|
Скачати 60.5 Kb.
|
9-й клас Тема: «Електричний струм у рідинах». Варіант № 1
А) Дистильована вода. Б) Кристали мідного купоросу. В) Водний розчин мідного купоросу.
А) Позитивні іони мають надлишок електронів, негативні – нестачу. Б) Позитивні іони мають нестачу електронів, негативні – надлишок. В) Позитивні іони не мають зарядів, негативні – мають.
А) катодом. Б) анодом.
А) ≈ 1,6 . 10-19 Кл. Б) ≈ 3,2 . 10-19 Кл. В) Будь-яку малу кількість. Г) Мінімальна кількість залежить від часу пропускання струму. Д) Серед відповідей А)-Г) вірної немає.
А) Вправо. Б) Вліво. В) Струм дорівнює нулю. Г) Відповідь залежить від напруги.
А) змінюється густина речовини. Б) збільшується кількість іонів за рахунок дисоціації молекул електроліту. В) зменшується середня квадратична швидкість руху молекул. Г) зменшується кількість іонів за рахунок рекомбінації.
А) 0 А. Б) 2 А. В) 4 А. Г) 8 А. Д) Серед відповідей А)-Г) вірної немає.
А) ≈ 300 мА. Б) ≈ 400 мА. В) ≈ 500 мА. Г) ≈ 600 мА. 9-й клас Тема: «Електричний струм у рідинах». Варіант № 2
А) Електронами і позитивними іонами. Б) Позитивними і негативними іонами. В) Позитивними, негативними іонами і електронами. Г) Тільки електронами. Д) Серед відповідей А)-Г) вірної немає.
А) У дистильованій воді. Б) У мідному купоросі. В) У водному розчині мідного купоросу.
А) Електроліт повинен знаходитися у електричному полі. Б) У електроліті повинні існувати іони. В) У електроліті повинні існувати вільні електрони.
А) катоду. Б) аноду.
А) Нагрівання, хімічна і магнітна дії. Б) Хімічна і магнітна дії, нагрівання немає. В) Нагрівання і магнітна дії, хімічної немає. Г) Нагрівання і хімічна дії, магнітної немає. Д) Тільки магнітна дія.
А) масою речовини, що виділяється на електродах, і зарядом. Б) електрохімічним еквівалентом речовини та її молярною масою. В) силою струму,що протікає через електролітичну ванну, і напругою на ванні. Г) кількістю молекул, що дисоціювали, і масою речовини, що виділяється на електродах.
А) 1 Кл. Б) 2 Кл. В) 4 Кл. Г) 8 Кл. Д) Серед відповідей А)-Г) вірної немає.
А) Від 15 до 25 годин. Б) Від 30 до 40 годин. В) Від 45 до 55 годин. Г) Від 60 до 70 годин. 9-й клас Тема: «Електричний струм у рідинах». Варіант № 3
А) Позитивний і негативний. Б) Позитивний. В) Негативний.
А) катодом. Б) анодом.
А) Рух електронів. Б) Рух позитивних іонів. В) Рух негативних іонів. Г) Рух позитивних і негативних іонів.
А) ≈ 1,6 . 10-19 Кл. Б) ≈ 3,2 . 10-19 Кл. В) Будь-яку малу кількість. Г) Мінімальна кількість залежить від часу пропускання струму. Д) Серед відповідей А)-Г) вірної немає.
А) k = ; Б) m = k . I . t; В) Q = I2 . R . t; Г) F = k . .
у послідовно з’єднаних електролітичних ваннах при електролізі буде виділятися мідь? А) На четвертому. Б) На другому. В) На третьому. Г) На третьому та четвертому.
А) 32 с. Б) 16с. В) 8 с. Г) 4 с. Д) Серед відповідей А)-Г) вірної немає.
А) ≈ 1 . 10-6 кг/Кл. Б) ≈ 2 . 10-6 кг/Кл. В) ≈ 3 . 10-6 кг/Кл. Г) ≈ 4 . 10-6 кг/Кл. 9-й клас Тема: «Електричний струм у рідинах». Варіант № 4
А) Електроліт повинен знаходитися у електричному полі. Б) У електроліті повинні існувати іони. В) У електроліті повинні існувати вільні електрони.
А) катоду. Б) аноду.
А) Електрони. Б) Позитивні іони. В) Негативні іони. Г) Позитивні і негативні іони.
А) найбільше хлору виділиться у першій ванні. Б) найбільше хлору виділиться у другій ванні. В) найбільше хлору виділиться у третій ванні. Г) в усіх трьох ваннах виділиться однакова кількість хлору.
А) Нагрівання, хімічна і магнітна дії. Б) Хімічна і магнітна дії, нагрівання немає. В) Нагрівання і магнітна дії, хімічної немає. Г) Нагрівання і хімічна дії, магнітної немає. Д) Тільки магнітна дія.
А) змінюється густина речовини. Б) збільшується кількість іонів за рахунок дисоціації молекул електроліту. В) зменшується середня квадратична швидкість руху молекул. Г) зменшується кількість іонів за рахунок рекомбінації.
А) 16 Кл. Б) 8 Кл. В) 4 Кл. Г) 2 Кл. Д) 0 Кл.
А) ≈15 . 10-6 А. Б) ≈0,38 А. В) ≈15 . 10-9 А. Г) 1,4 А. |
Лекція №13: “Елементарний електричний вібратор” Елементарний електричний вібратор (диполь Герца) — це короткий порівняно з довжиною хвилі відрізок провідника довжиною, по якому... |
Урок-гра Тема: Електричний струм. Сила струму. Напруга. Опір провідників Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми «Електричний струм. Сила струму. Напруга. Опір провідників»,розвивати вміння працювати... |
Електричний струм у газах і у напівпровідниках. Варіант №1 Поки в газі не створено електричного поля кількість пар йонів та електронів, які з’являються за певний час під дією іонізатора, …... |
План-конспект бінарного уроку Тема: Електричний струм в газах. Самостійні... Тема: Електричний струм в газах. Самостійні та несамостійні розряди. Газові розряди в літературних творах |
Лекція №11: “Основні характеристики та параметри антен” Під впливом паралельної провіднику складової електричного поля у провіднику збуджується електричний струм густиною , а під впливом... |
Тема: Змінний електричний струм Мета уроку Мета уроку : довести учням, що вільні електромагнітні коливання в контурі не мають практичного застосування; використовуються незатухаючі... |
Тема : ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ У РІЗНИХ СЕРЕДОВИЩАХ ... |
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ В ГОСПОДАРСТВІ ДЕРЖАВИ І В ПОБУТІ Ключові поняття: електричний струм, споживач електричного струму, джерело електричної енергії, дріт, шнур, окінцювання дротів, електромонтажні... |
Уроку в темі Тема: Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів Виховна – виховати прагнення до самостійного вирішення поставлених завдань; реалізовувати комплексний підхід до виховання; підвищувати... |
Уроку в темі Тема: Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів Виховна – виховати прагнення до самостійного вирішення поставлених завдань; реалізовувати комплексний підхід до виховання; підвищувати... |