Критерії кваліфікаційної атестації випускників


Скачати 271.74 Kb.
НазваКритерії кваліфікаційної атестації випускників
Сторінка1/3
Дата02.04.2013
Розмір271.74 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3
Критерії кваліфікаційної атестації випускників

Професія – 7241.1 Електромеханік з ремонту та

(код, назва професії)

обслуговування лічильно-обчислювальних машин

Кваліфікація – 3 розряд ______

(рівень кваліфікації-розряд, клас, категорія)


Бал

Знає

Бал

Вміє

1

Учень (слухач) має незначні загальні знання електротехніки, радіоелектроніки, цифрової техніки; знання будови, функціональних схем і роботи всіх вузлів нескладних лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, копіювальних машин всіх систем; знання характеристик основних вузлів лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів; правила послідовності і способи розбирання і складання лічильно-обчислювальних машин, офісної техніки та електронних касових апаратів; засоби відновлення нескладних вузлів, методи попередження виходу з ладу модулів, вузлів лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, офісної техніки; несправності основних функціональних вузлів, порядок їх виявлення і методи ремонту; причини виникнення неполадок поточного характеру при виконанні робіт; виконує зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань. Потребує структурованої підтримки.

1

Учень (слухач) має незначні навички; виконує прості монтажні роботи; користується нескладними контрольно-вимірювальними приладами; аналізує причини неполадок та застосовує міри з їх попередження; вибирає, тестує та встановлює модулі пам’яті; тестує відео-, аудіо- та плати мережі; встановлює та тестує пристрої типу IDE, SCSI, а також інші сучасні типи; обновлює та тестує процесори, материнські плати; підбирає кращі сучасні системні компоненти, що необхідні для виконання даної роботи. Виконує роботи під прямим керівництвом у структурованому середовищі; навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

2

Учень (слухач) має загальні знання з елекротехніки, радіоелектроніки, цифрової техніки; знання будови, функціональних схем і роботу всіх вузлів лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, копіювальних машин всіх систем; знання характеристик основних вузлів лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів; правила послідовності і способи розбирання і складання лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; засоби відновлення особливо складних і відповідальних вузлів, методи попередження виходу з ладу модулів, вузлів ПЕОМ та офісної техніки; несправності основних функціональних вузлів, порядок їх виявлення і методи ремонту; причини виникнення неполадок поточного характеру при виконанні робіт та виконує зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань. Під час відповіді і при виконанні практичних завдань припускається суттєвих помилок. та неусвідомлено виконує окремі фрагменти практичних завдань. При відповіді і виконанні практичних завдань припускається помилок, які самостійно не може виправити.

2

Учень (слухач) має загальні навички; здатен виконувати прості монтажні роботи; користується нескладними контрольно-вимірювальними приладами; аналізувати причини неполадок та застосовувати міри з їх попередження; вибирати, тестувати та встановлювати модулі пам’яті; тестувати відео-, аудіо- та плати мережі; встановлювати та тестувати пристрої типу IDE, SCSI, а також інші сучасні типи; обновлювати та тестувати процесори, материнські плати; підбирати кращі сучасні системні компоненти, що необхідні для виконання даної роботи. Завдання виконує під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

3

Учень (слухач) має базові загальні знання з електротехніки, радіоелектроніки, цифрової техніки; знання будови, функціональних схем і роботи всіх вузлів нескладних лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, копіювальних машин всіх систем; виявляє знання характеристик основних вузлів лічильно-обчислювальних машин; правила послідовності і способи розбирання і складання лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; засоби відновлення нескладних вузлів, методи попередження виходу з ладу модулів, вузлів лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; несправності основних функціональних вузлів, порядок їх виявлення і методи ремонту; причини виникнення неполадок поточного характеру при виконанні робіт; призначення та правила користування вимірювальними приладами; призначення й використання монтажно - регулювальних інструментів; сучасне програмне забезпечення; засоби діагностики, профілактики та захисту від комп'ютерного вірусу; програми діагностики персонального комп'ютера; правила користування командами ВIOS, NС, WINDOWS, MS OFFICE тощо; знає основні команди операційної системи, архівування файлів; раціональну організацію праці на робочому місці; виробничі інструкції, інструкції з охорони праці, правила пожежної безпеки; ознайомлений з довідковою інформацією та ефективно її застосовує для виконання практичних завдань, що передбачені навчальною програмою, але неусвідомлено виконує частину практичних завдань. Потребує структурованої підтримки.

3

Учень (слухач) має базові загальні навички і здатен виконувати прості монтажні роботи; користуватися складними контрольно-вимірювальними приладами; аналізувати причини неполадок та застосовувати міри з їх попередження; вибирати, тестувати та встановлювати модулі пам’яті; тестувати відео-, аудіо- та плати мережі; встановлювати та тестувати пристрої типу IDE, SCSI, а також інші сучасні типи; обновлювати та тестувати процесори, материнські плати; підбирати кращі сучасні системні компоненти, що необхідні для виконання даної роботи. Завдання здатен виконувати під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з електротехніки, радіоелектроніки, цифрової техніки; знання будови, функціональних схем і роботи всіх вузлів лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, копіювальних машин всіх систем; виявляє знання характеристик основних вузлів лічильно-обчислювальних машин; правила послідовності і способи розбирання і складання лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; засоби відновлення особливо складних і відповідальних вузлів, методи попередження виходу з ладу модулів, вузлів лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; несправності основних функціональних вузлів, порядок їх виявлення і методи ремонту; причини виникнення неполадок поточного характеру при виконанні робіт; призначення та правила користування вимірювальними приладами; призначення й використання монтажно-регулювальних інструментів; сучасне програмне забезпечення; засоби діагностики, профілактики та захисту від комп'ютерного вірусу; програми діагностики персонального комп'ютера; правила користування командами ВIOS, NС, WINDOWS, MS OFFICE тощо; знає основні команди операційної системи, архівування файлів; раціональну організацію праці на робочому місці; виробничі інструкції, інструкції з охорони праці, правила пожежної безпеки; ознайомлений з довідковою інформацією та ефективно її застосовує для виконання практичних завдань, що передбачені навчальною програмою, та виконує практичні завдання з допомогою викладача. Стикається зі значними труднощами при аналізі та порівнянні. Неусвідомлено користується технічною та конструкторсько-технологічною документацією. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Потребує постійного контролю та подальшого навчання в процесі роботи.

4

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок: більш широкі компетенції, які є в основному конкретними і загальними за характером: виконання монтажних робіт; користування складними контрольно-вимірювальними приладами; аналізування причин неполадок та застосування мір з їх попередження; вибирання, тестування та встановлення модулей пам’яті; тестування відео-, аудіо- та плати мережі; встановлення та тестування пристроїв типу IDE, SCSI, а також інших сучасних типів; обновлювання та тестування процесорів, материнських плат; підбирання кращих сучасних системних компонентів виконання профілактичного обслуговування та оптимізація системи; виконання загальної зборки, модернізація та настройка всієї машини; організація робочого місця фахівця, створення відповідного апаратно–програмного комплексу; виконувати функції оператора з реалізації вбудованих в інформаційну систему засобів; робота з готовими програмами в режимі користувача, опановування новими програмними продуктами, раціональна і ефективна організація праці на робочому місці; дотримання норм технологічного процесу; виконання вимог нормативних актів з охорони праці і навколишнього середовища, правил безпечного поводження з устаткуванням, технікою, користування засобами колективного та індивідуального захисту; читання функціональних, структурних та принципово-електричних схем. Застосовує навички під керівництвом у контрольованому середовищі. Кваліфікація присвоюється, але потребує удосконалення через досвід роботи або навчання.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з електротехніки, радіоелектроніки, цифрової техніки; знання будови, функціональних схем і роботи всіх вузлів нескладних лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, копіювальних машин всіх систем; виявляє знання характеристик основних вузлів лічильно-обчислювальних машин; правила послідовності і способи розбирання і складання лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; засоби відновлення нескладних вузлів, методи попередження виходу з ладу модулів, вузлів ПЕОМ та офісної техніки; несправності основних функціональних вузлів, порядок їх виявлення і методи ремонту; причини виникнення неполадок поточного характеру під час виконання робіт; призначення та правила користування вимірювальними приладами; призначення й використання монтажно - регулювальних інструментів; сучасне програмне забезпечення; засоби діагностики, профілактики та захисту від комп'ютерного вірусу; програми діагностики персонального комп'ютера; правила користування командами ВIOS, NС, WINDOWS, MS OFFICE тощо; знає основні команди операційної системи, архівування файлів; раціональну організацію праці на робочому місці; виробничі інструкції, інструкції з охорони праці, правила пожежної безпеки; ознайомлений з довідковою інформацією та ефективно її застосовує для виконання практичних завдань, що передбачені навчальною програмою, та виконує практичні завдання під керівництвом у контрольованому середовищі. Може частково обґрунтувати і проаналізувати свою відповідь. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Навчання потребує подальшого удосконалення через досвід роботи. Застосовує навички під керівництвом у контрольованому середовищі. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи, або навчання.

5

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок, більш широкі компетенції, які є в основному конкретними за характером виконання монтажних робіт; користування складними контрольно-вимірювальними приладами; аналізом причин неполадок та застосування мір з їх попередження; вибирає, тестує та встановлює модулі пам’яті; тестує відео-, аудіо- та плати мережі; встановлює та тестує пристрої типу IDE, SCSI, а також інших сучасних типів; обновлює та тестує процесори, материнські плати; підбирає кращі сучасні системні компоненти виконання профілактичного обслуговування та оптимізації системи; виконує загальну зборку, модернізацію та настройку всієї машини; організовує робоче місце фахівця, створює відповідний апаратно–програмний комплекс; виконує функції оператора з реалізації вбудованих в інформаційну систему засобів; працює з готовими програмами в режимі користувача, опановує нові програмні продукти, раціонально і ефективно організовує працю на робочому місці; дотримується норм технологічного процесу; виконує вимоги нормативних актів з охорони праці і навколишнього середовища, правил безпечного поводження з устаткуванням, технікою, користується засобами колективного та індивідуального захисту; читає функціональні, структурні та принципово-електричні схеми, але недостатньо усвідомлено виконує основні прийоми і технологічні операції, що необхідні для виконання даної роботи; не може пояснити зміст технологічного процесу, прийомів самоконтролю і методів контролю за якістю. 3 частковою допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання з використанням технічної та конструкторсько - технологічної документації.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг знань, які є в основному конкретними за характером з електротехніки, радіоелектроніки, цифрової техніки; знання будови, функціональних схем і роботи всіх вузлів нескладних лічильно-обчислювальних машин та електронних касових апаратів, копіювальних машин всіх систем; знання характеристик основних вузлів лічильно-обчислювальних машин; правила послідовності і способи розбирання і складання лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; засоби відновлення нескладних вузлів, методи попередження виходу з ладу модулів, вузлів лічильно-обчислювальних машин та офісної техніки; несправності основних функціональних вузлів, порядок їх виявлення і методи ремонту; причини виникнення неполадок поточного характеру під час виконанні робіт; призначення та правила користування вимірювальними приладами; призначення й використання монтажно–регулювальних інструментів; сучасне програмне забезпечення; засоби діагностики, профілактики та захисту від комп'ютерного вірусу; програми діагностики персонального комп'ютера; правила користування командами ВIOS, NС, WINDOWS, MS OFFICE тощо; знає основні команди операційної системи, архівування файлів; раціональну організацію праці на робочому місці; виробничі інструкції, інструкції з охорони праці, правила пожежної безпеки; правила застосування довідкової інформації та ефективно її застосовує при виконанні практичних завдань, що передбачені навчальною програмою; виконує практичні завдання з епізодичною допомогою викладача. під керівництвом у контрольованому середовищі. Може частково аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки. Користується окремими видами технічної і конструкторсько-технологічної документації. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання потребують подальшого удосконалення.

6

Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і більш широкі компетенції, які є в основному конкретними з виконання монтажних робіт; користування складними контрольно-вимірювальними приладами; аналізує причини неполадок та застосовує міри з їх попередження; вибору, тестування та встановлення модулів пам’яті; тестування відео-, аудіо- та плати мережі; встановлення та тестуванню пристроїв типу IDE, SCSI, а також інших сучасних типів; обновлення та тестування процесора, материнських плат; підбирання кращих сучасних системних компонентів; виконує роботи з профілактичного обслуговування та оптимізації системи; загальної зборки, модернізації та настройки всієї машини; організації робочого місця фахівця. З консультативною допомогою майстра виробничого навчання створює відповідний апаратно–програмний комплекс; виконує функції оператора з реалізації вбудованих в інформаційну систему засобів; працює з готовими програмами в режимі користувача, опановує нові програмні продукти, раціонально і ефективно організовує працю на робочому місці; дотримується норм технологічного процесу; виконує вимоги нормативних актів з охорони праці і навколишнього середовища, правила безпечного поводження з устаткуванням, технікою, вміє користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; читати функціональні, структурні та принципово-електричні схеми; планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання з застосуванням технічної та конструкторсько-технологічної документації. Неусвідомлено застосовує прийоми контролю за якістю та самоконтролю за технологічним процесом. Застосовує навички під керівництвом у контрольованому середовищі. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання
  1   2   3

Схожі:

Технологія електрозварювальних робіт
Тестові завдання державної кваліфікаційної атестації з професії «Електрогазозварник» на ІІ розряд
НАКА З
Затвердити Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну...
Графік проведення державної кваліфікаційної атестації у 2013 році
...
Західнодонбаський приватний інститут економіки і управління КАРТКА ЧЛЕНА «АСОЦІАЦІЇ ВИПУСКНИКІВ»
Як ви бажаєте проявити себе в «Асоціації випускників» (можна обрати декілька варіантів відповіді)
Голова Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури В.І. Висоцький
України, заслухавши доповідачів членів Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури Ісакова М. Г., Висоцького В.І., члена Вищої кваліфікаційної...
Тема: «Основні напрями регулювання ринку праці, зайнятості та умов...
Мета: ознайомити студентів з методологічними аспектами в галузі працевлаштування випускників вищих навчальних закладів; поглибити...
Регіональний рейтинг — Східний регіон
В таблицях в колонці “Регіональний рейтинг за оцінками випускників” зірочкою “*” позначені прогностичні значення, розраховані на...
Щодо результатів проведення державної підсумкової атестації з математики у 9-х класах
Результати державної підсумкової атестації з математики за рівнями навчальних досягнень
Голова Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури В.І. Висоцький
Вищої кваліфікаційної комісії адвокатури Міщенка В. В., та члена робочої групи з доопрацювання Порядку Кухнюка Д. В., керуючись ст....
Громадської ради з питань оцінювання професійних компетенцій випускників...
Чергове засідання Громадської ради з питань оцінювання професійних компетенцій випускників ДУЕП
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка