ПОЯСНЕННЯ до основних положень рішення «Про міський бюджет м. Синельникове на 2013 рік» Оцінка доходів міського бюджету на 2013 рік


Скачати 250.3 Kb.
НазваПОЯСНЕННЯ до основних положень рішення «Про міський бюджет м. Синельникове на 2013 рік» Оцінка доходів міського бюджету на 2013 рік
Сторінка1/3
Дата03.04.2013
Розмір250.3 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3


ПОЯСНЕННЯ

до основних положень рішення «Про

міський бюджет м. Синельникове на 2013 рік»
Оцінка доходів міського бюджету на 2013 рік
Прогнозні показники дохідної частини міського бюджету на 2013 рік визначені відповідно до норм законодавства щодо порядку складання проекту Державного бюджету України, передбачених Бюджетним кодексом України, на підставі опрацювання основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міста на наступний рік та очікуваного рівня їх виконання у поточному році, даних про фактично отримані доходи у попередні бюджетні періоди та у поточному році, розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, розрахунків, наданих Синельниківським відділенням Дніпропетровської МДПІ та управліннями і відділами міської ради, на яких покладено контроль за справлянням та стягненням відповідних платежів до бюджету, здійснених з урахуванням змін до бюджетного та податкового законодавства, які набувають чинності з наступного бюджетного року.

Обсяг дохідної частини загального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів з державного та обласного бюджетів) на 2012 рік, визначений з урахуванням факторів впливу на зміну обсягів надходжень, становить 27797,7 тис. грн, у тому числі обсяг доходів, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів (1 кошик) –24206,9 тис. грн. - на рівні розрахункових показників Міністерства фінансів України, обсяг доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів (2 кошик) – 3590,8 тис. грн.. – 113,5% до розрахункових показників Міністерства фінансів України.

Проти очікуваних показників поточного року прогнозується зростання надходжень за загальним фондом у цілому на 18,4 відсотка, у тому числі за доходами 1 кошика– на 23,2 відсотка.

Найбільшим джерелом надходжень І кошику є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в обсязі надходжень I кошику 2013 року становить 99,6%.

При розрахунку податку застосовувались:

- норми Розділу IV Податкового кодексу України, зокрема враховано ставки податку – у розмірі 15% - до доходів, які не перевищують 10 мінімальних заробітних плат.

- зростання фонду оплати праці на 15,0% (з 245,1 тис. грн. у 2012 році до 281,8 тис. грн. у 2013 році), що обумовлено збільшенням обсягів виробництва на підприємствах промисловості та обсягів вантажних перевезень;

- прогнозне підвищення середньомісячної заробітної плати працівників міста на 15,0 % (з 2573 грн. до 2959 грн).

- підвищення мінімальної заробітної плати з 1134 грн. у 2012 році до 1218 грн. у грудні 2013 року.

Крім того, очікується зростання надходжень податку за рахунок створення нових робочих місць, вжиття виконавчим комітетом міської ради та Синельниківським відділенням Дніпропетровської МДПІ заходів до суб’єктів підприємництва, які при отриманні прибутків та нарощуванні обсягів виробництва не виплачують заробітну плату або виплачують її у сумах, менших за законодавчо встановлений рівень мінімальної заробітної плати, збільшення інших доходів населення, з яких стягується податок.

Визначена, з урахуванням вищезазначених факторів, прогнозна сума надходжень до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати становить 23471,9 тис.грн. або 123,7% до очікуваних надходжень 2012 року.

Надходження від податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами, прогнозуються у сумі 439,9 тис.грн,- на рівні розрахункових показників Міністерства фінансів України.

Податок з інших видів доходів передбачається отримати до міського бюджету у наступних обсягах: з доходів, інших ніж заробітна плата, що сплачується податковими агентами – 35,0 тис. грн., з доходів, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 150,0тис.грн.

У цілому надходження до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб у 2013 році очікуються у обсязі 24096,8 тис. грн, що на 23,3% більше, ніж у поточному році.

Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, згідно розрахунків державного реєстратора виконавчого комітету міської ради, розраховано у сумі 9,1 тис.грн. або 103,4% до надходжень 2012 року. У 2013 році планується зареєструвати 170 фізичних та 10 юридичних осіб, по 40 особах - внести зміни до уставів юридичних та фізичних осіб ( розмір плати за реєстрацію становить 170,0 грн. для юридичної особи та 34,0 грн. для фізичної особи, внесення змін до уставів юридичних осіб – 51,0 грн., до даних фізичних осіб – 10,20 грн.).

Надходження по державному миту в частині, що належать міському бюджету, прогнозуються у сумі 101,0 тис.грн., або 100,2% до очікуваних надходжень 2012 року.

Обсяг доходів міського бюджету, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (ІІ кошик), на 2013 рік прогнозується у сумі 3590,8 тис.грн., або 105,5% до очікуваних показників 2012 року та 113,5% до розрахункових показників Міністерства Фінансів України.

Основним платежем доходів загального фонду міського бюджету, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, є плата за землю, яка справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, і становить 92,6% від прогнозного показника обсягу доходів другого кошика у 2013 році.

Розрахунок прогнозної суми плати за землю на 2013 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, зокрема:

- земельний податок – 710,2тис. грн., що сплачується:

юридичними особами – 605,5 тис. грн., фізичними особами – 104,7 тис. грн.;

орендна плата – 2613,7 тис. грн., що сплачується:

юридичними особами – 1773,6 тис. грн., фізичними особами – 840,1 тис. грн. (зареєстровано 181договір оренди земельних ділянок, 54 попередні договори та 4 договори про встановлення особистого строкового сервітуту).

Збільшення доходів від плати за землю на 10,1% до надходжень 2012 року зумовлено:

- змінами розміру орендної ставки за землю з 01.06.2012 року

- затвердженням нормативно-грошової оцінки земель міста з 16.02.2012 року.

- переглядом укладених угод на оренду землі та розміру орендної плати;

- погашенням податкового боргу за минулі роки;

- оформленням нових договорів оренди підприємствами різних форм власності.

Прогнозні надходження до міського бюджету податку на прибуток підприємств та установ комунальної власності визначені у сумі 8,1 тис. грн. на підставі розрахунку Синельниківіського відділення Дніпропетровської МДПІ, з урахуванням зменшення платежів по СМКП « Водоканал» у 2013 році, у зв»язку з отриманням субвенції по різниці в тарифах за водопостачання та водовідведення і нарахуванням податку на прибуток на додаткові доходи у 2012 році за 2009-2012 роки.

Розрахунок прогнозних надходжень місцевих податків і зборів на 2013 рік здійснено відповідно до норм Податкового кодексу за видами податків і зборів та становить 200,3 тис. грн.

На підставі рішення міської ради від 14.09.2012 року №428-25/УІ « Про надання дозволу для організації та продовження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування фізичній особі – підприємцю Товстоносу Вадиму Євгеновичу» збір за місця для паркування транспортних засобів, за розрахунками Синельниківіського відділення Дніпропетровської МДПІ, прогнозується у сумі 49,3 тис.грн.

Надходження збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності на 2012 рік розраховані на підставі рішення міської ради від 31.01.2011 року № 41-5/УІ « Про встановлення ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності», виходячи із очікуваних надходжень у 2012 році і зареєстрованих 155 суб»єктів підприємницької діяльності, які отримали торгові патенти на здійснення торговельної діяльності, в т.ч. фізичних осіб-123, юридичних осіб -32, і прогнозуються, за розрахунками Синельниківіського відділення Дніпропетровської МДПІ, у сумі 151,0 тис.грн., або 101,6% до очікуваних надходжень 2012 року .

Надходження від адміністративних штрафів, що накладаються адміністративною комісією при виконкомі Синельниківської міської ради прогнозуються у сумі 30,0 тис. грн. або 96,8% до очікуваних надходжень 2012 року, що обумовлено погашенням боргів у 2012 році за минулі роки через управління юстиції.

Надходження плати за оренду майнових комплексів та іншого майна, що знаходиться у комунальній власності, згідно розрахунків управління житлово-комунального господарства та комунальної власності і бюджетних установ, відповідно укладених 24 договорів оренди, розраховані у сумі 28,1 тис.грн, або 87,8% до очікуваних надходжень 2012 року , що обумовлено розірванням у 2012 році двох угод на суму 7,4 тис.грн.

За даними Синельниківського відділення Дніпропетровської МДПІ надходження від штрафних санкцій за порушення законодавства про патентування прогнозуються у сумі 0,4 тис.грн..

По інших надходженнях ( код 21080500) доходи не прогнозуються, що обумовлено погашенням боргу СМКП «ВОЖКГ» по акту КРУ за 2011 рік у 2012 році у сумі 21,4 тис.грн.

Кошти від реалізації скарбів, майна, одержаного державою або територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, безхазяйного майна, знахідок, а також валютних цінностей і грошових коштів, власники яких невідомі у 2013 році за даними Синельниківського відділення Дніпропетровської МДПІ не плануються.

Обсяг дохідної частини спеціального фонду міського бюджету (без урахування трансфертів з державного бюджету) на 2013 рік обрахований на підставі розрахунків наданих Синельниківським відділенням Дніпропетровської МДПІ та управліннями і відділами міської ради та нормативів відрахувань платежів до міського бюджету, передбачених Бюджетним кодексом України, в цілому у сумі 3952,8 тис. грн., що становить 134,9 % до уточненого плану 2012 року, в тому числі 54,8 % надходжень складає бюджет розвитку – відповідно 2167,5 тис. грн.

Джерелами формування бюджету розвитку у 2013 році є надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, єдиного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення прогнозуються у сумі 89,1 тис.грн., яка складається з суми розстрочки на одну земельну ділянку, продану у 2012 році.

Прогнозний показник єдиного податку на 2013 рік становить
2026,4 тис.грн., або на рівні розрахункових показників Міністерства Фінансів України.

Надходження від податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, прогнозуються у сумі 51,9 тис.грн. або на рівні розрахункових показників Міністерства Фінансів України.

Кошти від відчуження майна, яке знаходиться у спільній власності територіальної громади міста, у 2013 році прогнозуються на рівні 2012 року та розрахункових показників Міністерства Фінансів України у сумі 0,1 тис.грн.

Надходження збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах прогнозуються в сумі 22,4 тис.грн. або 100,0% до розрахункових показників Міністерства Фінансів України.

Прогнозна сума екологічного податку на 2013 рік, за розрахунками Синельниківського відділення Дніпропетровської МДПІ становить 50,6 тис.грн., або 100% до розрахункових показників Міністерства фінансів України.

Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, внаслідок господарської та іншої діяльності у 2013 році не прогнозуються, що обумовлено розташуванням Державної екологічної інспекції в Дніпропетровській області у місті Дніпропетровськ.

Прогнозна сума власних надходжень бюджетних установ на 2013 рік, на підставі розрахунків головних розпорядників коштів міського бюджету, становитиме 1687,6 тис. грн., або 142,3 % до бюджету 2012 року і обумовлено ростом платних послуг на 9,7% і плануванням у 2013 році коштів, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у сумі 415,0 тис.грн.

До цільового фонду соціально-економічного розвитку міста, за даними відділу соціально-економічного розвитку міста, надходження не прогнозуються, що обумовлено відсутністю введення в експлуатацію об»єктів забудови у 2013 році.

В цілому надходження до загального та спеціального фондів міського бюджету на 2013 рік прогнозуються в обсязі 31750,5 тис.грн. грн.

Надання пільг міською радою з платежів, які зараховуються до міського бюджету, на 2013 рік не передбачається.
Міжбюджетні відносини
Дотація вирівнювання, що одержується з державного бюджету визначена у сумі 15412,5 тис.грн.

Інша додаткова дотація з обласного бюджету в сумі 215,5 тис.грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги визначена у сумі 28582,1 тис. грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло, водопостачання і водовідведення , квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот визначена у сумі 5399,0 тис.грн

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг, в тому числі компенсації втрати частини доходів у зв"язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-,водопостачання і водовідведення, квартирної плати( утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян визначена у сумі 1641,1 тис.грн

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу визначена у сумі 98,3 тис.грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" визначена в сумі 683,1 тис.грн.

Субвенція з обласного бюджету на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми "Здоров"я нації на 2002-2015 роки" та соціальний захист населення у 2013 році передбачена в сумі 42,0 тис.грн.

Субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць та доріг комунальної власності у населених пунктах передбачена у сумі 844,8 тис.грн.

Таким чином, загальний обсяг міського бюджету прогнозується у сумі 84668,8 тис.грн., в т.ч. загальний фонд – 79871,2 тис.грн., з них міжбюджетні трансферти – 52073,5 тис.грн. і спеціальний фонд – 4797,6 тис.грн., з них міжбюджетні трансферти –844,8 тис.грн.
ІІІ. Особливості формування видаткової частини міського бюджету

Видатки міського бюджету на 2013 рік заплановано у відповідності до статей 89 та 91 Бюджетного кодексу України у сумі 84668,8 тис.грн., у тому числі загальний фонд в сумі 79849,0 тис.грн. та спеціальний фонд в сумі 4819,8 тис.грн. з урахуванням пріоритетного спрямування коштів на соціально – захищені статті видатків в повному обсязі та збереженням мережі закладів та чисельності працівників бюджетної сфери.

В складі видатків на утримання установ, що фінансуються з міського бюджету, передбачені кошти для забезпечення розміру мінімальної заробітної плати з січня - 1147 грн., з грудня – 1218 грн. на місяць.

Розміри посадових окладів (тарифних ставок) працівників бюджетних установ встановлені, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду з січня 852 грн. та з грудня – 928 грн. на місяць.

Працівникам бюджетних установ, розміри посадових окладів (тарифних ставок) яких будуть менші за визначений розмір мінімальної заробітної плати, посадовий оклад (тарифна ставка) встановлено на рівні мінімальної заробітної плати.

Крім того, враховані кошти на проведення індексації заробітної плати працівників відповідно до Закону України «Про індексацію грошових доходів населення».

На виконання Закону України «Про охорону дитинства» враховано видатки на безкоштовне харчування дітей - сиріт, дітей з малозабезпечених сімей та учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установами , виходячи з діючих цін і тарифів на водопостачання , водовідведення та природний газ та рекомендованого Міністерством фінансів коефіцієнту зростання тарифу на електроенергію, водопостачання та водовідведення.
Органи місцевого самоврядування

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування плануються в сумі 5526,3 тис.грн., у тому числі по загальному фонду – 5335,0 тис.грн., по спеціальному фонду 191,3 тис.грн.

Видатки загального фонду в порівняні із затвердженим планом 2012 року збільшено на 8,4 %.

Видатки по загальному фонду на захищені статті склали 5002,5 тис.грн, що становить 93,8 % в загальному об'ємі видатків на утримання установ.

Видатки на заробітну плату обраховано на підставі діючої структури апарату міської ради та її виконавчих органів та штатних розписів у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” зі змінами та наказом Міністерства праці України від 2 жовтня 1996 року №77 “Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів” зі змінами.

Відповідно до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" враховані кошти на проведення індексації заробітної плати працівників.

Видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями складають 4761,0 тис.грн., що на 8,3% більше порівняно із планом 2012 року.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг бюджетними установами враховані за діючими тарифами з урахуванням коефіцієнту росту тарифів і становлять 241,5 тис.грн. В порівнянні із затвердженим планом на 2012 рік видатки зменшено на 0,3 %.

За рахунок бюджету розвитку заплановані видатки на суму 191,3 тис. грн., в тому числі:

  • капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету міської ради (заміна вікон) в сумі 184,7 тис.грн.;

  • придбання єдиного вузла обліку газу в котельнях виконавчого комітету міської ради в сумі 3,3 тис. грн. та управління праці та соціального захисту населення в сумі 3,3 тис. грн..
  1   2   3

Схожі:

ПОЯСНЕННЯ до основних положень рішення про міський бюджет м. Синельникове на 2011 рік
Основні принципи і підходи, закладені в основу формування міського бюджету на 2011 рік
Закон України про Державний бюджет України на відповідний рік
Про міський бюджет на 2013 рік'', асигнувань, затверджених в кошторисах установ на 2013 рік та по кодам функціональної та економічної...
Керуючись ст. 78 Бюджетного кодексу України, розглянувши пропозиції...
На виконання наказу Міністерства фінансів України від 17. 01. 2013 №19 «Про затвердження змін до бюджетної класифікації» внести зміни...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Про міський бюджет на 2012 рік” з внесеними змінами, розпорядження міського голови від 8 лютого 2012 року №25-р „Про план заходів...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
«Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету у 2013 році» та від 19. 02. 2013 №46-р «Про...
“ Про міський бюджет на 2011 рік”
Винесені на розгляд сесії зміни викликані необхідністю уточнення бюджету відповідно до пп. 23 п. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве...
Додаток 1 до Інструкції по заповненню форм бюджетного запиту до проекту...
...
Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, з метою забезпечення своєчасного та...
Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2008 рік
Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету ( без врахування міжбюджетних трансфертів) за 2008 рік складає 99,9...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Нікополя на 2013 рік, керуючись пунктом 10 рішення міської ради від 28 грудня 2012 року №12-36/VІ “Про бюджет міста на 2013 рік”,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка