступ до комп'ютерів, електронній пошті, дошкам об'яв, базам даних та дискусійним групам.

Клієнт - юридична або фізична особа, яка уклала з Провайдером Договір але ще:

- не оплатила Послугу, та/або

- не була підключена до обладнання Провайдера, та/або

- не отримала IP-адресу, та/або

- не підписала Договір.

Місце надання Послуг - конкретно визначена споживачем адреса приміщення, за якою він бажає отримувати одну або декілька Послуг. Місце(я) надання Послуг визначається у Договорі в Додатку № 1 (для юридичних осіб).

Мультисервісна мережа Nadvirna.Net (Мережа) - багаторівнева структура, яка складається з кабельної мережі, мережевого обладнання та інформаційної системи, частини якої логічно пов'язані між собою, за допомогою єдиного адресного простору Провайдера.

Особовий рахунок Абонента - рахунок, за яким проводиться облік об'єму, кількості і вартості наданих і спожитих послуг, платежів Абонента і балансовий розрахунок між Провайдером і Абонентом.

Послуга доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net, (далі - Послуга) - комплекс сервісів Провайдера, наданих Абоненту, що включає в себе:

Технічні: Підключення обладнання Абонента до комунікаційного порту Провайдера, надання однієї ip-адреси і доступу до ресурсів і сервісів мережі передачі даних Провайдера та Інтернет, надання сервісу електронної пошти.

Адміністративні: Оформлення та переоформлення договорів, актів, податкових накладних, надання розрахунків об'єму і вартості наданих послуг, зміни тарифних планів та параметрів послуг, призупинення надання послуг, відключення Абонента.

Консультаційні: Надання технічної допомоги у формі консультацій щодо роботи та настроювання абонентського обладнання, перевірки цілісності абонентських кабельних ліній.

Початок надання послуг - момент надання та активації ір-адреси Абонента після підключення обладнання Абонента до мережі Провайдера. Початок надання послуг оформлюється Актом про підключення Абонента.

Правила - Правила користування послугою доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net. Умови надання послуг Абонентам, встановлюються Провайдером, і регулюються також додатковими внутрішніми інструкціями Провайдера та інструкціями з використання цих послуг. Правила розташовані на офіційному сайті мультисервісної мережі Nadvirna.Net, www.nadvirna.net , та обов'язкові для Абонентів при отриманні основних та додаткових послуг.

Припинення дії Договору - остаточне припинення надання послуг на підставі умов, викладених у цих Правилах та Договорі.

Провайдер – СПД Дячук Іван Ярославович / Мультисервісна мережа Nadvirna.Net.

Тарифи - перелік з описанням і цінами послуг, що надаються Провайдером.

Тарифний пакет - набір технічних, кількісних і вартісних параметрів Послуги на основі яких Провайдер проводить визначення вартості послуг, що надаються Абоненту. Тарифні пакети встановлюються Провайдером.

Тимчасове припинення надання послуги - тимчасове обмеження обсягу надання Послуги з ініціативи Провайдера або за заявою Абонента.

Укладання Договору - процедура підписання письмового Договору між Провайдером та Клієнтом після перевірки технічної можливості, наданих Клієнтом документів, його ознайомлення з Правилами та інформацією про послугу доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net, а також порядком сплати необхідних рахунків. Підписаний обома сторонами Договір вважається укладеним, але таким, що не набрав чинності до настання певної події чи здійснення певної дії, визначених Договором, цими Правилами чи Тарифами.

Несанкціонований доступ – підключення, знищення або модифікація окремого елементу мережі Інтернет (програм, електронних даних, або електронних параметрів обладнання) без узгодження з власником або адміністратором цього елементу.
2. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ПІДКЛЮЧЕННЯ КЛІЄНТА
2.1. Для підготовки та укладання Договору Клієнт надає в Абонентський відділ Провайдера заявку на підключення, в якій вказує адресу надання Послуги.

- Місце надання послуги повинно знаходитись в зоні покриття мережі Провайдера.

2.2.При відсутності у Провайдера інформації про можливість підключення, Абонентський відділ Провайдера протягом 3-х робочих днів з моменту отримання заявки перевіряє наявність технічної можливості підключення Клієнта по вказаній ним адресі до обладнання Провайдера. У разі наявності такої можливості укладається Договір про надання послуг підключення та доступу до мультисервісної мережі Nadvirna.Net.

2.3. Договір укладається в основному безпосередньо після оформлення замовлення про надання послуг та заявки на підключення.

2.4. Договір не може бути укладеним, якщо:

- Не виконуються технічні умови підключення (відсутня можливість підключення);

- вік Клієнта - фізичної особи менше 18 років, або Клієнт у судовому порядку визнаний недієздатним (обмежено дієздатним);

- Клієнт або пов'язані з ним особи, мають заборгованість перед Провайдером за раніше укладеними договорами;

- Клієнт не виконує вимог Провайдера з надання інформації про себе в обсязі, передбаченому цими Правилами, або надав недостовірну інформацію;

- Клієнт не зробив необхідних платежів до підписання Договору, або кошти не надійшли на поточний рахунок Провайдера;

2.5. Якщо під час перевірки наданих документів та інформації або в подальшому, під час дії договору, будуть виявлені недоліки, протиріччя або інші порушення, Провайдер має право поставити Клієнту вимоги щодо їх усунення. Якщо останнє не буде виконано, Провайдер має право відмовити Клієнту в укладанні Договору.

2.6. При укладанні Договору Клієнт надає Провайдеру такі документи та відомості:
2.6.1.фізичні особи - резиденти:

- діючий паспорт громадянина України;

- довідку про присвоєння індивідуального податкового номеру;

- відомості про свої місця реєстрації та фактичного проживання (поштові адреси);

- відомості про контактні телефони в Україні.

2.6.2.фізичні особи - нерезиденти:

- діючий паспорт громадянина іноземної держави, а для особи без громадянства - документ, що посвідчує особу;

- відомості про свої місця реєстрації та фактичного проживання (поштові адреси) в Україні на постійній або тимчасовій основі;

- відомості про контактні телефони в Україні.

- Іноземні громадяни надають паспорт з відміткою про реєстрацію іноземного громадянина в пункті пропуску через державний кордон України, та документ, що підтверджує законність перебування на території України;

2.6.3.юридичні особи:

- свідоцтво про державну реєстрацію (копія);

- свідоцтво про реєстрацію платника на додану вартість (копія);

- підтвердження повноважень особи, що укладає Договір;

- відомості про платіжні реквізити;

- відомості про своє фактичне місцезнаходження (поштову адресу);

- відомості про контактну особу та контактний номер телефону в Україні;

2.7. Клієнт самостійно обирає, з діючих на момент підписання, тарифний пакет, кількість та перелік додаткових послуг, якими він буде в подальшому користуватись, згідно з встановленими тарифами Провайдера, які діють на момент підписання Договору, Додаток №2 (для юридичних осіб)

2.8. Клієнт підписує Договір, згідно обраного тарифного пакету і додаткових послуг і одержує квитанцію на сплату або рахунок-фактуру (для юридичних осіб), в яку входять:

а) обов'язково:

- оплата за підключення (разове, тільки при підключенні до мережі);

- авансова плата за доступ до інтернет згідно до обраного Тарифного пакету (щомісяця);

- авансова плата за обрані послуги (щомісяця);

б) у разі необхідності та відповідного бажання Клієнта проводиться оплата за:

- придбаний мережевий адаптер (або інших додаткових пристроїв);

- додатковий кабель або додаткові кабельні роботи та настроювання обладнання (згідно переліку додаткових послуг).

2.9.Провайдер здійснює підключення Клієнта протягом 15 робочих днів з моменту отримання підтвердження оплати і набуття чинності Договору та виконує стандартний обсяг робіт:

- здійснює прокладку кабелю від обладнання Провайдера до приміщення Клієнта;

- встановлює одну стандартну розетку RJ45 біля входу у приміщення Клієнта;

- надає Абоненту кабель довжиною до 10 метрів для самостійної прокладки у приміщенні (окрім випадків коли Абонент укладає додаткову угоду з Провайдером);

- у разі необхідності та за окрему плату надає Клієнту додатковий кабель та, за наявності можливості, інше обладнання та додаткові послуги;

- у разі необхідності та за окрему плату встановлює мережевий адаптер;

- реєструє у мережі Провайдера мережевий адаптер Клієнта, після підключення Клієнтом кабелю до обладнання Клієнта;

- здійснює процедуру конфігурування підключення до мультисервісної мережі Nadvirna.Net стандартними засобами операційної системи, встановленої на комп'ютерному обладнанні Клієнта;

До стандартного обсягу робіт не входять:

- оздоблювальні роботи для прокладки кабелю у приміщенні Клієнта, встановлення програмного забезпечення на комп'ютерне обладнання Клієнта.

2.10.У разі відмови Абонента від підключення Провайдер, на основі одержання відповідного письмового прохання від Абонента, повертає сплачені кошти на особовий рахунок Абонента, відкритий у будь-якому українському банку за винятком штрафу, який складає 60% від внесених коштів. Після цього Договір вважається розірваним.

2.11.Якщо обставини, що суперечать умовам укладання Договору, виявлені після набрання ним чинності, Провайдер має право призупинити дію Договору в односторонньому порядку до моменту усунення вищезгаданих обставин, а також не повертати сплачену Абонентом за Договором суму, якщо особа, що уклала Договір або пов'язані з нею особи мають перед Провайдером заборгованість за раніше укладеними з Провайдером Договорами про надання послуг доступу до мережі Інтернет.
3.ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ І КОРИСТУВАННЯ НИМИ

3.1.Моментом початку надання послуги вважається момент активації IP-адреси Абонента.

3.2.Термін надання Послуги - 24 години на добу 7 днів на тиждень протягом дії Договору, крім випадків викликаних технічною необхідністю для проведення профілактичних та ремонтних робіт.

3.3.Провайдер гарантує надання послуги у повному обсязі лише за умов позитивного залишку на Особовому рахунку Абонента.

3.4.При підключенні Провайдер надає Абоненту:

- одну внутрішню ip-адресу по протоколу DHCP;

- одну адресу електронної пошти в домені @nadvirna.net, поштову скриньку обсягом до 10 Мбайт;

- доступ до персональної веб-сторінки статистики та управління сервісами на веб-сайті Провайдера www.nadvirna.net .

3.5.Для однозначної ідентифікації обладнання Абонента в мультисервісній мережі NetGroup Провайдер призначає Абоненту особистий пароль. Цей пароль має бути зазначений при першому підключенні мережевого обладнання Абонента до мережі разом із номером цього Договору на персональній веб-сторінці статистики та управління сервісами. Будь-яка кількість послуги, що буде передана в мультисервісній мережі Nadvirna.Net, буде вважатися Провайдером як така, що спожита Абонентом, на що Абонент погоджується.

3.6.Зміна пароля здійснюється безкоштовно в офісі Провайдера при наявності у Абонента Договору і паспорта (у разі, якщо Абонент - приватна особа) або при наявності заяви на бланку встановленого зразка з підписом керівника завіреною печаткою юридичної особи.

3.7.Листування між Сторонами здійснюється наступним чином:

3.7.1. Офіційні повідомлення Провайдера Абонентам здійснюються шляхом розсилання повідомлень електронною поштою на адресу, яку вказано у Договорі, а також шляхом розміщення інформації на офіційному сайті www.nadvirna.net. При цьому повідомлення, що надсилаються Провайдером електронною поштою не будуть вважатися інформацією, що не замовлялась. Повідомлення та відповіді Абонентом здійснюються електронною поштою на електроні адреси, вказані на сайті Провайдера.

3.7.2. У випадках, коли відповідно до Договору або Правил вимагається письмова заява або повідомлення, така заява/повідомлення викладається належним чином у письмовій формі.

3.8.Провайдер надає Послугу в тому вигляді, у якому вона доступна на момент надання. Повна достовірна інформація про послугу, її якість, а також про характер роботи мережі надається Абоненту при укладенні з ним договору про надання Послуги. Провайдер не дає гарантій того, що будь-яка інформація або дані, що пересилаються за допомогою Послуги не містять віруси, або інші небажані компоненти. Провайдер не несе відповідальності за негативні для Абонента наслідки спричинені такими небажаними компонентами, або змістом отриманої інформації.

3.9.Протягом строку дії Договору Абонент має право в встановленому порядку відмовитись від отримання одного, декількох чи всіх обраних видів послуг, якщо це не суперечить положенням будь-якої Додаткової угоди укладеної між Сторонами, про що Абонент зобов'язаний за один місяць повідомити Провайдера відповідним письмовим повідомленням.

3.10.Провайдер не гарантує максимальну швидкість пропускної можливості, але зробить все можливе, для надання найвищої можливої якості Послуги.

3.11.Провайдер має право призупиняти надання Послуги на час проведення регламентних і профілактичних робіт технічних засобів мережі. Провайдер зобов'язується не пізніше ніж за добу сповістити Абонента електронною поштою про заплановане призупинення надання послуги.

  1   2   3

Схожі:

Бочкарев В. И. Директору школы о самоуправлении
Конституція України. Прийнята на п'ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року. Із змінами, внесеними Законом України від...
М. Черкаси 28 грудня 2006 року
Сторони, укладаючи цю Угоду, заявляють, що тільки об’єднання спільних зусиль найповніше сприятиме становленню і розвитку державно-громадського...
ЗАКОН УКРАЇНИ
З 1 січня 2009 року до цього Закону будуть внесені зміни згідно із Законом України від 14 грудня 2006 року № 466-V
НАКАЗ
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2006 р. №1834 «Про затвердження Державної програми з утвердження...
ПОСТАНОВА від 4 жовтня 1995 р. N 786 Київ Про Методику розрахунку...
Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2006 року N 1846, набрали чинності 25 червня 2008 року 
ЩЕ РАЗ ПРО ПІНОЧЕТА
Публікація, присвячена Августо Піночета, надрукована у "Рost-Поступі" за 22 29 грудня § 2006 р. (№5). відкрила цікаву площину для...
ТИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПРОМИСЛОВОСТІ Збірник матеріалів...

Керівнику органу з сертифікації
Прошу Вас надати роз’яснення щодо необхідності та порядку проведення сертифікації кузова до автомобіля вантажного VOLKSWAGEN LT35,...
ПОСТАНОВА від 19 грудня 2006 р. N 1757 Київ Про затвердження Положення...
Міністерство освіти і науки України (МОН) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується...
ЗАКОН УКРАЇНИ
ВР, від 24 березня 1998 року N 208/98-ВР, від 6 жовтня 1998 року N 163-XIV, від 20 листопада 1998 року N 277-XIV, від 1 грудня 1998...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка