|
Скачати 56.87 Kb.
|
Урок англійської мови у 2 класі (перший рік навчання) Тема: "Світ навколо нас" Мета:
Наочність: картки із зображенням тварин (демонстраційний та роздатковий матеріал), схеми-опори для монологічного мовлення та складання римованих віршів, картки для написання слів до теми. Тип уроку: урок-калейдоскоп Обладнання:
І. Організаційний момент. Привітання, введення в мовне середовище. Режим Т ® Р Т: Good morning, dear children! Glad to see you! P: Good morning dear teacher! Wee are glad too see you too! Гра "Show me…" ( на перевірку готовності до уроку) ІІ. Активізація навчальних знань учнів Гра "Season – Month" Якщо вчитель називає місяць, учень має назвати пору року і навпаки. Spring – March, April, May Autumn – September, October, November Winter – December, January, February Summer – June, July, August або ж December – winter October – autumn July – summer May – spring и т.д.
Режим Р1 – Р2 – Р3 – Р4 і т. д. ІІІ. Повідомлення теми уроку і мотивація. Today we have a lot of work to do. We shall play, read and write. We'll have a lot of fun. Ми згадаємо слова, вірші, рими та ігри до тих тем, які ми з вами вивчили раніше. А як ви зможете використовувати свої знання у житті? ( дивитись мультфільми, фільми, читати книжки англійською мовою, спілкуватись з іноземцями). IV. Узагальнення здобутих знань.
Мої друзі принесли подарунки (коробки із сюрпризами) Робота у групах Кожна група обирає лист із завданнями. В той час, коли група № 1 працює за піктографічними опорами, група № 2 пише словниковий диктант на картках. Пояснення:
(Далі учні, передаючи один одному іграшку, розповідають про пори року і погоду, читаючи піктограми).
Гра "Впіймай помилку"
(тримаючи у руках іграшку, вчитель навмисно робить помилки у своїх висловлюваннях, а учні коригують ствердження, виправляючи помилки). Т: Winter is green. Р1: No, it is not. Winter is white. Т: December, January and February are autumn month. Р2: No, they are not. They are winter months. Та ін. Фізкультхвилинка Ми гарно працювали, а зараз час відпочити. В нас весела ігротека:
Гра з використанням предметних карток (називаю тварину, зображену на картці. Якщо правильно – діти декілька разів повторюють. Якщо ні – плескають в долоні.
(вчитель називає погоду, а діти мають захистити себе, вирисовуючи певні рухи)
Діти ідуть, промовляючи ключову фразу. Далі вчитель вказує на предмет у класі або показує будь-яку картку (лексика вивчених тем). Учні називають, що саме вони бачать. Робота з підручником Види робіт
Складання власних розповідей з використанням опорних схем (піктограм). Кожен учень використовує фото або малюнок свого улюбленця. My pet
V. Підсумки уроку. Оцінювання знань. Повідомлення результатів та оголошення оцінок. Домашнє завдання Скласти власну піктограму про свого улюбленця. |
Тема. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни Мета уроку:... Світ прекрасний навколо тебе – Сонце ясне і синє небо, Птахи і звірі, гори і ріки Нехай він буде таким навіки. Нехай людина добро... |
Тема. Мистецтво навколо нас. Пропедевтичне ознайомлення з видами мистецтва. Вступний урок бесіда Тема. Мистецтво навколо нас. Пропедевтичне ознайомлення з видами мистецтва. Вступний урок – бесіда |
Тема : Повітря навколо нас. Значення повітря для людей, тварин, рослин Мета: розширити й поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на Землі, про властивості повітря, формувати вміння... |
ТЕМА. Споріднені слова Сьогодні до нас в гості завітав Лісовичок і Запрошує нас у подорож до Лісового царства |
Позакласний захід "Фізика навколо нас" Мета Мета: знайомство учнів 5-6 класів з предметом фізики, стимуляція у них пізнавального інтересу до даного предмету, підвищення рівня... |
Зробіть висновок оснований на вашій точці погляду: Чи має Всесвіт початок і кінець? Перше — відкриття Миколаєм Коперником того, що Земля обертається навколо Сонця, разом із Землею навколо Сонця обертаються й інші... |
Урок №1 Тема. Краса навколо нас. Загальне ознайомлення з поняттям... Навчальна: надавати загальне уявлення про образотворче мистецтво; ознайомити учнів з видами художньо-образотворчої діяльності, матеріалами... |
Де підстерігає небезпека нас і наших дітей? Коли дитина тільки пізнає, світ, її увагу притягують і такі предмети, як розетка, штепсель, проводка |
Тема: Світ мого «Я» Мета Мета: познайомитись з учнями, надати їм можливість поринути у власний внутрішній світ, вчити бачити в оточуючих людях позитив, формувати... |
Сонячний, радісно-бешкетливий світ Тема. Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства в повісті Марка Твена “Пригоди Тома Сойєра” |